sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Tis hier weer gezakt hehe... nu weer goedmaken met me moeder de rest kan me eerlijk gezegd niet schelen..

Thx hahaha...

Hier op tijd naar bed morgen begint de werkweek weer!

@sahi oef das wel ff schrikken.. gelukkig alles weer roze..

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    #4622 Goldduke, 22 mei 2013
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
    FmT .... zij trekt toch aan het kortste eind, uiteindelijk.
    Het is weer lekker geƫscaleerd heb ik begrepen... als je straks minder druk bent op je werk kletsen we gewoon lekker verder.

Hier gaan we 'gewoon' nog een 2e maken. Jullie bevestigen allemaal mijn eigen gevoel, gewoon doen. Kijk, als ik nu zo'n jong bloempje was (FmT bijvoorbeeld ;)) dan zou ik tegen mezelf en man zeggen "we wachten er nog even mee" maar wie weet gebeurt het dit keer niet zo snel. Het was in 1 keer raak met Florine, zoveel geluk krijg ik niet meer denk ik.

Ik ga er niet teveel mee bezig zijn en zie wel of ik dit jaar nog zwanger kan raken. Hiervoor moet je wel seksen heb ik begrepen van de vorige keer :p

Sahi, die Yanna toch! Hier ook een keer gaan kijken bij Florine toen ze aan het jammeren was, doe ik normaal ook niet. Toen had ze poep tot aan haar nek. Goed hoe ons instinct werkt!
    edit: ok, poep tot aan haar nek kan ik niet vergelijken met een afgekneld handje, ons mama instinct bedoelde ik ;)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

gold, als jullie het samen willen, dan er gewoon voor gaan, een tweede.
    dat groter wonen komt wel meis!

hier was bij chiel ook de eerste keer raak, bij elynn duurde het anderhalf jaar.
    een vriendin van me was bij haar eerste in 1 keer zwanger, de 2de was na 2 x raak en nu de derde was ook in 1 x raak.

het komt zoals het komt denk ik dan.

fmt, jeetje wat een heisa met je schoonzus.
    hopelijk kom je er een beetje uit met je gevoel dikke knuf meid!

gejanne, op naar de volgende ronde!

de rest: zwaai!!!!
    hier druk op zoek naar een model haha

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold, het kan best hoor. Ik had er ook niet op gerekend maar wij hadden beide keren meteen raak.

Sjoon, en al iemand gevonden.

Fmt, Hopelijk is het al bijgelegd met je moeder. En verder zou ik het gewoon op zijn beloop laten. Weet natuurlijk niet precies wat er aan de hand is maar contact met je ouders is wel prettig toch.

Zo hier vanmiddag een middagdutje van 20 minuten. Meneer had gepoept en wilde en schone broek en daarna niet meer slapen helaas want ik wilde wel effe rusten:)

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ik snap wat je bedoelt hoor :) En heel de nacht in de poep is ook niet heel bevorderlijk voor de huid enzo :)
    Wat gaaf dat jullie voor nummer 2 gaan :D Ja seks hebben lijkt me wel een essentieel gedeelte, hahaha :p Maar ik was er nooit vies van, toch ruim een jaar over Yanna gedaan...
    wat sjoon zegt, t komt zoals het komt

sjoon: hou mij maar als reserve als model hoor! Als je niemand hebt, vind ik het wel gezellig! :D Alleen even kijken of ik yanna kan stallen ;)

pruts: hier ook korte slaapjes tegenwoordig, terwijl ze het weekend bij mij 3 uur sliep... en met poep slaapt ook niet lekker ;)

hier weer druk in de werkweek :) Weinig bijzonders ;)

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Ik heb vandaag een baby high tea ivp een shower Haha. Ben benieuwd, heb.sowieso nog nooit geweest.

Zometeen nog ff plantjes kopen voor de tuin, hij wordt nu als kattebak gebruikt :(

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Av, en een gezellige baby high tea gehad?

Wij hebben eindelijk een rustig weekendje heerlijk

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ooh ooh wa erg.
    Ik ben gister naar de bios geweest met mijn collega/vriendin en vanavond uit eten geweest met vriendlief en daarna weer naar de bios.

ZELFDE FILM haha

Tja vin diesel speelt er in mee..... Fast6 helemaal niet erg hoor om deze 2 x te zien ;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sjoon: hahaha grappig joh :D

Av: was de high tea leuk?
    En gelukt met tuinieren?

Pruts: lekker toch, zo'n rustig weekend

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hoe gaat het bij jullie kids met praten?
    Yanna zegt nog niet heel veel woordjes, maar ze maakt nu wel korte zinnetjes. Vanmorgen 'dag puppy' (Haar knuffel in bed heet puppy) en vanmiddag in de dierentuin 'vissen zwemmen'. Maar echt veel woorden zegt ze nog niet. Het begrip is er dus, nu nog de mondmotoriek ;)
    Ze probeert de laatste dagen wel steeds meer na te zeggen :)

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier is het begrip er erg goed maar praten zelf nog niet echt. Wel zegt hij nu ook heel duidelijk nee.

En volgens mij hier veel last van zijn hoektanden. Vannacht een paar keer wakker geweest en dat zijn we helemaal niet gewend hier

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jajaja, die high tea was super leuk.
    Ze was helemaal overdonderd, ze wist echt van niets, GEWELDIG!!

