sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, maar vind dat voor lul staan zo erg.
    Sjoon, weet je al waarom je niet geslaagd was?

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Nee, weet ik pas over anderhalve week. En je kan een klacht indienen tot 10 dgn na examen. Dus kan niet als ik pas 14 dgn na examen de reden krijg. Zooo flauw... Haha. Maar we zullen zien. Misschien toch wel een her doen in oktober

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    av: nee joh is leuk :D Lekker in de watten laten leggen :D
    sjoon: naja belachelijk zeg! maar je kan er om lachen zie ik? :)

ja ik praat wel een beetje van me af hoor. Het gaat vandaag ook alweer beter, omdat ik nu besluit om het niet weer terug te laten vallen.
    En heb een flirt, heb ik dat eigenlijk wel verteld hier? Naja, die liep me vandaag weer te appen en gek te maken, dus dat is ook wel leuk :) Ik was bang dat het alleen van mijn kant kwam en dat hij eigenlijk niet zo veel wil, maar dit was duidelijk van zijn kant :D
    ik had me voorgenomen om niet verliefd te worden en t gewoon te laten zijn voor wat t is, maar hij is best leuk... *bloos*

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, genieten!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Sahi, ja zaterdagavond en zondag niet hoor! Maandag zakte het af en ging ik er wat positiever tegen aan kijken. Nu vindt het alleen nog balen.

Leuk, een flirt, lekker ff met flirten doorgaan joh!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben zo bang dat ik het zo leuk vind, zodat ik K kan vegten. En deze man heeft eindelijk zn leven op de rit na een vechtscheiding en nog wat dingetjes, dus we huilen een beetje bij elkaar uit. Ik wil me niet laten gebruiken, ben nu natuurlijk super kwetsbaar en sowieso altijd veel te lief.
    Maar hij maakt me wel verlegen en blij en laat me weer bijzonder voelen, in plaats van een voetveeg. Ik ga nu dingen uit het verleden heel anders zien.
    Maar ik hoop zo dat ik niet in de maling wordt genome, ben vreselijk onzeker ;')

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    yuhuuuu

Alles goed met iedereen?

Florine heeft weer eens diarree, erger dan een paar maanden geleden, ook hoge koorts :x Dus nu moet ik diarree scheppen, 3 dagen lang, en vrijdag afgeven in het lab. Duurt nu al 10 dagen en de huisarts wil een bacterie of parasiet uitsluiten.
    Zal weer een 'gewoon' virus zijn maar leuk is anders.

Volgende week dinsdag krijgt ze dan eindelijk haar BMR prik en een dikke 10 dagen later gaan we naar Denemarken, gewoon doen hè die prik?! Mits ze dan beter is.
    Jullie kindjes hebben er toch ook niet zoveel last van gehad?

FmT, die kleine van je heeft weer gekke vlekjes las ik????? Verdorie... :(

AV, 'leuk' zo'n vrijgezelle avondje ;) Als je vriendinnen je goed kennen zullen ze je echt niet voor 'lul' laten staan hoor!

Sahi, geniet van je flirt.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dit is inderdaad bijzonder gold.

Pff die flo, met dit weer koorts en diarree. Hopelijk knapt ze snel op
    *knuf*

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een mooi artikel!
    Zo kan je wel zien hoe die kleintjes eigenlijk precies zitten.

Maar Sjoon, ik zou sowieso in bezwaar gaan, ookal weet je niet wat er nou niet oke was.. Wie niet waagt.

AAhhhhh, Flo, weer ziekjes! Meissie toch.. Hoop dat ze snel vinden wat het nou is.

En Sahi, gewoon van genieten, is leuk joh..

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ik zou die prikjes gewoon doen, mits ze weer beter is. Yanna heeft er in ieder geval geen last van gehad.

zeker een mooi artikel zeg! Ik kende de foto al wel, maar niet het artikel.

sjoon: wat av zegt, toch in bezwaar gaan misschien? Wel gek allemaal hoor...

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gold, ik zou hem gewoon geven, mits ze beter is natuurlijk.
    Collin heeft nl helemaal geen last gehad van die prik

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold, ook hier geen last gehad van de bmr

Zo lekker Finn gaan halen bij opa en oma, want wij hadden een feestje gisteren.
    En vanavond start van corso dus weer effe op stap. Zwaar leven;):D

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gold ja die F he.. zo niet cool voor haar. Vandaag deed ze het al beter.. 2 vreemde ringen plekken wel dus maandag ff bellen voor de rust.. diarree en poep scheppen zal niet makkelijk zijn.. hopelijk geen parasiet bij je meisje.. wel een goede dokter dat hij dat wil onderzoeken. Die prik weet je zelf wel de goede keus voor te maken.

@sahi ik heb geen zin om die andere topics na te zoeken hehe.. maar je had zeker verteld over je flirt .. geniet ervan..

@pruts worrykont! Geen zorgen meer maken he! Komt allemaal wel goed. Superlief van die cadeautjes. Leuke foto ook op facebook van de kleine man.

@av leuk die laatste dingetjes regelen. Ik ben me bruiloft plannen zat.. zolang we geen duidelijkheid hebben over vriend zijn werk kunnen we gewoon niet trouwen, gewoon zonde om zoveel geld over de balk te smijten met in ons achterhoofd wetende dat we dat geld misschien een half jaar later kei hard nodig hebben.

ik ben moe.. F. vind me totaal weer niet lief.. en het is alleen maar papa papa papa... ik mag haar niet uitkleden, niet wassen, ze eet vanochtend wel weer een tosti na 1,5 week geen brood in de ochtend..

