sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    En sahi op het cb zijn ze gek :) !

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hoi meiden! Wat leuk om te lezen hoe het nu met de oktober kindjes gaat!!

F zit eet sinds vorige week pas fruit en groente en zit sinds vrijdag op 4 flessen. Dit gaat echt super goed!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik mis een paar meiden en ik zie nieuwe namen :D
    Of is het topic veranderd hahaha

4. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    hoi allemaal,

Goh ja, eten/suikers/dagschema's.. Ik volg gewoon mijn gevoel.
    Op internet lees is veel verschillende dingen. Adviezen van CB's zijn niet eensgezind... Lastig is dat.

We zijn er om elkaar te helpen dat is zeker waar!
    Zelf ben ik geen voorstander van zoetigheid, sowieso heeft f. nog geen tussendoortje gehad. (lange vinger, soepstengel) Maar ook omdat ze daar m.i echt nog geen behoefte aan heeft...
    Alle kindjes zijn toch anders.

Maaaar Sahi, wel heel leuk dat je echt iets speciaals wil doen met de 6 maanden! Hier hebben we dat door omstandigheden niet echt gedaan...

Hoe is jullie pasen geweest? heb wel wat meegelezen.. :)

@Cos hoe is het met J? mooi dat de bv zo goed lukt bij je..!

Met F gaat het sinds gister beter! gelukkig!
    Ze rolt nu ook de hele dag. En kletst vollop.. Dus wellicht zat het gewoon niet zo lekker vorige week.

@Loving mam, dat is voor mij ook een nieuwe naam.. ;) Hoi! :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hoi Sunshine! Ik zat altijd bij de oktober 2011 mama´s maar zie nu dat een aantal meiden een nieuw topic zijn begonnen :D

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @LM hey welkom, dit is een nieuw topic, de andere is een beetje dood gelopen... heel lang verhaal haha.. Fijn om te lezen dat alles goed gaat met F.

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @lm leuk je hier weer te zien. Fijn dat alles goed gaat.

Vandaag de hele dag gewerkt dus weinig nieuws te melden. Morgen nog een late dienst en dan 2 dagen vrij.

Gaan jullie ook naar baby zwemmen? Ik zit er nog wel over te denken om dat met lucas te gaan doen.

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Lolly toevallig dat je erover begint wij gaan volgende week dinsdag babyzwemmen op cp. Ik ben benieuwd wat Fae er van vind. Ow en ik moet dus nog een bikini gaan kopen, hopelijk vind ik snel iets.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: ja ze zijn zeker gek op t CB :p Had het idee dat ik er meer van weet dan die dames, haha

LM: wat leuk om je hier te zien!! Hoe is het?
    dit is een nieuw topic ;)

sunshine: ja zoetigheid is inderdaad niet echt mijn favoriet! lange vingers zijn hier ook 1-malig, soepstengels zit verder niks in toegevoegd.
    en alle kindjes zijn inderdaad anders

lolly: ik wil graag babyzwemmen, maar het is allemaal door de weeks, dus dat gaat niet lukken met werk enzo. heb het wel 1 keer gedaan op CP, is wel leuk :)
    maar gewoon zelf zwemmen vind ik ook prima :)

hier mn werk weer overleefd en de discussie hier is ook weer gaan luwen in mn hoofd ;)
    wel fijn dat we allemaal goed onze mening kunnen geven hier ;)

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @cos ik loop al sinds de zwangerschap met pijn in mijn handen, zou vanzelf overgaan als de zwangerschap voorbij was, niet gebeurd dus naar de dokter, kleine knelling rechts geconstateerd maar niet genoeg om te opereren. 4 maanden moest ik wachten, na 3 maanden lijkt de pijn alleen maar erger dus terug naar de neuroloog, knelling is weg maar de pijn niet. Dus terug naar de dokter. Ik heb nog niet gebeld voor aan afspraak en durf het eigenlijk ook niet te typen maaaaar vandaag heb ik dus echt heel weinig last.. gewoon geen gevoel in mijn handen/armen hebben, soms tintelingen maar soms ook hele erge steken tot in mijn nek/schouders toe. Dus nu moet de bottendokter volgens mijn neuroloog erna toe kijken, eerst maar eens een afspraak maken met de dokter. En wat heb jij dan ? Hopelijk niets ergs al is het als je naar de dokter moet nooit leuk natuurlijk.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh vandaag een bikini geshopt, nou nou wat een troep bikini's in al die winkels zeg, ik ben bij bijenkorf geweest, v&d, livera, H&M en uiteindelijk bij hunkemoller een gekocht. Nou tis alleen voor centerparcs ga ik nu toch maar een leuke bikini via victoria secret bestellen. En auw auw auw zag ik toch voor het eerst mijn lichaam weer in een bikini, eigenlijk kan het niet haha, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik volgend jaar weer een afgetraind lichaam heb.

Ook nog speelgoed voor Fae gekocht bij de intertoys alvast een begin maken met de 6maanden+ speelgoed, en een spijkerbroekje van name it, een 2e zwemband (trainer), en tuitbeker van nuby met oren met een lief rompertje.

