Dat is inderdaad niet echt leuk als dat gebeurd op de vakantie. Raar ook dat je niet gelijk je kamer op kon, vaak als je met kinderen reist kan dat wel. Hier helaas toch weer misselijk, nog niet zo heftig als eerst, maar lekker is anders. Nou moet ik ook zeggen dat het van de warmte kan zijn, kan zo slecht tegen de zomers in nederland
Ik ben BOOS Opel gaat niet mee betalen aan de kosten van mijn auto. Terwijl en motor typisch na 3.5 jaar nog niet stuk niet stuk hoort te gaan Dus dat gaat ongeveer 2000 euro kosten helaas. Av, balen dat je zo misselijk bent
Na 3 jaar ids de garantie voorbij. Maar de garage houder ging het toch effe proberen om coulance te krijgen maar dat is dus niet gelukt
Hey dames! Nog een beetje uit te houden bij jullie? Hier echt niet meer, veels te warm! Vannacht is een van mijn grootste nachtmerries uitgekomen, mijn miskraam is in gang gezet. Heeeeeel lang verhaal kort: heb ontzettend veel buikpijn en ben verdrietig. Ben blij dat mijn man en ik het goede nieuws hebben gedeeld met mensen, nu delen we ons verdriet. We gaan DOOR. Ik hoop dat dit echt heel snel achter de rug is nu. kusje
Gold, ik vind het echt verschrikkelijk voor je.. Hoop echt dat het snel beter gaat met je en dat de volgende de hele rit uitzit Heel veel sterkte.. Denk aan jullie! X
Gold, hoe is het meid? Is het bij jullie ook een beetje afgekoeld? Hier gelukkig wel. Maar er is hier nog geen druppeltje nat gevallen. Vandaag weer een moment gehad dat ik helemaal niet lekker werd. Ik begin dan te zweten, wordt ook helemaal wit en misselijk. Was net met het eten dus niks gegeten, uur later een boterham en nu gaat het weer goed. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Denk de warmte, ik heb dat nl ook.. Wat meer drinken wil soms wel eens helpen. Zoon lief had te straks ff me tablet kapot gemaakt, morgen maar eens informeren wat dat grapje me gaat kosten..
Ik ben ook al weken flauw, bij mij is t het weer. Goed eten en drinken! Las t av, balen zeg! Gold hoe is t nu met je?
Hey dames, hier een update: gisterenochtend werd ik wakker, kiplekker. Mijn man was een uurtje op kantoor en is naar huis gekomen, hij trok het niet. Hij is er emotioneel meer van onder de indruk dan ik zelf. Dus lekker met zijn drietjes de stad in gelopen, in de middag kreeg ik pijn. Heel veel pijn. Dacht dat ik serieus dood ging, zoveel pijn in mijn buik. Ik voelde me driedubbel gestraft. Sterfdag van mijn moeder, miskraam en die pijn. Moeder natuur doet haar ding maar lief is ze niet voor me geweest deze keer! Na 2 uur twijfelen of we naar het ziekenhuis zouden gaan was de pijn opeens weg. En voelde ik me weer kiplekker. Tegen de avond ben ik het vruchtje verloren. Dit soort verhalen heb ik altijd overheen gelezen. Als een struisvogel. Maar nu schrijf ik hier zelf over. Heel gek. laat je NIET onzeker maken door mijn verhaal, want ik ben zeker niet de uitzondering op de regel en het gebeurt nou eenmaal, heel belangrijk is om naar je lijf te luisteren, ik voelde sinds vorige week al helemaal niets meer, borsten kleiner, was niet meer moe, had energie voor 3, en ik voelde me ook niet meer zwanger. Dus zwangere dames, probeer te genieten van je misselijkheid, vermoeidheid, gebrek aan eetlust etc. En klaag maar raak! Net bij de arts geweest, ik vertrouw meer op hem dan op mijn VK (het woord afwachten wil ik NOOIT meer horen) en hij zei dat het met zo'n vroege termijn (4 weken sinds bevruchting) mis is gegaan omdat het vruchtje op een niet zo'n ideale plek is ingenesteld (te dicht bij de baarmoeder hals, of eileider) Erfelijke factoren of chromosomale afwijkingen komen pas later om de hoek kijken als de organen, zenuwstelsel etc worden ontwikkeld. Dus een simpel geval van pech. Met mijn vruchtbaarheid is niets aan de hand, en ik doe het prima ook gezien mijn leeftijd, aldus de arts. Goed, lang verhaal kort: pech gehad, en weer doorgaan, maar er wel stil bij staan en het een plekje geven. Dank voor het meeleven
Wow, gold, super geschreven zeg.. Dat kan jij toch altijd zo goed.. Wel fijn dat er lichamelijk niets mis is
Hello lady's, heb me helaas ziek gemeld vandaag, had een avond dienst maar om 12 uur had ik nog niets kunnen eten en dan ook voor C. zorgen is ff te veel. Had gisteren de vk al gebeld, die had wat tips gegeven, maar het helpt niet. Mijn.eigen ha is op vakantie, maar gelukkig heeft de vervangende medicijnen uitgeschreven, die om 4 uur klaar liggen. Ze moest wel lachen, omdat ik aan het mopperen was dat het sneller was dan bij de vorige zwangerschap, ze zegt alles gaat sneller, je buik en als het mee zit ook je bevalling.. Dat mens had de grootste lol.. Haha Nu maar duimen dat de medicijnen helpen
Balen AV ! Hopen slaan de medicijnen snel aan, lijkt me zo erg! Heb t bij mn zus gezien natuurlijk, drama, bah !! Gold, idd heel mooi geschreven!
Moet hem innemen voordat ik ga slapen, dus morgen weet ik of het aanslaat. Duurt altijd ff met medicijnen. Heb wel wat gegeten vandaag, dus dat is heel wat.