Verder nieuwe kleertjes gekocht voor F. maatje 80 en 86.. ze verzuipt er nog steeds in.. alle kaartjes er al af getrokken (dom) dus ruilen is ook geen optie meer. Ze blijft zo klein en ik maak me serieus grote zorgen.. het is zo niet fijn om klein te zijn:( !

Ik ben wel blij hoor en gelukkig :D.. maar ben er gewoon allemaal druk mee. En natuurlijk blij om eindelijk eens lekker dat zonnetje te hebben..

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hey hallo meiden, ik lees trouw met jullie mee maar reageren komt het vaak niet van merk ik.

We zijn hier in huis de laatste tijd druk geweest met de tuin en met een nieuwe vloer in de kamer. Het is echt super mooi geworden.

@sahi ik eb gelezen over je flirt, geniet er lekker van.

@gold Lucas heeft nooit last gehad van de prikjes hoog uit iets verhoging.

@prutske leuke maar drukke tijd voor jullie dus.

@av leuk man het regelen van jullie huwelijk.

@fmt dikke knuffel voor jullie. Lucas heeft in broekjes ook nog steeds maat 80. Bovenkleding heeft hij maat 92. Maar ik snap dat je het echt niet leuk vind.
    Ik heb vandaag voor F (5 jaar!) Twee korte broeken gekocht maat 86! Grotere maten zijn echt veeeeel te groot. L en f kunnen bijna samen doen met de korte broeken.

Lucas is lekker op ontdekkingstocht in tuin geweest. Hij klimt overal op en onder. Lucas zit trouwens nog steeds in de papa fase, alles moet papa doen maar helaas voor hem werkt dat niet altijd zo.

Ik heb Lucas twee weken terug opgegeven voor de psz, krijg ik deze week een brief dat ze alles op de kop gooien daar. Ze gaan verhuizen naar verschillende locaties onder andere de basisschool waar lucas naar toe zal gaan als hij 4 jaar is. Ook vallen ze vanaf september onder het kdv wat in houdt dat ze prijzen ook zo gaan berekenen. Alles word dus inkomens afhankelijk wat voor ons in houdt dat we 30 euro per maand meer moeten gaan betalen. Lucas gaat daar wel gewoon heen maar het is wel even een klap geld meer per maand. Vind het ook raar dat ze er helemaal niks over gezegt hebben bij het inschrijven.

15. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Lolly, lekker dan. Ik hoor en lees om me heen hier in Haarlem dat er ook veel gedoe is met psz en kdv's ... Leidsters die vervangen worden door goedkopere krachten, subsidies die in getrokken door de gemeente voor psz die moeten fuseren etc.
    Kindjes helemaal van slag.... ouders van slag ... Niet leuk allemaal.
    30 Euro lijkt niet veel per maand, maar het zijn al snel bijna 400 euro op jaarbasis en daar kunnen we de kleintjes toch weer leuke schoentjes van kopen..

FmT papa fase .... Hier alleen een mama fase ... OOK vermoeiend. Wat zei het CB de laatste keer over de groei van F? Ze is toch van -3 naar -2 gegaan? Hier alles 86 maar schoenen is een drama... Met dikke sokken passen de shoesme schoentjes prima, maar 20, maar nu met mooier weer kan ik nergens goede stevige sandaaltjes vinden ..... Gisteren maar een paar gekocht van Teva, maatje 18 ..... Kan ze op vakantie mee in het water, zand etc.

Dinsdag dan dus toch maar de BMR...

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik ben helemaal weg van teva sandaaltjes voor de kinders. Heb er zelf ook een paar en slippers... Maar ze vallen groot uit voor de kleintjes, dus maat 18 kan goed als ze 20 hebben

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Psz gaan we dan straks rond de 80 euro voor betalen per maand terwijl het nu 50 euro per maand kost.
    Ben ook benieuwd hoe ze het met de veiligheid gaan doen. De basisschool moet er dan ook helemaal op aangepast worden.

Sandaaltjes Lucas heeft sandaaltjes maat 22 maar er zit een groot verschil in, in welk merk je hebt.

@fmt wow wat een mooie foto van fae op fb. Super zeg. Hebben jullie een shoot gedaan?

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lolly, ja hiervook een hoop gedie met de psz. Mara gaat vandaag voor het laatst omdat het gewoon te duur is. Jammer want ik vind het wel waardevol als voorbereiding naar school toe.
    Gelukkig hier wel overal nog zeer ervaren leidsters.

FmT, niet leuk hè. Een pappafase. Mara begint daar nu echt uit te komen goddank want ik vond het echt niet leuk. (Mara hield die fase namelijk heeel lang vol).
    Oh en Tibbe zit pas net 86 en hij is alweer langer dan zijn neefje die ruim 3 maanden ouder is. Het kan goed zijn als ze dadelijk weer echt lekker beter is ze zo een groeispurt doet ook noh.

Tibbe wel al maat 22/23. Tibbe heeft nu eccosandaaltjes (en dichte schoenen want tweede paar een euro bij scapino, toch handig). Mara heeft idd ook teva's. Ik vind ze super en zij ook :).

Hm mijn laptop is overleden en ik typ nu op de Ipad, ik zie dat dat niet zo makkelijk gaat :p.

Sahi, geniet er van joh. Je bent er samen bij om in de gaten hoyden of het gied gaat toch?

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    De echo was helemaal perfect! 25 dec uitgerekend.

Psz, ook hier gaat alles veranderen helaas.

Av, gezellig avondje gehad zaterdag?

Fmt, komt goed hoor binnenkort komt ze weer lekker met jou knuffelen.

Maat, hier maat 86 en 92 in huis. Van sommige merken past 80 ook nog.
    En schoenen hier maatje 23

Deel Deze Pagina