hier, gaat het goed, alleen moe, en koud heb ik het nu.... bah... bij het andere topic, moet je er gewoon inspringen, ik ga niet alles lezen wat al geschreven is voor dat ik daar kwam! haha maar goed, dat mag je natuurlijk zelf bepalen!! emma: wat naar voor Tim.... hier moeten we snachts ook af en toe tijgers en dinosaurussen weg jagen. ik ben benieuwd hoe chiel zal reageren als hij op de basisschool zit. zal waarschijnlijk in sept worden. schijnt een bepaalde regeling te zijn dat ze een bepaald aantal weken voor de zomervakantie geen kindjes meer op school laten komen die dan 4 worden. maar daar wordt ik als het goed is dinsdag over terug gebeld!
Hoi hoi Hier ook druk geweest. Bovenverdieping gesopt, was opgevouwen, beneden gestofzuigd, Joël in bad, flesjes tussendoor, honden uitgelaten! Dus ik zeg vanaf nu doe ik niks meer! Morgen weer een dag! Straks om een bakkie bij me schoonmoeder en nog eten koken! Vanavond sporten. @duckertje: Ik ben ook gewoon ingesprongen op het andere topic! Ga ook niet alles terug lezen! Dat kan ook haast niet! Doe gewoon mee met wat er nu geschreven word! @Emma: Bah wat een nacht!! Hopelijk gaat het komende nacht wat beter!
Even snel, hier een huilend meisje, ik vind het daar ook wel heeeel erg druk hoor, dus ik blijf ook hier hoor duckertje gisterenavond bezig geweest om te reageren en dan zijn er al weer drie pagina's bij gekomen. Nu even een tutje erin doen. Ze is echt verdrietig snap er niets van.
Fijn dat ik niet de enige ben die het druk vind! FmT, zielig dat F. zo verdrietig is...... Misschien ook tandjes? Bij Pepijn zie ik onder al drie puntjes!! Hier roept er ook eentje mama!
@duckertje ik heb al een paar keer gevoeld want zien doe ik moeilijk in der mondje maar ik voel niet echt iets vreemds. Nu is ze wel weer stil maar ze heeft toch dik een half uur gebruld, ik ben dat helemaal niet gewend hoor.
@emma spokenjager haha. Och gossie die Tim zie dat lieve koppie zo weer voor me. Leuk he dat Duckertje vlakbij woont. @misja dan woon je hier ook niet zo gek ver vandaan wist ik niet meer. @duckertje Pepijn heeft een knap koppie en al 3 puntjes oooh @gejanne hoe was het bij de logopedie met Jarno ? Ik las vandaag over een baby van 6 maanden die al ging staan uit zichzelf ? Moet ik me zorgen maken over het feit dat Fae eigenlijk alleen maar ligt? Soms probeert ze wel te draaien maar dat lukt nog lang niet uit zichzelf.
Flesje zit er weer in! Meneer sliep ineens van half 12 tot half 3..... Schema weer door de war! Geeft ook niet, probeer er nogal losjes mee om te gaan. Iedere dag is toch anders! Zolang hij 's nachts maar stil is! Het kan natuurlijk iets anders zijn bij F. Je weet het nooit bij die kleintjes.... Hier zag in ineens een wit puntje, en steeds komt er eentje bij... Al is Pepijn ook niet echt heel huilerig hoor.... Ik heb nu zo'n bijtring voor in de koelkast, vind hij wel prettig. Waarschijnlijk wilt F. gewoon lekker kroelen met mama! Heb ik toenstraks ook eens even lekker gedaan!
Bedankt Fmt! Ben trots op m'n ventje! En zeker niet druk gaan maken, gewoon genieten. Ben ervan overtuigd dat iedere baby op zijn snelheid ontwikkelt. Hier vond "mevrouw de fysio" dat Pepijn achterliep.... Ze moest zeker nog eens terugkomen.... Een week later op CB liep hij weer voor.... Lekker laten doen!
duckertje: hoe kan het nou dat een jonge baby al "achterloopt" ?? dat vind ik een vage uitspraak zeg! misschien kun je dat met een jaar of anderhalf jaar eerder zeggen dan nu al. fmt: dat moet dan een vlugge zijn geweest!
Hallo allemaal! Wat een vreselijk weer zeg vandaag.. bah! Ik moest vandaag gewoon werken, maar omdat het lekker rustig was (weinig kids) kon ik lekker een paar uurtjes eerder naar huis . - Gejanne: Ja ik vind het ook zeker weer lekker om aan het werk te zijn. Dat thuis zitten was ik op een gegeven moment echt een beetje zat! Ben jij al weer lang aan het werk? - FmT: Oh toevallig dat je vriend hier werkt, wel weer vervelend dat jij bij dat zelfde bedrijf ontslagen bent! Ik had idd al eerder gelezen dat je druk aan het solliciteren bent, heb je al wat op het oog? Ja Liam zit ook op het kdv waar ik werk. Ik werk op een babygroep, en hij gaat 1 dag per week mee, alleen zit hij dan op de andere babygroep. Het is echt ideaal dat ik hem zo mee kan nemen, alleen hoor ik hem af en toe wel huilen. Daar moet ik nog wel aan wennen want het liefst ga ik dan naar hem toe, maarja dat is niet de bedoeling! - Emma: Ah wat sneu voor je zoontje dat hij vannacht zo slecht heeft geslapen! Maar wat je al zegt, naar school gaan is natuurlijk zo spannend en heftig, hopelijk gaat het slapen snel weer beter! - Duckertje: Ik heb ook weleens gezien dat dat andere oktober topic super druk is. Ik vind het hier juist wel gezellig zo!