Boodschapjes zijn in huis, keuken en beneden ook weer opgeruimd dus ik zit weer lekker in de bank met de voetjes van de vloer.

Fae haar tandje begint door te komen (volgens vriend), ze huilt steeds als we haar in bed leggen en slaapt nog maar heel weinig overdag. Hopelijk is ze er snel doorheen.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fmt, wat lekker geshopt dus!
    balen van je handen meis! hopelijk weten ze toch snel wat meer. maar fijn dat het nu minder pijn doet , al is het voor eventjes.

hier gaat alles mooi zijn gangetje. heerlijk!
    chiel heeft net zijn eigen pizza gemaakt, die zit nu in de oven. hij vond het erg leuk om te doen. nu nog op eten! haha
    vriendje zit in hotel, heeft een avondklus. dus slaap alleen... wordt vast weer een beroerde nacht want ben het niet gewent alleen te slapen! :)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: lekker geshopt dus :)
    kan best een tandje zijn, hopelijk komt ze er goed doorheen.

sjoon: leuk dat chiel zn eigen pizza heeft gemaakt :)
    ja alleen slapen is niks aan, succes!

hier veel lol met Yanna die steeds meer zelf actief onze aandacht vraagt. zit ze op schoot, gaat ze zelf een beetje lachen en kletsen, net zo lang tot we meedoen. En schateren dat ze dan doet!
    We hebben nu allebei haar lach op onze telefoon, wil m hier ook delen, maar weet niet of t lukt. dus even kijken :p
    verder rustig aan :)

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
  15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

geweldig lachje sahi!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja ik luister 'm ook tussendoor als ik ff druk ben met werk en afleiding nodig heb :p

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond dames,
    Gisteren een beetje druk geweest.
    Collin was steeds aan het huilen omdat poepen pijn deed.
    Zo zielig. En banaan was denk ik de boosdoener.
    Dat hat hij nl een paar dagen achter elkaar gehad.
    Gelukkig gaat het vandaag weer goed, alleen heeft ie nu
    koorts. Gaat lekker zo.
    vwb eten, ik heb echt geen idee wat nou wel goed is en
    wat niet, maar gebruik me gezonde verstand en me gevoel.
    Het CB heb ik nl nog nergens over gehoord, omdat ze willen
    dat bv baby's tot 6 maanden niets anders krijgen dan melk.
    Maar Collin greep het eten van me bord, dus het was gewoon tijd.
    @ Fmt: Leuke slabbertjes zijn inderdaad bijna nergens te krijgen.
    Maar aan de andere kant, ze zien er hier niet uit door het fruit.
    Kan alleen nergens slabbers vinden met mouwen.
    Dat je geen gevoel hebt in je handen, is nioet goed hoor.
    Zou echt wel binnenkort gaan bellen voor een afspraak.
    Zo jij bent lekker bezig geweest met shoppen zeg.
    Hahahaha, voor het eerst weer in bikini, dat is altijd schrikken. (bij mij)
    @ Sahi: Niet onzeker worden, gewoon je gevoel volgen!
    @ LM: Fijn dat het zo goed gaat zeg
    @ Sunshine: Grappig he, dat ze zo de oren van je hoofd kletsen.
    Vind dat altijd zo gezellig
    @ Lolly: Hier nog geen baby zwemmen gedaan. Dan moet ik altijd werken.
    Gaan wel in mij naar cp, zal mij benieuwen hoe het gaat
    @ Sjoon: Ik hoop wel dat je een beetje slaapt, maar het is inderdaad
    best vreemd als je dat niet gewend bent.

18. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand toevallig of er bij cp campingbedjes staan?
    Anders neem ik hem gewoon mee.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: ja je kan een campingbedje bij de receptie vragen van CP, maar vaak staan ze al in het huisje.
    en in de nieuwe huisjes is het echt een luxe bed!
    alleen tegenwoordig geen box, maar verder wel kinderstoel voor aan tafel etc.

ook gek dat ze bij jou op t CB weer wat anders zeggen, tot 6 maanden niks anders dan melk. Terwijl ze bij anderen weer fruit vanaf 4 maanden adviseren en bij ons dus ook eerder als het kind en de darmen er behoefte aan hebben...
    ik ben nooit onzeker geweest met Yanna, maar nu door al die verschillen wordt ik het wel een beetje.
    Maar ik laat me niet gek maken :p :)

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Altijdvrolijk hehe ga jij in mij naar cp :p! Dat zijn vast de zwangerschapshormonen nog haha! Het is in mei ... wij hebben dus gratis een upgrade cp gekregen naar een edenhuisje vip. Niet kunnen poepen is niet leuk, en dan ook nog koorts, hopelijk knapt ie snel weer op.

@sahi wat een ontzettende leuke lach, dat vrolijkt je wel ff op jah!

@all zeker lekker geshopt, ja was schokkend mezelf in bikini, ooit was ik slank. hahaha

Deel Deze Pagina