@prutske hoe vind Finn het zwemmen? Lucas vind het spelen geweldig maar het ouder en kind zwemmen gaat wha niet zo. Ik zit er over te denken om te stoppen en gewoon lekker 1x per week naar ballorig te gaan. @princi het word tijd dat het mooi weer word hopelijk zijn de kindjes dan ook niet meer zo ziek. Een nieuwe dak auw daar wil ik de prijs geloof ik niet van weten volgens mij is dat knetters duur. @sahi ja ze zijn allebei weer opgeknapt. Ze waren allebei aan het spugen en aan de diarree. de vakantie was heerlijk lekker niksen wat kan ik daar van genieten zeg. Elke dag verse broodjes lekker zwemmen, kinder bingo, bowlen. we hebben allemaal genoten. Idd de belastingdienst betaald onze nieuwe vloer haha makkelijker kunnen we het niet maken. Haha geweldig die Yanna. @gejanne het is idd niet goedkoop. Maar je kunt het zo duur maken als jezelf wilt. gemiddeld zit het rond de 50/60 euro per m2 inclusief egaliseren en leggen. Wij doen de gang ook gelijk en zitten op geloof ik 35 m2. Zegt m'n zusje van de week maar als je de nieuwe vloer hebt zijn je gordijnen ook te kort shit ja nooit aan gedacht. @fmt gatsie wat balen zeg van je examen kan me voorstellen dat je daar stress van hebt. yeah Fae wat goed van je Lucas wil de laatste dagen 's avonds niet slapen. Als hij naar bed is het druk nee schudden en als hij ligt alleen maar brullen. Vanmiddag heeft hij ook maar 30 min geslapen. Ik heb hem maar even laten huilen. Vanmorgen op het cb was alles goed gewicht en lengte gaan allebei richting de min 1 lijn 10400 gram en 80 cm.
Fmt, balen van je examen. Maar alvast succes voor de nieuwe poging! En super goed van F! Oja, ikke ga dan ook mee, ik stel voor joepie in breda. Verbouwers, wat kost het allemaal veel he. Gelukkig ouds hier het meeste wel gebeurd. We c willen alleen nog graag een dakkapel op zolder om een extra kamer te creëren. Lolly, het zwemmen vind hij wel heel leuk en wij blijven vaak na de les nog even vrij zwemmen en dat vind hij ook super. Hier s avonds ook wat meer moeite om in te slapen ik denk door het verzetten van e de tijd. Hier veel te druk op het moment. Heb weer effe te veel hooi op mijn vorkje: Vergadering kinder 6kamp plus organiseren Vergadering jaarmarkt/ rommelmarkt plus organiseren en folders rondbrengen Bbq van de atletiek vereniging regelen 2 middagen ehbo er zijn bij de atletiek Extra werken ivm vakantie collega Sponsorgeld ophalen bij leden van de corso buurt Studie Darttoernooi Finn Aaaaaaaaaaaggggggghhhhh veel te veel Oja morgen nog fysio voor mijn rug zal wel stress zijn Finn heeft een grote bult gevallen. Hij wilde harder lopen dan Zijn voetjes konden. Echt een eitje op zijn bol nu. Praten jullie kindjes al veel, goed. Finn wil wel en er komt nu wat meer in maar er is nog niet veel meer echt te verstaan als mama, oma, papa en opa en wat dieren geluiden. Hij gaat wel meer proberen nu een wij weten wat hij bedoeld dus snappen hem wel.
Lolly: eigenlijk bizar he, dat spaarpotje van de belastingdienst. wel lekker voor mij met een verhuizing op komst. fijn zo'n heerlijke vakantie!!! pruts: yanna zegt ook niet echt verstaanbare woorden, maar ze kan nu wel steeds beter duidelijk maken wat ze wil en wat ze bedoelt. wat een drukte met de 6kamp! succes!! ik zit hier heel de dag thuis te wachten op een cv-monteur, gewone controle, maar geen vaste tijd afgesproken... saaiii
Sahi, joepie je kipje is weer terug!!!!!!!! En is de monteur nog een beetje op tijd langs gekomen? Ben net terug van de fysio. Heb al een paar weken last van mijn rug. Waarschijnlijk is er een werveltje verschoten met tillen op het werk. Nu een super zere rug En Finn is ook niet helemaal in zijn hummetje vandaag. Heel de tijd aan het simmen en jammeren. Nog een keer op zijn gezicht gevallen. tand door de lip dat helpt er ook allemaal niet aan mee. Maar ach hij ligt weer lekker te slapen. En dat is iets wat hij goed doet. Hij wordt s nachts eigenlijk nooit wakker gelukkig En die 6 kamp is gelukkig pas eind mei net als die bbq maar nu allemaal vergaderen en plannen enzo. Nu lekker bankhangen en relaxen met mijn mannetje
jaaa mn kipje weer terug Ik ben zooooo blij de dierenambulance zag dr lopen aan de overkant op ons industrieterreintje. Echt vreemd, maar ja. pruts wat vervelend van je rug En Finn ook zo'n pechdag Yanna is de laatste dagen ook zo ongezellig, maar die begint al een beetje bij te trekken. Hopelijk snel weer over dus.
