pruts: lekker maatje, die Finn Ik schat Yanna ook tegen de 12 kg, thuis zit ze in ieder geval tegen de 12, pff nog niet zo goed praten? sjonge jonge zeg, ze moeten iets te zeuren hebben natuurlijk! grappig dat Lukas en Dinand 10 kg zijn en Yanna zeker 11,5! Heb ik me natuurlijk al heel vaak over verbaasd, die inie minie Yanna bij de geboorte is nu zo'n enorme reus!! haar vriendje van 3 maanden ouder is ook een stuk kleiner, haha oeh dan gaan ze bij Yanna vast ook klagen. Ze kletst een hoop, maar absoluut geen woorden. En de poes noemt ze aai enzo... kan ik me in ieder geval voorbereiden we mogen de 22e. Ik zat er aan te denken om t over te slaan, maar t lukt met mn werk en ik ben wel benieuwd naar de cijfertjes. En dat gezeur kan ik wel handelen Yanna wil inderdaad wel veel zeggen en ze probeert het echt, en dan is ze zo boos dat het niet goed uit dr mondje komt. Want ze snapt alles! (naja, veel )
Finn probeert het ook echt wel. Heeft zijn eigen woordjes voor eten en drinken. Wij snappen dit dus. En hij kan ook een aantal dierengeluiden. Nee kent hij ook samen met een vingertje. Ach ze zeuren daar maar lekker. Ik zie mijn ventje iedere dag, en zie en merk dat hij steeds blijft ontwikkelen. En pas sinds een paar weken gaat het enorm had met het praten. Verder het gevoel dat ik gisteren giga op mijn kont ben gevallen. Heb ook verschillende blauwe plekken op mijn achterwerk. Vind het zo gek dat ik nu last heb van een vastzittende bekkenbodem. Ik dacht altijd dat dat alleen net voor een net na de bevalling opspeelde. Iemand van jullie ervaring hiermee? Of tips?
Sorry, geen tips. Maar je fysio heeft daar toch ook behandeld? Denk dat het daar dan ook vanaf komt, en na dit waarschijnlijk alleen maar beter zal gaan hoop ik voor je.
Hier zijn woordjes al goed dus poes is aai zou hier al goed zijn. En wij hadden geen afspraak. Als je kindje hier niks bijzonders heeft mag/moet je de 18 maanden afspraak maar overslaan. Maar ik was benieuwd hoeveel hij woog en wat zijn lengte was.
Ze heeft het flink los gemaakt. Zal morgen ens vragen hoe ik eraan kom en hoe ik het kan voorkomen. Ik maar denken dat ik last had van mijn rug blijkt het gewoon lager te zitten en gewoon uitstralings klachten. Nou genoeg gemopperd verder gaat het hier super hoor. Lekker genieten van ons mannetje en afwachten tot volgende week zaterdag. En dan knallen we er een testje tegenaan. Moet nog wel effe nieuwe halen want die ik nog heb liggen zijn al 1, 5 jaar over de datum
Heb vanmiddag even een aantal bestel bij Zwanger en Kids, 6 voor 10,95 ex. verzenden. Had vanmiddag stiekem getest hier, maar ja, nog twee dagen voor mn NOD, was negatief. Wacht wel af of er toch een ongi komt!
Pruts: ik had vanaf week 3+5 een lichte zwangerschapshernia, pijn na zware klussen alsod ik op mn gat was gegaan enzo. wil je niks aanpraten.hoor, maar wie weet??
Sahi, nou dat zou wat zijn hee. Vorige keer was het in een keer raak. Maar daar ga ik maar niet vanuit. Gejanne, dat ga ik effe onthouden. Probeer denk ik eerst toch die 2 die er nog liggen maar. Eerst nog ruim een week geduld hebben. Help ik krijg dat uitroepteken niet weg
Het waren er zelfs zeven, kreeg er nog 1 gratis bij. Dat uitroepteken kun je hieronder wijzigen, normaal staat er geen pictrogram, en je kan ze apart aanvinken zeg maar. Als je je bericht wijzigd kan je dat ook wel wijzigen denk ik. Edit: al gelukt zie ik
Zo.dat is weer spannend dames, die testen.. Ben heel hard aan het duimen hoor!.zou het zo leuk vinden.. Zag trouwens wat lengtes en gewichten voorbij komen. Collin is nog steeds een klein smurfje. Zit net in kleding 80 en sommige h&m broeken zelfs nog 74. Gisteren ging ie op de weegschaal staan, net maar dan ook net 9 kilo.
Ja test-stress....leuk . Hmja wij hebben volgende week weer een afspraak bij het CB. Hier zijn ze altijd erg gezellig en makkelijk. Ik ga er dus graag naar toe. Hmja Tibbe begint nu zo eens naar maat 86 te groeien en heeft net nieuwe schoenen maatje 22. En trots dat ie is op zijn nieuwe schoenen. Hij stampt de hele dag door het huis haha. Oh dat praten zit dan wel goed geloof ik. Tibbe zegt best veel en we verstaan het ook steeds beter . AV nog deeply in live met je auto? Gold, zit Flo achter het behang of ben je weer een beetje bijgekomen? FmT, goed van je examen!! Ik reageer in het snel reageren vak en kan dus nu niet op de vorige pagina kijken....er was nog iets waarop ik wilde reageren maar wat???