@dani ooh lekker wat eerder naar huis, wel balen van het weer inderdaad. Ooooh dat lijkt me inderdaad moeilijk als je hem dan hoort huilen, maar je collega's zorgen goed voor hem toch . Wel makkelijk want als ze het ff niet weten dan kunnen ze wel bij je komen. Dat zou voor mij al geruststellend werken. Ik weet niet wat voor baan ik wil, ben in een sollicitatieprocedure maar die baan kan ik niet betalen hahaha.. Dus morgen weer een nieuwe brief op de bus. Wat voor werk maakt me niet uit, als het maar met service te maken heeft en het moet uitdagend zijn. Ik post nu wel ff in dat topic maar ik blijf zeker hier posten hoor. Vind die rust ook wel fijn zeker voor mijn handen. Ik ben er ondertussen achter gekomen wat Fae mankeerde, ik had met haar gespeeld op een kleed in de woonkamer en mevrouwtje wilde dus gewoon daar liggen. Heb ze er maar neergelegd en de verwarming weer lekker hoog aangezet. Poeh poeh wat is het warm hier in huis nu haha. Zodadelijk op pad voor de belastingaangifte, dit doe ik niet zelf maar daar betaal ik iemand voor zodat het goed gebeurd. @duckertje, hier ook best wel een schema waar we ons aan houden. Als het Fae alleen niet uitkomt dan maar eerder of later. Hier krijgt ze rond en nabij 7/11/15/19 of 8/12/16/20 en die van 20 uur probeer ik altijd een beetje te rekken als Fae geen trek heeft. Meestal slaapt ze dan ook wat beter door. Ik loop wel de halve nacht voor der tut honger heeft ze niet. Ik ga ook een bijtring halen, kan maar beter klaar hebben liggen hehe. Thx voor de tip
Fmt: Maak je geen zorgen hoor over draaien enz! Joël draait nog niet door is wel druk aan het oefenen! Maar officieel is hij nog niet zelf omgedraaid! Op CB zeiden ze tegen me tussen te 4 en 9 maanden! Geen reden voor paniek dus!~ Ik ga douchen!
Dit zeg ik dus nooit meer, hij opent zijn scherm en zegt, ow ik heb een fout gemaakt vorig jaar zie ik al wel meteen . Wij hadden dus superveel geld teruggekregen en dat vastgezet dus kan niets terugbetalen schrok me dood. Dus ik vraag in ons voordeel of nadeel. Nadeel zegt ie . Maar de belastingdienst had zelf de fout gecorrigeerd dus dat geld (in ons nadeel nog niet terugontvangen) hadden we dus als wel terug gehad bij de definitieve aanslag. Ik heb zo'n hekel aan belasting haha. Fae slaapt eindelijk, nog ff ZP doorlezen en dan lekker naar bed. Ik verwacht een nachtfles dus fijne nachtrust voor iedereen gewenst. Hopelijk niet teveel hongerige baby's vannacht
Nee hahaha Ik werd om 8 uur gewekt door haar met een dikke poepbroek weer. Fae heeft dus al 3 dagen achter elkaar gepoept nu, ow wat ben ik blij.
Super dat ze weer zo goed poept FmT, waar je al blij mee kan zijn he Ik ga zo Dinand badderen, dan naar mn vriendin voor een bakkie, vervolgens door naar mn ouders om daar te eten, vanmiddag daar naar de tandarts en dan vanavond weer mee-eten daar! Na het eten weer naar huis, dus ben de hele dag de hort op Fijne dag allemaal meiden!!
Jij ook een fijne dag Gejanne zonnetje schijnt weer heerlijk. Ow vriend werkt thuis en die is er vannacht om 3 en 6 uit geweest voor een tutje. Dus ik heb doorgeslapen Fae niet hahaha..
Hier ook om 8 uur gewekt door een poepbroek! Leuk toch?! En ik dacht dat vandaag mijn NOD was..... Temperatuur nog steeds hoog, niet ongi en nog steeds misselijk.... Zou het dan toch?! Ik doe pas van het weekend weer een test hoor, als manlief thuis is! Belasting.... Die moeten we ook nog! Al doen we dit wel zelf en we moeten er ieder een apart invullen, omdat ik nog als ondernemer ingeschreven sta. Bah! Enne, Fae wilde gewoon lekker warm liggen dus! Wij hier een redelijk schema, alleen van 5 flesjes tussen 8 en 20 om de drie uur.... Hij is het nu al een paar dagen iets aan het verschuiven, gaan richting de 4 flesjes. Gaat ook makkelijker nu hij groente en fruit krijgt! En tussen 20 en 8 horen we hem nooit.... Kan ik hier zeker beter niet neerzetten.... Gejanne, viel het mee bij de tandarts?? Emma, heeft Tim vannacht beter kunnen slapen?? Groetjes!!
Hey meiden ik kom ook mee kletsen. Vor diegene die mij niet kennen wij hebben een zoon geboren op 30 september met een gewicht van 3960 gram. Ik heb een super snelle bevalling gehad. Onze oudste zoon is bijna vier jaar en is deze week voor het eerst naar de basisschool geweest om te wennen.