sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yanna eet ook alleen nog maar zelf, ze weigert hulp. naja, dan poets ik wep achteraf.
    sinds zondag wil ze ook liever uit een glas of beker drinken, gooit ze de ritjesbeker gewoon weg.

vanmiddag kwam ik even bij papa en yanna op de thee, ik moest vanavond eer weg. komt ze tussen ons in met een appel en een boek, lekker even hangen, ons soms even aain en een kus geven. zo schattig :)
    lekker dr appeltje zelf opgeknabbelt en wat gebabbeld tussendoor. dit meisje is zeker niet dom zeg!

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh en Pruts, super van Finn op het potje!! Dat is het begin van zindelijk worden en het kan hoor...een kind kan zindelijk zijn vanaf 1,5 tot 2 jaar.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik denk ook dat hij zelf ook echt al voelt als hij moet poepen. Net werd hij wakker. Veel te vroeg dacht ik maar meneer moet effe zijn broek voldoen. Dus binnen 5 minuten broek vol verschoond een nu slaapt hij weer.
    Dus nu zullen we het toch maar eens serieus aan gaan pakken. Spannend weer zo'n grote stap:)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: wat stoer dat Finn het snapt :D Gaaf hoor, zo'n nieuwe stap! En hij geeft het gewoon zelf aan dat hij dit wil, echt leuk :)

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Helemaal niemand iets te vertellen haha...
    F. der ogen zijn helemaal ontstoken, vanochtend zag er prima uit, vanavond niet meer.. ging al 2 dagen beter.. dus nu spijt dat ik de dokter niet gebeld heb.
    Het is naar mijn mening ook niet echt nood dus ga ook niet de huisartsenpost bellen, gewoon maar de hele dag goed schoonmaken..

Pfff haha ben blij dat ik zit.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    haha ja stil hier, heb niet veel nieuws ;)
    alles draait hier wel door, Yanna doet het goed, dus ik ben blij :) Ze is nu bij opa en oma voor t weekend, heb ik mn handen vrij :)

fmt: wat zielig van die ontstoken oogjes :( Ik doe dat altijd onder de douche goed spoelen. gewoon lekker spelen in de douchebak met de straal boven dr, dan spoelt het langzaam wel uit. Maar Yanna is er dan verder ook niet ziek bij, dus dat is wel anders.
    Is Faetje verder wel gewoon lekker in dr velletje?

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier ook niet veel bijzonders. Finn gaat lekker! Hij kan al echt effe alleen spelen.
    Vanavond aten we frietjes en hij ging lekker soppen in de ketchup echt zo grappig.

Oh en ik heb echt keigave blauwe gympen gekocht voor finn

Fmt, wat zielig van der oogjes. Hopelijk gaathet over met goed spoelen. En lekker uitrusten van het weekend.

Sahi, lekker he zo af en toe effe alleen jezelf. Ik las stiekem in het andere topic dat k een je vriendin samen en stekkie gevonden hebben. Dat brengt vast ook wel wat rust,
    Gaat het verder wel goed? Geen last meer van je depressie?

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: ik voel me allang niet meer zo rot als in okt/nov vorig jaar. Ondanks de rot situatie. Heb wel af en toe dat alles me aanvliegt en dat ik dan in paniek raak, dit overkomt me gewoon nog steeds, maar dan spui ik bij K, mijn vriendinnetje of teamleider. Het lukt me nog niet om het helemaal voor te zijn.
    K en mijn vriendinnetje gaan inderdaad dinsdag tekenen voor een woning, voor K is het vooralsnog logeren, zodat we nu geen dubbele lasten hebben. Als ik straks ene keer een woning heb, dan kijkt hij wel verder. Maar dat duurt dus nog wel heeeeeeel lang denk ik (jaartje zeker).

dat dippen in de saus doet Yanna ook, dat ziet ze ons natuurlijk ook doen met de frietjes. T is zo'n schattig gezicht he :D
    Sowieso doet ze werkelijk alles na, zo enorm schattig :D

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Help zo meteen komt de kapster en ik weet niet wat ik wil. Lang laten groeien of kort

10. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hier nog steeds een ziek meisje. Paracetamol is niet aan te slepen en de tegels van de badkamer vallen bijna omlaag door het stomen.
    Nu bijna ieder weekend al de hap gebeld of daar geweest. Longetjes, oortjes en plas is in orde. We weten niet waar de hoge koorts vandaan komt. Na overleg met de arts kijk ik het aan tot woensdag en dan wellicht toch een ab kuur.
    Ik loop op mijn tandvlees.
    'Gelukkig' ben ik niet de enige met een ziek kindje...

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gold, dikke knuf meis.
    Niet te lang meer mee lopen hè. Het gaat je opbreken.

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meen je niet Gold, nog steeds ziek.
    Niet de enige misschien, maar dit duurt wel heel lang, gaat iedereen opbreken!
    Knuffel voor jou!!

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nee, je bent niet de enige. Kijk inderdaad of Flo-tje een nachtje bij iemand anders kan slapen/huilen of dat je husband en jij diensten maken of zo? Anders hou je het niet vol nee. En idd misschien dat een AB-kuurtje het kan wegnemen.
    Dikke kus!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: nou een beetje verkouden of wat jij beschrijft is wel een verschil hoor, jakkes!! Wat een narigheid :( En maar niet weten wat er is, bah bah!
    Snap dat je op je tandvlees loopt!! Heel veel knuffels voor jullie allemaal! En hopelijk is Flotje snel weer opgeknapt!!
    En verder wat de anderen zeggen, kijken of iemand je kan ondersteunen en of dokters nog wat kunnen??

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    jeetje gold dat duurt nu wel erg lang. Hopelijk knapt ze nu snel op. En misschien idd een ab kuurtje.

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Meiden, ik ga een nachtje logeren in het ziekenhuis. Elynn zit tegen uitdrogen aan en heeft een sonde gekregen. Vriendje komt zo thuis en dan ga ik bij haar slapen.

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Voor jullie ook beterschap Sjoon!!

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dankje gejanne

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    jeetje sjoon ik wist niet dat Elynn ook ziek is. Hopelijk knapt ze snel op van het infuus. Beterschap voor haar en sterkte voor jullie.

20. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Arme meisjes.....
    Hier vanavond weer 40g niet meer leuk zo.

Komt allemaal weer goed, maar voor nu is het stom.

Knuffel voor kleine E.

Deel Deze Pagina