sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Haha Prutske, niet druk over maken :)! Maar ja, de hormonen nemen al snel een loopje met je he ;) Balen van alle poep :(! Kaartje is wel hilarisch haha. Maar hoe vaak het hier ook niet gebeurd dat we iets echt compleet kwijt zijn, het opnieuw kopen en het dan tevoorschijn komt pffff ...

Sahi, vage ex heb je maar hoor :p

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja die ex van me is zeker vaag... ik probeer afstand te houden, omdat hij het vervelend vindt als we elkaar veel zien enzo, maar nu gaat hij zo vaag lopen doen...
    maar ik ben wel op een punt dat ik me hierdoor niet gek laat maken ;)

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heel goed, moet je ook niet doen!! :)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo net terug van het CB (naja, daarna nog even bij vriendinnetje op de thee geweest ;))
    Yanna was 80 cm en 11.100 gram. Ik had gedacht dat ze zwaarder was, maar mijn weegschaal geeft dus een kilo zwaarder aan. Handig om te weten voor mezelf ;) Gewicht is nu +1 en lengte -1.
    Begrip zit hartstikke goed, ze deed alle blokken van de blokkenstoof en voert opdrachten uit, dat hoort bij 2,5 jaar zei ze...?? Vaag, maar geeft niet natuurlijk :p
    Dat babbelen komt dus vast vanzelf wel en ze is nu ook heel erg bezig met woorden nazeggen.

verder weinig nieuws ;)

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey ladies

ben er nog maar druk (geweest) met reparaties hier in huis (alles nieuw in de verf, kamer van de kleine nieuw gemaakt, gang en woonkamer opgeknapt etc) en ik heb een lieve gastouder gevonden (ben op wel 8 gesprekken geweest.. pff wat 'n situaties trof ik soms aan "tokkies" zijn er niets bij)
    Flo ook bij het CB geweest, netjes op de "middel'lijn :p11kg en 82cm
    Mevrouw wil niet meer in de kinderwagen of buggy, alleen maar lopen... herkenbaar?

Prutske hoe voel je je?

Ik ben nu in week 3 van mijn eiwit dieet bezig... 4kg kwijt en ik blijf nu hangen op 62kg... Bah. Ik eet alles behalve fruit, brood, pasta, rijst en enkele groentesoorten niet. Prima vol te houden, Heb van mijn buurman een megapot eiwit poeder gekregen dat drink ik s'ochtends.
    Zodra ik 57kg weeg ga ik met hem sporten :p (tussen bodybuilders fitnessen...rofl) Ik was zeker niet TE zwaar, maar wil mijn bmi op 20/21 hebben en niet 24...

Verhuisplannen staan in de koelkast hier. Als we uitgaan van een flinke restschuld ga ik niet kromliggen de komende jaren om dat ook te betalen. Dus we doen het dan maar met onze schamele 75m2... Beetje balen, maar gelukkig MOETEN we niet weg. En als (ALS) er ooit een 2e komt, dan wordt het proppen ;)

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, fijn dat ze het zo goed heeft gedaan op het cb!
    En k doet idd vaag. Met jou nog steeds alles goed en positief?

Gold, flink geklust in huis dus. Was dat bij jullie met die waterschade?
    Finn loopt ook wel graag maar na een eindje wil hij toch liever meerijden.
    Knap hoor zo'n dieet volgen! En ben benieuwd hoe dat sporten straks bevalt.
    En verhuizen tja het is er niet de ideale tijd voor helaas.

Hier gaat het op zich heel goed, geen kwaaltjes. Alleen ontzettend verkouden/grieperig op het moment. Ach het is maar goed dat mijn neus dicht zit, dan ruik ik die vieze luchtjes niet op het werk! Is niet altijd dat het stinkt maar wel als ze aan het slachten zijn. Dus Hopelijk ga ik daarmee niet verraden.

