Sahi, het gaat mij niet om het rijk zijn voor de luiers liever had ik ze ook goedkoper. Alleen mevrouw krijgt luieruitslag van de rest. Althans, ik heb huggies, etos, kruidvat, c1000 en lidl luiers geprobeerd, en alleen bij pampers houdt ze mooie billetjes. Wel leuk, bij een kersvers gezin zijn!
sahi, volgende week maandag is het zover. En daarna ook meteen bellen voor een echo. Ik vind het nu echt zoveel moeilijker om mijn mond te houden. Heb ook al regelmatig last van maagzuur helaas. luiers, Hier luiers van kruitvat omdat deze voor Finn zijn billetjes het beste zijn. En gelukkig ook niet heel duur. Vanmiddag bij een vriendin geweest zodat de mannekes lekker samen konden spelen met water en zand. Heerlijk om te zien zo. Hij ligt echt pas net in bed. Toch maar even in bad gedaan voor het slapen want er zat nog wel wat zand tussen zijn haren.
Hello dames.. Pruts lekker genieten van die M&ms haha.. Wanneer ga je het bekend maken? @sahi godzijdank hahha.. Fijn dat het gezellig was.. Oke thx voor jullie antwoorden, F speelt ook het liefst met der pop flesje geven, loopfiets, en verder heeft ze 100 memory kaartjes die ze de hele dag door het huis heen gooit behalve als ze een paard, schaap of koe ziet. Dingen stapelen, klimmen, liedjes zingen en tv kijken hahaha... Owja F. Weet gewoon hoe de ipad werkt, geluid harder/zachter swipen, spelletje uitzoeken etc.. Vandaag bij de dokter geweest, sinds vorige week heel haar romp onder bultjes en koorts.. Dit verdween snel maar op der voetjes, nek en handjes en pols en in der gezichtje komt het steeds terug vandaag dus naar de dokter blijkt het exceem te zijn. Dus zalf meegekregen hopelijk trekt het snel weg. Vanochtend hier lekker buiten gespeeld, vond het toen te koud voor het badje, 12 uur bij de dokter geweest, rond 1 naar bed en toen heeft ze geslapen tot 4 uur. F. gaat altijd braaf om half 8 naar bed gelukkig.. Ik denk dat ik ondertussen op zoek ga naar een bedje dat ze met haar 2e verjaardag erin kan eentje waar ze wat dieper inligt maar voor mij niet zo tillen is want me armen godmejaar... Zo genoeg gekletst, vanavond en morgen reageer ik weer op iedereen. Owja nu dus dag 5 niet gerookt, ja oke 3/4 sigaret voor de gezelligheid maar was niet lekker..
Fmt, HOU VOL!!! NIET MEER AAN BEGINNEN!!!!!!! Vertellen pas als ik een goede echo heb gehad. Maar dan zie je het wel verschijnen op FB.
sjoon: ooh dan moet je wel inderdaad, met de luiers. Yanna heeft daar gelukkig weinig last van. pruts: ja lijkt me ook lastig om het er niet uit te flappen. Heb je het echt tegen niemand verteld? Ik had het wel tegen mijn beste vriendinnetjes gezegd toen oh dat zand is echt vreselijk Maar de kids hebben er lol mee ik duim voor een goeie echo hoor! fmt: Yanna weet bij de oppas ook precies hoe de iPad werkt hoor! En papa en ik hebben helemaal geen iPad, dus dat leert ze van dat halve dagje in de week! ik hoop ook dat ik Yanna snel in een peuterbed krijg, dat tillen, pff. Ik voel tegenwoordig mn slijmbeurs in mn schouder nu ik alles alleen moet doen, maar ja, ze moet toch uit bed... in een groot bed gaat nu echt voor geen meter, een keer uit nood in een groot bed een dutje moeten doen, maar dat was gewoon slaapkamer plunderen... balen van de bultjes bij F, hopelijk is het snel over! oooh 5 dagen niet gerookt, zooooo goed van je!!!!
Fmt, en kan je het nog steeds volhouden? Finn weet ook hoe de tablet werkt helaas Sahi, succes ook met je sijmbeurs. Heftig he van die vader en die twee jongetjes. Zag net een bericht op Facebook dat de jongens misschien gezien zijn in barneveld.
