Zo, even snel vanaf me werk. Het is een beetje drukjes nl @ Lolly: Ja ik mag ook. Moet morgen ook in de avond werken. @ Emma: Ach, gossie. Ze went er vanzelf aan hoor, komt goed @ Sahi: Misschien heeft ze haar dagje niet, kan ook hoor. Huh? Dat is inderdaad wel raar dat je weer melk hebt. Wist niet dat het kon @ Gold: Hoe doe jij dat poetsen? Tips?? @ Fmt: Zo te horen heb je het naar je zin gehad, dat is mooi! Hoezo is ze uit logeren dan? Dat bellen is niet erg hoor. Ik zou niet weten of dat kan, heb ik nooit gedaan. Ga je ons verwijderen??? Denk dat de 6de dan beter is, kunnen we nog even zoeken naar een lokatie @ MissXX: Ik heb Dentinox gekocht, dat werkt wel goed. Ik moet werken, dus dat is niet echt niets leuks @ Gejanne: Succes met inpakken, voor de 2de x @ SM: Ik zal je zometeen een mail sturen met me naam. @ Sjoon: Zo, druk weekendje zeg!
MissXX, ja, wij gaan zelf verhuizen, voor de tweede x in 4 1/2 maand 19 oktober is Dinand geboren, 21 oktober appartement verkocht en 29 december zijn we naar een tijdelijk huis verhuisd (huis waar mn zus hier voor woonde). Over een week de sleutel van ons nieuwe huis en over 3 weken willen we er wonen, dus druk druk druk
FmT: lekker genoten? AV: werkse Sahi: vreemd zeg, met je borsten!? Sjoon: super, naar Brussel, heb ook wel zin om weer eens lekker samen weg te gaan, maar dat wordt m niet voorlopig. Laatste x was 2 jr geleden naar België Dinand is potje vervelend, vannacht ook, om het half uur huilen Hopelijk van zn tanden!? Gisteren was hij al een half jaar. Maar goed, manlief en ik zijn helemaal moe haha, dus lekker vroeg naar bed. Manlief is nu behangboeken aan het halen, even eea uitzoeken voor t nieuwe huis. Verder eigenlijk weinig bijzonders hier!
Op zoweg.nl staan leuke aanbiedingen. Stond in de viva... Staan ook meerdere op. Ben nog nooit in brussel geweest
@ FMT, gewoon bellen hoor, zou ik wel doen. Ik heb haar nog nooit uit logeren gedaan, maar als ze bij oma is what's appen mijn moeder en ik altijd. Dus als ik aan het werk ben krijg ik ook steeds fotootjes, heel fijn! @ Sjoon, ow Burger's Zoo is heel leuk. Brussel ben ik ook nooit geweest. Ben straks wel benieuwd naar wat je ervan vond.. Het is hier inderdaad best rustig op het topic ja..
@ Gejanne, wat goed dat jullie je appartement verkocht hebben. Blijven jullie in Gelderland (zie ik achter je naam staan) wonen? Wat vervelend dat Dinand steeds blijft huilen. Hier was ze ook even bezig, maar dan is zo zo moe en wil gewoon niet slapen. Nu is het net stil geworden..
@melk: echt heel raar, snap er niks van. Zeker niet omdat het 4 maanden weg is geweest... zal eerst eens een topic hier openen op ZP bij de LK, zal na het weekend nog even bellen. maar een HA kan hier dus niks meer mee. hoef in ieder geval niet hypochonderig te doen dat het iets anders engs is sunshine: ik zal je pb'en met mn FB enzo gejanne: succes dit weekend! hier ook een zeurderig meisje, gelukkig niet in de nacht, maar klinkt als een sprong. sjoon: dat wist ik ook niet... raar toch? Veel plezier dit weekend fmt: ah F uit logeren! Ik zou ook steeds bellen of whatsappen ofzo Uit logeren doe ik eigenlijk nog niet gezellig toch, die spam AV: ben bang dat haar sprongetje toch nog moet komen Ze was niet eens vrolijk toen papa thuis kwam... normaal is dat meteen schateren, haha werkse Brussel is leuk hoor Maar een weekendje is lang genoeg Yanna wilde net ook weer geen groente, de fles ging er wel als een speer in. ze doet weer lekker baby-achtig, was in het vorige sprongetje ook. net plantjes gehaald voor de tuin, helemaal leuk Ook allemaal eetbare dingen gehaald, dit jaar weer een poging, kijken of het lukt.
Er is een nieuwe FB Groep gemaakt. De groep staat op Geheim. Als je lid wil worden PB me dan even je naam, dan krijg je van mij een link. Daar kan je dan op klikken om je lidmaatschap aan te vragen. Als je ook meteen een album wilt waar je foto's in kan zetten, noem dan in je PB even de naam van je kindje. Dan maak ik zo'n album meteen voor je aan. Verder kan alleen ik leden goedkeuren. Iedereen kan leden toevoegen, maar ik moet het eerst bevestigen. Sorry klinkt misschien heel stom, maar dan is het wat overzichtelijker, en hopelijk ''veiliger'' @Fmt, haha tegen jezelf kletsen kan ook heel leuk zijn he? Maar bellen? sjah als ik denk/voel dat ik moet/wil bellen. Doe ik dat gewoon... Volg je gevoel...
