sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    leuke auto Gejanne ;) Ik ben inmiddels al weer een jaartje blij met mijn V40
    Gejanne, baal je er niet van dat mensen je (ook hier) nu telkens gaan vragen: en en en en ?
    En? ;)

AV zie je nou wel! Het is reuze meegevallen dat feestje, als ze je echt kennen wordt t ook niet te gek. (mijn buurman is afgelopen weekend naar Riga geweest voor zijn vrijgezellenfeestje... Hij heeft er 3 dagen rondgelopen met een 'miss sjerp' JA IK WIL ;))

Prutske alles goed met je buikje en inhoud? :)

Ik ben weer op gewicht! Weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap:D Alleen is het me niet aan te zien.... Heb rolletjes die niet weg willen, heb er zelf meer last van dan anderen denk ik.

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gold: tja, soms wel :)! Maar anderzijds is het ook wel aardig als mensen informeren. Ik heb het zelf tegen iedereen geroepen, dus ja :)!
    Lekker dat je weer op gewicht bent. Ik ben een tijd een kilo of 5 onder mn gewicht voor de zwangerschap geweest (maar nog steeds te zwaar) maar helaas lukt het me nu niet meer. Sport 4 x in de week (thuis), snoep door de week niet, maar er gaat niks af :(!

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super zeg gold, hoe heb je dat gegaan?
    Zag dat je na de vakantie aan het werk gaat, spannend!

Gejanne, hoop voor je dat het toch snel gebeurd

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ook voor onze andere 'klussers'

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik heb een maand geleden ongeveer 3 weken 0,0 koolhydraten 'gegeten' en toen waren er in no time 5kg af.
    Ik kreeg mijn vitamines binnen met shakes van mijn bodybuilder buurman, mega potten met whey concentraat.
    Toen viel ik niet meer af en ben ik weer gaan opouwen en sjippies, cote d'or en dropjes links laten liggen. En toen gingen er vanzelf nog wat kg af. Ik sport niet, ik ren alleen de hele dag achter mijn meisje aan :D

Gejanne; ik hoop dat je snel gezegend mag zijn met een broertje of zusje voor de boys!
    En afvallen kan ook hormonaal zijn of leeftijd.... Maar jij bent nog een jong kippetje! Mijn spijsvertering is mega traag en hormonaal klopt er ook niet veel van :p

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gold, goed hoor zo afgevallen!
    Hier alles goed ook met het buikje. Begint stil aan wat te groeien. Gelukkig was ik vrijdag bij de dietiste weer 1.1kilo afgevallen. Ben nog steeds te zwaar maar in mijn zwangerschap nu bijna 4 kilo kwijt!

Av, alles goed daar? Beginnen de zenuwen al te komen?

Gejanne, en bevalt de nieuwe auto? Hopelijk kom je me snel gezelschap houden als zwangere hier!

Sahi, gaaf cadeau heb je gekregen zeg. En had je genoeg:D

Zo werken is met dit weer erg lekker bij ons, heerlijk koel binnen.

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Sahi begrijp ik het nu goed dat K en je bestevriendin aka oppas y. een stel samen zijn ? Als dat zo is val ik letterlijk van de bank hier. Ik zou als eerste direct een andere opvang/oppas gaan regelen en haar voor geen ene meter meer vertrouwen hoor of bij jou thuis over de vloer laten komen. Ik zou haar vervloeken/uitschelden en misschien zelfs wat haren uit der hoofd trekken, dat gaat misschien wel wat ver maar goed dat gevoel zou wel bij jou moeten loskomen met alles wat je gebeurd.. En hem haarfijn uitleggen dat ie best de lieve papa mag uithangen maar dat ie het bij jou wel zo begaait om dit te flikken. Betaalt hij wel flinke alimentatie voor Y. daar heeft de kleine meid echt recht op he.. wij kregen maar weinig omdat me vader het zo speelde dat hij niets had maar ondertussen met haar/de oppas leuke dingen doen, opnieuw kinderen krijgen en mooi weer spelen bij de rest van de wereld.. En mijn moeder gebroken achtergelaten (net als jij) Ik vraag me ook af wanneer zij zwanger zal zijn en jij mooi moet gaan zitten toekijken..

Meid laat niet met je sollen, als je nog prive wat over wilt kletsen/praten over mijn ervaringen en hoe mijn ouders alles geregeld hebben met hun kinderen hoor ik het wel.. Maar een ding, jij laat echt teveel over je heen lopen. Dit is echt allemaal goed bedoelt advies he.. en ik ben gewoon een beetje pissed op die K. Zou hem best via facebook eens een berichtje willen sturen met wat voor gore zak ik hem vind wat ie jou en yanna allemaal flikt, gewoon eens voor jou opkomen want dat verdien jij wel.

