sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fmt, wat stom zeg! Dan hadden ze er maar niet op moeten zetten dat het beschikbaar is. Snap wel dat je vriend niet meer daarheen wil. Maar ook ik weet daar niks in de buurt.

Sjoon, wat een gave week heb jij, tten huwelijk gevraagd en tante geworden

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: wat dat betreft zitten wij in dit geval gebakken met de BHG ;)
    naja, we hadden mekaar mooi uit de brand kunnen helpen, maar helaas :p
    oh wat gaaf dat jullie er weer voor gaan!! :D

fmt: hoe is het nu met de griep? Weer wat op de been?
    Ik ben bang ook wat onder de leden te hebben, maar we zien wel wat er gebeurt ;)
    huh als ze zelf die week t huisje willen gebruiken, moeten ze t op bezet zetten toch? raar...
    maar er zijn vast nog genoeg andere opties ;)

finn wauw wat knap!!! :D op het potje geplast!!
    ik wil ook een zindelijk kind :p :D

sjoon: ja we hebben nu toch wel die knoop doorgehakt. Hij wil nu even geen moeite doen, misschien later. en ik wil niet lopen afwachten, dus nu of niet en toen vond hij dat het wel klaar was. en later is voor hem over een jaar of langer, dus niet eens maandjes. dus voor nu gewoon even klaar.
    en later zien we het wel weer, ik ga in ieder geval niet steeds lopen hopen ;)
    en nu dus op zoek naar woonruimte, maar rustig aan hoor, want het is lastig met beperkte financien
    Ik zag op FB inderdaad dat je tante bent geworden, gefeliciteerd :D
    En inderdaad verloofd, leuk joh, gefeliciteerd :D

hier gaar, ben heel bang voor de griep :( ontstoken ogen, vreselijk moe, spierpijn... mja, we zien t wel...

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nou, zinnelijk is hij nog niet hoor volgens mij was het eerder een foutje hoor. Want 10 minuten later poepte meneer zijn luier bomvol. En vandaag heeft uij wel effe op het potje gezeten maar niks gedaan. Ach hij vind het leuk dus we blijven regelmatig b proberen.

Fmt, al een beetje opgeknapt?

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Beetje, morgen ga ik wel gewoon weer werken, hopelijk worden de buikkrampen minder haha..

Gisteren heeft F. met de pot meegegeten en ze heeft vannacht alles uitgespuugd. Ze was echt zielig.. (gold begrijp je nu helemaal).. Alleen op een gegeven moment, werd het te gezellig bij papa en mama op bed, dus uiteindelijk in een schoon bedje en slaapzak gestopt en ze is lekker gaan slapen.

Prutske Haha zou mooi zijn als ie al zindelijk word toch, wij zijn daar totaal nog niet mee bezig als ik eerlijk ben. F. is niet zon snelle jelle als sommige kindjes hier.

Sow ff chicken tonight happen nu..

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier hoeft het ook niet zo s snel hoor maar het manneke wil zelf roept dan bah, bah een komt dan met zijn potje aan of gaat eenschone luier uit de kast halen. Grapjas.
    Praten doet hij eigenlijk helemaal nog niet alleen bumba, mama, oma en bah

Nou ik ga dadelijk maar een boek lezen want man wil voetbal kijken:(

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zindelijk worden zijn wij ook nog niet mee bezig hoor. F was zindelijk met 2 jaar en 5 maanden en dat schijnt heel snel te zijn voor een jongen, dus we hebben nog even.

Lucas is nog steeds/alweer verkouden ik loop de hele dag met een zakdoek achter hem aan. Gelukkig heeft hij er verder geen last van.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: hoe kwamen jullie erop om te beginnen met het potje? Ik wil dat ook wel met Yanna, maar weet niet of t te doen is
    ze snappen genoeg he :D Ook al kunnen ze niet praten ;) Daarom neem ik altijd uitgebreid de tijd om te proberen Yanna te begrijpen

fmt: oh nee, ook fae'tje aan t spugen :( wat sneu :(

lolly: niks aan die verkoudheid :(

hier verder weinig bijzonders. Heb alleen gemerkt dat er op mn werk over mijn situatie is geroddeld. Het heeft me aan het denken gezet dat ik nu eens ga ophouden met hierover praten tegen iedereen, want ik krijg nu van werkelijk iedereen gevraagd en ongevraagd advies...
    dus het hele verhaal laat ik hier denk ik ook een beetje rusten ;) Niet om jullie hoor, maar ik ga stoppen met er zoveel over te hebben, wordt te ingewikkeld allemaal.

