@Sjoon, gaaf zon vakantie met mooi weer heerlijk! @AV, ik kan met voorstellen dat je nu even afstand neemt. je weet dat het kan gebeuren maar je hoort het liever niet. @Gold, gaaf meekijken met de echo. Vond je het niet moeilijk? Wel een opluchting dat alles schoon was. @Princi, hier gaat het goed. Wel flink onzeker omdat ik de kleine nog niet heel goed voel en pas volgende week een echo heb en controle bij de vk. Er heeft dan 4,5 week tussen gezeten met de controles. vandaag naar de beekse bergen geweest. Het was er lekker druk. Finn vond het erg interessant allemaal hij had maar weinig tijd voor zijn dutje. gelukkig heeft hij toch nog 45 minuutjes geslapen. En nu voor pampus op de bank. Ik ben helemaal total loss van dat dagje (en heel de week helpen met klussen aan de dakkapel)
Ik vond het juist fantastisch om mee te kijken met de echo Wat ik mezelf gun, gun ik anderen 10X zoveel En daarbij is zij een hele lieve ontzettende dikke lieve schat van een vriendin, die het (ook) niet makkelijk heeft deze zwangerschap (hematoom, placenta previa, pre enclampsia vorige zwangerschap, spoedkeizersnede, woont in Denemarken etc.) En die kleine die nu zo mooi groeit in haar buik is MIJN petekindje Ik kon alles zien en horen, wat een verschil met 'pretecho's' hier in Nederland... ALLES is mega kindvriendelijk daar in Scandinavië, en het lijkt er net even allemaal iets beter geregeld. Ik kreeg een login met paswoord een url, en kon live met de monitor meekijken. Live broadcast - Velkommen til en fantastisk oplevelse - LCB Holding ApS / Zilstorff Holding ApS Met google translate kun je het wel lezen denk ik In een volgend leven ga ik daar wonen Prutske, doe je rustig aan?
Gold, ik snap het. Ja ik moet wel. Finn gaat morgen naar oma en ik ga alleen even met R plafondplaten halen en lekker koffie leuten bij een vriendin.
gold ik ben ook zo'n denemarken fan, heerlijk he Vind het prachtig hoe liefdevol je over je vrienden praat. Goed dat je gaat werken, hielp mij toen heel erg met mijn miskraam, even weer wat doen. sjoon: lekker hoor, vakantie lees hier verder wel mee hoor, maar heb weinig puf de laatste dagen. beetje op en neer, gedoe met huis, bank en ex, maar ook leuke tijd met familie, vrienden en grey, dus ik wordt steeds heen en weer geslingerd. Maar heb alles in mn koppie op een rijtje nog hoor, dus komt goed ga nu lekker met mn boek mn bedje in
Sahi, kom op je bent echt heel sterk! Zo hier toch maar voor mezelf en mijn gezinnetje gekozen. Vanavond gezegd dat ik ga stoppen met de activiteiten commissie van onze corso buurt. Wordt allemaal toch wat te veel nu en ik ga er tegenop zien om lekker te gasn bouwen erg jammer. Hoop dat ik straks weer rustig daarheen kan
Sahi, kop op.. Je bent super sterk.. Komt allemaal goed. En prutske, groot gelijk dat je voor je gezin en jezelf kiest. Misschien komt het ooit wel weer joh. Vandaag een slechte dag, helemaal leeg gespuugd vanmorgen. heb een extra tablet ingenomen in de hoop dat het morgen beter gaat. Ga maandag wel weer werken, denk dat het niet beter wordt dan dit. Kan niet thuis blijven tot ik niet met zo ziek ben. Gean, hoe gaat het met jou buik? Is het nog te verstoppen?
AV, ben zelf al vrij stevig, maar krijg nu echt al wel een buikje. Zag vanmorgen een moeder van een meisje bij Jarno uit de klas echt loeren haha. Laat het maar komen, heb nu nog meer een flubbuik Balen dat jij je zo beroerd voelt zeg !! Morgenochtend mijn eerste echo, ben er wel gespannen voor.
Ben twee dagen vooruit gezet, mn banner klopte al niet maar ben nu 10 + 4. Idd heerlijk gevoel Prutske!
Hoi hoi, Ik kom ook weer eens binnen vallen. Alles gaat hier goed hoor. Fabian heeft vakantie van school dus dan is het thuis weer even wat drukker, maar wel gezellig. @gold een hele dikke knuffel voor jullie. Hoop voor jullie dat jullie het een plekje kunnen geven. @prutske groot gelijk heb je. Eesrt aan jezelf en aan je gezinnetje denken. @av en hoe gaat het met je? Heeft het extra tabletje nog geholpen? @sjoon in heerde op vakantie toe maar mocht je wel zover van huis af . Heerlijk he niets doen. Ik ben de dagen aan het aftellen dat ik vakantie heb. @praten Lucas wil steeds meer gaan praten, wij verstaan het soms maar een buitenstaander totaal niet denk ik. Fabian= fawa Vrachtwagen= vawa Boven= bo Trampoline= trampo (lijkt nog het meeste) Visjes= sissies Wij zijn lekker aan het genieten van het mooie weer. Van de week met m'n zusje naar het strand geweest. De jongens vonden het prachtig lekker scheppen in het zand. Lucas slaat dan gerust z'n middag slaapje over. Hij slaapt in de auto dan wel gelijk.
Heey lolly, Dat praten klinkt heel bekend. Wel willen maar voor een buitenstaander niet te volgen. Finn heeft gisteren voor het eerst geverfd, was bij hrt kinderuurtje van onze corsobuurt. Hij had vooral zichzelf geverfd.