@all ik ga ff zitten, ben er maar druk mee. Mijn auto kaduuk dus een nieuwe moeten kopen, is een nieuwe type ford ka geworden, ben er super blij mee.

Ga snel weer op iedereen reageren, lees altijd mee op het werk.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: wat supergoed dat je op gewicht bent! Knap hoor!
    ik ben ook op gewicht, moet opletten dat ik er niet onder schiet, maar heb ook los vel van Yanna op mn buik enzo... dus ik ben zelf niet helemaal tevreden, maar ja...

pruts: ik heb dus zooooo veel eten, ik kan nog wel een keer voor 5 man koken, pff hahah! Echt weer wat voor mij hoor :)

fmt: ik probeer niet te haatdragend te zijn. Yanna heeft zo de beste stief mama die dr bestaat, onze vriendschap en alles bekoelt wel zo, maar om Yanna van haar vaste mensen weg te halen, nee dat kan ik haar ook niet aan doen. Ik wil niet zo'n heks zijn die haatdragend doet.
    Natuurlijk doet het zeer, ik word heel vaak heen en weer geduwd tussen allerlei emoties.
    Ik heb nu bijgepraat met een oude bekende en daarmee heb ik het nu heel gezellig. En hij is een papa van 2 jongens en ook een moeilijke scheiding, hij steunt me enorm en daarnaast is het een leuke en lekkere man :D
    Dus ik ga lekker aan mijn toekomst denken en niet steeds haat dragen naar mensen.
    Het zit niet in me om heel hard te schoppen tegen alles wat me tegen zit, ik vind dat zonde van mn energie.
    ik krijg van heel veel mensen naar me toe geroepen dat ik beter voor mezelf moet opkomen en dat ik eens boos zou moeten worden en dat soort dingen. Maar ik voel dat gewoon niet, dat zit er gewoon echt niet in bij me. En ik hoef geen gevoelens te hebben die ik niet heb, ik hoef dat niet op te wekken omdat het zo zou horen.
    Ik weet dat je het lief bedoelt meis en anderen hebben al wel tegen hen gevloekt en alles, maar voor mij is het wel prima zo.
    Maar natuurlijk is het moeilijk, dat is zeker zo.

maar ben dus een beetje verliefd aan het worden op die oude bekende waar ik het zo leuk mee heb, die flirt/date....
    zo lastig, ik ben dat daten niet gewend, dus ben bang om gekke dingen te zeggen of te doen enzo, ben zo onzeker. Maar als ik bij hem ben kan ik dat ook heel goed zeggen, het voelt echt zo vertrouwd enzo.
    Maar hij was in het begin wel duidelijk dat hij geen relatie wil. En gisteren bijvoorbeeld, komt ie terug van pinkpop, vraag ik hoe het was en vraagt hij of ik langs kom.
    op maandag is yanna bij papa, dus dan weet hij dat ik kan komen en blijven slapen. eigenlijk was hij moe van pinkpop, maar hij wilde me toch graag zien enzo. dus ik ben een beetje in de war ;) Waarschijnlijk moet ik het lekker laten gaan en afwachten wat er gebeurt, maar ik vind het wel lastig :p
    Ik ben iemand die meteen opbiecht hoe verliefd ik wel niet ben en ik wil hem niet afschrikken.
    en eigenlijk is het nogal een foute jongen, dus probeer ook niet te veel mn ziel op tafel te leggen bij 'm.
    Mja, hij is in ieder geval erg charmant enzo :D

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, hebben ze nu echt een relatie samen? Had ik volgens mij effe gemist. Allern iets over een zoen gelezen.
    Heftig allemaal! Maar jij weet wat je voelt en wat je ermee wil doen. Voor mij zou het heel anders gaan maar ieder zijn ding. Ik wil je wel aanraden om alles mbt y goed en officieel te regelen nu alles nog goed gaat tussen jullie.

Geniet van je flirt/date, zorg wel dat je ook aan jezelf blijft denken.
    Maar ik er vanuit dat dat helemaal goed gaat komen.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tsja t is vaag hoor en ik wil t ook eigenlijk niet zo weten. Maar ik denk wel dat ze echt wat hebben. Ze willen me er ook niet zo mee lastig vallen, dus in mijn bijzijn zijn ze totaal niet close enzo, ik laat t maar zo.
    K en zij zijn water en vuur, en ik zeg het niet tegen haar, maar ik denk dat dit toch niet lang goed gaat. En al zeg ik dat maar tegen mezelf om mezelf niet gek te maken, t zal wel.

