Oh oh oh, wordt echt tijd dat hij we door gaat slapen hoor. Gewoon weer 2x vannacht. En nu al een uur wakker, dat gaat een zware avond werken worden
AV: nou zeg, Collin ga jij eens doorslapen!! zal het door die tandjes komen? je hoort dit trouwens wel vaker bij bv-kindjes, dat niet doorslapen. sterkte meis! ik zie op de FB-groep allemaal mensen van 'het andere topic'. Dus het is een beetje mis gegaan had het op het andere topic al gezet, maar hier ook nog even, wat vinden jullie: maak me ook ineens druk over mn borsten, ze zijn pijnlijk af en toe en ik voel wat knopen in die melkklieren. terwijl ik echt al heel lang geen bv meer geef (met de kerst was het op). vriendje vindt dat ik naar de dokter moet als ik me druk maak, maar ik ben nogal een hypochonder, dus ben bang dat ik overdrijf... Vind het lastig... En heb ook geen zin in dokters die er maar aan zitten, in mn kraamtijd en de tijd erna hebben zoveel mensen aan mn borsten gezeten, heb ik echt geen zin meer in...
gewoon ff doen sahi, heb ik ook een keer gedaan, moest van vriendje... hij voelde zich er minder prettig bij dan ik, mede doordat zijn moeder door borstkanker overleden is
sjoon: oei, ja dan is het helemaal spannend! Hier geen familie met borstkanker en ik denk ook niet dat ik meteen kanker heb, maar het is gewoon niet fijn. had natuurlijk ook dat gedoe met die cyste en dat is wel allemaal door hormonen gestuurd, dus mn vriend vindt het wel wijs om op zn minst even advies te vragen. zal van de week wel even bellen
ja, aan onze kant ook geen borstkanker in de familie, maar goed, vriendje was er niet gerust op. en als de huis arts je gerust kan stellen is het ook al goed denk ik, voor zo iets zou ik denk ik ook wel gaan, gewoon voor de zekerheid.
ja gewoon even bellen idd.. Of een afspraak maken. Altijd goed om bij onzekerheid of twijfel toch even langs te gaan...
Even een vraagje voor jullie allemaal, Onze F heeft sinds een paar weken een sterke voorkeur voor 1 knuffeltje. Inmiddels slaapt ze hier dag en nach mee. Het knuffeltje kwam volgens mij uit de blije doos ofzo. En ik wil er graag 1 of 2 als reserve. Misschien heeft iemand hem thuis liggen, en doen jullie er niks mee? Dan wil ik(tegen betaling) deze graag overnemen! Dit is hem:
@ sahi: zou wel ff langs gaan. En misschien stom, maar als je denkt dat het je melk klieren zijn, ff kolven? @ sm: zat er bij mij niet in, anders had je hem mogen hebben. Zometeen maar ff eten maken en dan mogen we weer werken
@sm sorry hier ook niet gehad in de doos. @av jij ook al werken. Ik mag ook weer aan de bak. Werkse vanavond.
Hey meiden ik heb pauze op mijn werk dus ff bijlezen via mobiel Fb .. Ik wacht nog wel ff snap er niks meer van Nieuwe schema van lisa gaat best ok .. Is weer wennen voor ons meissie Ik ga er weer tegenaan.... Doei doei
over die knobbel, ik ga van de week even bellen voor advies. thnx in ieder geval voor de lieve woorden sunshine: ik heb niet zo'n knuffeltje, wel een gekleurde met een baby-hoofdje erop zeg maar, maar die vindt Yanna zelf erg leuk in bed AV: kan t nog proberen, maar ik lek verder niks, ook niet als ik het met de hand stimuleer. lolly: werkse! emma: jij ook werkse! meiden, Yanna is een narretje vandaag! Ze is normaal helemaal gek op fruit, eet zeker 1 of 2 stuks fruit bij het KDV en bij de oppas. Maar nu weigert ze elke hap bij mij. Gisteren wilde ze ook al geen pap en groente, dacht dat het was omdat ze het niet zo lekker vindt, maar begin een beetje te denken dat ze me aan het uitproberen is. bij de oppas en KDV zit Yanna altijd in een wipper, dus haar in de wipper gezet, toen ook weigeren, later nog even op schoot geprobeerd, maar toen vond ik het genoeg, dan maar niet. Als ze trek had in fruit, had ze dan wel genoeg kansen gehad om het fatsoenlijk te eten. maar ondertussen wel gieren van het lachen en lekker lopen kletsen, dus ze heeft verder nergens last van. kan dat al, dat ze me loopt uit te proberen? Anders heeft ze gewoon geen trek, ook best hoor. Maak me niet druk dat ze te weinig eet hoor, ze krijgt nog 4 flessen en een keertje wat minder is ook niet erg bij haar, maar maak me wel druk dat ze me loopt te sarren naja, ze ligt nu op bed en ben gaan stofzuigen en ze ligt nu heerlijk te tukken.
