Helaas nog geen auto, de kentekenplaten waren er niet. Baal stevig, heb wel een auto, maar toch.. Zaterdag is de eerst volgde dag dat we thuis kunnen. Moet helaas wachten. Jij bent sportief bezig pruts. Gold, dat is ook wat, zo slordig met ander mans spullen om gaan..
AV: jammer dat t zo lang duurt met de auto gold: jemig joh, wat een peep-zakken!! Wel goed dat je meteen zoveel actie onderneemt, maar is natuurlijk werk waar je niet op zit te wachten, bah pruts: lekker bezig fmt waar ben jij meis?? Alles goed? duck: leuk om te lezen dat het zo goed gaat 2 maanden alweer joh!
Av, balen zeg van je auto! Hier lekker hard gewerkt vandaag! Paasdrukte Verder zijn gangetje hier. Drie kiezen door en een super humeur Heerlijk dat hij weer gezellig is. En eindelijk level 147 uitgespeeld met candy crush
Haha, candy crush, dat ga ik echt niet spelen! Collega's vragen het ook al.. Jaaaaa, dames, me auto heb ik vandaag opgehaald.. Ben zo verliefd erop..
Wat een rust hier! Iedereen fijne pasen gehad? Hier lekker druk! Gisteren bij de corso buurt paaseieren gezocht, nou eigenlijk meer achter de andere kindjes aan gerend. Vandaag lunchen bij mijn ouders en s avonds bij so gegeten. Man moet morgen weer werken. En ik ga met finn en mijn ouders lekker uitwaaien aan zee. Oja candy crush ben ondertussen bij level 162 en kom weer effe niet verder:x
rustig hier, alles goed met iedereen? av: zag op FB dat je nu wel in je auto kan rijden? Leuk hoor pruts: leuk joh, bij de corso Wel jammer dat je achter andere kindjes aan moest rennen... hier gisteren druk dagje geweest, vandaag en morgen rustig. weinig nieuws eigenlijk, er gebeurt niet veel spannends... candy crushL ik zit al een eeuweigheid vast op level 65. Als het goed is worden mensen die het niet spelen er niet mee lastig gevallen, dus AV ik denk dat jij even iets moet blokkeren op FB. Als je van mij spam krijgt hoor ik het graag, want dan ga ik er wat tegen doen!
Waar is iedereen toch? Zeker allemaal heel druk? Hier gaat alles zijn gangetje,, behalve dat Collin zijn avond eten amper wilt..
Dat is fijn om te lezen Sahi. Zag op fb dat het eerste ei er was. Is dat echt zo dat de lente er dan er aan komt? Wil zo graag zon.. Ben dit weer zo zat, bleeee
Hoi hoi hier is het alles behalve rustig. 2 weken gelden heerlijk op vakantie geweest. Daarna werd Fabian ziek en toen Lucas ziek. Dus je wilt niet weten hoeveel was ik had. En van de vakantie en van twee zieke kids. Zelf moest ik 5 dagen werken. Een dag later was fabian jarig en een dag na z'n verjaardag hebben we het kinder feestje gehouden. Whaaa met 6 stuiterende jongens naar ballorig geweest. Ondertussen zijn we thuis met de tuin bezig. We willen graag kunst gras maar ik wil de ndeling ook anders dus de hele tuin staat op de kop. Volgende maand komt de nieuwe vloer in de kamer, een pvc vloer. Hopelijk komt er ook nog een zak geld binnen zou leuk zijn toch.
Ik ben er ook hoor. Maar ik dacht dat ik alleen aan het kletsen was. Hier alles goed lekker gezwommen net en nu effe rust vanmiddag na Finn zijn dutje lekker wandelen naar mijn ouders. Ongeveer 6 km. Want de kilo s moeten er nog steeds af. Sahi, heb je je kipje nog gevonden? Av, rijd je auto lekker? Jammer dat hij slecht eet. Dat hebben we hier ook b gehad. Wij gaven niets anders en dan het toetje net als anders en hij werd s nachts niet wakker. Nou heeft hij wel wat reserves natuurlijk. Ik hoop dat hij snel weer beter gaat eten
Haaai, ik ben er ook nog wel hoor. Weer eens met een ziek kind dat dan weer wel. Lente, ja kom maar. Onze kippen leggen alweer sinds het nieuwe jaar dus hier zegt dat niets over de lente...maar wel lekker veel eitjes . Ja Sahi, kip terug gevonden? Ondertussen rent Tibbe rond en praat en kletst hij als de beste. Soms verstaan we het ook . Lolly, bij jou komt ook fijn alles tegelijk zeg. Ja een zak geld zou leuk zijn. Hier ook wel . AV, wat wij wel eens doen als er slecht avond gegeten wordt (en dat is vaaaak) en dan verkruimelen we een 1/2 beschuitje door de yoghurt. Tibbe vindt dat lekker en dan krijgt hij toch net iets meer binnen zonder dat hij denkt dat hij iets extra's krijgt zeg maar. Tibbe eet over het algemeen vlees en soms een aardappeltje. Groente laat hij echt pertinent links liggen. Behalve als het er doorheen geprakt is dan. Mara eet dan juist weer vlees en af en toe een groente-tje. Gelukkig eet Tibbe veel fruit dus dan probeer ik me er verder maar niet zo druk over te maken. Het heeft ook niet zo veel zin om dat wel te doen...maar ja...
