Dank jullie voor de leuke reacties! Wij vinden het ook altijd al een hele leuke naam! We waren "fan" van een jongens- en een meisjesnaam. Beide zijn uitgekomen!
Ontdek ik ney dat er twee kiesjes doorkomen bij Dinand ! Werd tijd, na nog altijd maar 5 tandjes ! Al komt er nu eindelijk ook een zesde door!! Kga eens wat doen hier. En weer sneeuw ... ben er wel klaar mee eigenlijk, maar ja, weinig aan te doen he
Zo weer lekker veilig thuis! Zitten we net lekker te gourmetten met op de achtergrond q music omdat ik wilde weten wie er op een stond. Nou de nummer 1 viel in de smaak. Het was dj Paul Elstak met Rainbow in the sky, Finn begon meteen te swingen. We moesten er zo om lachen dat we maar even de camera erbij hebben gepakt. Echt super cool
duck: wat cool dat jullie favo namen nu gebruikt kunnen worden Heerlijk zo'n baby weer gejanne: haha, hier gisteren ook ineens 2 kiezen ontdekt, heb me al een tijdje niet met haar tanden bezig gehouden en dr zitten gewoon 2 volledige kiezen en beneden bijna 2 door, haha. Dat arme schaap sliep daarom slecht denk ik en ik merkte niks gold: hier inderdaad ook ijsregen En glad!!! En na elk huisbezoek (4 stuks) moeten krabben... blegghhh pruts: leuk he, dat dansen Yanna zingt in de auto wel eens zomaar mee met de radio jullie hebben het vast gezien, die knappe meid loopt ineens de hele kamer door! Ik zei altijd al dat ze dingen pas doet als ze het goed kan en ze heeft het weer bewezen. Nog niet gevallen, af en toe een beetje wankel, maar nu bijna geen gekruip meer! Ik ben helemaal verbaasd was wel ineens weer 2 kg afgevallen, terwijl ik dit weekend en de afgelopen dagen echt vreselijk heb gezondigd... Ik woog vanavond na het douchen en eten 62 kg (ik ben 1.58 en was vorige week ruim 64 kg). zou dat slecht zijn? Ik maak me er ineens een beetje zorgen om...
Sahi, hoop dat het niks bijzonders bij jou is dat je zomaar afvalt (je hebt natuurlijk ook wel veel stress), maar lijkt me wel apart na zo'n weekend! Weet namelijk dat een schoonzusje van mn collega ook eerst normaal afviel, maar toen ze wilde stoppen met lijnen, bleef het doorgaan. Bleek dat ze iets met haar schildklier had gekregen, waarvoor ze nu dus medicijnen heeft! Hopelijk stopt het afvallen bij jou (als het ongewenst is zeg maar ) En ja, zag het filmpje, hoe leuk is dat dan he! Dinand is ook constant aan de wandel, gaat al een stukje sneller en steviger, Jarno liep in verhouding eerder, maar Dinand doet het beter dan hem in het begin volgens mij! Pruts: las je FB update, gaaf he, hoe ze zo mee kunnen doen! Is ook wel een heel leuk nummer
Je hebt ook wel veel aan je hoofd he op het moment. Dan kan het wel eens zijn dat je dat mist. Ik denk dat ze finn ineens heeft ingehaald met tanden. Hier nog steeds maar 8 tanden wel bulten en slecht slapen op het moment. Ook het afvallen kan met het gedoe te maken hebben. Maar als je er een raar gevoel bij hebt effe langs c de huisarts gaan Super dat ze nu loopt! @gejanne, je gaat ons toch niet verlaten he ( ook ik spiek wel eens bij het andere okt topic) Had ik al verteld dat we de vakantie hebben geboekt: Menorca van de zomer!
gejanne: nou daar zat ik ook al aan te denken :S Als ik onder de 60 kom ga ik toch even de ha vragen wat ik kan doen... Mijn moeder denkt dat het wel stopt als ik op een goed gewicht ben (zou tussen de 55 en 60 moeten wegen). ja t lopen gaat echt super, ze weet precies wat ze moet doen ineens Heel gecontroleerd en voorzichtig. en die lach ook hier spreekt een trotse mama stress zal vast ook meespelen met het afvallen ja. Kost blijkbaar toch een hoop energie, die zorgen. pruts: yanna heeft 6 tanden en 2 kiezen, maar die 2 andere komen echt elk moment door. dus dan lopen finn en yanna gelijk
Pruts, nee hoor, ik ga jullie niet verlaten hoor Zo druk is het hier niet meer Heerlijk, vakantie geboekt. Ben jaloerssss Wij gaan weer niet denk ik, hooguit een last minute! Geld is nog steeds niet op een normaal niveau
Precies, je kan het ook nog even afwachten of je nog meer afvalt! Begrijpelijk dat je trots bent, ik ben het ook op Dinand Ze vinden het zelf ook helemaal gaaf he, ze merken dat wij als ouders ze extra aanmoedigen. Als je die lachjes dan ziet, geweldig!!
jaaaa ben helemaal trots pruts: ik zit ook op allebei de lijsten hoor Ben dr nu blij mee, heb lekker wat te doen, hihi zit nu ook op een lijst met alleenstaande mama's in Dordt, dus ik vermaak me wel wat heerlijk, die vakantie Ik wil ook, maar wordt 'm ff niet denk ik... Ik ga wel in oktober met mn vriendinnetje naar een huisje in Frankrijk. Liefst zou ik ook nog camperen in Frankrijk of Italie, maar dat zien we dus nog wel. Ik wilde eerst nog met mn schoonouders mee, maar weet niet of ik dat kan maken...
