Hey! Nou we zijn weer opgeknapt.... Wat een hels weekend... De wasmachine draait nog overuren. Zo heftig als het allemaal kwam opzetten, zo plotseling was het ook weer weg ..... Bizar zo'n buikgriep. Het huis is weer ontsmet en ik blijf me verbazen over het feit hoe taai onze kleintjes zijn. ''applaus" Sahi, ik snap er helemaal niets meer van. De ene dag een tas naar je kop, de volgende dag samen wandelen, dan hij samenwonen met een vriendin... Weer eerlijk en trouw aan jezelf, als jij en je kleine meisje het goed maken, dan vindt deze bemoeial het ook prima
gold: snap dat het vaag is, maar laat hem maar lekker hier de deur uit gaan, want dan kunnen we verder. Anders blijven we maar hangen in buiten de deur logeren, af en toe hier afspreken en vaag doen, nee ik vind het best zo. Yanna is gelukkig, die heeft er geen last van denk ik, ik ben mn gepieker aardig kwijt na gisteren, dus ik vind het prima. zeker bizar, zo'n buikgriep. Fijn dat het weer een beetje gaat!
Huh? Ik ben echt de draad kwijt hoor sahi.. Fijn dat iedereen weer beter is gold En dat is inderdaad raar prutske Morgen met een vriendin mee naar de 9 maanden beurs, wat en feest. Wordt denk ik een kwelling denk ik..
Lieve meiden, Baby nieuws! Vanacht om kwart voor vier is onze tweede Zoon Sem geboren! 2780 gram en 47 cm! Bevalling in recordtempo! 3 kwartier en vk was te laat! Heb het samen met manlief gedaan!
Misja, Gefeliciteerd!!! Dat is snel, nondepie zeg! Wel mooi om het samen met je man te doen? Gold, heul fijn dat jullie weer beter zijn en wat de foto die je appte. Ik zou het houden op slim :-D. Sahi, tja, t klinkt erg ingewikkeld allemaal. Ik snap dat je duidelijkheid hebt nu hij niet meer officieel bij jullie woont. Maar verder is het wel een rare situatie toch?
misja: gefeliciteerd met Sem!!! Wow zelf de bevalling gedaan! Ben wel benieuwd naar je verhaal Maar eerst lekker genieten av: veel plezier op de 9 maanden beurs ja natuurlijk is alles allemaal vaag, maar t is nu even niet anders. Ik was zelf vandaag helemaal relaxt, dus het heeft echt wel goed gedaan, het gesprek gisteren. We zijn wel achter een nieuw probleem gekomen, mijn vriendinnetje is dus bezig met particulier huren, maar dan betaal je belachelijk veel bemiddelingskosten, geld wat we nu allemaal niet hebben, als je daarna ook nog moet verhuizen... Wat trouwens ook een voordeel is als hij voorlopig bij haar logeert; dan is het haar huis en kost het mij en K even niet zoveel geld, want we hebben geen geld voor dubbele lasten. Maar ja, dan moeten we dus nu eerst maar eens kijken hoe nu verder... Even een paar maandjes kneiterhard sparen ben ik bang :S Maar voel mezelf dus aardig relaxt, tot mijn vader net om 2130 (!) belde hoe het is. En toen ik vertelde dat ik me zo goed voelde omdat de kogel door de kerk is, begon hij met allemaal verwijten. Gadver, ben dr zo pissig om Mijn ouders zijn 2,5 jaar geleden gescheiden en mijn vader verwijt mijn moeder dat ze het zo makkelijk had opgegeven enzo. En nu vindt hij dat wij het net zo doen en totaal geen moeite doen om toenadering te zoeken enzo. nou, wat kan ik dat goed gebruiken zeg, NOT, bah, ben echt zoooo boos. Dus K even gebeld, ook al kan hij dr niks mee, maar die baalt ook wel, want mijn vader had hem al gebeld en tegen K deed hij helemaal aardig enzo, dat K nog steeds welkom is en dat soort dingen. pfff
Sahi wat een rottige periode voor je. Particulier huren is inderdaad erg duur, dus kan hij niet gewoon terug naar zijn ouders. En vanuit daar kan hij het toch allemaal wel zelf uitzoeken en eventueel inschrijven voor een huurwoning. Dat is toch niet jou probleem. Hebben jullie geen samenlevingscontract waarin afspraken gemaakt zijn over de betalingen als het fout mocht gaan ? Hier bijvoorbeeld betaal ik 1/3 van de vaste lasten mijn vriend 2/3 als we uit elkaar zouden gaan. Ik vind niet dat jij je zorgen moet maken over zijn financiële plaatje. Zolang hij de kosten maar voor jullie huis gedeeltelijk betaalt. Ik kan natuurlijk makkelijk praten, tis een ver van me bed show hopelijk over een jaar is alles lekker rustig. En je vader zal er maar meteen aan moeten wennen toch, ook al is K. daar welkom als je een nieuwe vriend hebt zal die ook steeds minder daar komen hoor.
