sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hier idem ;)! Alhoewel, ik heb geen lontje meer inmiddels volgens mij :)

Zag de foto op FB voorbijkomen!
    Lolbroek jullie dochter, die vond het blijkbaar niet erg, die scan ;)
    Maar altijd goed voor je eigen geruststelling!!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @av F sliep altijd in een slaapzak toen hij naar het grote bed ging hebben we hem eerst in de slaapzak op bed gelegd en toen met slaapzak en deken en daarna met alleen een slaapzak. Ging prima.

@gold wij hebben de waterpokken ook nog niet in huis gehad ik zie wel of en wanneer ze het krijgen.

Net uit gegleden van de trap met lucas op m'n arm de laatste twee treden. Behalve de schrik hebben we allebei niks.

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo gold, wat een lap tekst, Haha
    Gelukkig had ze geen spijker door geslikt.. Wat een schok.

Ik heb een klim aapje die dus uit zijn bedjr klimt.. Wat een feest zeg..
    Mvm is net weg.. Super dat je toch mee doet gold.

Hahahaha. nou ik had die grotere bh's ook opgezocht, maar die zijn echt nog veeeeeeel te groot..

4. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker schrikken.
    Blij toe dat jullie niets hebben .

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ja dat vind ik ook met die entingen, als geld de reden is, mogen ze ook wel op andere dingen gaan letten om de kosten te drukken!
    Zo heb ik vorige week 7 uur in het ziekenhuis gezeten met een boek, om te wachten tot mijn psychotische client terugkwam uit een operatie. Wel super belangrijk, maar 7 uur wachten a heel veel geld per uur, wat een verspilling he? En dat is nog een relatief klein voorbeeld.

gelukkig geen spijker in dr buikje, dat zou erg zijn zeg!! Goed om het te laten checken hoor!
    Moet zeggen dat ik hier tegenwoordig ook broekzakken moet checken voor het wassen, er zat vorige keer wc-papier in, dat geeft zo'n leuk effect in de was...

lolly: ook schrikken zeg, zo'n val! Gelukkig viel het mee :)

hier verder drukke dagen gehad, wel gezellig enzo, bruut wezen stappen en bezoek gehad van mn scharreltje. Hij noemde me vanmorgen schatje, dus mn hoofd weer op hol, weet echt niet wat ie wil hoor haha! Ik laat het maar even lekker gaan, heb toch geen zin in een intense relatie.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    AV, wij hebben met Mara met anderhalf in een juniorbedje gelegd. Ruim voordat de Tibbe er was. Eerst in de oude kamer en toen met bed en al later verhuisd naar haar nieuwe kamer. In elk geval zo veel mgenlijk los van de nieuwe baby. Wij kozen wel voor een juniorbedje omdat we een groot bed nog zo groot vonden. Een juniorbedje voelt meer geborgen voor haar vonden we. We hebben een neutraalbedje gekocht (van 100 euro of zo) en zo kan Tibbe er mooi na Mara in en mag ze dan zelf een eenpersoonsbed uitkiezen.
    Mara heeft idd eerst in een slaapzak in haar bedje gelegen en toen ze twee werd hebben we haar een dekbedje gegeven geloof ik.

Gold, pfff er zal een spijker in je kind zitten :p.
    Goed dat jullie meedoen met MvM. Ik heb het ook beide keren gaan. Ik ga nog steeds bijna over mijn nek door de geur van die flessen :p.

Inentingen, het is nog niet bij me opgekomen dat ik ze zou kunnen weigeren dus hier hebben ze ze gehad. Wat mij betreft moet iedereen het zelf weten. Ik vraag me vooral af hoe dat voor de moeders en vaders is die hun kinderen geen inentingen hebben gegeven en dat er nu dan mazelen enzo dreigt...

Hier zijn de waterpokken al geweest...gelukkig....Mara was er erg ziek van. Tibbe veel minder gelukkig.

Lolly: brrrrrrrrr, van de trap vallen....brrrrrrr.

7. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag op fb dat M haar spenen heeft doorgeknipt Princi,
    Super hoor!
    Hoop dat ze het volhoud.

Oh wat heb ik een hekel aan mensen die wat op mp hebben staan en niet reageren op hun mail..

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @av misschien zijn ze op vakantie ?

@lolly oei daarmee kan je jezelf lelijk bezeren.

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk het niet, de advertentie stond er net op..

Edit, zit dit te typen krijg ik mail.. Nu hopen dat ze zaterdag kan

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    ongeduldje :p !

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Effe zeuren hoor meiden.

Zin we lekker op vakantie heeft finn bijna 40 koorts de dokter ia geweest maar kan niks Bijzonders vinden. Alleen wat verkouden.
    Dus nu maar een beetje op de kamer rondhangen:(

En ik ben ook zo onzeker over mijn zwangerschap ik heb de kleine en paar keer gevoeld maar op het moment voel ik niks meer. Oh daar word ik ZO onzeker van
    Het zal wel goed Zijn vorige week maandag was alles nog dikk in orde dus.

