wij zijn vorige zomer naar italie geweest, gewoon inpakken en gaan. Maar ik maak me nooit heel druk, ik zie wel wat me overkomt Ik zou wel heel goed de pauzes in de gaten houden, echt even uit de auto en Faetje laten hobbelen enzo. En haar goed vertellen wat er gebeurd, voor als ze anders een beetje moppert. Yanna vindt het super leuk om auto's aan te wijzen onderweg. Ik heb vee familie ver weg wonen, dus we zitten vaak einden in de auto. Als ze gaat mopperen, valt ze vaak in slaap, maar soms blijft ze ook zeuren en mama roepen en dan vraag ik haar of ze ook nog ergens auto's ziet. Dan gaat ze buiten kijken wat ze allemal ziet en is ze weer even afgeleid. Yanna heeft ook heel veel woordjes die ik begrijp, maar de rest van de wereld niet. Ik probeer haar toch uit te dagen om de dingen duidelijk te zeggen (zonder dwingen hoor), samen oefenen, voor zover ik weet dat ze dingen wel kan zeggen.
FmT wij rijden over 3 weken naar Denemarken...... rit van 9 uur, zonder pauzes gerekend. Ipad in de houder, dvd speler, mijn man naast haar, of ik, en dan maar entertainen. We zijn er nog niet uit of we mega vroeg gaan rijden zodat ze nog wat slaapt (4 uur bijvoorbeeld) of 'gewoon' zo tegen 8/9 uur OF s'nachts gaan rijden. We gaan iedere 2 uur een half uur stoppen en als ze slaapt (zou een mirakel zijn) dan rijden we door.
Ik zou zelf gaan rijden als Collin slaapt, dat rijdt toch wat relaxer. en daarbij is het ook rustiger op de weg ook. Wij weten het nog niet wat we doen, er ook aan wat er over 3 weken over blijft na het trouwen. Zometeen ff naar humpie dumpie voor een overhemd voor Collin en dan is alles op het boeket na binnen.
Effe ego: Mijn collega/bazin is ook zwanger maar weet nog niet precies hoelang. Ben nu zo bang dat als ik op het werk vertel dat mijn contract niet verlengt wordt. Help Zij weet het overigens al wel van mijn zwangerschap en vind het super voor ons
Prutske vreemd verhaal... Als ze GEEN case hebben opgebouwd over je functioneren (negatief) mogen ze je niet ontslaan. Vaak zie je dat ze om "economische redenen" een contract niet verlengen en zeker bij zwangeren....... Kijk wanneer je contract af loopt en laat alles tijdig door een arbeidsdeskundige uitzoeken. Scheelt wellicht gezeik in de toekomst. Een contract niet verlengen ivm een (mogelijke) zwangerschap valt onder discriminatie en het is aan de werkgever om aan te tonen dat het om andere redenen is. Laat je niet zomaar wegsturen en maak je überhaupt nu geen zorgen om svp GUPPIES zijn VISJES FMT Hele lieve kleine visjes die konijnen als gekken!
Thx voor jullie tips, ik denk ook dat we tegen de avond wegrijden. En indien nodig pakken we een hotel en tukken en paar uurtjes met een lekker ontbijt. Ff kijken hoe het loopt. Zitten hier meerdere baby's in een sprong?, F. is vandaag heel erg boos en driftig, nu huilt en krijst ze alleen maar. Ook mept ze mij als ze haar zin niet krijgt en ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken. Eigenlijk misschien onze eigen schuld wel, F. word best vrij gelaten in haar doen en laten, misschien word het tijd voor regels en grenzen stellen. Pff moeilijk hahaha..
Dank je gold! Ga er maar gewoon vanuit dat het wel goed komt. Wel ga ik het morgen maar vertellen heb effe overlegd met mijn collega haha
ik kom even zwaaien pruts succes! fmt wanneer gaan jullie eigenlijk? av: leuk die trouw voorbereidingen
wat een rust hier!! @ Prutske: fijn dat ze allemaal zo reageerde.. Komt echt allemaal goed! @ Sjoon: Succes zometeen. Komt goed!
