sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, leuk he zulke aandacht;) geniet ervan meid.

Hier lekker songfestival kijken en ondertussen een beetje lezen en internetten

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, opritje bijna dicht..
    Had gisteren al moeten zijn, maar die gast heeft er een zooi van gemaakt.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow, volgens mij maakt het hier ook niet meer uit waar dat zaad naar toe gaat hahahaha... maar goed een 2e is welkom bij ons hier hoor.. ik heb gezegd gewoon kruidvat luiers scheelt een hoop :cool:. En F. is ook wel ontzettend verwend dat zal bij een 2e wel minder zijn.

@AV balen zegt dat er een rommeltje was achtergelaten, was dat een bedrijf of iemand die wat bij beunde ?

@die 2 broertjes die zijn gevonden, blij toe. Kan die mama het een plekje geven toch.. en de kranten vullen zich langzaam weer met ander leed en ellende vanuit onze zieke wereld.

@Gejanne en ??

Wij gaan vanavond lekker uit eten, wilde eigenlijk met F gaan maar die zit nog geen 5 minuten in haar stoel aan tafel, dus gisteren met haar naar de mac geweest vandaag even quality time voor papa en mama.. serieus de tweede keer dat we weggaan, de eerste keer zaten we in de bios en werd F. erg ziek met de roodvonk.. nieuwe poging dus vandaag!

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Gold, ik wilde al eerder reageren op je post maar toen ik daarmee bezig was toen liep de computer vast. Dus nu een paar dagen verder poging twee.
    2e, gewoon voor gaan! Mijn nichtje en neefje slapen ook samen op een kamer en vinden dat geweldig. En voor Flo is het denk ik ook leuk als het leeftijdsverschil niet al te groot is....

Pruts, hoe voel je je? Gaat alles goed?

Gejanne en jij? Druk aan het aftellen nog of toch een volgende ronde?

FmT, heeeeeel veel plezier vanavond!!

Sahi, nog iets gehoord?? Leuk hoor en ik gun het je!

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold en fmt, gauw ervoor gaan dan zijn we misschien nog een beetje samen zwanger:D

Gejanne, en en en? Hopelijk (snel) raak das wel gezellig

Fmt, gefeliciteerd met je bijna man! Geniet ervan vanavond!

Princi, hier gaat het redelijk. Ben heel snel moe en van de braadlucht van vlees is mijn eetlust meteen verdwenen. Wel goed voor mijn gewicht;)

Broertjes, erg he, maar wel zekerheid voor de familie

Av, gelukkig bijna uit de rotzooi

Sahi, en nog wat gehoord?

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh heerlijk gegeten, carpaccio van lende biefstuk en kalfsoester met een lekkere saus, 2 glazen chardonnay hmm lekker teut me bedje in zo. F is wakker en ze is zo lief hahaha.. nou doei he..

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Helaas, sinds zaterdag hier ongi :(!
    Op naar de volgende ronde ;)!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Princi: gisteren heel kort, maar zn kids zijn bij hem dit weekend en dan is hij niet zo spraakzaam op fb zei die al. Hij is echt continu met zn jongens aan t voetballen en dat soort dingen, echt cool. Nu wacht ik maar weer af, haha :p
    Hij vond t wel saai om alleen te douchen zei die erbij (hij moest snel douchen en ontbijt maken voor de kids, ik stond toen al in de speeltuin te gapen, haha!). Maar at zij toch wel avances mag ik aannemen... *grijns*

Fmt toch voor een 2e, gaaf man! Lekker teut, hihi, geniet ervan :p :D

Gejanne: nog een dikke knuffel voor jou hoor!
    K had hoogte gekregen van mn flirt, T had t laten doorschemeren (na toestemming hoor :p). Hij vindt t moeilijk, maar ook wel leuk voor me... deed vanavond wel weer heel gezellig tegen me enzo... tsja mocht ik ect gaan daten dan wordt t weer een stukje definitiever he...

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooeeeehhh, spannende dingen hebben jullie allemaal.
    Hier denk ik geen 2de, de andere helft wil absoluut niet.
    ben wel vanaf deze maand ff zonder pil, want ik wil kunnen of die extreme hoofdpijn door de pil komt. Als ik me stop week.heb, heb ik er nl geen last van.