het regelen rondom Yanna en het huis is allemaal in volle gang, maar t is nogal een werk. Vanavond 3 uur bezig geweest om papieren in orde te maken en in te scannen en te mailen naar de bank, pff
    K betaald nu nog de helft van zijn salaris, zodat ik in dit huis kan blijven zitten, dus wat dat betreft mag ik niet klagen. En als er iets verandert, is hij wel van plan om alimentatie te betalen.
    En dan is hij hier redelijker in dan ik hoor, want Yanna is ook best veel bij hem, dus ik wil niet te veel vragen, maar hij heeft al wel een bedrag genoemd, wat we dan ook gaan laten vast leggen enzo. Ik vind het gek om zijn geld te ontvangen enzo...

ik denk wel aan mezelf hoor, juist met die date :p
    Ik vond het juist zo moeilijk om hem hier uit te nodigen met Yanna hier in huis, maar K zei dat hij het niet erg vindt.
    K wou hem ook ontmoeten, maar ik geloof niet dat het allemaal zo serieus is en wat the f*** heeft hij met hem te maken, zo hard kan ik dan weer wel zijn.
    dus K is helemaal niet 100% met zn gedachten en gevoelens bij zn nieuwe vlam en dat weet mn vriendinnetje en moeilijk moeilijk....
    mja, kan er uren over praten, t is wel duidelijk :p ;)

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sahi meis, wat 'n ;)
    Je bent verliefd maar het is eigenlijk een foute jongen...
    Heerlijk al die ongevraagde adviezen die we je geven :D
    Komt er nog eentje van mij:
    Hoe zou jij het vinden als Y.anna in jou positie zat? Omringd door 'bekenden' maar geven zij het goede voorbeeld? (aannames)
    We beschermen je hier allemaal een beetje lijkt het wel. (ik zou je het liefst even goed door elkaar willen rammelen en wakker schudden....)
    Je springt van de hak op de tak.... qua gevoelens.
    Ik weet nog maanden geleden, toen wilden jij en K nog een 2e... Toen weer niet, toen kreeg je een tas naar je hoofd in het bijzijn van Y.anna, toen was het prima dat K en je 'vriendin' gingen hokken, toen kregen die iets... Toen kwam je een oude bekende tegen... die eigenlijk fout is ...
    Je bent een kei in het van je afschrijven en dat helpt je wel denk ik, en je geeft het zelf al aan, je bent onzeker.
    Voor anderen spring je in de bres en ben je assertief... Maar voor jezelf... :(
    Als een keertje je hart wilt uitstorten doe wat FmT je al schreef, pm mij ook maar, of kom een keertje bij me langs met Y.anna, kunnen die twee leuk spelen?

ANYWHO ;) Je hebt vaak aangegeven het allemaal prima te kunnen handelen... dus.. Ieder huisje zijn eigen kruisje.

Nog meerdere kleintjes 'last' van 2 slaapjes op een dag? Mijn draakje is soms al om 6 uur wakker (19 naar bed, maar kletst dan soms nog tot 21:30!)en dan tegen 8 uur weer moe.
    Dan slaapt ze nog wel tot 11 uur en dan in de middag weer, anders heb ik een HEL van een middag vanaf 16 uur...
    Is Flo de enige die dat doet? (trouwens, warm of fris buiten ze doet dit regelmatig)
    Zou het een 'sprong' zijn? Ze spreekt opeens hele zinnetjes...

Morgen overigens de 10dgn grens van de BMR... ik houd mijn hart vast, loopt wel los denk ik.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Jullie zetten me zeker aan het denken hoor en dat is ook goed, maar ineens krijg ik heel erg de neiging om te reageren,zit wel op de telefoon op mn werk dus sorry voorde spelfouten.
    Ik ben inderdaad heel lie en aardig en dan lijkt het alsof ik niet van meafbijt. Maar dat is niet helemaal waar. Ik vettrl mijn meningrn die wordt aangenomen van mr.
    Kan ik k en t een relatie verbieden? Nee.
    Moet ik kneiterboos op ze worden terwijl yanna daar ook over ee vloer moet komen? Nee dat wil ik niet
    Ben ik boos? Soms
    Maar voor mij is het goed als ik goed voor yanna zorg rn daar hoort ook haar contact met papa bij. Ik kan en mag haar niet haar papa afnrmrn omdat ik boos op hem brn. Datzou ik pas een slecht voorbeeld vinden! Hoe vaak kinderen van ulke situaties niet de dupe worden. Nee dan houd ik liever de eer aan mezelf!

En met de foute jongen, tsja daar ben ik nog niet uit, maar ik gbruik hem net zohard als hij mij. En t is niet dat ik elkr week met een andere man thuis kom. En hij is ook papa en gaat met kids wel herl verstandig rn voorzichtig om, hij vindt dat die zo min mogelijk last moeten hebben van de situatie. Daarom gaat hij ook nog goed met zn ex om, als voorbeeld voor de kids.aar er is ern hoop gebeurd tussenhen en eigenlijkkan die haar wel wurgen, maar hij vindt dat ieder mens een tweede kans verdient en dat je voor je kids jr trots opzij kan zetten.
    En dat is ook precies mijn inzet in mijn eigen situatie.

