Gejanne, ik ga naar een diëtiste een van haar heb ik een voedingsschema gekregen moet eigenlijk nog meer eten als eerst ook de suikerspiegel op peil te houden. Ontbijt: 1 boterham, om negen uur weer een, half elf en stuk fruit, lunch 3 boterhammen, drie uur weer fruit en s avonds soep, aardappel en groente en vlees/vis. Evt toetje. Met en feestje af en toe gewoon lekker mee doen rn de volgende dag er weer tegen aan. Qua sporten ga ik 1 a 2 kerr per week hardlopen en probeer iedere dag effe te stepoen op mijn mini stepper. Het gaat er niet super snel af maar we faan telkens nar beneden en dan is het goed he Lolly, jeetje heftig zon val. Gelukkig dat hij gelijk weer wilde gasn spelen
Ben wel benieuwd welk fruit, brood en vleeswaren enz je mag! Vind t echt heel knap van je! Bij mij moet die knop gewoon nog om denk ik!
@ lolly, wij zijn naar de eemhof geweest. Oh volgens mij zijn die kinderhuisjes erg leuk. He getver, alles weer goed? @ prutske, netjes! doe je goed!
Ìs de eemhof een leuk park? Volgens mij hebben ze daar ook van die kinderhuisjes. De eemhof is hier vlak bij maar we zijn er nog nooit geweest.
Welke parken ben je nog meer geweest dan? Wij zijn een keer in de erperheide geweest en we zijn nu al een paar keer in het meerdal geweest.
Gejanne, ik mag eigenlijk alle magere beleg op mijn volkorenbrood. Zoals rookvlees, rosbief rauwe ham gek ham, philadelifia, filet ameticain, milner kaas, vruchtenhagel, van die blauwe pindakaas. Alle fruit mag maar bananen maar 3 per week. Qua drinken mag water thee koffie ranja van slimpie en light frisdrank. En zo af en toe een wijntje of in mijn geval een pasoa met ijs In oktober is het bij mij op het werk een paar dagen gesloten ivm offerfeest en dat is in de herfstvakantie door wat te ruilen met collega's ben ik met finn zijn verjaardag al vrij. Op vrijdag 4 okt nog werken en dan pas weer op do 17 okt werken. Das bijna 2 weken vrij heerlijk dus ik lees mee over cp. Nou hier weer zelf keelpijn en snotverkouden. Ook wat grieperig dus blijf lekker in bed tot R weg moet om te werken. Finn is gelukkig weer fit, wel een kies die er bijna door is
Geajnne: bij mij ging het ook om de knop onzetten hoor. niet meer dat enr koekje bij de koffie of dat ene handje chips op de verjaardag was ook een openbaring. maar heel drastisch veranderd is t niet voor mij... pruts: goes hoor 10kg eraf!! en t gaat best hard hoor, moet ook zeker niet te snel gaan he av: leuk zo'n weekje weg grlukt met de auto? lolly: he bah wat een nare val yanna ging spontaan logeren bij oma, oma vond t zielig als ik haar s avonds daar uit bed kwam plukken en zr vindt het ook wel erg gezllig.met yanna dus ik had kunnen bijslapen, maar ben naar een feestje gegaan en was half3 pas thuis... stom en wel 3hele wijntjes op, ik kan niks meer hebben joh
@gejanne oe das wel ff schrikke van je zus. Moet ze dan nu tot 15 weken in het ziekenhuis blijven ? @av, wat een leuk nieuws breng je ons allemaal . Wel lekker toch geen ontvangst, ik ben op vakantie ook niet echt met ZP of internet bezig hoor, des te meer genieten. @prutske netjes hoor. Gaat wel hard zo toch ? @lolly oef das schrikken, wat een klimmerd is hij ook he.. F. hier ook al eens van 2 treden afgedonderd. Maar F. huilt al als der iets op der vinger zit dus die is heel voorzichtig met alles, ze loopt dan ook nog steeds niet hoor. Ze word het liefst de hele dag gedragen. Met hersenschudding moet je toch wekken om de zoveel uur als hij slaapt ? Veel plezier op Meerdal! @gejanne slim gratis dieetadvies van prutske haha @sahi klinkt als een gezellige avond, moet je vaker doen Mijn vriend heeft iets gewonnen met de face book win/like acties. Voor 150 euro aan computerapparatuur. Jullie nog iets gewonnen
Sahi, leuk toch nog effe naar een feestje als je er niet op rekent. Fmt, moest jij niet studeren. Nee hoor geintje En wat dat dieetadvies betreft ik ben zelf ook bezig met een studie voor gewichtsconsulente dus kan ik alvast oefenen Maar voor mezelf heb ik een stok achter de deur nodig. Ik weet het allemaal wel maar het volhouden
@fmt ik heb op vakantie ook m'n telefoon uitstaan en ik ook niet op internet te vinden. Heerlijk vindt ik dat dan echt vakantie. Lucas was gelijk goed helder en alert maar ik heb hem 's avonds nog wel een keer goed wakker gemaakt.
fmt: Yanna is ook zo voorzichtig, op zich wel een klimmerd en loperd, maar alles met beleid. Is wel fijn Ze durft dus niet de trap op als ik niet mee ga bijvoorbeeld (al ga ik niet naar de wc met de deur naar de trap open hoor) las op FB allemaal narigheid Dan zou ik ook graag lekker rond gedragen worden hoor Hopelijk is er nou eens een keer iets wat helpt! pruts: ja het is het volhouden he? Ik laat me nu ook wat vaker gaan nu ik op gewicht ben en dan schieten er meteen weer 1 of 2 kilo's aan, Niet handig! ' @telefoon: ik vind het juist lekker, even tussendoor een spelletje of internetten. ik ben vrij veel online En dan geniet ik heus van mn vakantie hoor ik lig al lekker in bed, tv kijken en laptoppen. Misschien helpt t om op tijd te gaan slapen Yanna was na haar dutje nogal verdrietig en mopperig, is ook niet lekker gaan slapen, huilt af en toe in dr slaap. Super rode wangen van de tanden, snot overal, ik hoop maar de ze wel lekker slaapt.
Heel verhaal getypt Zo nieuwe poging! Top pruts, hier was t deze maand helaas weer niet raak, zijn ook bezig voor een brusje ! Heel veel succes!!
jaaaa leuk die banner pruts! ik heb ook nooit honger hoor en ik eet ook gewoon wat als ik trek heb. Maar in plaats van chips, chocola en koek, kies ik nu voor fruit of een cracker ofzo.
leuk al die brusjes Ik heb ook enorme kriebels, maar weet niet of dat nou echt voor een baby is, of meer omdat ik liefst een relatie zou hebben (als je snapt wat ik bedoel)
Sahi snap t wel, is vast een combi! Vanavond bij onze vrienden op kraambezoem geweest, heerlijk die kleintjes