Sommige moeders die geen borstvoeding geven, of hebben gegeven kunnen het na 6 maanden nog op gang brengen....
ja adoptiemoeders kunnen ook borstvoeden, maar meestal wordt dat op gang gebracht met hormonen-medicatie. dus ik denk nu dat mn hormonen in de war zijn en samen met die cyste krijg ik allemaal complot-theorien over mn lijf Naja, ik heb het aan de LK's hier gevraagd en ik kijk het even aan.
Nou in ieder geval succes Sahi! Nog meer mama's waarvan hun kindje uit logeren is geweest? Ben ik wel erg benieuwd naar. Ik kan het echt nog niet over mijn hart verkrijgen, al lijkt het wel wel heel fijn weer een een nachtje aan 1 stuk door te slapen en dan ook nog eens meteen uit te slapen haha.. Maar daarentegen heb ik het idee dat mijn nachtrust niet opweegt tegen haast 's ochtends vroeg naast me te hebben liggen.. Dilemma!!
sjongen jongen, ik altijd met mijn goede ideeen... De FB is nu zo goed beveiligd dat de link zelf niet werkt...... Je moet vriendjes van elkaar zijn om bij de groep te mogen. Dus heb nu met mijn nep account mensen uitgenodigd... Sorry het kost wat moeite... .... Maar dan heb je ook wat...
hier nog geen logeren hoor. Gaat pas gebeuren als het óf echt nodig is (als wij weg gaan bijvoorbeeld of zo), of wanneer ze zo oud is dat ze het leuk gaat vinden (dus met 1,5jr eens naar opa en oma ofzo) maar nu kan ik dat zelf nog niet aan Wij hebben dan wel het geluk dat ze al vanaf de kerst doorslaapt en ik sinds die tijd maar 3 nachten eruit heb gehoeven voor haar zo'n beetje. Anders kan ik het me namelijk goed voorstellen dat je even voor je eigen nachtrust kiest. Als mn petekindje goed uit de fles had gedronken, had die hier wel mogen logeren af en toe (komt nog wel eens 2 a 3x per nacht en is 9 maanden oud). Maar die weigert de fles, dus dat gaat niet goed komen...
@Sahi, jah ikzelf ook wel! De aanhouder wint.. toch? Wat betreft logeren... Ja, ik wil het zelf nog niet. Als wij echt weg moeten in de avond. Brengen we haar naar mijn ouders. En dan slapen we allemaal daar.. beetje omslachtig misschien. Maar zo voelt het goed..
MissXX: zeker lekker dat we het verkocht hebben, stond bijna 2 jaar te koop. Woonden dichtbij Amersfoort hiervoor, nu dorp iets dichter bij mn ouders, nieuwe huis is daar ook! Sunshine: ik pb je even! Sahi: sprongetjes Heb ik me nooit in verdiept, hij heeft dit ook nooit eerder gehad en hij moet aardig hoesten, kan ook zijn dat hij het niet prettig vind om nu plat te moeten liggen, in de wipper is hij nl. gewoon vrolijk! Logeren: Dinand heeft nog nergens anders geslapen, maar als het nodig zou zijn, dat we een avondje samen weg zouden gaan en het gewoon handiger zou zijn heb ik er geen moeite mee! Maar vind het ook prima als het nog even duurt!
Ow ik dacht al bijna dat ik de enige was, maar ik heb dus wel moeite die stap te zetten. En met mijn eigen moeder heb ik dan geen problemen, maar er zijn ook nog een andere opa en oma. Dat zijn heel lieve mensen hoor, maar is toch anders dan je eigen ouders.. Inderdaad lachen de fb-perikelen..
oh ik zou Yanna liever bij mn schoonouders achterlaten dan bij mijn pa of ma. mijn papa en mama zijn 2 jaar terug gescheiden en hebben totaal andere prioriteiten en kunnen zich absoluut niet volledig focussen op Yanna. mn moeder past wel soms op, dat vindt ze fantastisch, maar ze is ook versleten aan het eind van de dag. En ze weet dat dat aan haar ligt en niet aan Yanna. dus uit logeren gaat liever bij mn vriendinnetjes of mn schoonouders.
He voel me bijna een slechte mama ! Nee grapje ik wil dat Fae ook aan dit soort situatie's went, en heel eerlijk ik denk dat ik het bij mijn volgende vakantie weer zo zal doen, na de vakantie een nachtje bij een van de opa's of oma's logeren. Al mijn wasjes zijn weg en gestreken nu, F der was word door oma gewassen en gestreken en dan kan ik morgen weer al mijn aandacht op F. richten + ik ben uitgerust van deze vakantie hahaha.... Het is toch anders vakantie met een baby dan ff lekker met zijn tweeën. Ik ben trouwens ook heel blij dat ik niet naar het buitenland ben gegaan met het vliegtuig poeehhh ..
@FMT groot gelijk hoor! Het zou voor mij zoveel makkelijker zijn als ik F wat meer kon loslaten.. Ik vind dat echt heel moeilijk. En kan het mezelf dan soms behoorlijk moeilijk maken..... Ik ga mijn bed in. Morgen 2 diensten werken, en dan zondagochtend ook weer.. Dus druk druk... Fijn weekend allemaal!