Altijdvrolijk, hier ook twee tandjes binnen 3 dagen Succes met poetsen straks Sahi, ik denk niet dat kleine baby's je kunnen sarren, of uitproberen. Als je je ergens zorgen om maakt, de dr bellen voor een afspraak. Doen wat Sjoon zegt, ok? (Sjoon heeft altijd gelijk !) Sunshine, ik ken dat knuffeltje niet. Florine heeft vandaag twee kiwi's op met een stuk honingmeloen. Dat haalde het zure er een beetje af
gold: ze ligt nu heerlijk te tukken, tussendoor een paar keer wakker geweest, dus denk nu aan het beruchte sprongetje. En dan is het inderdaad geen sarren, zit ze eerder zichzelf in de weg. Verder is het een schatje hoor kiwi ging goed? Ik durf het nog niet zo te geven, omdat ik er zelf allergisch voor ben (of was, al sinds mn kindertijd niet meer gegeten). en ik ga inderdaad na het weekend de dokter bellen en eventueel kolven wat AV zegt. zou wat zijn, als ik weer melk heb, haha! scheelt weer KV maar daar heb ik een beetje een hard hoofd in... oh en tandjes, hopelijk komen ze hier nu ook eindelijk echt door, want Yanna heeft er al een hele tijd last van (tenminste, dat denk ik)
nou meiden, ik heb toch weer melk! Wat raar! het zijn nu een paar druppels, dus niet veel, maar toch. ik ben echt helemaal in shock. Weet ook nog niet wat ik er mee ga doen, want de druk eraf kolven brengt misschien alles weer op gang. Dus ipv de dokter bel ik na het weekend de lactatiekundige wel, als er nog steeds wat productie is. *flabbergasted*
Joehoeeeeeee ik ben terug van cp! We hebben dus gewoon echt bijna geen regen gehad, heerlijk gewandeld, zwemmen vond F niet leuk (vond het ook wel koud ondanks dat het subtropisch moet zijn). Ik zal deze week wat foto's op de weblog zetten van F. Onze poes is boos dat we weggeweest zijn (ze zijn goed verzorgd) verder staan de wasjes al weer te draaien en nu even castle ville klikken ! @sahi met knobbeltje zou ik ook altijd langsgaan bij de dokter, beter dat ze ff kijken/voelen Die besloten club op facebook zijn dat alleen nog maar dames van hier ? Heeft iemand voor mij de link (per pm, zodat meelezers ook niet direct kunnen klikken).
@Sahi, dat kan idd.. Kolven kan het weer gaan opwekken. Waardoor je weer de borstvoeding op gang kan krijgen. Ik zou ook even overleggen met de lactatiekundige. Succes.. hihi bizar he? dat het lichaam zo werkt... @Fmt hoe is het? weer lekker thuis? Hoe is het met het handje van F? Jammer dat jullie t knuffeltje niet kennen/hebben. Heb net op marktplaats op een aantal knuffeltjes geboden. We zullen zien. Ja de groep op Facebook. Jammer. Met mijn oude klas (groep 8) En familie, werkt het heel goed. Maar nu raak ik ook in de war van alle namen enzo. Ik weet verder ook geen site waar we dan prive berichten en foto's kunnen plaatsen..?
@ Altijdvrolijk, hoop dat jouw kindje gauw weer doorslaapt. Is wel eens lekker weer fatsoenlijk te kunnen slapen. Tandje 2, heb je iets wat erbij kan helpen? Ik heb laatst wat middeltjes doorgekregen vanuit het CB. @ Sahi, als je twijfelt, misschien even de huisarts bellen voor advies? En als je een kolfapparaat, kan je even proberen leeg te kolven.. @ Sunshinemama, ik heb ook niet zo'n knuffeltje helaas.. @ Goldduke, gingen de kiwi's goed? @ FMT, dat is inderdaad ook een goede ja, dat de link uit het topic verwijderd worden. Zodoende kan niet iedereen meteen naar Facebook linken.
Ow misschien dat kolven inderdaad geen goed idee is, heb daar niet bij stil gestaan. Misschien kan je het al een lactatiekundige hier op het forum vragen?? Hier gelukkig weer 2 nachten beter kunnen slapen, heel fijn! Nu heerlijk genieten van het weekend en hopelijk lekker uitslapen. Ons meisje lijkt steeds weinig last te hebben van haar tandjes, krijgt nu haar 5e en 6e door. Of ik zie haar huilen voor wat anders aan, kan natuurlijk ook nog.