Hier hebben we ook een lange slaapzak maar gaat prima hoor. Ben ook wel klaar met de sneeuw eigenlijk Verder geen bijzonders ... Vandaag tot nu toe geen dunne poepbroeken voor Dinand na een aantal dagen dat we hem iedet uur bijna in bad mochten zetten ! Komt ook eea aan tanden en kiezen door dus denk dat dat de boosdoeners zijn. Is verder gewoon lekker in zn doen, vrolijk enz.
@AV wij hebben die lange variant ook, wij dachten daar is ze zo ingegroeid maar ze slaapt er prima in hoor. Lekker warme voetjes krijgt ze der in. @gejanne fijn hoor tandjes, poepbroeken en toch vrolijk ! @prutske F slaapt nog steeds prima, gisteren van 4 tot 4, tot 5 uur wakker geweest en toen tot 7 uur geslapen. Op dit moment beetje regeldagen en tandje die doorkomt maar normaal slaapt ze van 6 tot 6 of 7/8 uur. Niets te klagen dus. Heerlijk is dat he op de bank liggen, waar kookt je vriend trouwens ? 5 avonden in de week ? Ik ben blij dat ik niet meer in de horeca werk poeh poeh, zit ook liever savonds in de bank haha.. @AV wij houden het hier ook bij F. (waarschijnlijk), voor 70% zijn we er wel uit. Lichamelijk en geestelijk gezien trek ik een zwangerschap van 9 maanden niet, vriend heeft chronische rugklachten die alleen maar erger worden. Plus financieel gezien wij willen toch F. wel wat dingen extra geven en bij een 2e gaat dat dus dan niet lukken...
Heey, hij werkt bij een hotel in bossenhoofd. Dus 7 dagen per week open. Voor man betekend dit iedere dinsdag papa dag, en een dag vrij in het weekend of de zaterdag of de zondag vrij. En nog een vroege dienst. Dus maar vier avonden pet werk werken! Ach ja ik ben het gewend en na de vakantie ben ik altijd weer blij met de tijd voor mezelf. Wat fijn dat ze nog steeds lekker doorslaapt. Hier ook al een lange slaapzak. Nou hebben wij ook wel een flinkerd natuurlijk
Pruts, als hij ander werk zou hebben en savonds bij je op de bank zit dan weet je ook niet wat je met de avonden moet. Haha, dan is heel je ritme verstoort
Wanneer moet ik dan wordon, wordfeud, candy crush en landleven spelen haha En hier de boel vol kliederen
slaapzakken: ik zat juist te denken om van het voorjaar de slaapzakken te gaan weglaten. Ze is zo lang, dat deze nu ook te klein beginnen te worden en zonder kan ze ook goed slapen. Dus waar de slaapzakken nog voor zijn... Yanna heeft zelfs met dit weer ook enorme zweetvoeten en een lijflucht in die slaapzak, heb zelfs het raam open gehad afgelopen week, nog steeds gezweet en gestink Dat heeft ze echt van dr vader, whahaha! gejanne: fijn dat Dinand opknapt pruts: avondjes voor jezelf zijn ook wel lekker juist toch? en je weet dat je op andere avonden wel gezellig met elkaar bent hier tegenwoordig ook een spelletjes verslaafde vanavond lekker weer met K en vriendinnetje gegeten, dat houden we er wel regelmatig in, leuk voor Yanna en gezellig voor ons en t kan aardig zonder gezeur was vanmiddag bij andere vrienden, die vonden het belachelijk dat ik op tijd naar huis ging om lekker eten te koken voor hem en haar... Zo leer je ook maar weer wie je echte vrienden zijn he?? Ze vinden dat ik te veel wordt gebruikt en mezelf continu wegcijfer, nou ik vind het zelf juist fijn om bij K en mijn vriendinnetje te zijn, dus dat maak ik zelf wel uit. ben daar dus heel rot weg gegaan, vind het echt niet leuk
Sahi, ik heb die avondjes voor mezelf ook echt nodig hoor. Anders wordt ik er niet gezelliger van! Haha En als we samen zijn is het gewoon goed en gezellig.
gejanne: nee haha, dubbelop is ook overdreven Maar ik plaats dus veel dubbel zoals je merkt pruts: mooi dat het samen gewoon goed en gezellig is Maar af en toen alleen-tijd is ook belangrijk.
Wat een rust hier! Finn was vandaag en beetje sjaggie. Misschien van de drukte gisteren of van de doorkomende kiezen of van de verkoudheid. Of een combi. Wel weer een hele trotse mama want er zat vanavond en heel klein poepje in het potje! Verder denk ik dar er een groeispurt aan komt want hij krijgt weer een beetje een dikkere buik. Terwijl hij minder goed eet op het moment.
Alweer zo'n rust hier! Joehoe waar is iedereen? Nou ik ben weer gaan hardlopen bij de atletiek vereniging een lekker alles mee kunnen doen
Hahaa prutske ik ben er ook hoor, was ff aan het studeren, probeer ook elke dag even langs te wippen hoor. Hoe zit dat met een dikke buik en groeispurt dan, F. heeft ook een dikke buik namelijk. Wat goed hoor dat poepie haha, slim hoor. F. heeft ook schrale wangetjes dus lekker ingesmeerd met vaseline. Nu ligt ze lekker te pitten. Wat een lekker weertje vandaag he, heb heerlijk in de zon gezeten in de pauze.
Ik wou dat net vragen van die groeispurt, ik heb nl geen idee. Collin heeft naar mijn idee altijd een bolle buik, haha. Vandaag de slaapzak binnen gekregen, hij is inderdaad lang, maar dat gaat vast goed komen. Eerst ff wassen. Pfff, echt al weken dat Collin spookt in de nacht, hij eet slecht, wil het zelf doen, maar dan happen homaar. Hij krijgt nu 2 nachten een melkje, dat helpt wel, maar het is niet de bedoeling.
Oh haha, ik weet het ook niet zeker maar Finn krijgt vaak even en boller gezicht en buik een vooral daarna groeit hij weer wat in de lengte. Av, echt balen van de slechte nachten. Hopelijk gaat het snel b beter. Hier alleen vroeg wakker. Gelukkig gaat hij vaak nog wel effe terug slapen als we zijn muziekje aan zetten. Fmt, succes met studeren. Lekker he hetvzonnetje, van mij mag dat flink gaan schijnen
Hey AV, hier ook een eter die het zelf wil doen. We hebben nu een bestekje van difrax en dat vindt hij super. Dan is het veel makkelijker om een lepeltje in zijn mond te stoppen. Misschien een ideetje?
Die heb ik van de week gekocht, maar timmeren ermee is veel leuker. leg maar wat dingen meer die hij kan prikken en hopen dat hij ondertussen maar hapt van wat ik geef..
Hier wil mevrouwtje niet meer geholpen worden. Ik leg een lepel of een vork neer ( net wat we eten) en een verfschortje voor, en lekker laten kliederen ( gaat nog aardig netjes in vergelijking met chiel) haha