sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Uitgerekend op mijn verjaardag :)

Fijn dat de echo goed was!!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutske fijn dat de echo goed was. Klopte je eigen berekening?

@princi hoe is het nu met je man. Heeft hij alweer zicht op een nieuwe baan?

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou die flirt wordt steeds gekker hoor, hij lijkt wel christian grey! Hij heet toevallig ook nog hetzelfde met zn voornaam, hahah
    Maar ik moest en zou 2 glazen water drinken na al die wijn (2 glazen), want anders is dat slecht ofzo. En ik moest mn tanden poetsen van m s avonds, want ik mag geen gaatjes krijgen. Ik poets mn tanden niet zo vaak s avonds, wel s ochtends, dus ik moest echt lachen.
    En nee, ik luister niet :p maar allemaal zulke dingen, echt apart.
    Maar nu, heeft hij zn zonnebril op de badkamer laten liggen? en ik ben yanna-loos vanavond, dus ik kon m vast wel brengen... ja natuurlijk, maar huh? Raar
    Lekker om t hier even te delen, want behalve mn vriendinnetje weet niemand hier echt van en wil ik die al helemaal niet lastig vallen met deze details :p

maar nu weer even gewoon :p
    Yanna heeft ook teva's, maar 21 en ze vindt ze heerlijk! Ze zit met de meeste schoenen nu in maat 21, maar ze heeft brede voeten en een hoge wreef, dus dichte schoenen zijn echt drama...
    pruts: yessss een goede echo!! Gefeliciteerd!!!

fmt: hier ook wisselend met papa en mama - fases, maar als ze 1 op 1 met iemand van ons is, vergeet ze de ander 'gelukkig'. dat maakt het wel even wat makkelijker.
    niet druk maken dat ze klein is hoor, ze is gewoon petit, maar al ze het verder goed doet, moeten ze je niet zo onzeker maken joh! Mijn buurmeisje is 3 en die zit in maat 86, ook zo petit. maar kerngezond!

psz: hier geen psz, omdat ze al naar t kdv gaat ;)

4. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    FmT, ik snap uiteraard dat je je zorgen maakt over F en haar lengte, je spreekt immers uit ervaring.... Houd het maar goed in de gaten, dan komt het vast goed!
    knuffel voor jou.

BMR zit er in :) toch wel blij dat ik het toch heb gedaan, tot het laatste moment vandaag getwijfeld. Goed, we zullen zien of er een reactie komt binnen 10 dagen. Over 12 dagen zitten we in de auto richting Denemarken! ZIN IN!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk Goldduke, hoe lang hopen jullie te gaan?
    Nu maar hopen op geen rare bijwerkingen ;)

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: zeker een lekker vooruitzicht, in de auto naar Denemarken straks! Ik hou van dat land :)
    Hopelijk gaat de BMR goed :)

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold, succes na de prik. En alvast een fijne vakantie

Sahi, spannende tijden daar. Geniet er lekker van

Sjoon, en wat vind jij ervan om dan jarig te zijn?

Lolly, ben 2 dagen verder als ik dacht en zo goed als een week verder dan wat de vk dacht.

Hier alles goed. Nog wel snel moe maar ik heb weer energie om te gaan sporten en een keer ergens naar toe te gaan:D

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Pruts, ik ken het niet anders en vindt het heel gezellig. Vroeger kamen alle ooms en tantes met kinderen. Nu alleen mijn beste vriendin met man pap mam broer en peettante met man en kinders. Maar blijven vaak wel lang!

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sjoon, eigenlijk maakt het me niks uit ook. Ik ben lekker zwanger. En das het belangrijkste en voor zover ze het kon zien was alles goed en gezond

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Het komt toch wanneer het komt pruts! En gewoon lekker genieten

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Lekker genieten prutske.

Wij hebben toch nog een weekje weg geboekt naar cp.
    We gaan dit keer naar frankrijk ben benieuwd, iemand al ervaring met de franse cp? Av misschien?

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Waar in frankrijk?
    Aan een groot meer? Vriendje is daar een tijd geleden aan het werk geweest (nieuwe keukens geplaatst), en hij vond het een heel mooi park.

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja het is aan een meer het park heet le lac d'ailette.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Volgens mij is hij daar wel geweest ja.
    Verder kan ik dr ook niets over vertellen. Ik was niet mee :( haha

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: wat lekker dat je weer wat energie hebt :)
    die datum is inderdaad niet zo belangrijk joh ;)

lolly: nee geen ervaring mee...
    Ik geloof dat die franse parken wel heel gaaf zijn hoor!

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gisteren was de energie weer helemaal op. Finn is lekker bij opa c en oma blijven slapen. Ben echt zo blij met mijn ouders. Nemen me veel uit handen en hebben dezelf de ideeen over opvoeding.

Baal wel dat ik zo moe blijf en volgens mij is mijn bloeddruk ook flink aan het zakken als ik buj en omhoog kom krijg ik zwarte vlekken voor mijn ogen. Balen, en ik kan daar slecht tegen. Want ik wil zoveel doen,

Klaar met klagen, nu genieten van een dag vrij. Dadelijk winkelen voor mij en mijn vader:D. Vanmiddag lekker niks en vanavond mijn verjaardag vieren

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog nooit naar cp in frankrijk geweest, maar dat zal denk ik echt wel goed zitten hoor.
    Nog ff volhouden pruts, dan moet je weer wat energie terug krijgen.

Heb de vrijgezellen party overleeft, gewoon alleen gegeten, pak van me hart.

Wij gaan waarschijnlijk naar een super groot resort on tunesie..

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk, alle vakantieplannen. Wij zijn dan laatst een weekje geweest, van de zomer niet. Had het stiekem nog wel gewild, maar nu mn auto het ook een beetje gaat begeven gaan we een andere auto kopen, waarschijnlijk een Volvo V50 uit 2009 dus dat kost ook genoeg. Ach, hopelijk dan volgend jaar heerlijk twee weekjes naar Italië ofzo (mocht er zich nog geen kleine spruit aandienen ;))

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sahi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag..

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dank je wel :D
    wat fijn dat je het vrijgezellenfeest hebt overleefd en dat het leuk is geweest :D

pruts: jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :)
    en je mag best klagen he :) Rustig aan

gejanne: een volvo v50, luxe :D Veel plezier ermee!

nou alles is er helemaal klaar voor, veel te veel gebakken en bang dat ik veel te weinig in huis heb, haha :p
    Zo alleen voorbereiden is toch anders ;)

Deel Deze Pagina