Eind volgende week ga ik de vk bellen dan ben ik zes weken en bij finn mocht ik ook pas met 11 weken voor een echo. Morgen eerst nog maar eens een "verse" test doen:p

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: typisch, yanna zit met 11 kg op +1 en met 80 cm op -1 lijn...
    wat een gedoe met die klussen joh!!
    ja Yanna loopt ook alleen nog maar, buggy gaat vaak voor de sier mee. ze redt het ook echt een heel eind lopend!
    ooh jij ook aan het afvallen, goed joh :D

pruts: ja ik redt me inderdaad aardig. T is wel druk, maar dat is nu we even prima, niks te doen hebben is ook niks :p
    ooh balen dat je niet helemaal fit bent. Maar dat gaat vast weer over ;)

hier weinig nieuws ;)

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold goed bezig meid met lijnen. Volgens mij heb ik gemist dat jullie op zoek waren naar een gastouder. Ga je weer werken? In ieder geval fijn dat je een lieve gastouder gevonden hebt.
    Lucas wil nog wel in de kinderwagen dus nee dat herken ik niet. Het is wel zo dat als hij een keer een stukje gelopen hij wil blijven lopen.

Met Lucas gaat alles goed hij is alleen weer/nog steeds verkouden. Hij wil graag buiten spelen op zich wel lekker maar we zijn bezig in de tuin dus dat is nog een grote zandbak van zwart zand. Hopelijk komt er op kroningsdag kunstgras in.

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo wij zijn ook weer eens naar het CB geweest. Helemaal goed gekeurd met zijn 81 cm en 11,4 kilo. Helemaal netjes kloppend op de lijn. Op de min 1 lijn dan. Hij is gewoon kleiner dan zijn zus. Diet zat met alles op plus 1. Geinig.
    Praten was heel goed en meneer bouwt torens als een 2,5 jarige. Dus mamma trots. Het gaat nergens over maar toch ben ik trots haha.

Tibbe wil nog wel in de wagen maar niet in de winkels....
    Wij hebben ondertussen een tuigje. Hij is er blij mee want aan de hand vind ie niets. En op het tuigje staat een auto dus ja dan is het helemaal goed. Want iedereen weet dat auto's het allerleukste zijn, zeker als ze geel zijn toch?

En hier maar weer eens werkdilemma. Toch jammer dat er niet gewoon kan wat ik wil!

Pruts, leuk leuk leuk dat je zwanger bent :).

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bedankt!

Alle afspraken op tijd gehaald vandaag?
    Complimenten krijgen is altijd fijn toch

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Lady's!

Prutske gefeliciteerd, lekker genieten.
    Hopelijk zijn alle andere dames die oefenen ook weer snel zwanger.

Judith, hier alles oke, vandaag training gehad, fysio want heb weer pijn in mijn armen/handen. Fae maakt flinke sprongen, eet sinds deze week eindelijk met de pot mee, heel erg vreemd om te zien met lepel en vork,. Vandaag is ze op het kinderdagverblijf gevallen, tand door der lip echt zo zielig.. :(.

Prutske ik las ook over F. over zijn tand door de lip, moet ik voelen aan die tandjes morgenvroeg ? kijk dat wist ik dus niet, dat hebben die juffen dan toch wel gedaan als dat moet ? Voel me een beetje stom, haar lip is heel erg dik, het midden van boven. Kan ik daar nog iets tegen doen om de pijn te verzachten ?

@weet niet meer wie maar las iets over kindjes die niet in de kinderwagen willen, F. loopt nog niet zelf los. Misschien een halve meter, meestal til ik haar als een prinses :$:). Maar ze wil wel steeds vaker aan het handje lopen. 1 handje durft ze nog niet ;) dus alleen als papa en mama samen zijn.

@Sjoon hoe was het nu gegaan met je examen ?

@facebook heb sommige reactie's en like's van mij bij andere weggehaald omdat mensen hun profiel op statussen op openbaar hebben staan, dat houd dus in als mijn baas zoekt bij mijn vriendjes en daar dus kan lezen wat ik typ bij jullie foto's of statussen. Ook sinds de layout langzaam weer veranderd blijkt dat ik ook heel veel berichten openbaar heb geplaatst, ik weet 100 procent zeker dat ik dat niet openbaar heb neergezet!! Dus mijn tip kijk bij je activiteiten of je de dingen die je wilt delen ook echt wilt delen op die manier! Ben er werkelijk van geschrokken.

Verder hebben jullie cheat on me gevolgd.. nou nou die ene kleine lelijke kerel vriend, van die chantal is nu met die stefanie samen, dat is toch ronduit een smerige streek.

Dat was dat mijn verhaaltje weer van deze week :)

Knuffels van F. en ikke.

@Emma tot de communicator :p

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @princi ja natuurlijk gele auto's zijn tha bomb hahaha Wat wil je op je werk dan? Blijft lastig en frustrerend.