Wat een heerlijk weer vandaag al 2 keer een flinke wandeling gemaakt. Heerlijk., alleen valt Finn iedere keer in slaap dus die ligt nu lekker te slapen nog
Dames, kunnen jullie in jullie omgeving vragen of iemand nog een poes wil? Ik heb besloten de 8jarige poes die we hebben te herplaatsen. Het beestje is hier doodongelukkig; mijn Britse korthaar is TE dominant, en de poes wordt ook stelselmatig 'geplaagd' door ons meisje. De poes vindt GEEN rust in huis (kan niet naar buiten) ze zit de halve dag op de kattenbak uit angst. We hebben het aangekeken maar het gaat echt niet meer. We zoeken dus een veilig 'nest' waar ze haar gang kan gaan. Ze is rustig en lief, maar wordt dus gek van kleine kindjes..... Een boerderij omgeving of standaard 'doorzon' met tuin, daar wordt het beestje weer gelukkig. Asiel doen we niet. Al is het aan de andere kant van het land, maakt ons niet uit, ik wil dat ze weer de vrolijke speelse poes wordt die het was. Ze is heel goed in het vangen van muizen Kunnen jullie svp rondvragen? PM me maar op fb of hier. Thx
Nee sorry Gold, ik ken niemand die een poes zou willen. Hopelijk vinden jullie een fijn nieuw huis voor haar! Manlief is even met Dinand naar de HAP. Ik belde hoe lang hij nog zetpillen mocht, hij gebruikte ze vanaf woensdag. Maar dan wilden ze hem eerst zien ?! Hij heeft volgens mij 'gewoon' een zware griep, maar goed, beter te vaak dan te laat! Hoest wel veel en is flink verkouden. Misschien een kuurtje? Het liep uit zei hij net, sneu voor Dinand, was al zo moe (constant gapen).
Gold, sorry ik weet ook niemand. Wij hebben zelf aan één kat ook echt genoeg. Gejanne, wat vervelend zeg dat hij al zo lang niet lekker is. Hopelijk niks ernstigs. Beter en keer extra laten checken toch. Hier veel moeite om in slaap te vallen. Ik denk last van dorkomende kiezen en hoektanden, want ba de chamodent is het stil.
Prutske, ja is zeker vervelend Maar kids van mn zus hebben het ook (gehad), dus ik denk dat hij met de Paasdagen door ze is aangestoken. Maar is ook zo hoor, beter een keer te vaak. Volgens mij heeft Dinand ook last van kiezen, vanmiddag twee x een hele dunne broek achter elkaar. Hopelijk slaapt jullie kleine man lekker door vannacht!
gold: oh wat een moeilijke keuze om je poes weg te doen. Helaas ken ik alleen maar mensen met kinderen of ze zijn gastouder... Ik hou wel mn oren en ogen open voor je! Ik zou dolgraag een poes erbij willen, maar Yanna is zo gek op beestjes, die knuffelt ze kapot. Dus dat wordt niks als ik jouw verhaal lees. gejanne: he bah, zo naar een eeuwigheid met zo'n kleintje bij de HAP wachten... Normaal vin dik dat er bij de HAP te weinig wordt gekeken, dit klinkt me weer wat overdreven in de oren... naja, beter te veel kijken, dan te weinig. prits: hier ook al een dagen moeite met in slaap komen, ik dnek steeds dat het gedrag is... Weet natuurlijk niet hoe het bij Finn is
is ook altijd lastig he Ik gok ook maar dat het gedrag is, wie weet heeft t meiske hier wel last van iets, maar ja... mijn gevoel zegt me dat ze gewoon roept tot ik kom. En als ik na een uur kom en zeg dat ze echt moet slapen, dan slaapt ze binnen 5 minuten. Maar dan heeft ze wel weer gewonnen, dus ik rek het steeds meer. KDV en papa zitten gelukkig ook op 1 lijn met mij, want ze doet dit ook in de middag en het ging vandaag al beter.
Wachten duurde lang Manlief belde net, Dinand heeft oorontsteking (vandaar dat gapen dus) en heeft nu gelijk een kuurtje meegekregen. Toch blij dat we even gegaan zijn dus!!
ah toch goed dat hij gezien is dan!! Arm ventje. En wat stoer dat hij dan verder niet veel liet merken (toch?). Hopelijk snel weer over
Goede avond, Beterschap voor de zieke kleintjes. Gold, ik weet ook niemand, zal het wel even rond vragen. En dat niet willen slapen icm doorkomende hoektanden, dat is hier ook hoor.. Pfff, heb geen zin meer om te werken! Bleeeee
Pfff, zometeen om 12 uur examen fysiologie en kwaliteitszorg... Ben nu toch wel ff zenuwachtig haha Ik moest t ff kwijt hoor