Herl verhaal, moet ook echt weer werrken, hoop datt duidelijk is.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gold mooi gesproken.. gaat helemaal goed komen. Wij leggen F. maar een keer per dag op bed. Een hele enkele keer voor haar boterham, die komt dan wel wat later, maar normaliter na haar boterham, ene keer slaapt ze 2 uur, andere keer 4 uur.. Cool hele zinnetjes, F. zegt de hele dag ; oooh nee. Hahaha..

@sahi ik zeg niet dat je haatdragend moet zijn he.. dat is mijn moeder ook nooit geweest. Ze heeft geen kwaad woord gesproken over mijn vader, maar we zagen wel het verdriet en mijn papa met mijn oppas ?
    Maar ik denk als je jou verhaal aan een hoop mensen zou vertellen dat er een hele hoop boos zullen zijn en een beste vriendin aan de kant zetten en het contact zo ie zo met haar verbreken.. Dat yanna haar ziet prima, en dat ze ook maar goed voor haar zorgt als jij er niet bent.. maar dat persoonlijke contact zou voor mij echt over zijn, vandaar dat ik soms ook helemaal niets van je begrijp :):p.

@prutske alles flex daar.

@gejanne als je het vervelend vind als ik vraag of er nog een ei gevuld is moet je het zeggen he :) ! Hoor je nog weleens iets van M. (hopelijk weet je nu wie ik bedoel, weet namelijk niet of dat haar echte naam hier nu was of op facebook)..

@av las op facebook over vrijdag en het weer.. no worry's gaat zo ie zo een hele mooie dag worden. Kan je niet regelen dat je in blijdorp op een olifant mag zitten hahaha..

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, weet dat we echt het beste me je voor hebben.

Vandaag weer naar de vk geweest. En gelukkig kon ze het hartje meteen horen en laten horen:D. Gelukkig had ik nu ook een hele leuke vk. Zij heeft ook finn zijn bevalling begeleid. Over 3 weken al terug want over vier weken lig ik lekker in de zon i Menorca:D

Helemaal blij nu. Nog een druk weekend voor de boeg en dan wordt het gelukkig een stuk rustiger hier eindelijk.

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Oja bijna vergeten morgen lekker uiteten met z'n 2en

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @pruts lekker hoor, ik gisteren (sorry want ik weet dat jij het niet kan) een super lekkere carpaccio bij me schoonzus der restaurant op het terras gegeten.. F. scheurde met der fiets over het terras haha..

Nu ik het over fietsen hebben, welke driewieler of loopfiets hebben jullie ? Fae gaat echt te hard en vliegt soms weleens de bocht uit, ze rijd nu op de kleine loopfiets van de intertoys..

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    FmT, nee tuurlijk niet vervelend :)! Vandaag mn NOD, maar mn cyclus is de laatste maanden steeds een dag langer dus zal morgen vast mn ongi komen ;).
    En ja weet wie je bedoeld hoor. Zijn er half mei nog avondje op visite geweest, was heel leuk, maar daarna (helaas) niet zoveel meer van dr gehoord. Druk waarschijnlijk?!

Gold: hier in principe ook maar 1 slaapje, wel meestal 2 1/2 uur of soms nog langer!

Sahi: sluit me aan bij de rest, maar snap jouw kijk op het hele gebeuren ook wel!

Prutske: fijn weer het hartje gehoord!!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: elkaar niet begrijpen mag ;) tsja ik zou vooral mijn vriendinnetje vreselijk missen als ik haar niet meer zou zien. K kan ik nu wel steeds beter loslaten hoor ;)

av: ik ga vrijdag naar de efteling, dus dat betekent mooi weer :p ;)

pruts: fijn dat het weer goed was bij de VK :) En ik weet dat jullie t goed bedoelen hoor :)

fietsje: Yanna heeft een pukylino en die vliegt ook regelmatig uit de bocht. En dan wordt ze zo boos dat ze de fiets door de kamer heen gooit, kleine gek :p

gejanne: ik duim weer voor je NOD hoor! Je weet t nooit ;)

ik ben weer afgekoeld hoor meiden :) En ik snap jullie heel goed, maar ik kan niet anders dan mn gevoel volgen, snap je :) Ik vind het even prima zo.

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Finn heeft een houten driewieler/loopfiets en wil zo hard dat hij regelmatig uit de bocht vliegt of over de kop gaat;) dus als hij rondrijd roept hij heel de tijd boem:D

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja Yanna zegt dan 'ooh ooh' (op zn teletubbies, terwijl ze dat nog nooit heeft gezien) en dan gaat ze keihard lachen.
    En ze zegt ook 'aauuuw'

Deel Deze Pagina