Oja, nou Pruts raar hoor dat ze over dat praten begonnen. Het lijkt me echt geen reden tot zorg. F. is notabene een beetje met het potje begonnen. Ze kunnen niet alles tegelijk zeg. En bekkenbodem....het kan ook vast zitten door tillen van F die ook steeds zwaarder en sterker wordt. Tips, tja ik zou de fysio om tips vragen en in bad gaan en warm houden is altijd goed...
AV: wat een klein guppy heb je zeg Yanna zit nu aardig in maat 92, jurkjes 86 zitten ook nog wel redelijk, al komt die pamperkont er steeds vaker onderuit... cb: ik mag 22-4 weer meten, wegen en aanhoren. Wij moesten een vragenlijst invullen, daarbij vragen ze ook of er iets in het leven van het kind is gebeurd wat wellicht problemen oplevert in het leventje van het kind. Dus of ze stress kan hebben wat haar ontwikkeling misschien wel stoort. Dus ik krijg vast wat te horen over het feit dat we uit elkaar zijn en hoe we dat moeten aanpakken. ik vind dat Yanna er redelijk relaxed onder is, ze is gewoon een lekkere dreumes. meestal is ons CB wel prima hoor, beetje simpeltjes allemaal bij ons... pfoe dacht ik eindelijk even me-time te hebben, is Yanna alweer wakker van dr middagdutje. Dus zo maar weer aan de bak
He F. is ook een kleintje hoor 74 word nu te klein lijkt het op. Lief zit ze in 86. Schoentjes maat 19.. bijna 9 kilo. Mooi hoe iedereen een eigen lijntje volgt. @av wat kost dat dan zon oprit haha @Hopelijk snel positieve testen voor jullie dames. @gold alles goed ? @Sjoon he bah ook gezakt voor een toets, balen is dat he? Mag jij herkansen ? Ik ben ondertussen alsnog geslaagd. Wat word E. al echt een meisje zo naast C. op de foto's. Ik ben dol op haar staartjes, F. wil ze der nog steeds niet in, ook geen speldjes of haarbandjes. @Sahi F. ook al zon kleintje vergeleken met Y. @Dames zo veel gekletst hier, teveel om te reageren. Ik lees op het werk mee maar wil daar liever niet reageren ivm privacy.
fmt: leuk je weer te lezen Lukt het allemaal een beetje? Klinkt druk bij je! F. zo'n kleintje, goed he, al die eigen lijntjes Ik had vorige week een meeting met het andere oktobertopic en ondanks kleine verschillen in de maatjes en lengtes, zie je toch overduidelijk dat ze allemaal dezelfde leeftijd hebben, zelfde fases, toch maar kleine verschilletjes hoor! morgen met K het huis verkoopklaar maken, ben benieuwd hoe we dat samen doen, kan of heel gezellig worden, of heel vervelend... Naja, ik maak me niet druk
@sahi, succes morgen. Komt wel goed toch. En anders kom je maar lekker hier klagen @fmt, leuk weer wat van je te horen. En dan ook nog goed nieuws, geslaagd! En wat is f een schatje. @princi, ik ga het woensdag effe goed navragen. De therapeute die ik gisteren gehad heb. Was niet zo leuk een volgens mij op dit gebied minder kundig Leuk dat alle kindjes hun eigen lijntje volgen. Jammer dat cb hier zo van de gemiddelden is @gejanne, wanneer kan jij weer testen? Hier nog een weekje maar ik denk dat het niet raak is.
Pruts, mn NOD was vandaag of is morgen . Maar vandaag nog eens getest, maar weer negatief. Dus laat t maar weer komen, kunnen we weer verder . Spannend voor jou ook.
Balen dat je negatief getest hebt! Hebben jullie ook allemaal genoten van het mmooie weer? Hier lekker een ronde gefietst en daarna nog gewandeld. Lekker en goed voor de lijn Dat gaat gelukkig nog steeds goed. Sahi, is het allemaal goed gegaan vandaag?
Ik kom nog even zwaaien hier, super dag gehad! met k t hele.huis aan kant gemaakt, wat een werk, ben er stuk van, maar alles ging zo relaxed en gezellig, echt fijn yanna was bij de oppas en omdat ze daar altijd op maandag is, is ze blijven slapen, dus s avonds nog ff flink kunnen doorpakken. en.toen bedachten we dat we misschien toch moeten kijken of ik t huis niet kan houden. Ik mag niet zoveel lenen van de bank, maar met een beetje 'alimentatie' zou ik t wel.redden met wat we nu kwijt zijn. ga ik morgenavond eens op mn gemakje navragen. K vond t ook niet erg om dan toch te hebben geholpen in het huis, heb nu toch een frisse doorstart zeg maar nja, nog veel te veel stof tot nadenken dus, terwijl ik echt moet slapen, hihi