sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    gold zou je wel wachten tot woensdag met naar de ha gaan? Ik zou morgen gaan als ik jou was. F is nu al zo lang ziek.

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    We hebben vandaag nog gebeld, onderzoek van het ziekenhuis doorgenomen; alles prima, behalve dan de koorts.
    Waarschijnlijk een virus op virus op virus.....
    Haar verkoudheid lijkt over, ik zit er boven op en waak als een pitbull over mijn meisje. Loopt het helemaal uit de hand sta ik morgen bij hem op de stoep.
    :(

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hahaha goed zo mama pitbull. knuffel voor jullie

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold, heel veel beterschap! En heel veel succes een sterkte voor jou! En een hele dikke knuffel voor jullie!

Sjoon, heel veel beterschap ook voor jullie. Sterkte in het ziekenhuis

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sjoon, dat is ff schrikken denk ik? Succes in elk geval.

Voor jullie allebei (Sjoon en Goldduke) een dikke knuffel!!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: he gadver, sonde enzo, jakkes :( Dat is echt niet tof zeg :( Heel veel sterkte!!
    En gold jij ook sterkte hoor!! En zeker je mama-pitbull-houding houden hoor, een ander doet t niet (behalve papa dan misschien :p) Ik zou inderdaad morgen of woensdag weer bij de ha voor de deur staan.
    Las wel op een ander topic dat er nu een griep heerst die zeker 7 dagen aanhoudt, hoe lang is Flo al ziek?
    Die mocht weer terug met de kleine als t na 7 dagen niet minder was met de koorts...

Wat een narigheid zeg :( Hopelijk knappen de kleintjes weer snel op!

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold en sjoon, hoe is het met jullie kindjes?

Hier alles goed. Finn is lekker veel buiten nu en wil vooral zelf lopen.
    Begint ook heel veel verschillende klanken te maken en wil veel vertellen alleen kunnen weer het nog niet verstaan:p

Enn ik heb net zelf weer anderhalf uur getraind met de atletiek vereniging. Ruim 7 km hardlopen plus nog heel wat oefeningen. Wel goed voor de lijn. Haha

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier moeten we nog een nachtje blijven. ze heeft weer een sonde in gekregen, die andere heeft ze vanochtend zelf eruit gehaald, haha eigenwijze meid, maar goed te eigenwijs nog want ze wil nog niet zelf eten of drinken :(

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Heel veel beterschap meid ik hoop dat jullie snel naar huis mogen

10. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Gisteren de hele dag 40/41gr koorts gehad, beetje gewandeld in de stad, met Sjoon geappt ;) , met de dr gebeld, en op mijn schoot gehangen en geslapen.
    Kleine Florine kon niet meer op haar benen staan en haar hoofd moest ik als een kleine baby ondersteunen...

MAAR mevrouw was en is alert, ondanks haar malaise ondeugend, eet en drinkt prima....
    Voor het slapengaan een pctm gekregen in overleg met de arts (ik typte eerst aars... hahahahah) zomerrompertje aan en hele dunne slaapzak. En ze heeft zowaar de hele nacht geslapen.

De arts heeft gelijk gekregen, koorts was en is het middel voor Florine (Middel hahahahah ;) ) om beter te worden, de vele pctm heeft haar herstel in de weg gestaan. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen, misschien juich ik te vroeg.
    Maar nu drie weken verder ben ik het ook echt zat.

Ik hoop dat Sjoon ook mag juichen vandaag!!!

AV, zijn jullie al weer beter? En FmT.... Kleine F?
    En de rest???

Later!!!

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@hier moeten we weer een nachtje blijve. :(
    vandaag heeft ze een fruitpotje op en nog maar 100 ml gedronken. te weinig voor de norm dat we thuis mogen uitzieken, dus dik balen.

ik ben helemaal op. moest ook nog met chiel naar de tandarts toe. dus eerst om 1 uur van school gehaald, weer naar het zh en om half 3 zat ik weer bij de tandarts.
    Nu dus in het zh. hopelijk wil vriendje koken thuis en kan ik ff thuis eten.
    Ik slaap hier ontzettend slecht dus ben helemaal gebroken. vriendje belde vanmiddag en vroeg alleen hoe het met mij ging, en toen kwamen de tranen al over mijn wangen rollen. ben van de moeheid gewoon erg emo geworden denk ik.

maar goed, elynn is al iets meer aan de klets (klein beetje meer) dus ze knapt wel heel iets op. wel hangt ze nog veel bij mij en slaapt ook redelijk veel. dus nog lang niet mijn eigen meisje terug.

zo, dat was weer even een update. bedankt voor jullie beterschapswensen en lieve woorden,
    gold, thx dat ik met je kan appen! scheelt een hoop weer.
    (mijn tel is er wel sneller door leeg merk ik, aangezien ik die hier veel gebruik)

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gold en sjoon, wat erg zeg voor jullie meisjes.. Hoop echt dat ze snel beter worden.
    Fijn dat jullie elkaar appen, alleen is ook maar alleen in zo'n heftige situatie.

wij zijn nog niet helemaal beter helaas, ik ben wel aan de beter hand, naar Collin nog niet echt..

