hahah ja zo cool. ze heeft altijd al een enorme babbel, maar ineens worden haar verhalen duidelijker we gaan vast binnenkort heeeeel vaak roepen: yanna even de babbel stil Want dat mondje staat bijna nooit stil. Behalve 's ochtends vroeg. vanmorgen zat ze te gapen in de auto naar t KDV, vraag ik 'ben je moe schat?' echt zo'n zucht en toen een puberale 'jah...' Dus eenmaal op t KDV bij de leidster kroelen en en zuchten, haha. Slaapkoppie
Echt leuk h dat je ineens begrijpt wat ze bedoelen. Klinkt heel herkenbaar. Fmt, echt balen van je pols zeg Nou mijn boek nog niet uit hoor. Toen ik op bed lag was het zo gebeurd en vielen mijn ogen dicht. Dus vanavond weer verder lezen
Oh verdorie FmT van je pols! Het feit dat F. nog niet loopt zal ook niet helpen. Toen Tibbe net liep had ik ineens veel minder last van alles. Nu Tibbe rent en alle kanten op gaat heb ik weer meer last . Mijn werk, nou ik heb twee banen. De een als muziektherapeute en daar is nu uitbreiding. Tot bij elkaar 14 uur. Das net te weinig. Ik wil het wel heel graag want dat is mijn vak en die uren zijn schaars. Dus ik ga het toch maar doen. Mijn andere baan is als muziektrainer en is 12 uur. Dat bij elkaar is te veel. Ik vraag me af of ze me minder zullen laten werken op die tweede baan. Dus dat is wikken en wegen. Sahi, ja leuk wat ze snappen hè. Tibbe zegt: pop (= fles is op). Ik zeg tegen hem: kom hem maar even brengen. En dan snapt hij dat. Het blijft zo mooi als ze steeds meer gaan praten en begrijpen. Heel bijzonder. In de ochtendspits hier dus ik ga snel door...
Goede morgen dames, Oh fmt, die armen, dat ik echt een vervelend iets zeg. Denk dat als F straks inderdaad loopt, dat jij daar misschien iets minder last van hebt. En dat lopen komt echt vanzelf. Ze eet toch nu zelf?? Dat gebeurd hier nl thuis niet. Moet nog steeds voeren, hahaha. Gold, dat was een "verbouwing" zeg. En ik snap je heel goed dat je niet krom wilt liggen omdat je groter wilt wonen. Ohhh, dat gastouder "gezeur" dat herken ik maar al te goed. Wij hebben ook meerdere gezien en idd een stelletje tokkies zitten er tussen. Prutske, aan het begin speelt er van alles door je hoofd, komt echt allemaal goed Sahi, Je ex is echt raar aan het doen zeg, wel, niet, wel, niet. Zo werkt dat niet he.. Wel goed van je hoe je dat nu allemaal doet Sjoon, dat examen komt ook wel goed joh, je zat er vorige x zo dichtbij Lolly, hier ook nog eentje die gewoon in de buggy gaat hoor, als ie maar wat te eten krijgt, hahaha Princi, oh, wat een moeilijke beslissing zeg, hopelijk kan je bij die 2de baan wat minder uren gaan draaien. VWB praten, Kletst er hier eentje de oren van me hoofd, alleen is niet alles verstaanbaar. Al komen er iedere dag nieuwe dingen bij, zoals Spikey (onze hond), paardje, nijn, eten, uit, en de gebruikelijke mama, papa, oma en opa..
