Prutske, mijn geheugen is echt heel.slecht,.maar wil je met de 20 weken echo weten wat het is? En wat wordt er nou ookalweet gedaan bij de eerste controle? Wordt er dan naar het hartje geluisterd of is.dat veel.later?
Wij willen niet weten wat het wordt. Vorige keer wisten wij het ook niet. Bij de eerste controle krijg je vooral heel veel vragen over ziektes in de familie e.d. ern evt, vorige zwangerschap(pen). Hartje luisteren bij ons na 12 weken pas. En dan kunnen ze het nog niet altijd heel goed vinden. Afgelopen week moest ze bij mij ook echt effe zoeken maar weer hebben het weer gehoord
Ik kom weer eens even aanwaaien. Het bepaalde onderwerp wat bij mij erg centraal staat ga ik niet meer online bespreken. Er is nogal wat gebeurt en ik weet dat mensen een online forum kunnen bekijken, dus het is nu einde bespreken wat mij betreft. Ik hou de eer aan mezelf. Ik kan dus weer lekker meekletsen over alle andere dingen. Gefeliciteerd gold en av!! Nu proberen mn bed uit te rollen, ben gesloopt na 4 dagen en nachten een vent jn huis (mn scharrel die probeert te doen alsof we echt alleen scharrelen).
hallo Sahi, geen idee welk onderwerp het over gaat je kletst over zoveel dingen, maar boeit mij ook niet, ik bedoel, gaat mij niets aan, we kletsen hier over onze kindjes, testjes, slaapjes, sprongetjes en andere meuk ook leuk toch?
Hahaha, ja inderdaad Gold, ik mis ook even waar Sahi het over heeft. Sorry Sahi! Vanmiddag maar de VK bellen voor een afspraak. Kreeg net het bandje, hoor ik die bitch, kreeg gelijk kippenvel...
Sahi, verstandige keuze denk Ik. Jammer dat het zo loopt. Als het kwijt wil pb New maar hier of op fb. Gold en av. Super leuk dat jullie evenver zijn Av, Als je je niet prettig voelt bij de vk kun je dan niet naar een andere gaan.
Het zijn er 4 in die praktijk en doen wisselend dienst. En tijdens de bevalling krijg je wie er op dienst is, maar denk dat ik toch naar het ZKH ga..
av, hier bij de praktijk waar ik zat voor chiel en elynn, daar hadden we 4 vasten en 1 partimer, ik had dezelfde, (de liefste en de fijnste) vk bij de bevalling van zowel chiel als bij elynn
Ik dacht dat t er wel dik boven op lag, haha Maar goed, ik heb contact verbroken met vriendinnetje en ex, behalve dan de omgang met yanna. MEer kan ik echt niet kwijt en hoeft ook niet. Ik ben helemaal zen en slaap sinds eeuwen weer erg goed, echt! Maar testjes, slaapjes en gebrabbel wil ik nog steeds wel over praten hoor, haha Ik was dus best een poos stil, niet om jullie per se, maar omdat ik geen scheve gezichten wil van eventuele meelezers. Maar genoeg over mij, ik ben dr weer happy bij
Hier ook een vk praktijk met meerdere vk. De eerste keer had ik de enige drie ik niet leuk vind echt balen. Ik kwam meteen met een rot gevoel thuis. Ik bedoel ik weet ook wel dat ik te dik ben maar ik werk er toch al aan:x Ach daarna alleen maar leuke gehad. Zo dadelijk effe met de auto naar de garagec want daar zit een raar geluid in nadat hij en beurt heeft gehad. En weer willen er van het weekend mee naar Schiphol dus toch maar effe na laten kijken. Nog maar een halve dag werken. En morgen nog effe lekker rond kijken en shoppen bij babydump en babypark
Dat is inderdaad niet leuk dat ze daar steeds over begint, maar wat je zegt, je bent er toch mee bezig! Dat is wel iets waar ik me denk ik best mee bezig ga houden, gewicht, pffff. Oh en heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. Vorige x ook gedaan, ze doen er zo veel goeds mee.
@av goedzo.. jij dun latje! Gefeliciteerd.. Er zijn nu volgens mij 4 zwangeren hier in dit topic.. leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en hoe jullie dit ervaren . @all druk met werk en thuis beetje aanrommelen, met F zwemmen en spelen. Hier alles dus wel ok. Ik ga nog even verder teruglezen.