Natuurlijk mag je even spuien, dat is toch ook zielig voor Flo?x arm schaapje! ik hoop voor jullie allemaal dat ze snel weer opknaot! t spugen en de diarree is meestal met een dag wel weer over, moet ook niet te lang duren, maar zolang ze goed drinkt komt t wel weer goed beterschap!!
Lieve Gold, Wat ben je toch een lieve mamma!! Zieke kindjes zijn ook gewoon heel zielig...ook voor de mamma en al helemaal als het de eerste keer is! Ik bedoel mijn hart bloed nu Mara zoveel jeuk heeft van de waterpokken en ik vind het ook heel zielig voor mij omdat het ten koste gaat van mijn nachtrust . Gold, mooi dat ze deze sinasprilletjes wel te eten vond! Hoe is het nu met haar?
mini rijstewafeltje, 2 stukjes brood en totaal 300ml melk/sap gedronken vandaag.... Ik heb een halve pot sudocreme opgemaakt en vanavond kreeg ze last van haar billetjes :x Dus nu half half bepanthen/sudo gesmeerd.. Maar wat wil je, na nu totaal 18 van die luiers... Net nog ORS geprobeerd.... spuugt ze uit. En de eetbare sinasprilletjes.. daar heeft ze er met moeite een halve van opgegeten... Ze had net 39gr. ZIELIG. Nu slaapt ze in een rompertje met korte mouwen en slaapzak. Ben ik weer ff kwijt.
Beterschap met Flo Gold!! Snap dat je bezorgd bent, is iedere moeder en al helemaal bij de eerste x echt ziek !
princi: ja las inderdaad iets op je FB, hoe is het nu met Mara? gold: och jemig, 18 van die luiers! Dat is niet tof als t morgen niet beter gaat zou ik even om advies de hap bellen denk ik. Ze kunnen wel wat hebben, maar zoveel vieze broeken enzo... :S Wel fijn dat ze redelijk eet en drinkt ik vind het ook super zielig, dikke knuffel meis! En Flo ook een dikke knuffel!
av: nee gek he, dat afvallen? Ben ook al wat beter aan het letten op toetjes, een extra boterham, krijg het bijna niet weg nu ik gewend ben wat minder te eten. s avonds lekker wat pakken als ik trek heb. En nog steeds afvallen. heb al met mezelf afgesproken dat ik nu niet meer op mn eten ga letten en als ik onder de 60 kg zit dat ik dan de dokter bel.
@gold, vrouwtje mijn hart breekt ook, zo dikke knuffel voor haar. Je bent een supermama. @sahi voor jou lengte is 55-58 kilo toch wel normaal? Ik weeg 44/45 ligt eraan hoeveel negerzoenen ik eet.. haha. Hier zeker wel op vakantie dit jaar. We gaan naar Oostenrijk kort met een paar dagen italie of andersom., wilde we eigenlijk vorig jaar al doen geen idee waarom we het toen niet gedaan hebben, ben het alweer vergeten, maar nu achteraf ben ik er blij om. Dames, de tv hapert hier echt balen haha, gelukkig hebben we al wel internet we hangen al een half uur in de wacht bij kpn, het directe "ticketnummer" heeft een bandje aan staan.
Fmt: las t op je fb, wat een stom gedoe joh! op zich ben ik nog niet te licht, maar ik eet me te pletter en val nog steeds af. dat is vreemd, want ik kwam altijd al aan als ik naar wat lekkers keek. vanaf september van de 78kg naar de 62 gegaan zonder echte moeite. zou afvallen dan zo makkelijk zijn? kan me niet voorstellen. wel makkelijk als ik lekker kan vreten, maar toch gek...
Gold en princi, beterschap met jullie kindjes. Hopelijk zijn ze zo weer beter. Ook een knuffel voor jullie lieve, zorgzame mama's. Fmt, balen van je tv! Is het al opgelost? Leuk dat jullie ook op vakantie gaan dit jaar! Sahi, je schoot gelukkig nog op een gezond gewicht zorg dat je dat zo houd Hier, is de eerste kies er bijna door. Het is te hopen dat finn nu niet meer s nachts roept. Gelukkig is het met een aai over zijn bol alweer goed. Slaap lekker
Meiden, help! Finn ging vanmorgen andere kindjes bijten. Dat vind ik natuurlijk verschrikkelijk maar wat kan je hier nou aan doen?