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sjoon, jaaa logisch dat je 'op' bent want een kindje in het ziekenhuis, man dat vreet energie!!
    Gold, hoe gaat het met Flo en met jou? Zijn je walleen weer op je gezicht te vinden of hangen ze nog steeds op je knie een ;-P?

AV, ja wat stom ziek zijn op je verjaardag zeg!!

Nouja hier had/heeft Tibbe de waterpokken. Hij heeft er gelukkig niet zo'n last van. Mara was ziek van verkoudheid. En we waren een weekendje weg...nou....dat kan ook best leuker :p.

We houden gewoon allemaal vol en dan wordt het lente......hoop ik...

Hey Pruts, hoe gaat het met Finn op het potje?
    Mara lijkt het eindelijk ook te willen. Alleen poepen doet ze liever in haar onderbroek lijkt het....zucht...

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hoi meiden,

all, met een ziek kindje. Heel veel beterschap allemaal. En heel veel succes en sterkte voor jullie zelf!

Princi, het potje, tja wat zal ik zeggen. hij geeft het nog steeds aan voor hij moet poepen maar na een paar minuten op zijn potje is hij het helemaal zat en wil weer een luier aan. Deze zit dan binnen 2 minuten weer vol. Maar goed zolang hij even op het potje wil zitten blijven we maar volhouden;)

15. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Weer diarree en spugen. Overdag had ze verhoging en vanavond gespuugd en weer 40gr.
    Kinderarts van het ziekenhuis hier heeft me net gebeld, en kindjes mogen volgens hem best koorts hebben en spugen en diarree als ze maar niet uitdrogen of andere ziektebeelden vertonen (vlekjes bijv.)
    Maar op en af hoge koorts sinds 14 februari is OF pech hebben met virusinfectie op virusinfectie OF er is iets anders aan de hand.
    Dus morgen haar ontlasting op kweek laten zetten en bloed onderzoeken.

Ze begint nu echt uitgeput te raken, loopt niet meer en kan alleen maar op en aan me hangen....

Morgen worden knopen doorgehakt en Florine wordt opgeknapt!

En mijn wallen.... Daar kan ik knopen inleggen.

Leuk weekendje weg zo Princi! :( arme kleintjes toch...

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo wat een zieke kindjes allemaal.

@sjoon he gatsie nog een nachtje blijven. Ik snap dat je daar emo van word dit vreet gewoon energie allemaal. Dikke knuffel voor jullie.

@Gold wat fijn dat er morgen knopen door gehakt gaan worden. Zo lang hoge koorts kan toch niet zijn voor z'n klein meiske.

@princi gelukkig lijkt Tibbe niet veel last te hebben van de waterpokken.

@av ook al ziek kindje in huis. hopelijk knapt Collin snel op.

Hier gaat het eigenlijk allemaal z'n gangetje. Lucas heeft de afgelopen 2 dagen lekker buiten gespeeld.

Gisteren bij F op school een informatie avond gehad, voor ouders over relatie en seksuele voorlichting gehad!In de week van de lente kriebels gaan ze het daar over hebben. Ja echt daar beginnen ze bij de kleuters al mee.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: natuurlijk is dit hartstikke emo, jeetje zeg!! Niet zo gek dat je meteen in tranen uitbarst! Ik wil je een hele dikke knuffel geven!
    gelukkig dat Elynn wel wat vooruitgaat, laten we hopen dat ze er snel bovenop is en vooral dat ze mee naar huis mag!

gold: he bah, nog steeds zo ziek :( Wat naar zeg! Hopelijk komt er wat uit de kweek! Als ze niet meer loopt, dan wordt het toch wel erg zorgwekkend hoor!

