nou, 1 toets niet gehaald op 1 punt na. grrr was ook de moeilijkste. over 2 weken heb ik anatomie en massage leer. en dan moet ik fysiologie her doen, als ik alles maar voor 3 mei gehaald heb. anders mag ik geen praktijk examen doen.
Aaaahhh, echt??? Dat is klote zeg! Maar gaat vast allemaal wel goed komen. Wil je dat als je beroep gaan doen??
Av, ik weet nog niet precies wat ik er mee wil doen. Misschien zo voor naast mijn werk erbij... Maar dat ga ik allemaal bedenken als ik het gehaald heb
sjoon: oh spannned toch?! Hoe is het gegaan? oh niet gehaald dat ene dingetje, balen stoer dat je het er naast doet zonder concreet doel. Echt iets lekker voor jezelf! Ik wil ook graag bijschoeln, maar omdat er nauwelijks werk in is )orthopedagogiek) durf ik er niet aan te beginnen> Maar voor emzelf zou het alleen al zo leuk zijn...
Zo, ik ben vanmorgen flink mishandeld bij de fysio. Dacht dat het probleem echt in mijn rug zat. Maar hoogstwaarschijnlijk is het mijn bekkenbodem die helemaal vast zit v door te hoge spanning. Ze begon te masseren achter op de scheiding rug, billen. Nou ik kon wel janken van de pijn. Hardlopen maar effe mee wachten tot dit beter gaat. Wel weer lekker gezwommen en nu effe plat tot papa moet gaan werken
pruts: he jakkes, niks aan zoveel pijn Zou inderdaad even niet hardlopen. Hardlopen is ook best een aanslag voor je enkels, knien en bekken, misschien is het wel niks voor jou lijf? Zwemmen en fietsen lijkt me stukken beter.
jja dat zijn altijd bizarre dingen he? Wij doen/deden heel veel zelf, scheelt echt zo ontzettend veel!!
Flinke boy Prutske Heb Dinand thuis ff op de weegschaal gehad vorige week, rond de 10 kg. Maar die is ook vrij klein, gewoon een fijn ventje!
Flinke knul hoor Prutske maar hij is ook behoorlijk lang. Lucas was vorige week op het cb 10,4 kilo en 80 cm.
Het is inderdaad een flinke knul. Maar lengte en gewicht paste mooi bij zijn "lijntje" Ze vond wel dat hij nog niet zo goed kon praten. Daar moesten we toch wel meer aan werken. Ik zou niet weten wat we moeten doen maar goed. Verhaaltjes voorlezen. na 2 regels gaat hij er vandoor omdat hij wil spelen. Alles benoemen doen we al en als hij ergens naar wijst. Heel nadrukkelijk vragen wat hij wil doen we ook. Ach wij denken dat het wel komt. Je kan toch niet alles gelijk leren
Dat ze het daar nu al over hebben! Ik geloof best dat als hij 2 en een half is en het praten dan nog moeizamer gaat dat ze dan gaan kijken. Maar nu al zo??
Ach, beetje met een korreltje nemen hoor, Dinand praat ook nog nauwelijks, alleen papa, mama, die, daar en ja volgens mij. Komt vanzelf, wij benoemen ook alles en als ze maar weten wat je bedoeld vind ik het voorlopig best hoor. Weet je hoe klein ze nog zijn. Vind 2 1/2 eerder een leeftijd waarop ze iets beter moeten kunnen praten.
Zo zie je maar dat de lijnen krom zijn van verschillende cb's. Daar moeten ze landelijk een rechte lijn intrekken! Haha zelfde gedachtengang gejanne Lolly, dat lukt elynn wel, 3 woordjes naast papa en mama. Ze probeert soms ook echt wel na te zeggen als ze er zin in heeft. Dat dan weer wel