ik zou nooit terugbijten. Ik zeg consequent 'NEE' en pak haar handje vast (Yanna slaat mij uit frustratie). Ik zou hem bij zijn kinnetje pakken, in de ogen kijken en zeggen dat dit gedrag niet mag. ik zeg altijd: 'Yanna, dit doen we hier niet, dat is au!' Ik hoop maar dat Finn er weer mee ophoudt, is vaak een fase. even mn gal spuwen hoor, Yanna is met een hoop bombarie naar huis gebracht vanmorgen, meneer heeft een brommer gekocht, of ik het even met de verzekering wil regelen? Sorry meneer, je bent volwassen, los het zelf op. Hier te kort en daar te lang, dat ik altijd alle administratie doe en dat hij dus niet weet hoe het moet. Jammer, hij weet precies waar alles ligt en hoe het moet, ik vertik t. Mijn vriendinnetje was er ook, wij gingen even thee drinken en hij met een lang gezicht de verzekering bellen, werd ie boos dat wij aan t kletsen waren. En hij gooide gewoon een tas naar mn hoofd toe!! Is hij gek geworden! Hij was nog aan de telefoon, dus heb niet meteen gereageerd, ik wil geen gedoe, maar daarna kwam hij meteen een knuffel geven en sorry zeggen. Is hij gek geworden? Sowieso voel ik me zwaar vernederd dat mijn vriendinnetje hier bij moest zijn, maar ik begrijp ineens dat hij gewoon een anger-issue heeft!! En meteen sorry komt zeggen...?? Ik voel me net zo'n mishandeld vrouwtje die meteen alles maar pikt. Dus nu ben ik boos en dat vindt hij heel irritant. Constant sorry zeggen en zeggen dat ik het niet groter moet maken dan het is. Maar helaas is hij al veel te vaak over de schreef gegaan met zijn woede, nu dit met Yanna en mijn vriendin erbij en heb ook serieus pijn aan mn nek, dus die mafkees moet eens snel zn mond gaan houden! Hij heeft het voor elkaar hoor, ik zal niet meer bidden en smeken of hij alsjeblieft weer terug komt. Maar als ik hiermee naar de dokter moet, dan heeft hij echt een heel groot probleem. T zullen ook vast spanningen zijn, maar mn hele nek zit vast. En ik ga bij een dokter niet liegen waarom ik dit heb. Moet zo naar mn moeders verjaardag, leuk met mn blije bakkes, gadver. We hadden gisteren al afgesproken dat we op haar verjaardag niet hierover gaan praten. zo pff moest echt even mn woede kwijt!
Sahi, ik heb mijn kindjes ook niet gebeten hoor! En Chiel en Elynn beide ook nooit gebeten nog. Maar uit verhalen van een paar verschillende mensen, (vroeger en nu) helpt dus corrigeren en wijzen dat het niet goed is op dat gedrag níet, en onverwachts 1x terug bijten wel. Maar goed. Prettig is het niet. Iets wat ik mij van heel vroeger nog wel kan herinneren, mijn oude buurmeisje en ik en 2 anderen uit de straat zaten in de kleuterklas, het was winter en ik had een heel dikke witte winter jas aan. Mijn buurmeisje beet toen ook eens zo uit het niets in mijn bovenarm, maar haar tanden stonden er in! Sahi, wat een gedrag van K zeg. Absoluut niet acceptabel.
Ik denk dat Finn gewoon heel veel last heeft in zijn mondje. Hij heeft namelijk ook al vier hele dunne zure luiers gehad vandaag. En ik heb hem net zijn bijtring gegeven vanuit de koelkast en dat vind hij ook wel heel erg fijn. Ook heeft hij voor het eerst in weken ruim 2 uur geslapen vanmiddag.
Pruts, mijn kinderen hebben nog niet gebeten dus ik heb geen ervaring maar als ze andere dingen doen die echt niet mogen dan gaan zonder waarschuwing in de hoek (box in Tibbes geval) en dan zeg ik dat dat niet mag. Dan als ik ze er uit haal neem ik ze op schoot, vertel nog eens waarom ze in de hoek stonden en dat dus niet mag. Daarna geven we elkaar een kus of knuffel om het goed te maken. Als ik dat consequent doe dan helpt dat altijd heel snel. Sahi, kijk ik denk altijd, het is jouw beslissing en ik wil je niet beinvloeden maar ik ben het zeker met je eens dat dit echt niet kan. Ook zeker niet met Yanna er bij (nogal verkeerde voorbeeld). Het klinkt lsof je je beslissing al bijna gemaakt hebt. En weet je ik gun het je dat jij diegene bent die de knoop doorhakt. Wat zul je je dan sterk voelen!!
Hier heeft box/ hoek geen zin want dan gaathij gewoon lachen. Even in de keuken helpt wel vaak. Een dan leggen we het daarna idd effe uit een dan een dikke kus c en knuffel en het s weer goed. Maar met het bijten wist ik het echt niet meer. Daarstraks pakte hij mijn hand om erin te bijten. Daarna beet hij in mijn arm en heb ik hem terug gebeten in b zijn armpje. Even huilen dus bij me gepakt en uitgelegd dat je niet mag bijten. Kusje en toen was het over hij heeft ook verder niet met gebeten! Volgens mij hebben wij een echte "peuterpuber" in huis alles uitproberen ik lijk wel een agent. gelukkig komt hij zo af en toe wel effe kroelen.