Ja geen prinsessenjurk die heb ik al uit mijn hoofd gezet, ik wil op zich best een strakke jurk beetje sexy mag ook wel.. ben wat dat betreft gewoon blij met mijn lichaam behalve die lengte, misschien iets met kant lekker ouwbollig maar dat vind ik wel heel mooi. Ik dacht misschien dat jullie tips hebben over wat mooi is bij mij . Owja is een sluier mooi of not done ?
fmt: ik vind oud-bollig, zoals je het noemt juist mooi, heel klassiek!! een sluier is wel een mooi symbool, ik zou even kijken hoe het staat. ik heb een topdag gehad, maar wel met een rauw randje. Mijn vriendinnetje zit op de juli '11 lijst en daar is kindje Vienna overleden (leeft nu ook heel erg op het forum). Het komt zo dichtbij, dat ik er best een beetje ondersteboven van ben.
@ fmt, je moet gewoon een zaak binnen lopen. En jurk kiest jou zeg maar Als je hem ziet ben je verkocht, echt. @sahi, ik zag zoiets op fb.. ze had een moeder collier gewonnen van de week en stond er ook bij dat ze overleden was.. Snap dat je onderstboven bent..
@sahi ja ik vind kant erg mooi, alleen niet teveel.. @AV precies wat jij zegt, met me moeder afgesproken dat we na de zomer gaan kijken voor een jurk, dan heb ik ruim een jaar.. hahaha.. @all mijn voorlopig laatste examen gehaald, over een maand of 2 (waarschijnlijk) alleen nog de WTF waarvoor ik toch echt nog meer moet leren dan dat ik nu voor al die toetsen bij elkaar heb geleerd hehe.. maar nu eerst me huis poetsen en met F genieten van elke mooie dag met haar. @lolly hoe is het met de heren ? @zijn er nog testers deze week ? @hoe is het met de zwangere kippie's hier ? @gold alles ok ?
Fmt, gefeliciteerd met je behaald toetsen. Lekker genieten van je meisje en ook van je man natuurlijk. Hier echt super moe. Wordt ook misselijk van de braadlucht van vlees. Lekker makkelijk op mijn werk. Wel goed voor de lijn Haha
fmt: heerlijk om te lezen hoe je van je meisje geniet. Hoe is het met haar gezondheid? Las op FB dat ze weer goed aan het groeien was, toch? en je polsen? pruts: die moeheid is vervelend he? grappig hoe je reuk meteen verandert ik ben zo vreselijk moe, zo irritant. Zo'n loom gevoel de hele dag, vreselijk... hoop dat het met een goede nacht slaap weer over is, want dit is echt niet fijn. dat je echt de hele dag je ogen open moet houden, echt moeite voor moet doen...
He dames, Vandaag komt iemand mijn hondje ophalen, het gaat niet echt samen het Collin. De hond heeft geen rust meer en ziet er zo zielig uit. Hij gaat een week op proef, maar ben zo verdrietig. Het is het beste voor hem, dat weet ik, maar na 8 jaar bij ons geweest te zijn, doet het toch best pijn..
Hey AV .... wat naar... Pas maar op dat je niet de halve wereld over je heen krijgt net als ik (met die kat die nog steeds weg moet) Maar ik snap heel goed dat als het niet gaat, en je hond is niet gelukkig meer dat hij dan herplaatst wordt (wegdoen klinkt nog 'stommer') Mij werd verweten door mijn schoonfamilie "Oh dus je dankt de kat maar af als oud vuil?" ..... Ik ben een dierenvriend maar hou nog altijd veel meer van mijn kind. Sorry, trek dit helemaal op mezelf, maar zit me hoog. Veel succes iig AV, komt allemaal wel goed. FmT ...... een A lijn, strak bij de buste, opgestoken haar (sowieso!) en sjieke pumps ... Ik zie je al helemaal stralen op jullie trouwdag. Afgelopen maandag heeft mijn beste vriendin haar neefje van 3 begraven ... Dus hier ook behoorlijk in de war van berichten van overleden kindjes. Vraagje: wij wonen op 80m2, verhuizen zit er over 2jr ongeveer pas in, dan ben ik 39 (ik schroef de gemiddelde leeftijd hier aardig op) ik wil (wij willen) wel een broertje of zusje voor F. Denk ik 'goed' als ik zeg 'een kindje heeft liefde en aandacht nodig en veel ruimte is minder belangrijk?' Veel ruimte is belangrijk, maar ik zou toch heel erg 'stom' bezig zijn als ik zeg nu even geen 2e omdat de 3e slaapkamer er niet is???? Wat zouden jullie doen?
