leuke banner prutske. Leuk om er weer meer bezig te zijn gejannen en prutske. Net even golden oldies terug gekeken wat een leuk programma.
ja heerlijk dat kleine spul Heb pas op een baby gepast, terwijl haar grote zus en Yanna er ook bij waren, is toch best druk. Dus zo graag hoef ik nou ook weer geen baby Al is dat weer anders natuurlijk.
Ben deze maand nog aan de pil. Nog een week zoals je kunt zien. Maar bij Finn was het meteen raak vandaar dat ik mijn banner alvast maar geplaatst heb. Mijn collega/bazin wil ook nog een kleintje en is al gestopt wordt weer spannend. Gejanne, jammer dat het bij jullie niets is geworden deze maand. Oja dat schema mag je zelfs tot halverwege de zwangerschap gebruiken daarna moet je geloof ik iets meer eten. Toevallig vrijdag gevraagd Sahi, ik snap dat je dan liever een vriend hebt. Komt wel weer joh. Maar ik snap wel dat als je nu wil dat lang duurt
ja we hadden er komende zomer weer voor willen gaan. Maar heb nu ook bedacht aan mn toekomst voor mezelf, als ik op mn 30e geen man heb, ga ik BAM-mama worden. Lijkt me wel zwaar, want mn kraamtijd met Yanna was met partner al heftig, maar ik weet ook dat ik een hele goede omgeving heb We zullen t wel zien
Wat spannend allemaal zeg, weer gaan voor een kleintje.. Zelf zou ik het nu niet kunnen, Collin slaapt nog steeds niet door en is ook veel te druk.. @ lolly, pffff, zou het niet meer weten, geloof dat we bijna naar alle nederlande parken zijn geweest @ prutske, netjes hoor, al 10 kilo @ gejanne: je was toch al veel kwijt?? @ fmt: hoe is het nu met f? Las dat je weer naar de dokter ging @ gold: is f al weer wat aangekomen? @ sjoon: alles goed? @ sahi: wat is en bam moeder? Gisteren zo wat bijna heel de dag bij de dealer geweest. Op zich een hele mooie deal, maar wel iets meer dan er uit willen geven. we hebben afkomende week om er over te denken. We moeten ff gaan rekenen.
Av: bam mam is bewust alleenstaande moeder. dan ga je zelf zwanger worden met donorzaad. kut he met auto's, t wordt altijs duurder dan je wilt... maar ja, mooie auto is ook leuk
Oh, dat wist ik echt niet. Nooit overna gedacht.. Klopt, nou is het niet heel veel duurder, maar het trouwen komt ook snel in de buurt. gewoon op ons gemak even rekenen, denk wel dat het hem wordt.
Sahi, dat heb ik idd ook besloten toen mijn vorige relatie uitging. Ik bedacht toen dat als ik voor mijn 35ste geen leuke man zou tegenkomen, dan zou ik het aleen gaan doen. Gelukkig kwam ik Joris tegen en ben ik blij dat we het met zijn 2en kunnen doen. maat anders had ik het ook echt alleen gedaan. Dat besluit gaf mij overigens heel veel rust .