Ik kom effe zwaaien Morgen avond vertellen dat ik zwanger ben aan mijn vriendinnetjes. Ik had nog ervan willen wachten maar doordat ze het op het werk weten maar gauw vertellen voordat ze het via via horen
leuk pruts, dat vertellen Hier ook een zwaai, Yanna is een schatje en is heel druk met praten. Ze weet nu ook haar eigen naam en zegt dat ook de hele dag 'ikke Yanna'. 'Hoe heet jij?' 'Yanna!' en naar zichzelf wijzen en Yanna zitten, Yanna spelen, Yanna drinken, hahah
Elynn vandaag weer door de cb-keuring gekomen En ik gezakt voor mijn praktijk. En het is frustrerend want ik weet niet waarom. Hoor ik over 2 wkn pas. Ik heb het hele examen gister in mijn hoofd nagelopen, keer op keer, en kan niet de fout vinden.... Misschien iets hel doms wat ik over het hoofd zie. Geen idee, tot die tijd alleen maar afwachten wat het dan geweest is. In okt zou ik een her kunnen doen, maar daar moet ik nog ff over na denken
Echt balen dat je gezakt bent. En wat stom dat je 2 werken moet wachten voor je hoort waarom. Mijn neefje is donderdag vader geworden. Echt super leuk. Wel en maand te vroeg. En daardoor heeft hij zelf niet bij de bevalling kunnen zijn. Hij werkt regelmatig op booreilanden. En zou vandaag terug komen ern dan voorlopig in de buurt blijven. Maar de kleine man besloot wat eerder te komen. En het was zo mistig dat dat hij pas zaterdag thuis is gekomen. Vandaar dat wij het nu pas weten ze hadden nog tegen niemand wat gezegd behalve hun ouders en broers en zussen. Maar alleen de opa's en oma's hebben de kleine eerder gezien als de papa. Erg he
sjoon: las het op fb, balen joh Hopelijk zeggen ze iets zinnigs over waarom je gezakt bent. pruts: wat naar dat je neefje niet bij de bevalling kon zijn! Lijkt me best pijnlijk! hier verder een zwaai, ben weer een beetje in mn eigen schulpje de laatste tijd
Sahi, wrl blijven praten meid. Had stiekem een beetje gespiekt in het andere topic. Snap dat het heel heftig is allemaal. Weet dat je het hier kwijt kan!!!! Zo lief! Ik heb van m'n bazin vandaag ern cadeau mandje gekregen met 2 rompers, een knuffeltje en een schrijfbordje voor Finn. Dus met mijn contract zal het ook wel goed komen.
gelukkig komt het goed met je contract. Openbaar forum he, tuurlijk mag je spieken Maar het is hier zo rustig, dat ik het dubbelop vond om hier ook het hele verhaal te spuien. Ik heb vandaag mn paps, mams, broertje, vriendinnetje en baas gesproken over de hele toestand, dus dat praten doe ik al. Ik ga ook weer van me af schrijven, lijstjes maken en sporten. En als dat allemaal niet helpt, toch weer naar de psych.
Heeeelllllooooo! Is iedereen van het lekkere weer aan het genieten? @ Prutske: Leuk he vertellen! Zo lang je mond houden is echt 3x niets, hahaha. Was ook een super leke foto van F. En vwb je contact, denk dat het wel goed zit @ Sahi: ohoh, niet alles wegstoppen, het is ook niet niets allemaal he Zo, net het laatste beetje betaald van de trouwerij, haartjes nu in de bruine verf en verder helemaal niets vanavond! Heerlijk. Zaterdag hebben we een " vrijgezelle etentje" zie er zo tegen op. Heb echt een hekel aan die feestjes.