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Finn komt sinds een maand ongeveer vertellen dat hij bah heeft. Dus dan komt hij naar ons toe bah bah bah, maar als ik dan inzijn luier keek zat er nog niks in. Dus verder spelen een 2minuten later broek vol poep. Vandaar. Dus nu staat het potje in de huiskamer om te wennen. En snappenv waarvoor het is doet hij wel. Want dan komt hij aan lopen met het potje bah bah. En dan wil hij op het potje zitten. Dus dan hup broek naar beneden en romper los luier uit en effe zitten. Puur toeval hoor gisteren,. Maar we gaan gewoon door.

En ik vind dat je gerust over je situatie mag vertellen hier daar is een forum toch voor. Wat betreft je werk gelult wordt er toch wel of je nu wel of niet erover verteld.
    Laat ze maar kletsen. Je weet zelf hoe het zit toch.
    Knuffel en jezelf niet te druk maken wat andere zeggen

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi precies wat prutske zeg, knuffel voor jou he.. je doet het prima zo hoor.

@prutske cool hoor haha, ik verheug me nu al om het eerste potje te kopen.

@all hier lekker avondje op de bank, fijne avond all.

10. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Vandaag hoorde ik dat mijn achterbuuf/vriendin een jongetje krijgt. Vind dat zo super tof voor ze, ze hebben al een meisje dat 2 weken ouder is dan Collin.
    Niet dat jullie hier wat aan hebben, maar wil het gewoon ff kwijt..

Moet wel eerlijk toegeven dat ik ook wel wil hoor, maar aan de andere kant is het nu ook niet haalbaar. :(

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Av, wat leuk buurjongetje/vriendje erbij. Ah ook kriebels;)

Zo net bij de diƫtiste geweest. Weer 1.9 kilo eraf ben nu vanaf 1 januari wel ruim 8 kilo kwijt. Het voelt echt goed. En natuurlijk mag het van mij nog sneller gegaan. Maar ach ik kan nu gewoon b lekker eten en toch afvallen!

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gaat lekker zo Prutske, fijn!!

AV, leuk hoor, weer een zwangere in je omgeving! Jij ook de kriebels, vriend ook? Ik ook hoor, zijn ook bezig, maar zal wel niet zo snel raak zijn ;), duurde bij Dinand ook wel een poosje!

13. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Prutske: Dat doe je netjes zeg! En te snel is ook niet goed..
    @ Gejanne: Nee, vriendlief wil helemaal niets meer, maar wie weet, we hebben nu onze handen vol aan terror Collin.. Oh spannend zeg!!

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @av wat leuk joh een buurjongen. Mijn zusje verwacht in juni een zoontje. Kunnen we lekker met ze mee leven.

@prutske goed bezig man.

Ik zit nu in de nachtdienst, de kids zijn aan het logeren bij opa en oma.

Manlief zat afgelopen week in de nachtdienst vanavond is hij ook weer werken. Maandag kom ik uit de nachtdienst en gaat hij 's avonds de nachtdienst weer in.
    Ons bed word dus goed warm gehouden hahaha.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lolly: dan zie je elkaar ook ff niet veel, of wel?
    pruts: wat goed van t afvallen, hoeft niet snel te gaan! en 8kg sinds januari is best vlot he
    av: behalve dat vriendje het niet wil, waarom is t nu niet handig dan?
    zo ik heb eens een keer relatief uitgeslapen :)
    zo mn aito verkopen en die van mn vriendin overnemen, zij moet bezuinigen en ik moet een andere auto, winwin situatie :)

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    pfff zware koppijn, wilde wat typen maar ga eerst even iets innemen en naar de toilet :D

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Beterschap meid, hier ook niet helemaal fit.
    Hoe is het met Fae. Slaapt ze nog steeds lekker door?

Hier weer lekkere zure dunne luiers. Dus ik denk weereen kiesje op komst. Hebben jullie kindjes hier ook meer last van dan van de tandjes? :(

Finn ligt op bed. Nu een lekker warm bad en daarna op de bank met een boek
    Love my life:D

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh fmt, rustig aan jij! Beterschap!

hier ineens ook een heleboel tanden erbij, maar behalve een beetje jammerig vind ik Yanna niet heel vervelend. Ze moppert wel behoorlijk hoor, maar dan ga ik even met dr kroelen, of liedjes zingen, of ze geeft aan dat ze even op bed wil.
    Ze gaat steeds meer duidelijk aangeven, dus dat scheelt een hoop.

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bah, alweer sneeuw! Ik wil geen sneeuw meer!

20. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben die sneeuw ook goed zat zeg..

Zit te denken in die slaapzak van little company te kopen,, maar ben zo bang daar die nu nog veel te lang is voor Collin, die grote variant

Deel Deze Pagina