En vwb de oprit, wij hadden hem al helemaal klaar op het zand en bestraten na. De gozer zou alles regelen, maar zaterdag geen zand. Ook niet meer op onze telefoontjes reageren, berichten enz.

Maar al met al, gisteren zat het er om 6 uur in..

10. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en luiers, ik heb de goedkoopste van de ah, hier blijft hij wel in droog

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ff melden, ik heb 1 juni mijn praktijk examen, om half 5 pas. In utrecht.... Nu nog een slachtoffer vinden die mijn model wil zijn haha

12. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet dan werken, anders had ik wel als slachtoffer gespeeld hoor :(

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Echt mijn schoonzus ik kan die af en toe wel wurgen... (dit denk ik zou ik nooit doen natuurlijk).. maar echt die meid heeft het weer voor elkaar ik heb ruzie met mijn moeder die fungeert als tussenpersoon en mijn broer door haar.. ben alles gaan opschrijven vandaag wat ik met haar wel niet meegemaakt heb aan ellende zit al op 6 kantjes toch niet normaal.

Wanneer breek je met schoonfamilie ? Ik wil met haar breken maar dan raak ik me broer en nichtje ook kwijt.. pffff als ik die al niet kwijt ben door haar gezeik/gezeur en ze doet alsof ze heel volwassen is, maar ze is gewoon een manipulerend leugendachtigd mens..

KOTS KOTS over haar heen..

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: wat eem gedoe met de oprit joh!! Gelukkig is het eindelijk opgelost!
    kan best van de pil komen, die hoofdpijn. Al heb ik het hier ook door het weer de laatste weken.

luiers: hier van aldi. Ze zijn sinds deze maand vernieuwd, ik vind ze iets beter, maar die vorige waren ook prima.

sjoon: als je niemand kan vinden doe ik t wel :D Is toch op een zaterdag :)

fmt: he bah wat een figuur joh, die schoonzus van je :(
    tsja breken met familie, altijd lastig. Ik heb er hier voor gestaan met mn eigen vader en zolang ik 'm een beetje negeer gaat het beter. En zolang ik me er niet te druk om maak, kan ik het handelen.
    Maar weet natuurlijk niet wat er bij jullie precies allemaal gebeurd is.

boohh werk is weer begonnen, druk druk druk, pff

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi ik ben alles op papier gaan zetten vandaag, wil dat al heel lang doen.

Negeren is geen optie op een of de andere manier krijgt ze het keer op keer weer voor elkaar. Ik doe gewoon aardig tegen haar, ik accepteer haar als de vrouw van mijn broer de moeder van mijn nichtje, maar keer op keer weet ze het voor elkaar te krijgen (ik denk dat dat manipulatief is) dat ik kwaad word mijn moeder informeer en uit eindelijk ben ik de boeman...

Zij maakt mij echt al meer dan 12 jaar ongelukkig...

Ben alles aan het schrijven zijn nu al 5 kantjes met ellende en verhalen die ik meegemaakt heb..

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #4616 FmT, 21 mei 2013
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
    Pfff ben de hele dag al in tranen... ik heb me moeder opgehangen met de mededeling dat ik met mijn hele rotfamilie niets meer te maken wil hebben... pff zit me echt hoog..

FF toevoeging ik heb hem ingekort omdat ik zag dat ik sommige dingen dubbel had neergezet maar ik ben nog niet klaar hoor :)

17. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lastig fmt, maar als jij al zo lang ongelukkig bent door haar.
    Dan is misschien die tijd nu wel aangebroken is om evt te breken..

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje meis, is niet niks :(

Wat ik net toch had!! Yanna ligt al heel lang te mopperen in dr bed, normaal negeer ik dat, maar nu ging ik er toch heen. Had ze in de slaapzak dr pyama broekje uit getrokken en t lintje dat erin zit (waar je kleding aan ophangt) zat om dr handje gekneld, werd al blauwig!! Dus snel losgeknipt, handje roze laten woreen en gezegd dat ze echt moet slapen. Maar ze wil echt niet...

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Jeetje, fmt, klinkt echt niet leuk. Schrijf het maar lekker van je af hoor.

Sjoon, klinkt goed een massage alleen wat ver weg

Av, echt irritant zo iemand:x

Sahi, zwaai:D

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, jeetje. Heftig, wel een acrobaatje dan als ze in haar slaapzak dat voor elkaar krijgt

Deel Deze Pagina