sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Denk dat mn abbo ff verdwenen was, heb aardig wat berichtjes gemist :D

Kom later even uitgebreid reageren!!

FmT, haha, sjiek ;)! Zijn wel nette kleren van me hoor :D

Rest, tot later :D!!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier is alles goed gegaan. Ik heb geen werkopdracht gehad. 2 Andere collega's hebben de nachtdienst op gelost. Normaal vind ik het geen probleem op nachten op te vullen maar dit kwam gewoon echt niet uit.

Voor de rest een heerlijk en gezellig weekend gehad. Lekker naar de apenheul geweest. Lucas vond het wel gezellig geloof ik die aapjes op de buggy.

Morgen gaan we naar de dierentuin. Er was een vraag van Fmt of Lucas het ook leuk vind? Ja hij vind het echt wel leuk. Vooral de vissen vind hij super leuk.

Gisteren en op Koninginnedag heeft F mee gedaan in de optocht op een kar van pluk van de petteflat. Was ook erg leuk om mee te lopen. Helaas geen prijs gewonnen.

De tuin is nu zo goed als af en 13 mei komt de pvc vloer er in. Dat worden nog drukke weken.

Ik zal proberen wat vaker te reageren op iedereen. (ik lees wel mee hoor)

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @gejanne, ik miste je al;)

@lolly, gelukkig dat ze niet meer hadden gebeld en fijn dat hij het leuk vond in de apenheul

@ gold, spannend zo'n eerste keer naar de gastouder. Had ze het wel naar haar zin gehad?

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: oohh die eerste keren naar opvang/gastouder zijn ook prut hoor! Ik heb er lang aan moeten wennen en steeds tranen bij t wegbrengen. lees hieronder maar (niet om je bang te maken), ik heb die momenten nog steeds wel eens, pff
    ja ik begin mn girl/women-power wel te vinden hoor, zeker als ik samen met Yanna lekker lol zit te maken en zit te genieten :D Ik heb zeker mn goeie momenten :)
    en soms is t kl*te, maar dat zal nog wel een tijdje zo blijven...
    je hebt wel een goed verkooppraatje, maar ik heb t niet nodig ;)
    aachh die kiezen, blegh :(

pruts: wel soort van fijn dat je man het ook zo ervaarde, lag dus niet aan jou ;) Maar wel jammer als het zo gaat met vrienden...

gejanne: zwaai!

lolly: leuke dagen gehad :) En gelukkig niet meer hoeven werken :)
    verder een zwaai!

boohh wat ik nou had op t KDV! Ik ben zo tevreden over mn KDV, maar vandaag! Er was een invalster, die griste Yanna uit mn armen bij het wegbrengen.
    Sowieso vind ik dat niet tof, maar Yanna zat op mn arm omdat ze zich niet zo tof voelde, terwijl ze normaal zelf naar binnen loopt. en normaal gaan we altijd nog even kroelen en gaat ze samen met mij even rondkijken, gedag zeggen en dan pas gaat ze rustig wat te spelen opzoeken.
    meteen bij de leidsters gaat zelfs bij haar favoriete leidster niet goed.
    Dus ze was helemaal over de hut, zo zielig!
    Dus een vaste leidster aan de andere kant van de groep zei heel subtiel: 'yanna speelt eerst altijd even rustig met mama om bij te komen voor ze gedag zegt'.
    pff gadver zeg, en die invalster is er volgende week ook weer :S Gelukkig alleen woensdag een korte dag.
    Het is ook zo erg dat ik twijfel of ik er niet wat mee moet doen. Zo'n brutaal mens, die ook nog niet goed nederlands spreekt, bah

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hellooo.. Kom alleen maar ff zeggen dat ik al 1 dag niet gerookt heb! Supertrots op mezelf :)

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wat goed!!! Ik ben trots op je :D:D:D

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fmt, super goed van je! Hou vol meid!

Sahi, wat een muts zeg die invalster, als ze volgende keer week zo stom doet echt wat van zeggen hoor.

Hier passen alleen de opa's en oma's op. En das ook niet altijd handig hoor. Zeker niet als je nog niet wil vertellen dat je zwanger bent. :)

Gelukkig kan mijn vriendinnetje die al weet dat ik zwanger ben oppassen als ik naar de vk moet. Want schoonvader kan zo'n mond niet houden en dan weet het hele dorp het.