Ja die armen zijn rot, gelukkig ben ik geprikt en nu al weer een stuk minder last. Vanmiddag met dat lekkere weer, rond half 1 was nog best koud dus dacht ff een uurtje liggen, schrok ik om kwart voor 6 wakker moest F. dus voor 6 uur ophalen haha... AV : F, eet inderdaad zelf tis dan wel niet veel maar anders is het een gevecht. Vandaag heeft ze zelf een hele pannekoek gegeten. Durf nu toch wel te zeggen dat we bijna van de potjes af zijn, scheelt ook weer in de boodschappen he en mooi toch kleine C. is gewoon een prins op het witte paard, laat zich gewoon hoffelijk voeren = @prutske ja je schrikt je gewoon zo rot, ze at goed dus ik denk dat het verder ok is. Al met al vandaag ff gevraagd hoe dat was gebeurd, ze was van der fiets afgevallen en schijnt overal op te klimmen, zelfs al op de glijbaan op der buik met der hoofd naar voren glijden... levensgevaarlijk hahaha... maar goed ze zorgen daar ontzettend goed voor haar. Welk boek ben je aan het lezen die heb ik ff gemist. @sahi Leuk he dat kletsen, F. doet dat ook. Kleine pubertjes haha... @Princi jou baan klinkt in de letters erg leuk, gezellig en vrolijk. Hopelijk loopt F. ook snel los dan heb ik zeker meer rust met mijn schouders en armen/pols.
woow fmt, lekker bijgetankt zeg!! ooh yanna wil per se zelf eten, maar het bestek lukt nog niet goed. Ze wil wel graag met bestek eten, maar het lukt niet. Dus hier vaak drama's en dan leg ik het bestek maar uit het zicht, tenzij ze gevoerd wil worden. En als het kan met het eten, dan maar met de handen (maar met dingen als macaroni dus niet ) wat een kleine acrobaten zo he! av: hihi, kleine prins laat zich lekker voeren Wel makkelijker hoor ja die ex van mij, pfff. en steeds maar zeggen dat ie dr niks mee bedoelt, naja, t zal wel... Yanna is vandaag mee wezen shoppen en mac'en, lekker joh! En lang vol gehouden! Allemaal op de fiets, dus nu zegt ze het woord fietsen Ze is zo slim ineens, ik blijf me verbazen En nu zit ze weer lekker in de kleding
Sahi, leuk shoppen en macen Fmt, gelukkig valt het mee, het is dus een echte kleine klimmer :xhier razen de hormonen al goed rond. We hadden ney en vriendinnen avondje en volgende keer is het bij mij. 5 vrouwen waarvan 4 met kinderen. Datum geprikt zegt de minst leuke ineens: ja maar dan moet ik oppas regelen, dus ik zeg ach dan hang ik die van mij wel aan de kapstok. Helaas kwam de hint niet echt over dat ik bijna altijd oppas ervoor regel:x
Even klagen hoor. Eindelijk heb ik eens een keer een weekend vrij, we hebben allerlei plannen gemaakt wat denk je.... bellen ze gisteravond of ik de nachtdienst in wil ivm ziekte. nou niet dus ik heb plannen. vanmorgen weer telefoon kun je de nachtdienst in. NEE ik kan niet. Hopelijk geeft het hoofd me geen werk opdracht dat ik moet werken. Ik heb nu de telefoon er af liggen en m'n mobiel uit. Maar nu twijfel ik weer kan ik dat wel maken om de hele dag de telefoon uit te zetten?
Kies lekker voor jezelf een weekend hoor, ze kunnen je niet verplichten lijkt me, maar kan me voorstellen dat het je niet echt lekker zit! Ga lekker van jullie vrije weekend genieten meid en vergeet het!!
Lolly, er zijn er toch wel meer die ze kunnen bellen. Af en toe een keer hard zijn. Al kan ik dat normaal ook niet zo goed. Ik zou wel zorgen dat je te bereiken blijft er kunnen ook andere mensen proberen te bellen he
het is nog nooit voorgekomen in de 12 jaar dat ik in de zorg werk maar ze kunnen het wel verplichten als er niemand anders is die de nacht in wil. Dan krijg je van je afdelingshoofd een werk opdracht en ben je verplicht anders is het werk weigering. Tot nu toe ieder geval geen telefoon gehad. Manlief heeft z'n telefoon aanstaan en daar kunnen ze ons op bereiken mocht er iets zijn. Ik ga proberen te genieten van m'n vrije weekend maandag ben er weer voor het werk. vanavond op kraam bezoek heerlijk knuffelen met m'n achternichtje. En morgen een dagje apenheul.