@ Gold: Ik ben ook een dieren vriend, maar hem zo zien doet me ook pijn. De fam begrijpt het gelukkig. Hij is nu een week op proef, gaat het niet, komt ie gewoon terug. en vwb je vraag, is erg dubbel. Snap dat je de ruimte wilt, voor die 2de, maar als ze zo klein zijn, kunnen ze naar mijn idee best samen op de kamer (vroeger was het niet anders) Ik heb ook altijd met mijn 2 zusjes samen geslapen, ook ivm dezelfde situatie als jij nu hebt. En niet lelijk bedoeld, maar hoe ouder je wordt, hoe minder makkelijk het herstel gaat en je bent wat minder snel fit na alles. Liefde is het aller belangrijkste en dat geven jullie die kleine echt! Verhuizen kan ook als die 2de er is...
AV, wat vervelend dat het niet gaat met je hondje. De Liefde straalt van je berichtje af, heel knap dat jullie dit besluit hebben genomen. Succes! Gold, als weer genoeg liefde in je hart is komt de rest vanzelf goed. Als je graag een tweede wil. Gewoon voor gaan. Leuk toch.
Gold precies wat AV zegt, liefde is alles wat je je kindje moet geven! Die extra slaapkamer komt wel. Hier ook een tweede hopelijk maar wij wachten tot F. max 4 is, vriend een nieuwe baan heeft dichter bij huis en we getrouwd zijn en een nieuwe auto hebben.. jij ziet er trouwens helemaal niet uit als bijna 39 hehe.. knap ding. Thx voor je advies wat betreft de jurk... Onze bruiloft word klein precies zoals wij zijn, wij hebben geen zin in een overvolle dagplanning want er zijn 12/14 kindjes bij. Nu nog gaan sparen hehe... @pruts je haar supercool ! Lekker vlot zo. @sahi mijn pols niet echt last van, meer mijn schouder en bovenarmen. Ik heb ook gelezen dat het kan te maken hebben met het stoppen met roken, slecht slapen, pijnlijke botten en spierpijn.. dus nu misschien daarom wel dubbel zo veel pijn, morgen in ieder geval weer een behandeling bij de fysio. Vind het wel fijn dat die kerel me pijn doet met die naalden, lig daar altijd zwaar te vloeken op die behandeltafel hahaha voelt als een opluchting daarna. F. zat op de -3 lijn veel te klein en te licht dus. Nu weer terug op de -2. Verder alles goed met haar.
FmT: ik zou vandaag ongesteld moeten worden, zal vast één dezer dagen wel komen, wacht het 'geduldig' af Pruts: gaat snel he, met je reukvermogen, nou hopelijk met een week of 13 weer over. AV: jammer, maar wat niet gaat gaat niet. Je wilt het beste voor allebei. Heb zelf niet zoveel met dieren, vroeger wel jaren een hond gehad toen ik nog thuis woonde, toen die dood ging heb ik ook een middag op mn kamertje zitten janken ! Begrijpelijk dat het je wel wat doet!! Gold: sluit me aan bij de rest, wij hadden in ons appartement 95m2 en zijn er ook voor gegaan. De dag na de geboorte van Dinand ons appartement verkocht, alsof het zo moest zijn ! Ben met je eens dat liefde belangrijkers is dan ruimte! Sahi: zwaai
AV: natuurlijk is dat verdrietig!! Ik wist helemaal niet dat het niet ging, wat ontzettend sneu zeg Maar je moet doen wat het beste is voor iedereen, dus als dat het wegdoen van je hondje is, dan zij het zo. Gold: snap dat dit je eigen frustraties over de kat ook naar boven haalt. Erg he, hoe mensen oordelen? ik vind dat het meest belangrijke voor een kindje is dat je ruimte in je hart hebt, de plek in huis vind je wel weer een weg voor. nare berichten de laatste tijd he, over al die overleden kindjes/mensen 2 maandjes terug was een kennis van ons ineens in elkaar gezakt en overleden, 33 jaar oud, vanmorgen een collega van mij wakker geworden, haar partner niet, bah ook nog