@sjoon hoe is het nu met Elynn mag ze mee naar huis? @gold hoe is het met Florine? @gejanne wat leuk voor je schoonzusjes kun jij ook weer helemaal meegenieten. @sahi Lucas poept ook wel eens onder de douche de viezerik. @fmt met F gaat het goed hoor. Hij heeft vanmiddag z'n tweede zwemles. Het is wel spannend voor hem allemaal hoor.
haha, ja ik vind poep van mn eigen kind niet zo heel erg, maar ze zat dus niet onder de douche, maar in een hoekje van de badkamer, baaahhh Maar goed, kan er ook wel weer om lachen en we waren toch in de badkamer en er zaten verder geen kleren onder de poep en plas
Kan ook gewoon snel en goed lukken hoor, kan de keren op 1 hand tellen dat Jarno toch in zn broek poepte. Plassen dan wel wat vaker maar plas op zich maakt me niks (alleen als hij uit luiheid t liet gaan was ik toch wel erg boos ).
Fabian had het ook snel onder de knie. Hij heeft geloof ik 1 keer echt in de broek gepoept, dat vond ik wel een gesmeer hoor dan kun je het beter in een luier hebben. In de broek plassen is heel wat vaker gebeurd maar dan waren het echt ongelukjes doordat hij z'n broek niet zo snel naar beneden kon krijgen.
Florine zit onder de rode vlekken, overal nu. Ze spuugt nog steeds. Wel iedere dag 1 of 2 kleine plasjes. De vlekken komen van het 'virus' 5e of 6e of 7e of 10000e ziekte weet de arts niet omdat je dat alleen maar dmv bloedonderzoek kunt vaststellen. Dus het blijft gissen. Vandaag de woonkamer en mijn man weer ondergespuugd, daarna was ze weer kiplekker. Ze had een halve boterham met stroop op. Ik zit nu op de eerste hulp. Voor mezelf. Bij de eerste kappershulp! Ik werkte mijn uitgroei bij... Toen ging Florine spugen... Toen il klaar was met opruimen wassen omkleden etc....spoelde ik mijn haren uit.. LELIJK! Dus met capuchon op de stad in naar zowat de duurste kapper hier... Nie gek dat ze plek hebben in deze tijd van crisis! Florine is met haar papa wandelen, mijn man is thuis gebleven en heeft zorgverlof. De lieverd. Veel ego... Sorry ladies Maar ik lees alles over de poep!
Oooooohhh Gold....daar ben ik altijd zo bang voor. Dus verft de kapper mijn haar dan maar altijd . Is het goed gekomen?
Gold: mag toch, af en toe ego! Heb ik ook weet ik veel hoe veel gedaan met mn relatie gezeik Wat naar dat Flo'tje nog steeds spuugt En dan ook nog je haar mislukt!! Lief dat je man met Flo op stap is en even zorgverlof heeft opgenomen Ik heb hier een verdrietige Yanna die sinds een paar uur aan de dunne is Ik dacht meteen aan de horror verhalen van hier, dus ik duim heel erg dat het gaat meevallen. Normaal gesproken fladdert ze door alle ziekte-periodes heen, dus wie weet heb ik weer geluk met mn bikkeltje
Hoi meiden, hoe is het bij jullie? Zijn alle kindjes weer beter? Hier nog geen ziek manneke gelukkig, mama is wel weer snot verkouden. Finn staat helemaal onder de blauwe plekken omdat hij niet rustig kan spelen! Hij wil rennen en dat sneller dan hij eigenlijk kan. En hij is zo boos dat we nu weer iets minder buiten kunnen door het weer. Met mij gaat het verder super. Ben ondertussen ongeveer 10kilo kwijt en kan weer de hele training pijnloos mee trainen
wilde net even komen spieken, hoe is het met alle zieken? Zag op FB van Gold dat het weer wat beter gaat? pruts: 10 kilo, goed joh!! Waauuuww!! Yanna ook blauwe plekken hoor en schaafplekken op de knieen nu ze ook buiten loopt. Ze wil altijd per se zelf lopen, dus dat laat ik haar ook doen als het kan. vond het vandaag echt te koud buiten, Yanna wilde per se naar buiten, maar we hadden het al snel weer gehad... daarna nam ze tenminste wel genoegen met binnen hangen Yanna is niet echt ziek, eet wel wat minder en moppert wat, maar we hadden ook een saai weekend, dus dan gaat ze ook vervelen...
dilemma? nee inspiratieloos? niet helemaal maar wat hulp kan ik wel ff gebruiken! Ik heb in huis 2 wanden heel donkerbruin, en de rest is beige achtig / gebroken wit, hoe je het ook wilt noemen. Nu wil ik die bruine muren een andere kleur. Ik dacht aan grijs, maar staat dat eigenlijk bij gebroken wit?? pff moeilijk hoor! wat vinden jullie?
Ja grijs staat zeker bij gebroken wit! Vind zelf taupe ook een super kleur, of leem/klei hebben wij hier zelf ook!
het bruine vind ik nog steeds wel gaaf, maar wil na een paar jaar wel weer wat anders! binnenkort maar ff ergens verf gaan halen dan! de reden dat ik twijfel is omdat vriendje denkt dat het niet staat.... maar goed, je hebt ook weer verschillende tinten grijs he haha
Hier ook wit met een tintje bruin op de muur en onze schouwc is donker grijs. En wij hebben er toen iemand bij gehad van het schildersbedrijf voor de kleuren
sjoon: dat hebben wij (ik) dus ook in het huis, 2 donkerbruine muren en 2 creme wit. Wat we van plan waren was gewoon alles creme wit en dan op 1 wand zo'n mooi plak-gebeuren. en je man moet je gewoon vertrouwen joh
ik zag van de week een fotootje op fb langs komen van kussen slopen. voor de man: mr right voor de vrouw: mrs always right. lachen, maar nu houdt hij me er de hele tijd mee voor de gek... is ook leuk, zo'n muursticker. ik heb op een kleine wand hier (die we zelf hebben gezet om de keuken iets uit zicht te hebben) een klaproos als muur sticker, iedereen denkt dat we die zelf geschildert hebben (was het maar waar, ik kan nog niet eens fatsoenlijk iets schilderen, ik kom niet verder dan een simpel huis en boom en zon àla kindertekening haha)
Die kussens zijn leuk ja Vind muurteksten en stickers ook erg leuk! Vriendlief moet maar vertrouwen hebben !! 50 tinten grijs hè Wat voor kleur meubels heb je? Hier zou grijs nl sowieso niet bij de meubels staan!
haha ja, idd 50 tinten grijs! wij hebben licht eiken kleuren meubels en heel donkerblauw (bijna zwarte) bank maar de banken staan tegen de lichte kleur muur
Ok! Bij de bank kan grijs dan sowieso wel, al staat hij er niet tegen aan, gaat om t geheel! Ben benieuwd wat het gaat worden!