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Onze Konings/Koningsinnedag was vooral relaxed :)
    Het meeste wel gezien van de abdicatie en inhuldiging, het avondprogramma vanaf 8 uur gevolgd tot het einde! Vond het toch wel erg speciaal allemaal, ben normaal helemaal niet zo'n koningsgek (vind het allemaal prima), maar dit maak je toch niet vaak mee!

FmT: hoe is t nu met F? Dr bultjes?

Sjoon: tof zeg, dat je alles binnen hebt, zag het ook op FB!

Prutske: nou ja zeg, wat een stom gedoe bij jullie dinsdag. Ook niet gezellig om zo af te spreken met 'vrienden'. Leuk he, die eerste afspraak weer bij de VK! Ook wel weer spannend he!

Sahi: ach, zielig is dat dan he, als ze zo over hun toeren zijn als ze schrikken (van de wasmachine bij jou dan). Het voordeel is dat ze lekker tegen je aan komen knuffelen :D! En wat een lastige ex heb je toch :D! Niet teveel geven hoor, hij moet het niet te makkelijk krijgen, als hij serieus weer iets met je zou willen ;)

Gold: ja, is wel ff wennen natuurlijk, je kleine meid naar de oppas! Maar is ook goed voor haar, even andere omgeving! Succes met bedenken wat je nu ècht wilt!! En hordeuren, ja, hier nog wel één nodig, zijn gewoon standaardmaten of niet? Anders zaterdag eens koekeloeren in mn vorige woonplaats :)

Lolly: heerlijk lijkt me dat, èn de tuin èn een nieuwe vloer :D! Fijn dat jullie toch nog een lekker weekend gehad hebben!

FmT: you go, volhouden he :D!!

9. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom ff zwaaien, het is zo ontzettend druk op het werk (en veel meer werken dan me contract nu is) en thuis, dingen regelen voor het trouwen..
    Lees trouw mee hoor...

Dikke knuffel voor iedereen!

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Yes, weer 1.4 kg eraf! Nu vanavond lekker genieten met een zak m en m s. Heel slecht maar ik mocht me een keer lekker verwennen!

11. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooohhhh, lekker m&m's! Snap dat je daar heel erg naar uitkijkt.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lekker toch pruts :) moet je jezelf af en toe gunnen hoor.

Mijn vriendinnetje is gisteren bevallen!! :D en ze wil graag dat ik vannacht blijf, vindt ze fijn :) vind ik ook heel leuk, dus helemaal goed :)

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske lekker toch.. Ik smul hier gerust elke dag een doos negerzoenen op hoor. Hoe gaat ie nu ?

@sahi leuk van je vriendinnetje, is dat een andere als die K toch wel ? Op het kdv hier doen ze dat echt niet, zou er zelf niet zwaar aan tillen ook zij moet leren zou ik denken.. Hier is de overdracht vrij snel, vind het nog altijd moeilijk om F weg te brengen en ze huilt ook altijd. Zodra ik uit het zicht ben is alles weer oke.

Ok wat vraagjes voor jullie :
    Waar spelen jullie kindjes mee nu ?
    Wanneer gaan jullie over naar een groter bedje ?

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fmt,
    Hier speelt ze graag met haar little people, keukentje, duploblokjes, een bal, buiten op het schoolplein op de glijbaan. En haar rugzakje kan ze uren op de rug hebben en er mee rondsjouwen :)
    En bakjes en kruiden uit mijn keukenlades jatten. Wordt ze dan nu al een keukenprinsesje??

Vanmiddag naar mijn zwager toe, viert zijn verjaardag, en van mijn andere zwager mogen we zijn (tweede) aquarium overnemen, dus nemen we die gelijk mee.

En wat een heerlijk weertje nu eindelijk he dames!!

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Fmt, Tibbe speelt met auto's auto's auto's en oja auto's. Het liefste op een speelkleed met wegen er op :p.
    En met de houten trein met rails. En buiten met het grote kasteel dat in de tuin staat en zand en water en zand en zand en zand...

Mara is met anderhalf naar een groter bedje gegaan omdat ik toen zwanger was Tibbe en haar al vrij snel niet meer in het bedje kun leggen maar haar zo ongeveer moets gooien :p.
    Tibbe blijft voorlopig nog in dit bedje. Toen hij er zelf uit wil klimmen. Tot die tijd laat ik hem vooral al lekker in zijn kooitje :).