zo ben ik ook weer eens, drukke dagen gehad. We wilden vrijdag met zn 2tjes zwemmen, was het zwembad pas s middags open... Raar... Gelukkig maar dat Yanna nog niet snapte dat we gingen zwemmen, want s middags is ze door opa en oma opgehaald voor een weekendje weg. en gisteren drukke scoutingdag gehad vandaag ff lekker niks lolly: bij mij op de wonning zeiden ze dat als ze echt niemand konden vinden, ze je konden verplichten. Ik vind dat ver gaan, maar het schijnt te mogen... Ik zou niet alles uit durven gooien. Hoe is het afgelopen? ja die werkopdracht bedoelde ik dus.
Lolly, een nog wat gehoord van je werk? Sahi, genoten van je lange dag Hier vanochtend vrienden met kindje op visite gehad. Daarna finn en ik allebei en dutje gedaan. Daarna lekker met mijn kinder een finn en flinke ronde gefietst, lekker bij mijn ouders gegeten daarna weer terug gefietst. Nu ligt finn lekker op bed en ik op de bank. Ondertussen ook nog effe de was weggewerkt!
gisteren alsnog genoeg te doen gehad Gisteren heerlijk met Yanna gekroeld en toen mn vriendinnetje thuis kwam van werk vroeg K of we nog een filmpje wilden kijken. Ja hoor, prima. vriendinnetje is een beetje flabbergasted, omdat hij mij normaal liever niet om zich heen heeft. maar hij bedoelt er niks mee zegt ze steeds en dat is nu het zinnetje geworden wat we heel de dag roepen maar half 12 thuis en nu zo'n gaar tussendoor dagje gewerkt. Yanna ligt alweer op bed, ze zei 'appen' en ik denk dat ze slapen bedoelde. Dus ik vroeg; wil je slapen? En ze zei ja en liep zo naar de trap. En ze ging inderdaad meteen rustig slapen, dus die is moe. Vanmorgen had ze bij vriendinnetje tot half 10 uitgeslapen, vanmiddag 2 uur geslapen en nu alweer redelijk op tijd op bed. Maar ze zeurt ook over haar mondje, dus ze is gewoon niet fit vanwege tanden vermoed ik. Fijn dat ze het wel steeds beter gaat aangeven.
@lolly bij mij kunnen ze wel verplichten hoor, staat gewoon in mijn contract. Hopelijk hebben ze je niet gebeld, ikzelf zou niet zo moeilijk doen als het in de voorgaande 12 jaar nog nooit gebeurd is. Jullie hebben toch een abbo op de dierentuin ? Wij zijn met F. bij Blijdorp geweest en wacht toch nog een jaartje denk ik, F. vind het leuker om op de trappen te lopen haha... Hoe vind L. het ? @sahi ik snap niet dat je dit zo allemaal trekt hoor, ben je nu wel echt gelukkig nu hij daar met jou vriendin in een huis woont ? En ik heb het gevoel alsof wat zij doet gewoon steuken is ? Als hij dingen tegen haar zegt moet ze dat voor zichzelf houden vind ik, ze zou het toch ook niet zeggen tegen hem als jij je kut voelt enz, dat gaat hem toch geen ene zak aan? Je weet het niet he. Ik vind het toch allemaal maar gek. Ik bedoel dit niet verkeerd he . @gejanne hoe is het daar, vind jou echt een sjieke tante. Zag je foto op facebook . @koningsdag! Hoe was die van jullie ? Fae zit sinds gisteren onder de bultjes, wil al 3 dagen niet naar bed, waarschijnlijk dus niet lekker. Twijfel of het weer der oren zijn maarja die bultjes ook ? Ze eet vollop fruit dus misschien allergie ? Lijkt niet op te houden dat denkwerk de hele dag. . We zijn dus een uurtje door het dorp gelopen, boodschapjes gedaan, frietje gegeten, nog even gedanst en toen weer naar huis. Verder vanavond nog een avondje relaxen en dan weer flink aan de studie voor voorlopig mijn laatste examen. @sjoon las dat jij alles binnen had, gefeliciteerd!
