sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    ooooh, ik ben geirriteerd!!!!!!!!!!

Samen met 2 andere ben ik dit jaar aangewezen om de jaarlijkse bbq van onze atletiek groep te regelen. Maar ik sta er helemaal alleen voor.:(:x:x
    En ik met mijn verantwoordelijkheidsgevoel vind dat het geregeld moet worden en begin dus maar. Maar ondertussen heb ik bijna alles al geregeld:x:x:x:x:x:x

verder gaat het wel goed hoor

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou pruts dat is ook stom zeg :( Ik zat/zit zelf bij scouting en daar lopen zulke dingen ook wel eens anders dan afgesproken. Zo storend :(
    En dan krijgen de andere die niks doen nog de credits ervoor ook vaak, bah
    gelukkig gaat het verder goed :p :D

Hier ligt Yanna nog steeds te zingen in bed, naja, best... Ik kan dr toch niet dwingen om te slapen en ze zeurt niet.
    met K even wat financien geregeld, wat kan ik boos worden op de belastingdienst zeg... Ik was bij K, dus had mn post nog niet gezien, Belastingdienst gebeld of ik al recht had op meer toeslagen nu hij uit mijn huis is uitgeschreven. maar omdat het een koophuis is, zou dat pas bij de verkoop van het huis gaan gelden.
    Kom ik thuis, krijg ik een brief; uw gezinssamenstelling is veranderd, u heeft nu recht op dit en dat en dat en dat... Godsamme, dat wou ik precies gaan regelen... Dus nu moet ik alsnog alles gaan aanvragen, maar K moet ook ondertekenen met Digid, dus dat kan weer niet vandaag...
    vermoeiend...

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutske heeeel herkenbaar en idd zo irritant.

Zitten er hier nog meiden op twitter? Ik ben er gisteren eens in gedoken best grappig. Voeg me maar toe @judithputten

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, succes met de papier rompslomp allemaal.

Lolly, ik heb twitter maar doe er eigenljjk niks mee.

Hier is de irritatie weer wat gezakt. Heb nieuwe hulp aangeboden gekregen.

Ik ben de laatste dagen zo suf en moe. :)
    Toch nog wel veel gedaan vandaag, wel weer gelijk met finn vanmiddag effe een dutje gedaan:p

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: ik zit ook op twitter, ik tweet niet veel, lees vooral, maar ik voeg je toe hoor :)

pruts: ik krijg vermoedens met die 'klachten' van jou hoor ;) Nee hoor, zal je niet in de zenuwen maken ;)
    rustig aan!

zo t is de laatste dagen weer heerlijk druk in mn hoofd, baahh.
    K heeft daar een spray voor, had ie me net gegeven, maar t doet bij mij niet zoveel. Hij heeft ADHD en heeft er wel genoeg aan.
    Hij heeft heerlijk voor me gekookt (ik ben altijd laat klaar op woensdag en KDV sluit om 18u), t was gewoon weer zo gezellig. Fijn voor Yanna :)
    Samen Yanna op bed gelegd, krijg ik een pets op mn kont...?? Ik vroeg waar dat voor was, maar hij deed vaag en ging snel naar huis... Naja, best... Heb 'm wel gezegd dat hij weet dat bij mij dat deurtje open staat en dat hij dus beter niet zo kan doen als hij geen hoop wil wekken ;) Ging hij niet op in...

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Balen Pruts, gelukkig toch nog hulp gekregen! Oeee, bijna testen, spannend :)!!

Heb wel twitter maar gebruik t niet veel!

Fijn dat het zo gezellig was vanavond Sahi! Ontspanning doet ook veel goeds he, hopelijk wekt hij geen valse hoop en voelt hij zelf misschien ook heel licht weer wat!!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: ja dat hoop ik dan ook, dat hij weer wat gevoel heeft, maar ik wil niet steeds hoop hebben, want daarmee maak ik mezelf soms gek...
    lekker lastig dus ;)

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Het is wel duidelijk dat jij niet los van hem bent ;)! Maar ik denk dat het sowieso goed is om nog even lekker zo door te gaan! Nog niet teveel spanning opzoeken zeg maar! Maar hoop ook echt voor jou dat hij door deze situatie zichzelf weer terug vind en weer open kan staan voor 'jullie' ...

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tsja gejanne, ik hoop het ergens ook... maar ben zo bang om mezelf aan t lijntje te houden...
    en elke keer als ik erover wil praten met K zelf, geeft hij aan dat hij het gezeur vindt en dat ik moet gaan loslaten...
    gelukkig kan ik hier lekker klagen ;)

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    DSahi, lekker hier je verhaal doen! Ik denk dat je niet teveel druk op k moet leggen

Gejanne, ik blijf lekker hier hoor. Alleen af en toe effe spieken daar:)

Hier komt de eerste snijtand door en daar door is hij een beetje sjaggie

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: zijn die snijtanden ook zo naar? Misschien dat Yanna daarom zo slecht ging slapen gisteren, dr drukt weer van alles.
    Ze heeft wel 2 uur lopen mopperen in dr bed en als ik kwam kijken werd ze nog bozer, want ze probeerde te slapen...

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    willen we nog een keer meeten trouwens? Al dan niet met kids ;)

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik vind meeten wel gezellig, maakt mij niet uit met of zonder kids.

Hier heeft hij er echt last van want als ik er druppeltjes op doe is het meteen goed

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het goed zonder kinders, maar het wordt heeeeeel lastig plannen voor mij. Aangezien we hier thuis heel veel om en om werken (ook in het weekend)

Ben druk bezig met de laatste dingen voor het trouwen, dat is ook al over 2 maanden. Ben nu idee'tjes aan het opdoen voor de taart, dat valt niet mee.

De auto bevalt echt nog super! Geen spijt van hoor!

Hoe is het met onze " klussers" ;) Al positieve testen?

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik durf niet te testen:)haha
    Zou het kwaad kunnen om te testen met een test die over de datum is?
    Heb er nog twee van de zwangerschap van Finn over

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Proberen kan altijd! En als er 2 strepen zou ik alsnog een nieuwe kopen...

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik heb getest!!!
    Met een clear blue over de datum.
    Na een minuutje zei hij:

Zwanger!

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jaaaah!!

Nou zou ik morgen toch nog maar ff een nieuwe test doen. Due niet over de datum is ;) maar toch een voorzichtige felicitatie van mij alvast!

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Pruts, hoeraaaaaa!

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh en meeten, ja leuk maar zonder kind/kinderen zit er niet in!

Deel Deze Pagina