Lijkt me best zwaar, BAM-moeder zijn. Maar als je voelt dat je nog meer liefde aan een kindje wil geven en je denkt het aan te kunnen, groot gelijk! AV: ja was 14 kilo kwijt zo'n beetje, maar helaas toch weer zo'n 5 kilo daarvan er aan gekomen Eigen schuld hoor, ik kan gewoon geen maat houden
Gejanne, ik lees het nu pas terug, maar jullie gaan voor een 3e?! Super! Jullie families lijken heel groot, ik zie wel eens wat foto's op fb voorbij komen. Is je vader predikant ofzo? vriendin van me komt uit een gezin van 9 kinderen en haar vader is predikant en ze heeft geloof ik 74 neefjes en nichtjes... Dolle boel altijd daar
Hahaha Gold, nee mijn vader is geen predikant Maar we zijn wel gelovig! Maar dat wil niet zeggen dat er eindeloos kids geboren worden hoor , anticonceptie kennen we ! Drie is voor manlief wel max denk ik, ik vind vier zelf leuk!! Maar mn zwangere zus verwacht idd al de vijfde, andere heeft er drie en mn broer verwacht de eerste! Kom zel ook uit gezin van vijf. Ben ook wel benieuwd naar jullie aantalletjes
@bam-mammen; t is natuurlijk niet ideaal, maar ik heb al vanaf dat ik klein ben een grote kinderwens voor een groot gezin en als dat zonder man is, vind ik dat ook prima. tuurlijk zal het zwaar zijn, maar dat zie ik dan wel weer 30 duurt nog 4 jaar voor mij gejanne: ja dat maat houden is lastig he? Ik hoop dat ik het nu wel in toom kan houden gold: woooww zoveel kinders Ik hou ervan wij hadden altijd de wens voor 4 of 5 kids, en we zijn totaal niet gelovig. K heeft ook nog steeds wel een kinderwens, dat is dus wel lastig, aangezien ik die ook heb :S Maar das nu niet zo van belang he ik kom zelf trouwens uit een gezin van 3, mn ouders van 4 en 5, mn familie is heel wisselend, van 4 tpt 6 kids.
Duurt nog ff Sahi, de 30 ! K is definitief voorbij denk je?! Zou mooi zijn als jullie samen de kinderwens uit kunnen laten komen! Ben ik niet de enige met de wens voor 4 of 5 kids ! Denk wel dat ik zou stoppen met werken bij een derde, maar liever hou ik mn baan! Ff wat anders en lekker voor de centjes! Komt tijd, komt raad! Ik ga een soepje maken!
Wij zijn allebei maar alleen. Dat willen we voor Finn niet. Dus graag nog een erbij en als het cv aan mij ligt wel 2 erbij. Mijn ouders wilde ook wel meer kinderen maar dorven niet meer nadat een van mijn moeders zussen 2x een kraamphychose heeft gehad. 2e keer was net na mijn geboorte en mijn moeder heeft toen op de 2 jongste gepast wat betekende dat ze ineens een peuter en 2 babys had om voor te zorgen en dat ook nog zonder auto. Verder komen mijn ouders uit een gezin van 9 en 10 kinderen.
gejanne: K is voor de komende tijd definitief voorbij ja. we sluiten voor over een jaar of jaren niet uit, maar nu even niet. Maar ook als we nooit meer een relatie krijgen, kunnen we als vrienden natuurlijk wel een kindje krijgen, dat heb ik wel eens vaker gehoord. Vind ik voor Yanna ook een mooi idee. Maar daar hebben we het natuurlijk nog niet over gehad en dat is nu ook even niet van belang. Dus alle opties staan zeker nog open. Maar ik wil eigenlijk ook niet dat we bij elkaar komen voor een kinderwens en weer verzakken in de relatie die we hadden de laatste tijd... pruts: jeetje wat een verhaal van je moeder. Zo'n kraampsychose is verschrikkelijk, ik kan me voorstellen dat dat haar heeft tegen gehouden.
Nee idd, de liefde moet voorop staan, niet de wens! Maar als vrienden zou ook nog een optie zijn idd! Dat is zeker heftig Prutske, zijn toch voorbeelden waar je dan ook zelf bang van wordt dat t je ook overkomt!
Wat vallen jullie allemaal goed af zeg! Ik kan me er steeds nog niet toe zetten... En kraampsychose, man dat lijkt me heftig!! Ik ben zelf de oudste van 3 meiden en Joris is de jongste van twee. Hier blijven het er twee. Als ik jonger was geweest en we hadden het financieel gekunt dat een van ons veel minder zou kunnen werken dan was er vast nog wel een kindje gekomen. Dat had ik voor de kinderen echt wel leuk gevonden. Voor nu is het druk en duur genoeg zoals het nu is...
Tja, finacieel kunnen we vast wel wat zuiniger leven, al is het wel lekker om niet overal bij na te hoeven denken!
Dat is voor mij alleen straks wel een dingetje natuurlijk, financieel. maar ik weet totaal nog niet hoe het plaatje eruit gaat zien, dus dat zie ik tegen.die tijd wel