Gold, wat kan jij het mooi verwoorden zeg. Av, Hopelijk voel je je snel beter. Hier ligt finn voor het eerst in zijn grote bed. Hij is gelijk gaan slapen. Dus ben benieuwd
Hoe is het gegaan in zijn nieuwe.bed? Ik voel me wel wat.beter, nog niet super, maar ik kan weer uit bed komen. Heb Collin net ff bij oma en opa gebracht, kan ik ff bijkomen. Zometeen en leuk shirt bestellen om het te vertellen.. Al wacht ik tot we terug zijn van turkije
Av, 2 keer uit bed gevallen oeps, maar daarna sliep hij ook meteen weer een hij wil vanavond weer in het grote bed slapen dus het gaat goed. Ik kreeg van mijn vk het advies om de papierrn van evt. Echo en van de vk mee te nemen op vakantie. Misschien ook en tip voor jullie.
Aaaahhhh, had je geen hekje ervoor? Dat is een goeie, alleen hoop ik dat ik voordat ik op vakantie ga een afspraak heb voor de echo. Ze zijn bij ons niet zo vlot nl en ik mag pas 6 augustus voor alleen de intake..
Princi, haai Av, ook een goede dag Hier een super dag gehad. Lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag eerst effe een dutje Gedaan en daarna ern verjaardag van het zoontje van vrienden. Finn vond het geweldig. Er was water en zand
Half prutske, ik knap pas tegen de avond op. Heb net mijn leiding een mail gestuurd. Daarin ff alles uitgelegd. Ook dat ik met deze medicijnen niet mag auto rijden. Blijf deze week thuis en hoop echt dat ik dan weer kan werken.
Hey hoi AV ik hoop echt dat je je snel beter voelt, niet leuk zo op deze manier. Ik wil even klagen hoor... Mijn VK die me zo goed begeleid heeft met mijn zwangerschap laat het nu mooi afweten... Ik voel me echt een beetje in de steek gelaten, ik moet zelf de telefoon pakken en vragen voor een echo, wat ik kan verwachten in het algemeen qua herstel, mijn temperatuur, wanneer hcg uit mijn lijf is etc. Ik ben geen kindje dat aan de hand meegenomen moet worden, maar een klein beetje nazorg in de trant van: "Hoe gaat het met je?" zou ik waarderen, heel erg zelfs. Nou begrijp ik dat hun core business de andere kant van het verhaal is, die ken ik maar al te goed, maar kom op zeg ... Zullen wel het laatste restje hormonen zijn die me beheksen maar ik was vandaag goed boos Maakt niet uit wat er gebeurt het is altijd de teleurstelling die volgt op verdriet, en het eindigt met rust, maar boosheid gaat er aan vooraf
Gold je mag zeker teleurgesteld zijn! Ook een miskraam hoort door een vk begeleid te worden. Ik zou het ziekenhuis zelf bellen voor advies van een gyn en een echo, en je steun krijg je wel van de lieve mensen om je heen! Dikke knuffel meis.
korte update: echo net gehad, baarmoeder was helemaal schoon en blaasjes waren al weer te zien op de eierstokken. Had gelukkig mijn favo echoscopiste, Elly Verduyn, en dat is een topwijf. Florine heeft nee/NEIN ontdekt: "Wil je een banaan"NEIN "Wil je drinken"NEIN "Wil je naar Dora kijken?" NEIN "Wil je een broertje of zusje?" TAS .....
Fijn om te lezen dat er toch iemand is die je wel wat kan vertellen. En dat alles schoon is, is helemaal goed nieuws. Kan je straks weer verder voor de volgende ronde. Heb net bericht terug van mijn leiding, die reageerde echt zo relaxed. Als het niet gaat, gaat het niet. Ik blijf niet voor niets thuis stuurde hij. Dat vond ik wel fijn om te horen..
Gold, dat is fijn!! Zowel dat je baarmoeder leeg was als dat je je favo had!! AV, dat is ook al echt fijn! Dat geeft rust toch, als een leidinggevende meeleeft! Hoe is het met alle andere zwangere? En alle niet zwangere? Mooie foto lolly van je mannen op facebook . Ja Tibbe is oom ineens aan het praten joh. Hij kent het nijntje dierenboekje uit zijn hoofd en doet alle geluiden na. Behalve het varken dan, dat wil maar niet lukken en eindigt altijd met een hoop gesnuif en gezicht haha.
ZO GAAF! Ik zo meteen meekijken met een live echo van mijn vriendin in Denemarken! Kijken of het een burgertje of worstje is
Hoe doen ze dat gold? Wel erg tof zeg! Ik heb ff afstand genomrn van het maart topic. De een na de andere geeft daar een mk. (sorry gold) Kan dat nu ff.niet zo goed hebben. Vind het nl nog steeds zo klote voor gold.
Hey meiden, ik was dr wel. We waren op vakantie vandaag terug gekomen. Had af en toe wel wat meegelezen, maar kon niet inloggen met de ipad daarzo. Balen dus, anders had ik wel wat meer gereageerd. Liefs voor iedereen, en vana nu spring ik weer in! xx
Was super. Deze keer in nl gebleven, normaal zuid frankrijk Op een camping in heerde, met de eerste 2 weken super mooi weer! Heerlijk weinig gedaan haha
YAY Sjoon welkom terug Maart topic kijk ik niet meer, doet me pijn. Blijf maar lekker hier AV, een mk 'dicht' bij je is al genoeg, ik zou dat ook niet trekken. Morgen en overmorgen werk ik hele dagen, Florine naar de go .... ben er helemaal kriebelig van, een dikke 3 weken alle dagen met die kleine... En met wat er allemaal gebeurt is.. Ben blij dat ik ga werken