Zo dat was het weer nu ga ik weer vrolijk zijn:D
    Het is hier super. Het eten is goed het bed slaapt lekker en het weer is goed

12. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prutske, kan hij geen last hebben van de warmte? Daar kunnen ze ook koorts van krijgen. En vwb de beeb, hij heeft nog genoeg ruimte, dus kan zijn dat ie lekker ver naar achteren ligt en jij dan de bewegingen niet merkt.

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff kort, zit op mijn werk.
    Ben gisteren voor de intake bij de VK geweest. Was prima in principe.
    Wordt mogelijk wel een ziekenhuis bevalling en een zwangerschap met extra groeiecho's.
    Beide jongens hadden brede schouders (familiekwaaltje), bij Jarno ging het al moeilijk, en bij Dinand was het even echt stress op het laatste moment. Die bleef vastzitten, waardoor ik snel op mijn knieën de uiteindelijke bevalling moest doen. De nieuwe VK (van nu dus) kon niet uit de papieren vinden of het om een zogenaamde schouderdystocie ging, in dit geval moet je nl. in het ZH bevallen met een gynaecoloog op de gang voor noodgevallen. Maar tegenwoordig kiest een VK thuis 'vrij snel' voor het laten bevallen op de knieën, maar bij mij was het echt wel even stress, Dinand was ook een beetje paars, dus had echt flink vastgezeten. Ze gaat dus overleggen met de collega's wat het verstandigst is. Daarnaast waren de jongens ook vrij groot (4050 en 4420 gr.), dit maakt een bevalling er dan ook niet makkelijker op. Liep bij Jarno 11 dagen en bij Dinand 7 dagen over tijd, waardoor ze misschien ook wat forser waren dan normaal, dit willen ze dan dus in de gaten houden, en mogelijk eerder inleiden? 5 augustus hebben we de echo, duimen dus voor een kloppend hartje, daarna horen we vanzelf hoe verder.
    Manlief vind het wel prettig, ZH bevalling. Is alleen de vraag of ik dan bij de gyn onder controle kom, omdat ik ook snel beval, dus dan mogelijk sowieso ingeleid moet worden. We wachten het wel af!

Nou ja, nogal uitgebreid geworden volgens mij :)!

Tot later!! X

14. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha kort verhaal zegt ze dan.

Hoop voor je dat deze beeb geen brede schouders heeft.
    ga duimen voor je met de echo..
    Hoe staat het eigenlijk met je buik? Is het al te zien?

15. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier zeg!

Zou ik vandaag dat bedje ophalen, belde die mevrouw gisteren af..
    Omdat ze hem toch niet wou verkopen..
    Wat een feest!

16. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar Gold af en toe spiekt, heb ik me nu maar aangemeld.
    Zijn best veel dames die in maart zijn uitgerekend.

Zit terug te rekenen, maar deze beeb is van de huwelijksnacht

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Av, wat speciaal zwanger van de huwelijksnacht,. Finn is en cadeautje van de huwelijksreis.

Aan het wachten op het vliegtuig wee4 hebben 2 uur vertraging. Laten we het er maar op houden dat dit niet onze vakantie is helaas. :(

18. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, prutske, vertraging is heel.vervelend. Zeker.als je naar huis wil.
    Hoezo niet jullie vakantie? Viel het complex tegen?

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Finn is van de week dat we er waren ruim 2 dagen flink ziek geweest helaas

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo we zijn weer thuis.

het complex was super en het eten e.d. waren ook goed.
    Alleen begon het niet zo fijn. We moesten om half 2 's nachts vertrekken thuis omdat we om 5.45 opstegen. Toen we rond half elf in het hotel aankwamen bleek dat we niet op de kamer konden. Daar sta je dan in je dikke kleren met een doodmoe kind dat niet in de buggy wil slapen. Uiteindelijk was het kwart voor een voor we op de kamer konden. gelukkig heeft hij toen wel gelijk goed geslapen.
    Twee dagen daarna werd hij ziek en hebben we twee dagen op de kamer doorgebracht. Om twee dagen later weer naar huis te vertrekken. Met 2 uur vertraging. Dat kwam overigens doordat een bagagewagen die de bagage in het vliegtuig moest laden het vliegtuig had geramd. Het vliegtuig had een flinke deuk en moest daarom aan de grond blijven en alles en iedereen moest worden over geladen.

Finn heeft het beide keren in het vliegtuig echt super goed gedaan lekker een dutje gedaan en lief gespeeld bij papa op schoot. Want dat zit voor mij toch effe niet meer zo lekker 2 uur lang een kind op schoot.

Gelukkig is hij weer top fit met alle streken erbij:D

Deel Deze Pagina