Vandaag gewerkt, lekker druk dagje gehad. Morgen lekker een dagje vrij heerlijk

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hey wat leuk om je weer te lezen hier. Volgens mij is Fae een echte diva, gedragen worden als een echte prinses maar ja je moet wat als je niet kunnen lopen.

Wat ontzettend balen van je pols heb je nog steeds zo'n last van?

De lip kun je volgens mij weinig aandoen. Koelen werkt vaak goed maar daar is het nu een beetje te laat voor mischien hebben ze dat op de opvang gedaan? Bij Lucas is het vaak snel weer over.

Cheat on me heb ik niet gevolgt ik kan da gewoon niet zien ik word van zulke programma's altijd ontzettend boos en chagerijnig.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fmt, ik heb 2 zevens gehaald, maandag moet ik mijn her doen voor fysiologie
    Lief dat je er naar vraagt!

Ben ik in onderhandeling met iemand over leuke sandaaltjes voor elynn, verkoopt ze die ineens aan een ander. Ik ben echt ff pissed off. Heb haar ook een berichtje gestuurd dat ze met mij er over aan het onderhandelen was. Stom mens. Bah...

Ik kijk geen cheat on me :)

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Sjoon das niet leuk, zou der ook ff een berichtje na sturen hoor.

die lip, tja ik kwam anderhalf uur later thuis en ja ze was erg blij leek er weinig last van te hebben. Morgen maar ff vragen op het dagverblijf wat ze hebben gedaan.
    die armen van mij, F. zit tegen de 9 kilo aan, en die word dus het liefste gedragen, een flinke mama periode en Diva is dus wel het perfecte woord haha...

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fmt, wbt de dikke lip kwam ik niet verder als een koude doek. En als ze morgen gewoon eet zal het met haar tandjes ook wel goed zitten, volgens mij dan he

Sjoon, ik was al aan het spieken hoe het gegaan was. Goed dus? Succes volgende week.

Cheat on me, volgens mij zitten daa4 gewoon een aantal acteurs ik in. Wij herkende ertenminste 1 die ook regelmatig in achter gesloten deuren mee speelt. Daarna hebben we niet meer gekeken.

Nu weer snel verder lezen in mijn boek

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    oooh nog iets Sjoon hoelang zit jij al vast op level 147 ? Kom er niet voorbij..

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    princi: natuurlijk zijn gele auto's de coolste :D Wat stoer joh, zo'n tuigje :D
    ik vond het zo gek op t CB, dat ze dat van die blokken voor 2,5 jaar vonden. En ook Yanna's begrip vonden ze zo voorlopen... Naja leuk om te horen hoor, maar ik vond het wat overdreven
    wat is er met je werk meis?

fmt: aah wat zielig van haar lip! Gewoon even in de gaten houden, maar geen paniek joh ;) Yanna heeft het ook wel eens gehad en ik hoefde van de HAP niks bijzonders, zolang ze vrolijk was...
    fb: je hebt gelijk hoor, ik ben er zelf vaak te laks mee, zou er beter op moeten letten ;) Goed dat je het zegt!!
    cheat on me niet gevolgd ;)
    weer/nog steeds die pols :( Wat kl*te joh :(
    dikke knuffel aan F en jou en je mannetje :)

lolly: ik heb ook nogal een hekel aan zulke programma's :p Ik kan er niet naar kijken ;)
    nog steeds verkouden, buuhh niet leuk. Ik klopt even af, maar het lijkt hier nu echt voorbij

sjoon: wat een top cijfers!
    irritant joh, dat verkopen/kopen via internet :(

zo mn dagje weer gehad, naar de ha geweest voor mn ogen, moet nog steeds aankijken en afwachten, ggrr. maar ja, dr is weinig aan te doen...
    Morgen gaan Yanna, vriendinnetje en ik aan het eind van de middag shoppen en eten bij de mac :D Ik heb er zo'n zin in, echt leuk dat dit soort dingen nu met dr kunnen :D
    Yanna roept al heel de dagje 'tatjes!!!' Ze kletst zo goed ineens, ik geniet zo enorm van dr :)
    Lekker ding :D

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Geen idee... Maar ben dr niet heel druk mee bezig, ik wil eerst mijn examen in de pocket hebben ;)

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Sahi, in eens begrijp je woordjes die je kind zegt, zo schattig!

Deel Deze Pagina