sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wauw, gejanne, dat is fijn!
    en helemaal goed natuurlijk dat jullie verliefd zijn op het huis!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja absoluut fijn! Hopelijk gaan we het daar goed naar onze zin krijgen!! Neem aan van wel ;)

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hier ook een ipad, ik deed er niets mee tot ik Sjoon leerde kennen haha!

@Duckertje ik ben Fmt 28 jaar, zwanger geweest van T. een jongetje die is na 25 weken zwangerschap geboren en vlak daarna overleden. (toen was ik 21) relatie is er door kapot gegaan.
    Daarna een hele lieve nieuwe vriend en nu 4 jaar samen, nog niet getrouwd maar we wonen eigenlijk vanaf dag 1 samen. 3 jaar lang geen anticonceptie geslikt, mijn opa overleed en dit bleek achteraf mijn 1e zwangerschapsdag van Fae te zijn. Nu is dus onze lieve kleine Fae er en wij zijn heel erg gelukkig en nog steeds verliefd. Oja mijn vriend is grijs (34j) en ik ben heel erg klein dus mensen kijken ons altijd heel erg raar aan hahaha :D. We hebben een kater en een poes echte poezenvriendjes hier.

@all : Wij hebben een midweek geboekt : 16 april gaan we naar centerparcs. Ik heb er zin in.

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zeg, jullie hebben nog een slechte invloed op mij! ;)
    Ik wil dadelijk ook een IPAD! :)

Nee hoor, ik vind het wel gezellig met jullie!

En lekker dat het buiten is! Lekker even met Pepijn en Duck gewandeld. Krijg gelijk weer zin in de zomer!

Gejanne, leuk dat jullie zo verliefd zijn op jullie huisje!
    Wij zouden ook graag nog eens verhuizen..... Al zou ik er wel tegenop zien. Alles inpakken enzo...

En leuk dat je zo'n goede band hebt met Misja! :)

Sjoon en Gejanne, vinden jullie het achteraf jammer dat een tweede niet eerder luktte?
    Ik begrijp dat jullie het ook wel een mooi leeftijdsverschil vinden nu?

De natuur is niet te dwingen natuurlijk.... ;)
    Was het bij jullie snel raak bij de eerste??

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha.....

M'n vriend is grijs... 34....
    De mijne ook! ; ) Alleen nog niet grijs! :)

Leuk joh Centerparcs! Ik zou ook wel weer eens willen.....

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Van je zoontje had ik idd meegekregen ja...
    Lijkt me moeilijk zoiets!

Ben ook heel blij voor jullie dat het met F. helemaal goed gekomen is!

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

we kunnen wel een ipad clan beginnen! hahaha

ik vindt het achteraf niet erg dat het leeftijdsverschil groter is.
    ze zijn zo zelfstandiger al... chiel is zelfs overdag helemaal zindelijk sinds elynn 2 weekjes oud was.
    chiel is een enorm trotse broer en het is makkelijk dat ze dus zelf al veel kunnen. zoals broodje eten, aankleden enzo.. ik denk dat je drukker bent als je 1ste nog niet kan lopen en je heb al een tweede of bent hoog zwanger. nu begrijpen ze ook al meer en ga je makkelijk ergens naar toe (ik doel dan op bv een binnenspeeltuin, stad enz)

ik was gestopt met de pil in juli 2007 en na de "echte" ongie zwanger geraakt, dus eigenlijk voor ons in rond 1 al!!

in mei 2009 wilden we voor een tweede gaan
    ik dec 2010 een miskraam gehad
    daarna wachten op de ongie, vk zei dat het 6 wkn kon duren. precies 6 wkn erna ongie, en gelijk daarna zwanger geworden van elynn! :)

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Duckertje: tis zeker veel gedoe, zijn eind december naar deze woonplaats verhuisd, omdat we heel onverwachts twee dagen na de geboorte van Dinand ons appartement verkochten, bizar. Stond bijna 2 jaar te koop. We moesten er dus al snel uit. Nu mag het allemaal nog een keer, alleen had ik nu bepaalde spullen voor het gemak maar even snel een plek gegeven, waar ik nu dus wel over na moet gaan denken!

Nee, achteraf vind ik het niet jammer dat dit verschil er tussen zit. Dinand is gek van Jarno, hij lacht sowieso altijd snel, naar iedereen, maar hij hoeft Jarno maar iets te horen, nog niet eens te zien of de lach is er al. Geweldig!! De natuur is idd niet te regelen. De eerste zwangerschap was eigenlijk direct de eerste keer raak, terwijl toen mijn cyclus verschrikkelijk onregelmatig was. Na de zwangerschap kwam er pas regel en toen heeft hij anderhalf jaar geduurd!

En wat Sjoon zegt, ik heb Jarno ook zindelijk, is gelukkig gelukt voordat Dinand er was, hoef hem nu zelfs niet meer te helpen met plassen! Echt heel makkelijk, twee kleintjes snel op elkaar is toch veel drukker denk ik zelf!