maar 33 jaar. fmt: ik heb sinds kort een gevoelige slijmbeurs in mn schouder, mn omgeving denkt dat het komt omdat ik Yanna veel til en ze nu zwaarder wordt. Maar bij jou weten ze het niet wat het eigenlijk is? klein poppeke, die Fae Maar als ze verder gezond is, zou ik me niet te druk maken hoor! Mn buurmeisje van bijna 3 zit nog in maat 86, maar kerngezond hoor! gejanne: zwaai Ben benieuwd naar je ongi hier toch iets geks, ben helemaal ondersteboven. gisteren op FB iemand gefeliciteerd met zn verjaardag, een man die ik echt al heeeeeeel lang niet heb gesproken. Hij kent mij nog als kind, hij is 10 jaar ouder als ik. Maar door die felicitatie raakten we in gesprek, hij is trotse papa van 3 kids en ik zie hem wel eens voorbij komen op FB en dan denk ik; oh wat een lieve schattige papa Als kind vond ik hem al heel stoer enzo, keek echt tegen hem op, snap je? maar nu via FB heeeeeeel lang gechat heel de dag, zo erg dat ik te laat was op een afspraak, schaam!!! Maar hij wil binnenkort mn kindje zien en bijkleppen, bakkie doen?!! Ik ben echt even van mn a propos! Wist niet dat ik hier al voor open kon staan, maar t is wel heel spannend ineens hoor, pfff Maar wie weet is hij gewoon amicaal en denk ik er te veel van Hij is ook net weer vrijgezel, wie weet staat ie gewoon droog en nu pb't ie niet meer, want hij heeft zn kids vanavond, whaahhaa, ik spring op bij elk berichtje. wat een raar gedoe he? ik hou jullie op de hoogte, hihi
niks meer gehoord, maa rik denk dat ik t maar even afwacht. Staat een beetje wanhopig anders toch? Ik ben dit echt niet meer gewend, mn laatste keer daten was ik nog een puber...
O hier dus nog steeds geen ongi, zal morgen wel worden. Laatste keren is 30 - 31 - 32, nu dan waarsch 33 ! Beetje gek wordt ik wel van mn cylus. En tja, wanhopig, ik weet niet haha, is voor mij ook al weer jaartje of 12 geleden, dat daten, was toen 'slechts' 16 ! Dus niet de ervaring van een volwassene haha. Wel leuk weer, die kriebels!
ja beetje gek hoor, die kriebels, hihi ik hou mijn ongi ook altijd bij, nu ik geen anticonceptie gebruik. Ben graag op de hoogte voor 'ooit' Bij mij is het ook steeds weer een dagje langer of dan weer net een dagje korter. Voor Yanna was het elke maand 35 dagen, nu steeds 28 of 29 zo'n beetje. Snap dat je er gek van wordt. En wie weet durf je jezelf nog niet te geloven als je straks op dag 35 ofzo zit Ik zou nog even t weekend afwachten, gewoon om je stress laag te houden, snap je?
Ja, wacht sowieso nog tot maandag hoor, mocht er dan nog niks zijn. En hoe vaak ik mezelf ook voorhoudt dat het vast weer een teleurstelling is, toch heb je dan toch de hoop dat het dit keer misschien wel raak is. Maar dat heb ik al zo vaak gehoopt, ook voordat ik zwanger van Dinand was, dat ik mezelf er een beetje gek mee maak ! En voel niks raars of wat dan ook. Alleen beetje misselijk vanmorgen (dacht ik ). Verbeelding waarschijnlijk haha!
ja lastig he, die dagen naar NOD toe. Dat weet ik nog wel, dan probeerde ik het los te laten, maar dat gaat gewoon niet. en ik was dan steeds misselijk van alle spanningen en daardoor bleef juist mn ongi weg, pfff
@sahi ik ben ook niet zo in daten thuis, heb eigenlijk nog nooit gedate haha... maar ik zou gewoon afwachten, het gevoel alleen al is toch fijn haha.. Vind het wel leuk voor je. @av popje.. hoe is het daar ? Had helemaal over je berichtje heen gelezen, knuffel voor jullie. @gejanne ik had al zon vermoeden ik wacht geduldig af.. @de rest vergeten.. ik doe bankzaken!