sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, Sahi, daar ben ik echt ff stil van..
    Dit moet je inderdaad niet pikken.. Wat een malloot!

En prutske, ze zeggen inderdaad terug bijten.
    Weet dat ze het vaak doen met pijn in hun mondje, maar goed is anders..

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meen je niet Sahi, vind ik echt heftig!
    Zoiets maakt het voor jou hopelijk makkelijker om de knoop door te hakken.
    K heeft echt een probleem met zichzelf en daar zal hij zelf aan moeten werken!
    Knuffel voor jou!! Sterkte!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: kunnen best de tanden zijn ja. vooral ook die dunne broeken erbij
    dat agentje spelen begint nu een beetje te komen he? En juist het eindeloos herhalen is waar ze nu goed van leren wat wel en niet mag. hoe irritant het voor onszelf ook is (ik wordt er ook gek van hoor :p)

sjoon: oh 1x terug bijten kan ik me voorstellen, maar ik ben dan bang dat een kindje denkt dat het mag, omdat papa of mama het ook doen. daarom doe ik dat niet ;) no offence als jij het wel zou doen hoor ;)
    maar inderdaad, tanden in je arm hebben staan is ook niet de bedoeling!

princi: ja verstandelijk is de keus gemaakt. maar gevoelsmatig is het een heel ander verhaal en zou ik hem zo weer met open armen terug laten komen... het zal voor anderen moeilijk te begrijpen zijn misschien, maar het blijft toch de man van wie ik al die jaren al hou en met wie ik een toekomst voor ogen had...

gejanne en av; super bedankt voor de knuffels

verjaardag was gezellig en Yanna heeft de show gestolen bij de familie, dus ik ben weer helemaal blij :)
    Op het moment dat ze mee naar huis moest was ze net wakker geworden van een vieze broek, dus dat kwam goed uit. Helaas ligt ze nu te keten, dus ik wacht nog heel even met naar bed gaan tot ze een beetje slaapt ;)

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sahi, nee logisch dat je gevoel nog iets anders wil dan je verstand. Ik bedoel een relatie die aan het eindigen is, is ook zo ongeveer het moeilijkste wat er is. Ik wil maar zeggen dat je er zelf anders over klinkt. Veel sterker en onafhankelijker dan een tijdje terug. Ik ben daar plaatsvervangend blij om :).

Terugbijten: in de hulpverlening raden ze dat streng af omdat je je kind dan dubbele signalen geeft. Aan de ene kant zeg je dat het niet mag en aan de andere kant doe je het zelf wel.
    Maar goed...die keuze moet je als ouder natuurlijk gewoon zelf maken. Ik geloof dat ik het niet zou doen. Maar zeg nooit nooit...

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bijten, ik vond het ook erg moeilijk maar nadat ik een keer terug gebeten heb heeft hij het niet met gedaan!
    Weet nu ook echt zeker dat zijn mondje gewoon erg zeer doet. Vannacht ook wat gespookt. En met druppeltjes op zijn tandvlees ging het weer een stuk beter. En er is c een kies door maar een mondje bol bulten van gespannen tandvlees is nstuurlijk niet fijn!

Sahi, ik vind je echt zo sterk. Ga maandag en goed gesprek aan. Je kan het. En wat je/ jullie ook beslissen het komt goed

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    We hebben nu dus alledrie de buikgriep. Wasmachine draait overuren en we vechten om het toilet. Was bijna met Florine naar de huisartsen post gegaan, ze was slap, droge mond etc. Na klein flesje melk en wat ranja begon ze de kat te trappen en te babbelen. Na een klein uurtje en een banaan verder is ze op mijn arm in slaap gevallen... Nu slaapt ze al weer een uurtje. Ik houd het verder in de gaten... Die kleintjes zijn taai kom ik nu achter. Mijn man en ik zijn twee slapjanussen.
    Ze had ook een plasluier vanochtend dus dat is goed!