Sahi, joh dat je afvalt zal zeker te maken hebben met al 'het gedoe'. Bovendien denk ik dat nu je in je eentje voor Yanna zorgt ook stiekem veel meer doet en beweegt... Oh ik wil ook zo graag dat Tibbe gaat lopen. Hij wordt zwaar en is megasterk. Dus mijn armen vinden het wel wat als hij gaat lopen. Maar meer dan een paar losse stapjes doet hij nog niet...
Gelukkig, anders zit ik hier zo alleen tegen mezelf te kletsen. En ik zit ook 5 avonden per week alleen vandaar dat ik tijd zat heb om te kletsen. Vakantie, hier zit het ook niet zo mee hoor met de financien. Hebben al bijna 4 jaar dubbele lasten. Gelukkig jaren weer beide c goed gespaard. Een hebben we nu huurders.
Wij hadden dus de schuld bij verkoop appartement, waardoor alle spaarcentjes op waren. In dit huis dus toch al meer onverwachte dingen gehad (nieuwe meterkast / combi / extra spullen moeten kopen omdat t huis iets meer gevuld moest worden / auto die nogal wat onderhoud heeft gehad ) dus ja, dan is de keuze vrij snel gemaakt om het vakantiegeld maar te sparen (en we hebben nog heeeel veel wensen hier haha, maar we hopen hier voorlopig wel te blijven wonen).
Qua geld kan ik ook zeker niet op vakantie, we hebben nu niet eens genoeg om allebei te kunnen verhuizen, dus beter niet op vakantie. maar alleen op vakntie wil ik toch niet pruts: ik zit nu dus ook vaak alleen dus dan lullen we lekker tegen elkaar princi: zo 'grappig' dat tibbe nog niet loopt en yanna nu wel. Terwijl tibbe eerst als een speer ging! maar ja, zolang ze het niet nodig vinden, gaan ze t dus niet doen yanna volgt mijn lijntje heb ik van de week in mijn groeiboekje gezien. qua hoe snel ze dingen doet dan, ze groeit ietsje harder, hahah hoe oud was mara toen ze liep?
Mara liep met 13 maanden, stopte toen een maand en ging daarna weer verder . Die kon meteen ook heel stevig en goed lopen. maar ja Mara kroop dan ook weer nauwelijks. Tibbe kruipt natuurlijk zo snel dat dat lopen voor hem zo langzaam gaat dat hij het niet nodig vindt. Hij doet af en toe een stukje om mij te plezieren . Hij vindt praten en klimmen nu even belangrijker. Ja vakantie. Wij gaan dit jaar voor het eerst in jaren weer naar het buitenland. We gaan naar frankrijk. Zin in!! Sparen zou misschien wel beter zijn maar ik moet gewoon echt ff weg . Pruts, hoe komt het ook alweer dat jij 's avonds veel alleen bent?
pruts: aha, vandaar veel alleen. Is het wel te doen samen, die combi? princi: ja als kruipen heel snel gaat, dan is lopen niet nuttig. En praten en lopen gaan niet tegelijk Yanna is nu dus druk met lopen en is weer wat minder aan het babbelen. net eventjes op een baby en een peuter gepast, zo leuk Maar ik weet wel dat ik blij ben dat ik geen baby heb, Yanna met dr snottenbellen, terwijl ik een fles moet geven, nee, t is wel lekker rustig zo met z'n 2
Florientje is ziek Ik vond haar vanochtend met haar haartjes rechtop van het braaksel... Haar hele slaapzak, bedje, en zijzelf onder de troep Ze is nooit ziek dus het is ook voor mij extra zielig ok?! Ben echt bezorgd. Iedere 20 minuten een natte spuitluier (nog erger dan toen ik nog borstvoeding gaf) en ze heeft al 3 keer in badje gezeten vandaag En ze is SUPER vrolijk en ondeugend... Voor ze ging slapen wel nog haar temp gecheckt, en die was 38.4 ... Ze heeft gedronken dus dat is goed, twee stukjes brood en een hapje banaan en verder niets (komt wel weer) Verder heeft ze een dikke blauwe wang (tegen tafel van de buren gevallen) ... ORS in huis gehaald en smakelijke aspirines, want een zetpil kan ik wel vergeten. DANK princi voor de tips. Huisarts is op de hoogte, als ze suffig wordt trek ik aan de bel. Ze slaapt nu al sinds 14u ... Goed, ik moest het even kwijt, thx dames