AV: ook al een ziekenboeg bij jou, bah :( Neterschap!

princi: jullie ook al lekker ziek, jeetje zeg :(

pruts: is al heel knap dat hij het aangeeft he :) Knap manneke :)

Wat een ziekenboegen allemaal zeg, vind het zo sneu voor jullie allemaal!

vanavond met Yanna gedouched, ik zet haar altijd alvast bloot onder de douche en dan pak ik spullen (geen echte douchebak, dus niks om in te verzuipen). Kom ik terug, zit ze in een hoekje te poepen en te plassen... Ze was helemaal verbaasd wat er allemaal uit kwam, haha! Het was echt hilarisch :D
    opa en oma hadden dit weekend met het potje geoefend, maar daar heeft ze echt het geduld niet voor en ze ziet er ook het nut niet van in. Ze is zich echt nog niet bewust van plas en poep.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Zo ff snel een berichtje van mij, ik ben druk in de weer met werk, voedsel naar binnen proppen bij F. wat totaal niet lukt.. antibiotica 3 x per dag (nu nog 7 dagen)..

@Sjoon Voor jou ook een dikke knuffel, begrijpelijk dat je hier emo van word. Kan me de dag dat F. in het ziekenhuis was nog als van gisteren herinneren. Bob de Bouwer zal toch wel gekookt hebben he... en anders gewoon lekker een patatje halen hoor. Fijn he dat gold bijna altijd op de whats up te vinden is, vind het ook fijn om tegen haar te praten, ze kan goed luisteren die gold :) !

@florine girlie! Ik stuur jou virtuele knuffels via de whats up.

@Princi waterpokjes, je kan het maar gehad hebben he, leuk is anders zeker als je een weekendje weg gaat. Gelukkig gaat het nu al wat beter.

@Collin, voor jou ook veel beterschap hoor. Snel aansterken klein vriendje.

@Sahi haha die Yanna, F die heeft daar ook geen enkel besef van poep en plas alleen als ze een scheetje laat hebben we haar geleerd dat ze prrrrrt met der tong doet, je weet wel een nepscheet nadoen met je tong. Weet niet hoe je dat moet opschrijven haha..

@prutske gewoon vol houden inderdaad, wel superleuk, F is der ook helemaal niet mee bezig, hopelijk loopt ze voor haar 2e verjaardag haha... Ik maak me meer zorgen over het feit dat ik dus weer een nieuwe schoenengarderobe kan kopen voor F. de oude is ze alweer uitgegroeid, heeft ze nooit aangehad hahaha... Drama hier om ze aan te krijgen...

@Lolly oooh heerlijk buiten spelen, zou het ook wel willen maar F. wil dus geen schoenen aan en laat haar niet op der sokken buiten... Hoe is het met F.

Aaaah ik ben zo moe. Sorry voor de kromme zinsopbouw (ben moe en heb al 6 keer teruggelezen en elke keer zie ik wel wat, wat niet goed staat geschreven) Ga lekker ff tv kijken.

Doeiiiiiiiiiiii

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hahahahaha die Yanna!! In de douche poepen! :)

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, Florine bleef maar spugen vanavond.
    Kennen jullie dr Simon nog? Nou zo'n lekkere kinderarts heeft Florine nagekeken. Er zit nog genoeg pit ik het meisje. Dus
    morgen verder met mijn plannetje.
    En ondertussen uitdroging voorkomen, maar dat lukt wel.
    Mijn man was een beetje boos, we krijgen teveel verschillende adviezen; wel pctm, geen pctm, kleine slokjes drinken, normaal eten, geen melk, wel melk etc.

Ik ga nu slapen :)

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Drama met Flo'tje :( Lastig idd al die verschillende adviezen!
    Ga nu maar snel slapen :) Beterschap met jullie meissie!

Sjoon, ook al zo'n zielig meisje :( Beterschap nogmaals!! Hopelijk mag ze snel weer lekker naar huis! Lijkt me echt drama om met je kindje in het ZH te moeten zijn!

Andere zieke kindjes ook beterschap!!

Maandag gehoord dat broer en schoonzus eindelijk kindje verwachten na jaren! 11 weken! Spannend dus, maar zo leuk.

Gisteren gehoord dat mn ene zus ook zwanger is, nog maar 6 weken, heel leuk maar ze is ZO ziek :( Kan alleen maar op bed liggen, houdt totaal niks binnen dus wel bang voor uitdroging. Is een paar dagen 3 kg afgevallen. Ga daar dus morgenochtend schoonmaken, neem daarna de jongste mee naar mij totdat de andere kids uit school komen! Zo wens je het niemand toe :(!

Ik ga nu snel slapen, truste!!

Deel Deze Pagina