Bijten; Florine heeft mij tot bloedens toe 3x gebeten. Heb er nooit aandacht aan geschonken en haar meteen een soepstengel ofzoiets in haar mond geduwd 'daarop mag je bijten' en een keer haar eigen handje in haar mond geduwd en gezegd dat ze daar in mag bijten en dat het pijn doet. Daarna heeft ze het nooit meer gedaan.

Sahi, veel sterkte daar....

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Gold, goeie van het eigen handje!!
    En beterschap natuurlijk!

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gold beterschap

Sahi, succes met het gesprek.

Hier net terug van de HAP. Chiel viel van de trap met zijn tandvlees tegen het traphekje. Dat is dus wat los geschoten/ gescheurd. En dat fliebeltje waar je lip aan het tandvlees vast zit is ook los gescheurd... Dokter kan dr niets aan doen. Is te klein om te hechten. Tanden zitten gelukkig vast. Bah dat was schrikken. Ik zag hem vallen, ik stond mijn schoenen aan te trekken in de gang

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sjoon, beterschap!

Gold, beterschap allemaal

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: oh bah, wat naar voor chiel! Heeft hij er veel last van? erg als je het ook ziet gebeuren, bah :(

gold: beterschap voor jullie allemaal. fijn dat Flo'tje toch wat onderneemt en wat eet en drinkt. hoe is het met jullie zelf?

pruts: hoe is het nu met het bijten?

princi: ik probeer nooit te veel de hulpverleners-dingetjes mee te nemen, maar dat gebeurt toch vanzelf he?

net even lekker met vriendinnetje en onze exen en de honden wezen wandelen, leuk dat we met zn 4en (5en eigenlijk met Yanna) dingen blijven doen, t was gewoon heel gezellig :)
    Nu zijn ze even de boot verven en ben ik met Yanna thuis, ga ik zo het eten verzorgen :)

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nee gelukkig niet meer bijten tot nu toe! Smakelijk etenvoor straks!

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Vanmorgen een vriendin met c2 kindjes op de thee gehad. Super gezellig en finn was ook heel lief! Hij heeft alleen geknuffeld en niet gebeten! Vanmiddag op defiets oma ophalen hij haar werk!

Sahi, veel succes vanavond!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi succes met wat dan vanavond ?
    @prutske bijten is niet leuk, wij pakken F der handje en houden die dan even vast en zeggen heel duidelijk nee dat mag niet! Ze heeft het 2 of 3 keer gedaan. Veel plezier met fietsen vanmiddag.

Wij hier ook even lekker gewandeld. F. ligt nu even op bed, kan ik weer even door het huis heen bonjouren. Wat speelgoed schoonmaken en daarna weer aan het eten beginnen.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pruts: lekker fietsen vanmiddag :D
    fmt: succes met rommelen this.

Vanavond een gesprek met K en deze keer ga ik niks bidden en.smeken, maar ga ik zeggen dat ik er genoeg van.heb, die vaagheid en.dat gedrag.
    net via de app nog de belofte gekregen dat er nu echt gepraat gaat worden, dus ik heb vanavond laat vast iets te melden ;)

15. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, snel klaar met praten. Alles ging heel vriendschappelijk. Zolang niemand nog een ander huis heeft, laten we de financien even hoe we het de laatste maand hebben gedaan.
    K gaat kijken met die vriendin van ons voor een huurhuis, dat hij daar in ieder geval tijdelijk kan intrekken. Zij zoekt sowieso al voor een huis, met minimaal een kamer voor Yanna (ze is onze oppas) en een kamer voor haar dieren en 1 voor haarzelf. Dan kan K best logeren. En als dat rond is, zetten we ons huidige huis te koop, al bespreken we de volgende stappen dan wel weer.
    En dan pas ga ik ook op zoek naar wat anders. Als we het huis nu al te koop zetten, hebben we het risico dat Yanna een aantal keer moet verhuizen en dat is absoluut niet handig. Voor haar doen we het dus in gedeeltes.
    In ieder geval maandelijks even de financien doornemen, zeker nu de jaarlijkse belastingen er weer aankomen enzo.
    alles ging dus heel vriendschappelijk en we willen ook best af en toe dingen samen met Yanna doen.
    Maar hoop op een toekomst samen; nee, dat moeten we allebei even niet willen. ook hij vindt het lastig, maar omdat ik zo duidelijk hoop heb, wil hij niet laten merken dat hij ook twijfelt. Maar voor nu even niet. Hij heeft het gevoel dat ik zijn moeder ben geworden en dat kan hij voorlopig niet loslaten.
    Naja, ik kan er een boek over volschrijven, maar ik ben alweer een stuk rustiger zo met wat meer duidelijkheid en rust.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Vergeet ik helemaal te zeggen dat hij me ijzersterk vindt hoe ik het allemaal doe! Das wel heel fijn :)

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten! Ik hoop dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. Persoonlijk vind ik het best apart dat k bij een vrijgezelle (dacht ik) vriendin van jullie woont/logeert. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie vriendschap precies is. Sorry klinkt misschien niet leuk maar ik bedoel het goed hoor meid!

Hier lekker gefietst vanmiddag, Finn vond het ook weer super leuk.
    Nou woensdag voor de allerlaatste keer naar mijn oude werk om mijn jaaropgave te gaan halen. Weer balen dat ik daar achteraan moet bellen en rijden. Ach ja het bevestigd mijn goede keuze nog maar eens.

En fmt, lekker gegeten en gerommeld in huis? Hier vanmorgen even flink door huis gegaan

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Whaat, sahi ik dacht precies hetzelfde als prutske wat betreft die vriendin oppas.. zeker omdat mijn vader dus met de oppas is getrouwd (na 17 jaar huwelijk) en er is ook een optie dat jij met yanna verhuisd naar jullie toekomstige huisje zodat ze maar een keer hoeft te verhuizen, en hij in het koophuis blijft wonen tot het verkocht is he. Heb je daar ook aangedacht ?

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: ja iedereen heeft zn twijfels bij hun vriendschap en dat heeft mij ook wel zorgen gebaard. haar vriend en zij zijn in dezelfde week uit elkaar gegaan en ze waren altijd al heel close, dus heel de wereld had hun oordeel al klaar. maar ik vertrouw ze absoluut.
    wat stom dat je zelf je jaaropgaaf moet ophalen, maar ja, t moet maar zo :( Fijn dat het je keuze wel bevestigt!
    En lekker gefietst, heerlijk :D

fmt: ja die optie hadden we ook bedacht, maar ik ben erg verknocht aan ons huisje en zit hier heel fijn. Ik vind het wel even goed zo, we kijken stap voor stap.
    Hij gaat toch niet in zn eentje ergens wonen, dus dan gaat hij maar lekker daar zitten. Dan weet ik wel dat Yanna 2 fantastische mensen om haar heen heeft.

ik geloof niet dat ze ooit een langdurige relatie zullen volhouden, nu hebben ze het gezellig, maar ze zijn allebei precies hetzelfde (daarom zijn het allebei mn vrienden denk ik), ze zijn koppig, opvliegend en kunnen niet met geld omgaan. Dus dat gaat toch een keer mis en dan is het maar zo.
    En mn vriendinnetje heeft nu ook gezien hoe hij kan zijn als hij dus echt uit zn naad gaat, zij gaat dat zeker niet pikken en dan is hij op zn ziel getrapt en vindt hij zichzelf enorm zielig.
    Nee die 2, leuk voor nu, maar die hechte band bekoelt wel weer ;)

Ze hebben wat dat betreft goed bij elkaar kunnen uithuilen toen ik en haar vriendje niet leuk waren voor ze (snappen jullie het nog?)

Deel Deze Pagina