av: de afgelopen jaren kwamen de eieren als de lente eraan kwam, dus ik geloof er wel in En ze gaan nu ook voorspellen dat het met een paar weken wel beter wordt, dus ik denk ook wel dat het een verband heeft. lolly: zo lekker druk! Zijn de jongens wel weer opgeknapt? En hoe was de vakantie? wat een verbouwingen, cool als je een koophuis hebt, krijg je straks een lekker belastingcentje, toch? pruts: ja ik ben ook altijd bang om tegen mezelf te kleppen dus dan gaan we voortaan tegen elkaar kleppen, ik ben bijna dagelijks zeker wel online kipje niet meer gezien Ik ga nu mijn laatste kipje een ander huisje geven, van het weekend even rondbrengen. Gaat me wel aan t hart hoor, maar nu kipjes erbij nemen is niet verstandig, ik weet niet of ik ze kan houden na mn verhuizing (waarvan ik niet weet wanneer het is...) lastig dus, weer zo'n dingetje wat de situatie even onderstreept... Anders had ik meteen deze week nieuwe kipjes gehaald. Hoeveel kilo ben je nu kwijt? zwemmen is zo lekker he princi: ik weet niet of het per ras nog scheelt, wij hebben colombianen, die leggen echt pas als de nachtvorst een beetje weg is. en tot nu toe was het dus elk jaar echt een aankondiging van de lente. wat leuk dat Tibbe nu echt loopt en dat ie gaat kletsen av: ja dat slechte eten hebben we hier ook met vlagen, en nu eet ze weer beter en gaat ze s avonds met slapen rommelen. Ze zoeken denk ik een weg om hun eigen willetje in te kunnen laten zien, zo zie ik het. Yanna is aan de maat, dus met eten maak ik me niet druk, maar kan me voorstellen dat je graag wilt dat hij goed eet. mijn tactiek is blijven aanbieden en weer weghalen als we allemaal klaar zijn. Dan vraag ik het nog wel een paar keer of ze nog wat wil, maar daarna is het ook echt klaar. toetje gaat er wel in, haha! Krijgt ze dan ook gewoon van me hoor. Yanna is enorm bezig met kletsen ineens, vanmorgen kakelde de kip buiten, ik zei 'hoor je dat?' Ze wees naar dr oren en toen naar buiten. Daarna ging ze dr neus en ogen en tanden aanwijzen. Vanavond aan tafel wilde ze heel graag alles nog laten zien en vertellen en zei ze 'handen' terwijl ze met dr handen bezig was. Ze ging echt niet eten voor ze t had verteld. Ik was aan papa aan het vertellen over wat er vanmorgen op t KDV gebeurde. Een kindje kwam hoi zeggen tegen mij en Yanna duwde het kindje een paar keer weg. Ik vertelde papa dat ze echt een haaibaai is en dat ze zich niet moet aanwennen om zo te duwen en gemeen te doen. zit ze erbij te roepen 'aai-aai, aai-aai'. fijn... Ze krijgt dus echt alles mee.
Lolly: oh, hier ook nog zoveel plannen voor in huis, maar ja, het geld ontbreekt nog ff Beetje nieuwsgierig, maar PVC, is dat prijzig? Wel aardig volgens mij. Wij willen nl. ook graag een nieuwe vloer beneden, maar dat is een enorm stuk, hebben een grote kamer en is helemaal doorgelegd naar de aanbouw en de bijkeuken. Wat we nu hebben is waardeloos, maakt veel herrie (slechte ondervloer denk ik) en is lelijk
Sahi, wij hebben huis, tuin en keukenkippen...oftewel....bruine....oftewel ik weet het niet . Ja hier ook Tibbe zegt alles na, lekker confronterend . Gejanne, dat klinkt als een flink oppervlakte vloer ja. Een vloer die niet mooi is kan zoveel verschil maken voor je gevoel voor een huis vind ik. Dus ik snap wel dat je er snel oets anders zou willen. Wij moeten hier het dak eigelijk vervangen. Maarja waar gaan we dat van betalen....
hello meiden.. ik ben er ook nog lees elke dag maar word niet zoveel getypt he ! F. gaat alles ok sinds 2 weken... rooster is eindelijk aangepast en ik loop dik achter de feiten aan want ik ben dus gezakt voor mijn examen. nog 1.5 week en 2 kansen. Als ik het niet haal ben ik weer werkloos . Druk en veel stress hier... Ik wil hier wel ff trots melden dat F vandaag der eerste stapjes los heeft gezet. Wij blijven dus oefenen. Knuffels voor alle kindertjes !
fmt wat fijn om je te lezen en wat super, die eerste stapjes!! wel enorm balen van je examen zeg, wat een stress inderdaad Dikke knuffel van mij en als het weer rustig is, gaan we misschien met pruts bij jullie in de omgeving naar ballorig of iets toch?
Princi: ja echt, de vloer bepaald echt de sfeer een beetje vind ik. En omdat hij ook zo'n herrie maakt is het me helemaal een doorn in mn oog. Maar ja, kost veel ben ik bang, dus moeten het er echt nog even mee doen! Dak vervangen? Kost helemaal veel denk ik ! FmT: knap hoor, van F, dr eerste stapjes! Zo leuk om te zien he! Balen van je examen!