Thx fmt! Nu alleen nog de praktijk, die wordt in juni op een zaterdag gepland. Ja lolly, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je werk is afgelopen? Hier wel een leuke dag gehad. Had 3 uurtjes moeten werken van 8 tot 11 en smiddags kwam een vriendin met man en kinders, zijn we even over de oranje markt gelopen. En daarna hier chinees gegeten. Waren om half 8 weg. Lekker gezellig geweest! Fmt, succes met je examen meis!
Fmt, leuk weer wat van je te lezen. Leuk he dat trap klimmen. Studeer ze nog. Sahi, ik snap fmt wel een beetje kwa gevoel over k en je vriendinnetje. Maar ben wel van mening dat jij ze het beste kent. Hier vanavond nog effe lekker uit eten geweest, heerlijk en finn deed het ook super goed daar. Wat wel een beetje jammer was vandaag dat het leek dat we het vijfde wiel aan de wagen waren. Maar kan ook aan mijn hormonen liggen We waren met drie stellen en kinderen. Spreken af daar gaan we wat drinken dus wij dat terras op, loopt de rest eerst nog een stuk door voordat ze komen zitten. We hadden om afgesproken om op tijd en plekje te zoeken om te eten zodat de kindjes daarna thuis op bed konden. Maar nee ze liepen nog even door want ze wilde wel even de hele rommel markt zien. Wij samen lekker geluncht en rond 1 uur thuis voor het dutje. De rest was om half 3 pas thuis. Vanmiddag zouden weer hier in het dorp nog effe een terrasje pakken. Dus wij al een tafeltje in de zon gevonden. Komen ze aan heel even zitten willen ze toch weer naar een ander plein, dus ok wij mee. Gaan ze daar op een plekje staan waar wij net niet bij konden staan dus ja na een tijdje gevraagd of ze mee gingen om iets te eten maar nee ze aten thuis wel of zo. Dus toen maar lekker samen gaan eten
fmt: yanna vindt de dieren en de speeltuin in blijdorp wel erg leuk. Dus ik zit wel te denken aan een abo als ik wat meer geld heb oh hopelijk geen allergie Maar kan ook van de zon zijn denk ik. dat slapen heeft Yanna tegenwoordig ook, ze sliep altijd meteen, maar nu moet ze zeuren en brullen voor het slapen... succes met je examen!! met K en vriendinnetje, ik ga ze hier maar T noemen, dat praat makkelijker. ik vind t soms enorm lastig, geef ik eerlijk toe. maar ik denk niet dat ze loopt te stoken, zou voor haar totaal geen nut hebben. ik denk dat ze eerder mij en K probeert te beschermen. K begint een beetje last te krijgen dat hij droog staat en dat ik toch niet zo'n heks ben als dat hij dacht, om t zo maar te noemen en nou doet ie zo gezellig tegen me. Maar dat moet natuurlijk niet alleen maar voor de seks en gezelligheid zijn. en we zien elkaar echt heel vaak en dat is misschien niet handig... want nu zijn er dus wel eens dagen dat we allebei alleen thuis zitten en dan komt ie op de thee... wel gezellig, maar waarom als je exen bent? snap je... We moeten een beetje los raken van elkaar. maar nu loopt ie dus weer zo charmant te doen en t liefst sluit ik 'm dan meteen weer in mn armen, terwijl hij me eigenlijk psychisch weer loopt te gebruiken. en dat moet ik me niet meer laten gebeuren. pfff heel verhaal, maar hoop dat je het snapt. ik laat me door een man gewoon makkelijk voor van alles gebruiken, ik sta letterlijk alles toe en dat moet ik niet meer laten doen. en K doet het nu nog net zo goed, ook al zijn we officieel niet bij elkaar. hij schept weer hoop en boort het laten meteen weer in de grond. gewoon niet eerlijk. dat ik het allemaal trek is dus ook omdat ik alles maar over me heen laat komen koningsdag: hier naar de oppas geweest, die wonen