Met de plantjes ook alles gelukt en ook geen drollen meer in de thuis

@ Sahi: Hier alleen nog maar losse woordjes, maar wel ontzettend veel
    @ Prutske: Heerlijk toch, een rustig weekend? Mag toch ook wel. Hoe was het eigenlijk bij de VK, of was je nog niet geweest?
    @ Sjoon: Nog gelukt om een model te vinden.. OOOOHhhh, maar soms is een film erg leuk voor de 2de x, al is het maar om te kwijlen, hahaha

Strakjes een glijbaan ophalen, Collin is niet weg te slaan bij die dingen, dus ben erg benieuwd hoe hij het vind als we er zelf eentje hebben. Ook de zandbak straks maar eens vullen (in de hoop dat het mooi weer blijft)

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    De glijbaan is hier ook echt favoriet.

Vk, ben al 1 keer geweest en toen had ik nietzo'n leuke helaas.
    Begon meteen over mijn gewicht. Dus ik zeg er wordt aan gewerkt met behulp van een dietiste. Dat was ok. Maar ik moet wel ineens ergens anders voor de echo want daar hebben ze betere apparatuur. Helemaal goed. Maar ik moest wel en week langer wachten daarvoor dus nu pas 10 juni eerste echo.
    Want ik had geen echte cyclus gehad omdat het meteen raak was. En mijn berekening kon niet mocht niet van de laatste er pil dag uitgaan (wat vorige keer wrl moest en ook klopte met e echo) maar van de eerste dag van de menstruatie. Wat zou betekenen dat ik al op dag 23 positief heb getest.
    Mijn banner loopt voorlopig tot de echo maar op mijn berekening. :p:D

Vanmorgen alle boeken op zolder ingepakt ivm de dakkapel. Weet niet precies wanneer mijn vader wil beginnen namelijk dus kan maar leeg zijn

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Idd av, ff kwijlen haha

Ik heb een model gevonden ja... Best wel spannend vindt ik het!

Gisteravond heb ik 2 guppy's "gered". Die werden geboren. Ben bang dat de rest is opgegeten al.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden ik krijg net een appje van papa; Yanna heeft op het potje geplast!! En echt een bewuste plas, per ongeluk was al wel eens gelukt.
    Ze zei 'bah', wees naar de luier en wilde op het potje, dus zo gezegd zo gedaan, en ze zit en plast meteen!
    Wat een trots zeg!!
    Dus nu ga ik dr lekker elke avond even op de pot zetten voor t slapen :)

sjoon: aag gossie allemaal opgegeten guppy's. Zo gaat dat vaak he?
    fijn dat je een model hebt gevonden. Natuurlijk is het spannend!!

pruts: dat is zeker lastig rekenen! Maar jou berekening komt vast in de buurt, ik mocht wel die menstruatie van de pil meetellen (was direct na de pil zwanger van die mk).
    naja, je merkt het wel :p

AV: leuk om iemand zo te verrassen he :)
    leuk zo'n glijbaan!! Als ik t huis mag houden komt er hier ook 1 in de tuin :)

Yanna heeft ineens 2 hoektanden onder. Bijna geen erg in gehad, ze zit wel steeds met dr vingers in de mond, maar moppert en klaagt niet. Soms zegt ze auw, maar dat zegt ze wel vaker tegen van alles...

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Go Yanna!

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goed hoor Yanna! Praten EN op het potje: wow!
    Goede sprong heeft je meisje gehad :)

Hier atten (eten), open, oto (auto) kak (?) lif (lief) choo choo (trein) en nog steeds POE (s) en BOE(bloem) en dierengeluidjes... En JA is YES (?)
    Ze knarst al weer 3 dagen, zullen dit die laatste vervelende kiezen zijn??

Mij is geadviseerd mijn temperatuur op te meten om mijn cyclus in de gaten te houden, heeft iemand hiermee ervaring?

Sjoon! Jullie hebben guppen? Geweldig! Ik heb ook altijd vissen gehad, zitten ze nu in een apart bakje?

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ja de guppen zitten in een apart bakje.
    Maar dr is nog een zwangere dame. Dus die zit er ook in.... Hopen dat die snel werpt. Want die heeft ook al een aardig buikje.

We hebben er ook red crystals en 1 black crystal in zitten, zijn garnaaltjes. Verder wat neon tetra's black tetra's en bloedvlek tetra's en nog soort zalmpjes

Hier ook heel veel verschillende woorden. Ze kan zich aardig duidelijk maken wat ze wil. Of juist niet haha

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: leuk joh, die visjes :)

gold: ja wie weet de laatste kiesjes!
    geen ervaring met tempen...

potje werd vandaag niks hoor :p Maar we gaan het nu gewoon wat regelmatiger aanbieden en proberen.
    Yanna is verschrikkelijk aan het kletsen joh, zo schattig! Ze is ook ineens begonnen met dr eigen naam zeggen, 'Yanna ook!' Dus dat wordt wat de komende tijd :p :D

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    gold gewoon temp in je bil doen :p !! Ik deed dat altijd invullen of FF. Die rekent precies alles uit. Met die tempkaartjes..

Wat zijn guppie's ? Hahaha..

Praten gaat goed hier denk ik, heb niet echt iets om te vergelijken. Boom, eten, koe, kaka = drinken, zitten, af, fiets, centje, worstje, kaas, ding dong = deurbel, nee en ja. Vast nog wel wat maar ik onthoud het niet echt. (toevoeging : Toetje, waf, mauw )

@yanna go girl!

Pff serieus hier vakantiestress. Hoe ga ik naar Oostenrijk rijden ? Iemand ervaring en tips. Ik heb al cadeautjes verzameld, we hebben een tv in de auto.. kwa aanrijdtijden zou ik het helemaal niet weten en ook niet met afwisselen etc.

Deel Deze Pagina