Ja, maar ze bleken ook niet in het Schaffelaarsebos te zijn, hier in Barneveld, zag ik later weer. Het blijft een groot mysterie ! Hopelijk met snel duidelijkheid voor de moeder!
ja vreselijk, t zit steeds in mn hoofd. Dat van Barneveld was niet op het nieuws, dus dat ga ik echt niet geloven. Hoop niet dat er te veel gaat worden ge ouwe hoerd, aandacht is goed, maar ouwe hoeren niet. hoop dat de jongens gewoon ergens goed zitten, maar ik ben er bang voor Het raakt mij ook wel enorm hoor, je geeft je kids mee aan papa en ze komen niet meer terug. Dat is toch je grootste nachtmerrie? bah bah bah
Sahi, Barneveld is wel degelijk door de politie gezocht hoor: 112 Barneveld - Nieuws, we verzinnen t niet ... Alleen zonder resultaat!
oh gelukkig dat het geen onzin was. Ik begon me al een beetje te ergeren aan alle çowboy-verhalen', ben daar altijd een beetje allergisch voor. maar dit was dus wel serieus. pff ben wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen hoor.
Daarom reageer ik gelijk even ! Tips zijn niet altijd bruikbaar uiteraard, maar als de politie er zelf niet in geloofde hadden ze vast niet gezocht. Doorn is hier ook relatief dichtbij. Ja, heb niet veel hoop op een goede uitkomst!
Doornse gat krijgt zo een heel andere lading . We gaan daar regelmatig een dagje heen met feestdagen, maar met zoiets in je hoofd krijg je er toch een ander gevoel bij, omdat die man daar sowieso gevonden is
Bah al die narigheid. Hier in de buurt zijn maandag 2 meiden van een jaar of 8 aangereden door een man die al werd achtervolgd door de politie. En van de meisjes ligt nog in coma. Gelukkig hebben ze hem wel kunnen pakken. Effe tussendoor sahi wat een gave profielfoto hier
Zie dat er niemand online is dus heb me bericht maar weer weggehaald ivm privacy, morgen typ ik het wel weer opnieuw. Die kindjes verschrikkelijk natuurlijk dit komt toevallig op het nieuws, maar geloof me er gebeuren nog veel meer verschrikkelijkere dingen op deze vreemde zieke wereld.. Ik sta er nooit zo lang bij stil, neemt natuurlijk niet weg dat die moeder kapot van verdriet zal zijn.. als mij het zou overkomen zou ik serieus denken wat heeft het leven dan nu nog voor zin!
ooh nu 3 mensen online ! Misschien toch dat ze me bericht lezen dan mag je gerust antwoorden hoor hehe
Wow, dat is idd wel heftig ja, als je dat dan zo hoort. En je weet ook heus wel dat ze eea hebben meegemaakt, maar als het zo benoemd wordt is het echt een ding zeg maar. Mijn broer is drie jaar terug naar Afghanistan geweest, heeft daar ook absoluut heftige dingen meegemaakt, hij heeft een vrij gevaarlijke functie, maar bij hem merk ik gelukkig niks dat hij last zou hebben van eea. Zou misschien best kunnen hoor, maar hij komt bij ons altijd vrolijk over en gewoon zoals hij is. Ook vaag verhaaltje misschien haha. Enne ... tuurlijk kan je het, stoppen met roken, die knop is al om, het is toch logisch dat je wel eens een terugval hebt? Als het maar geen grootse vormen weer aanneemt! You can do it!!!
@gejanne ja stapels met dode mensen blijkbaar.. hoelang is jou broer in afganistan geweest ? Ook heftig hoor.. Er is nu (niet nu maar deze week en volgende week ) ook op ned 1 2 of 3 een docu 6 afleveringen over oud veteranen met ptss.. veel punten dat ik denk heej dat merk ik bij hem ook wel. Verder is mijn vriendje ook een gangmaker, gek doen met zijn collega's en vrienden maar soms dus ook bijv een kort lontje dus ja dat maakt het dus af en toe wat moeilijker. beetje vaag maar heb snel getypt zodat je het nu nog leest.