ohja verder ben ik ziek vandaag.. dus ik duik me bed in. Voel het al heel lang aankomen maar heb mezelf er maar aan toe gegeven. Mijn lichaam heeft rust nodig.
fmt: allereerst: beterschap! wij hebben afgesproken dat alles 50/50 wordt verdeeld, omdat we allebei vanuit onze ouders zijn gaan samenwonen. Dat betekent dat de helft van het spaargeld voor hem is, dat is voor ons allebei niet genoeg om te kunnen verhuizen. Dus kan hij (of eigenlijk ons vriendinnetje, hij gaat zich daar nog niet inschrijven) daar niet gaan wonen. Zij heeft er ook niet genoeg voor. Zijn ouders wonen in de zaanstreek, dus dat is geen optie, mijn moeder heeft geen ruimte voor mij en Yanna, wel voor mij alleen, maar ik wil Yanna bij me kunnen hebben. Verder hebben we niet echt vrienden of wat dan ook hier in de buurt. Voorlopig hebben we allebei 'zakgeld'. alles wat er overblijft na de vaste lasten, wordt door 2en gedeeld en daar doen we het nu zelf de hele maand mee. dat ging de afgelopen maand goed. sowieso is het lastig om in mogelijkheden te denken als je ook emotioneel in zo'n achtbaan zit, dus een kijk van buitenaf is niet gek hoor. Maar ik zie even geen opties anders dan hoe het nu gaat...
@Fmt, beterschap en lekker uitrusten en uitzieken! @Sahi, Het is en blijft een moeilijke situatie en ik snap dat je het nu wel even goed vind zo. Maar ik denk dat het wel verstandig is om daar goede afspraken over te maken en dat snel te doen. Nu gaat het nog heel goed tussen jullie maar wat als een van jullie een nieuwe relatie krijgt of er gebeurd wat waardoor jullie samen niet meer door een deur kunnen. Dan is het wel erg fijn om wat achter de hand te hebben. (naar tips van mijn tante. zij en haar vriendin zijn nu ook ongeveer een maandje uit elkaar na 16 jaar) En ik snap ook dat wij makkelijk praten hebben wij zitten niet in jou situatie. Ik zou zeggen ik heb nog een leuk appartement in de aanbieding met een ouder slaapkamer. kinderkamer, badkamer, keuken en huiskamer. Het is op de 1e verdieping. Wel in zundert. Geen huur wel koop (het is namelijk nu verhuurd)
pruts: het is nu al verhuurd? Dat is jammer, anders had 1 van ons daar wel in gekund, sowieso voor tijdelijk. Zundert is te doen vanaf hier hoor, het werk van K is vanaf onze woning net zo ver rijden als vanaf de moerdijkbrug zo'n beetje... Ik kan kopen tot een ton, maar dan moet eerst dit huis zijn verkocht en de NHG zijn toegekend vanwege de schuld die dan weer bij BKR staat geregistreerd. voor buitenstaanders is het altijd neutraler en makkelijker, en verstandelijk weet ik het ook allemaal wel. het is gewoon lastig allemaal...