Zo even bij mijn ouders meubels helpen sjouwen en de kinderen bezig houden met water gespetter.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Fmt: ja is een ander vriendinnetje hoor, hihi.
    Die invalster is al wel op leeftijd en werkt al 20 jaat in de kinderopvang, dus het verbaasde me allemaal nogal. Ik ben ook best heel erg voorzichtig met yanna hoor op emotioneel vlak, mensen mogen haar niet kwetsen en aan het huilen maken, heb ik moeite mee. Moet ik ook leren ;)

Princi: zag een foto op fb van tibbe, wat een heerpijk spookje :p

Sjoon: veel plezier en geniet van het weer! Succes met het aquarium!

Speelgoed: yanna doet veel met loopfietsen, blokjes en boekjes.

Zo ik ben in de zon geplant nu de peuters slapen, de kraamvrouw slaapt en de baby bij papa ligt.

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    De m&ms waren heerlijk. Ik heb de zak verdeeld over 2 avonden:p

Speelgoed, hier is de loopfiets heel erg populair. En lekker buiten doet het ook b erg goed. Binnen speelt hij ooj vaak met een ballon of de toet toet auto's.

Sahi, genoten van de zon en van het bij het kersverse gezinnetje zijn? En wat vond Y ervan?

Sjoon, fijn feestje gehad?

Fmt, balen dat f altijd huilt als jullie haar wegbrengen. Hier gelukkig geen last van maar misschien is dat omdat het alleen bij de opa's en oma's is.

Princi, heerlijk he van die buiten kinderen.

Bedje, Finn gaat over als de dakkapel staat een zijn nieuwe kamer af is ergens aan het eind van de zomer, maar das omdat nr 2 in dat het kleine bedje moet straks

Zo ik ben er klaar mee voor vandaag. Van 7 uur tot 15.00 uur bezig geweest met de rommelmarkt die we organiseren met de corsobuurt. Lunch pakketten maken een achter de bar. Daarna nog aan de bbq bij mijn ouders. En nu wil finn nog niet hard slapen. Die viert nog een feestje in bed. En ik lig ook lekker op bed met de tablet heerlijk.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ff snel m'n bed roept

@spelen eigenlijk met alles wat hij te pakken kan krijgen. Maar het liefst is hij buiten met de bal aan het spelen.

@bed F ging over met 2,5 jaar. Lucas wil ik ook wel zolang in het ledikantje houden. Tenzij hij gaat klimmen en het gevaarlijk gaat worden.

Heeft iedereen lekker genoten van het mooie weer? Ik moest het weekend werken dus heb weinig zon gezien misschien morgen nog even wat zon mee pakken.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Oja, dansen vindt ze ook heel gaaf.
    Maar dan moet er wel een beat in zitten :)

Net even naar de makro geweest, weer een fijne luier aanbieding. Mevrouwtje gebruikt haar luiers echt van aanbieding tot aanbieding. Lekker makkelijk. Alleen je koopt er altijd weer veel meer.... Dus eigenlijk is het niet zo goedkoop meer haha

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ooh wat heb ik genoten van het kersverse gezinnetje, 2 trotse grote broers, die zich duidelijk bewust waren van wat er gebeurd was (ze zijn 21 maanden en 3,5 jaar oud). Yanna kwam na een paar uurtjes er achter dat het een baby was en geen pop en sindsdien zei ze heel vaak 'baby'.
    Ze gaf het op een gegeven moment samen met de jongens ook aan als de baby begon te piepen of wat dan ook, die waren er sneller bij dan mama (en die is ook als een leeuw over dr meisje :))
    Heerlijk dus :)

pruts: zooo lekker drukke dag :)
    wanneer ga jij trouwens naar de vk?

lolly: heerlijk van het weer genoten :) Jij lekker geslapen?

sjoon: dat is handig, dat je het precies tot de aanbieding redt met de luiers. Ik haal aldi-luiers, ook lekker goedkoop en niet op aanbiedingen wachten ;)
    ik ben er tevreden over, maar als ik rijker was zou ik toch voor pampers gaan.

Deel Deze Pagina