FmT: oh, heerlijk, op vakantie! Komt al lekker dichtbij, lijkt mij ook wel wat!! :)

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie zo open zijn!

Voor m'n zwangerschap was m'n cyclus idd zo onregelmatig als wat!
    Toen ook gelijk raak....
    De afgelopen maanden kon ik er juist de klok op gelijk zetten....

Maar ook goed te horen dat het dus ook alleen maar leuk kan zijn als het nu wat langer duurt. Hoop alleen dat ik dat met m'n medicatie vol ga houden, maar dat moet dan maar...
    En manlief begint zich "oud" te voelen... Maar ja, een jaar meer of minder maakt dan ook niet uit!

We zien het wel, jullie horen het zeker als het zo ver is! :)

Gejanne, wel mooi natuurlijk dat je toen je appartement verkocht hebt, maar idd ook een hoop gedoe!
    Maar als je van de zomer lekker aan kant in je huisje zit, ben je dat zo weer vergeten!

Ik ben trouwens bezig met m'n facebook....
    Nu nog eens ergens een leuke foto zoeken op m'n computer....

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als je wilt duckertje, wil ik jou, of mag je mij wel toevoegen ;) :)

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal jullie even m'n naam Pb'en!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

gelukt!

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
  14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou, de meeste van jullie geaccepteerd! Leuk! :)

Ik ga morgen eens verder neuzen!
    Nu aardappeltjes koken en Pepijn een flesje geven!!

Tot morgen!!

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Duckertje, ben benieuwd wanneer het zover is en je zwanger bent, als het lukt!
    En was idd echt een hoop gedoe, net bevallen, de dag erna een bezichtiging, volgende dag verkocht en toen Dinand een week en twee dagen was hebben wij ons aanstaande huis al gekocht :) Ach, je moet er iets voor over hebben ;)

16. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Oh ik zie dat ik gespot ben haha (door FmT)

Ik lees al een hele tijd mee met jullie oude topic..
    Echt meekletsen heb ik nooit gedaan omdat het altijd een hechte groep leek..
    Maar nu lijkt het mij erg gezellig om mee te gaan kletsen! :D

Ik zal alvast wat over mezelf vertellen.
    Ik ben 23 jaar oud en woon samen met mijn vriend en zoontje in Den Haag.
    Op 26 oktober 2011 ben ik bevallen van mijn zoontje Liam.
    Het is een heerlijk tevreden mannetje!
    Sinds 2 weken ben ik weer aan het werk. Ik werk op een kdv. Ik keek er erg tegenop om weer te gaan werken.. maar nu vind ik het toch wel weer fijn!

Liefs Dani88

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Dani88. Toch wel weer lekker he, om iets anders te doen dan alleen maar thuis met de kleine bezig te zijn! Vind ik tenminste wel!

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dani :D

Welkom in onze nieuwe club haha! Ik ben wel bekend met Den Haag mijn nicht woont er, vrienden en mijn vriend rijd er elke dag heen die word ingehuurd door het bedrijf met een grote T waarvan ik mijn ontslag heb gehad door reorganisatie.
    Lekker hoor aan de slag zijn, ik ben het thuiszitten ook wel beu, zeker omdat ik niet zo heel veel kan doen door mijn armen. Zit Liam op het kdv waar jij werkt?

Wat een mooie naam Liam.

Ow ben wel blij dat ik dit topic geopend heb hoor. Effe nog teruglezen heb alleen Dani haar bericht gelezen.

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen !!!

gister te drukke dag gewerkt van 8 tot 20.30 toen ff uurtje tv en naar bed .. vannacht heeft tim niet geslapen en alleen maar gehuild arm manneke vanmorgen gaf hij aan dat er een spook op zijn kamer zat die hebben we weggejaagd hopelijk gaat het vannacht beter .. naar school gaan is dus toch wel heftig voor mijn kleine bink ! vanmiddag is hij thuis dan lekker dvd aan en op de bank
    lisa sliep gelukkig door ondanks het vele gehuil en gehoest van tim! ze is net in bad geweest en slaapt nu

Dani en Duckertje van harte welkom !!!
    maar hier zijn we allemaal nieuw he .... hihi

duckertje je woont idd vlakbij ! leuk leuk

ik ga snel verder met huishouden .. moest 6 paginas bijlezen ! gezellig druk en leuke meiden hier

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik ook weer eens, nogal druk geweest vanochtend....

Dani, welkom! :)

Ik heb trouwens net ook even met het andere oktober-topic meegelezen, maar wat is het daar druk zeg!
    Daar kom ik echt niet aan toe hoor!

Hoe is het verder met iedereen? Gister was het weer stukken beter! ;)

Groetjes, Duckertje

Deel Deze Pagina