sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    He pruts kom ff op de facebook dan vertel ik het ff snel daar

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Snap t. Hij is daar 4 1/2 maand geweest. Weet dat er in die tijd nog wel een militair daar omgekomen is, hij heeft dat voertuig toen iig wel gezien. Mn broer zal ook vast zn slechte momenten nog wel eens hebben, maar anderzijds vond hij de Afghanen echt vreselijke mensen, totaal ongemanierd en noem maar op, een kip was nog belangrijker dan een kind bij wijze van spreken, dus hij had geen moeite met het weer achterlaten daarvan. En de één kan zich er ook makkelijker over heen zetten dan de ander. Heb de serie verder niet gezien en heb natuurlijk ook niet zoals jij van zo dichtbij met een 'veteraan' temaken ;)

Mn broer is nu vooral heel bij dat ze vandaag een hele mooie 20-weken echo hebben gehad :D

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Kicke profiel foto he :D was al op dr verjaardag :p
    Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ook vreselijk moe, dus vind t gescheten ;)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Heej gejanne, ik heb nog 1 ticket nodig op candy crush :p *blush*
    Haha en toen ik op verzenden wilde klikken kreeg ik je ticket, dus thnx!!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Blij toe sahi wil het niet nog een keer typen zo heel bijzonder is het ook niet meid! Waar het eigenlijk op neerkomt er gebeuren een hoop zieke dingen in de wereld.

Gejanne ja kan me voorstellen van die afghanen, denk dat mijn vriend hetzelfde zou denken hoor.
    De mensen daar in Bosnie waren juist heel vriendelijk van wat ik me herinner van wat hij verteld.
    Heel gek hoe tegenstrijdig allemaal.. Ik ben blij dat hij nu gewoon ITertje is, start binnenkort met een opleiding hacken!

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi, verslaafd nog steeds :D?

FmT: nou, kan me voorstellen, iets minder riskant beroep he :D.
    Mn broer zit er nog wel, blijft nog wel ff denk ik, hoewel hij ook wel iets anders zou willen. Maar hij ziet wel veel van de wereld zo ;) Mag zaterdag weer een weekje naar USA. Ach, ik heb ook liever een vent die vaak thuis is, en niet zo'n gevaarlijk beroep!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja heel erg verslaafd :D

Gaat over defensie, toch?
    Weet dat het belangrijk werk is, maar ik hoop met heel mn hart dat Yanna er niet wil werken later! Heb ik liever dat ze met een vrouw thuis komt, dan dat.
    Maar ja, tegen die tijd maaky ze haar eigen keuzes he... ;)

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dames, wat doen jullie op moederdag... ???

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik hoor van mn vriendinnetje dat ze wat leuks met mij en yanna wil doen. Ze doet heel vaag, dus t zal mij benieuwen.
    Mijn eigen moeder werkt, zal haar zo eens bellen of ze s avonds wel thuis is voor t eten.
    Ik heb in ieder geval van t kdv een kado liggen ;)

En jullie?

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wij doen moederdag een week later voor mijn moeder. We zijn al 3 weekenden aan het rijden naar Brabant of Friesland/Groningen. Komend weekend is de enige ff thuis hihi
    Mijn mams vindt dat niet erg gelukkig

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat heb ik een heerlijke dag gehad. Lekker heel de dag gegeocached. Lekkere picknick in het bos, ern terrasje en een heerlijke bbq

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sjoon: als je zelf mama bent mag dat toch? :)
    Pruts: heerlijk he, dat geocachen. Deden wij ook veel.

Vanaag lekker gezwommen, yanna is zo stoer in t water. Ze zwemt met bandjes, apringt er zelf in vanaf de kant, heerlijk! Dus super genoten :)

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat een rust hier. Hopelijk gaat het met iedereen goed!

Sahi, leuk he zwemmen met die kleintjes. Hier ook echt genieten daarvan.

Zo aankomende week is super druk met 4 vergaderingen, en receptie van een 50 jarige bruiloft, kapper, mondhyg, vk, verjaardag, familiedag met Pinksteren, naar een theatervoorstelling en ook nog helpen bij het wandelevenement. En ook nog twee weken 4 dagen werken, ach ja we overleven het weer wel

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: zooo drukke week voor de boeg! Let op jezelf he?!
    ik wou jou en fmt juist vragen voor een mini-meet, maar nu even niet dus :p

15. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordt al moe als ik dat lees, Haha.

Wij doen niets aan moederdag, mijn ma en schoonmoeder krijgen wel een kleinigheidje. Verder stond er een etentje gepland van oma met heel de fam.

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, na half juni graag:)

Vanavond effe een raar momentje gehad. Waren op de verjaardag van een vriendin en die vertelde dat ze 12 weken zwanger is. Dus dat was effe slikken om me niet te verraden

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: we kijken tegen die tijd wel eens ;)
    gek nieuws inderdaad ;) Jullie mogen straks ook :)

AV: leuke dag gehad?

ik ben goed verrast, super lief :)

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske, ik begrijp het helemaal dat het moeilijk is om je mond te houden, wel leuk want het kan zijn dat jullie dicht bij elkaar bevallen.

@sahi minidate zit er voor mij niet in komende weken... ik heb maar een dag weekend waarin ik toch echt tijd voor het vriendje moet maken. Op mijn vrije dagen moet ik het huishouden doen en studeren en als het kan overuren maken want wil me spaarpot weer gaan aanvullen. In de winterperiode is het bij ons een stuk rustiger.

@av doen jullie echt zelf met C. niets aan moederdag ? Ook geen knutselcadeautje of iets dergelijks? Ik heb hier een hekel om naar me ouders te moeten.. mijn vriend is dus principieel en wil absoluut op moederdag daar heen. De rest van het jaar moet ik hem herinneren dat zijn moeder nog leeft hehe..

@All heb de bruiloft nu toch wel enigszins gepland zoals we het ongeveer willen hebben (ben pas 13 keer gewijzigd van budget, locatie's en dagplanning/indeling en wie ik wil uitnodigen deze zin is dus onder voorbehoud van haha) . Nu offerte's aanvragen de komende weken, en dan de puntjes op de i alleen nog een dillema kijk maar naar mijn topic in de lounge, hopelijk hebben jullie tips, jullie kennen mijn lengte en dus misschien ook tips met wat mij goed zal staan.. :)

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fmt, schat je moet gewoon zo'n winkel bellen voor een afspraak en lekker gaan passen. Ze hebben daar zoveel keuze en ze kunnen alles aanpassen naar jou smaak. Bijv. Een combi van verschillende jurken.

Ik ben bij Angelique bruidsmode in breda geweest. Goede hulp gehad.

Maar in breda alleen heb je al drie bruidszaken en in rijen zit ook een hele goede,
    Jennys geloof ik.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: je mannetje en meiske zijn natuurlijk veeeeeel belangrijker dan een mini-date, roep maar wanneer je wel tijd hebt ;)
    leuk joh, je trouwplannen :D Ik ben niet zo thuis in al die plannetjes, maar een klein vrouwke moet naar mijn idee een jurk hebben die strak valt en een niet te grote rok zeg maar. Maar zo'n winkel kan je daar vast heel goed bij helpen.

Deel Deze Pagina