Het was maar een ideetje/ geintje he. Wij willen er ook heel graag vanaf. Helaas is en ton voor ons wel wat te weinig. Anderhalf moet namelijk wel haalbaar zijn, anders zitten we zelf flink in de problemen. En ik zei al wij kijken alleen met ons verstand, kennen k ook niet en daarom kijken wij er heel anders tegen aan. Jullie moeten doen wat jullie goed lijkt Dikke knuffel en veel succes! Hier net alle papieren uitgezocht ook zaterdag c alles naar de boekhouder te brengen voor onze aangifte. Ik begin v er zelf niet aan met heel die constructie c bij ons qua hypotheken Wha, volgende week stopweek en dan nog een strip de pil en dan gaan we er weer voor. Ik kan bijna niet wachten. Gelukkig ben ik nu al ongeveer 8 kg kwijt. Dus als ik stop hoop ik ruim 10kg kwijt te zijn. Ik ga dan nog gewoon door met afvallen hoor. Maar het kan er maar af zijn!
@prutske spannend hoor, hopelijk is het jullie gegund, dat en jullie huis snel is verkocht en dat jullie snel een kleintje mogen verwachten. @sahi veel sterkte voor jou. Die griep hier gaat snel weer over. @Sem welkom op deze wereld kleine jongen ! Geniet ervan nu je nog een baby bent haha ! Voor de papa en mama ook gefeliciteerd natuurlijk. (had helemaal over het goede nieuws heen gelezen). Ik ga nu ff opfrissen F. ophalen van de opvang en dan kijken of ik mezelf vooruit gesleept krijg om hier op te ruimen.
ooh moet nu toch ff wat kwijt hier hoor, willen dus naar Oostenrijk, super mooie blokhut gevonden, Nederlanders die het verhuren, op hun webpagina staat een beschikbaarheid en was nog plek dus ik informeer. Krijg ik toch een mailtje terug dat ze het huis voor hunzelf in optie gezet hebben of ik niet een week eerder kan. Vind het wel brutaal en gelukkig kan ik niet eerder en wil ook niet later dus heb haar heel brutaal iets teruggestuurd of ze dan nog iets anders weet in de omgeving met de melding erbij dat we jaarlijks naar Oostenrijk komen (helemaal niet waar) maar ik zoek dus echt iets in de omgeving en kan werkelijk niets vinden... Mocht iemand iets weten hoor ik het dus graag.. Voorwaarde er moet een (glad) bad inzitten (niet een oud bad dus waar je niet lekker in wegglijd haha) Vriend zegt aan zulke mensen geef ik mijn geld niet.. dus zelfs als ze nu zouden zeggen week 37 prima wil die niet..
Pruts! Wat knap van Finn! Het kan wel, soms hoor je dat ze op heel jonge leeftijd al zindelijk worden. Sahi, wat een dilemma voor jou allemaal. Pfff las zoveel vanmiddag over huisjes en verhuizen. Ik hoop dat jullie er goed uitkomen. Maar voor wat ik nu lees is jullie relatie over? Fmt, tjee wat slecht van die mensen. Dan moeten ze ook de beschikbaarheid aanpassen als ze zelf in die week weg willen naar hun huisje. Ik weet niet iets of imand die in oostenrijk een huisje heeft sorry meis. Succes met zoeken. Nou, wij willen in 2015 gaan trouwen. De Bouwer vroeg me afgelopen zondag, we waren die dag 12/5 jaar bij elkaar Vindt het wel grappig. En eigenlijk voelt het nog steeds als een grapje! Gister ook tante geworden (of had ik dat hier al gemeldt?) Een mooi lief manneke. Heerlijk zo'n prulleke weer vast gehad te hebben.