in het centrum hier. s avonds lekker ge bbq't, helemaal gezellig sjoon: gefeliciteerd met je slagen hoor!! die praktijk gaat dan ook wel lukken joh pruts: oh das een beetje onaardig van je vrienden ja Ze kunnen toch even rekening met jou houden? of ze het nou wel of niet eens zijn met hoe je het doet, even met elkaar rekening houden is wel aardig gelukkig uiteindelijk toch leuk gemaakt hier mn dagje wel weer gehad. vandaag lange werkdag gehad en Yanna was vanmorgen weer erg moe. Drukke tijden de laatste tijd en ze begint het dus mee te pikken. Bij K en oppas gegeten (die haalt Yanna altijd op woensdag op), K was heel druk en Yanna daardoor helemaal over de hut Lekker op tijd naar huis en gebadderd, maar had de wasmachine aangezet en daar schrok ze zo hard van, dat ze wel een kwartier volledig in paniek was. Mn hart brak en ze was niet meer stil te krijgen. Yanna wil nooit bij me kroelen als ze verdrietig is, maar nu kroop ze in me, durfde niet meer te kijken (we zaten nog in de badkamer), helemaal strekken, zo zielig! Normaal kleden we ons aan in de badkamer, maar nu dus toch maar even naar haar kamer meegenomen en toen kon ik haar eindelijk troosten met wat rustige liedjes. Ik kreeg wel 1000 kusjes toen ze weer wat rustiger was, zo apart. En toen wilde ze nog lekker worden voorgelezen (ook niks voor haar), wel even lekker afgesloten dus Gelukkig maar
Sahi, wat sneu dan he voor die kleintjes. Misschien k gewoon afkappen als hij weer even gezellig langs wil komen, voor jezelf dan he. Ik dacht al dat het aan mijn hormonen lag gisteren. Maar mijn man begon er later ook nog over dat het zo raar was. Ach misschien ligt het er vooral aan dat we andere prioriteiten hebben. En anders denken over opvoeding. Ach ja volgende week donderdag met mijn beste vriendin en haar vriend en dag geocachen, en Finn mag naar opa en oma iedereen blij! Oja, het wordt steeds echter 13 mei weer voor het eerst naar de vk
Hey hey, vandaag is Florine voor het eerst de HELE dag naar de gastouder Ze spookt de hele tijd door mijn hoofd.... En ik werk nog steeds niet dames. Had de vraag wel al een paar keer gekregen, maar niet op geantwoord. Ik wil wel weer wat gaan doen maar niet meer wat ik deed, en dan ook nog maar 2 of 3 dagen in de week. Of fulltime. Ben er nog niet uit. Prutske, wij merken dit ook vaak aan mensen uit onze omgeving, die lijken er allemaal een andere kijk op te hebben. Vaak zijn het wel mensen die al meer dan 1 kindje hebben, je schijnt dan wat makkelijker te worden om af en toe later te eten of slaapje te laten doen Sahi, dolle boel daar met jou en de 'situatie' Denk maar aan je meisje als je een moment van zwakte hebt (zou je willen dat Y. zoiets overkwam of zo zou reageren?) Dan krijg je je vrouwenpower vast wel weer terug. Succes, tot op heden weet je je goed overeind te houden. De laatste koninginnedag heb ik achter de buis gevierd en man en kind waren de stad in en weer snel terug Veel te druk hier in Haarlem. Verder weer een knarsend meisje, dus die laatste dikke bonkerds van kiezen komen er nu al weer aan. En chagrijnig wordt ze er van! Vanochtend kreeg ik twee stukken boterham met pindakaas op mijn ogen geplakt.... En als surprise de beker melk over me heen (ze gooit met alles wat ze in haar grijpgrage handjes krijgt als iets niet gaat zoals madame dat wilt) Iemand nog hordeuren nodig? Vandaag 4 stuks bij de lidl gehaald, van een goed duits (en volgens mij) degelijk merk. 30 euro per stuk maar. Muggenvrije zomer!! Lolly hoe is je weekend gegaan?