Bedankt voor je post, daar heb ik wat aan! Volgens mij komt er idd al meer door, kiesje als dat al kan? Merkte net op dat ze op dingen gaan kauwen in de hoek waar de kiesjes komen. Dus ga het met een ijsblokje proberen.. Eerder beet ze aan het eind van de voeding, nu van te voren.. Zodoende kom ik nu helemaal niet tot een toeschietreflex. Dus nu maar eens zo proberen..
@Misxx ik kan je helaas geen tips geven maar ik zie dat AV een hele hoop tips heeft neergezet. Hopelijk werkt een van de tips. @gejanne klets maar een eind raak hoor, ik kan me voorstellen dat je helemaal in je sas bent dat je eindelijk naar jullie toekomstige plekkie gaan verhuizen. Zoals je het beschrijft ziet het er mooi uit, ik ben benieuwd naar het resultaat. Hier net thuis van de verjaardag en F maar de laatste fles gegeven, ze viel gewoon tijdens de fles in slaap dus haar maar direct in bedje gestopt, ze was helemaal blij haar eigen kamertje weer te zien. Fotosessie zijn leuke foto's geworden. Ze is echt zoo mooi. Wel weinig foto's van haar alleen maar echt superleuke met haar nichtje en oom (oom is 14 jaar, ingewikkeld verhaal haha) daarna was ze het dus ook beu. Ik zag trouwens dat een hoop van jullie aangemeld hadden op de website van F. superleuk van jullie en dat stimuleert me ook om natuurlijk verder te schrijven (ik doe het natuurlijk voor F. ). Nu kan iedereen nog alles lezen maar straks word het wel besloten. Hier nog even spelletje spelen op facebook, ik wens jullie een fijne zondag allemaal.
Avondje was gezellig, maar nu komt er keihard een verkoudheid binnen zo lekker naar bedje. Fmt: ik had me nog niet aangemeld op de website van Fae, ben bang dan later te vergeten er te lezen, heb al zoveel dingen bij te houden op internet Schattig he, dat ze haar kamertje herkent Missxx: hopelijk gaat het straks weer beter met de bv, zou zonde zijn als je hierom moet stoppen toch! Wat een hoop tanden al zeg! Hier nog niks te bekennen. Nou, weltrusten dames!
GOEDEMORGEN! Tuinfeestje was leuk gisteren, niet koud, er waren terrasverwarmers en een groot springkussen voor de kleintjes dus die hebben zich warm gesprongen Ook was er een kleintje van 10 maanden, zo leuk om te zien wat ze dan al kunnen, kruipen, optrekken, proberen te lopen... geweldig. Mijn klein dametje is met papa thuisgebleven want ze was een beetje uit d'r hum, en dan laat ik haar liever in d'r eigen omgeving. Ze sliep in de ochtend al weinig, en in de middag ook, dus ik was overtuigd dat ze oververmoeid was. En vanochtend...tataaa.... tand 3 en 4 zijn door! In binnen bijna 3 weken dus 4 tandjes, zal ze nu even rust krijgen? Gejanne, ik zou ook bijna zin krijgen om te verhuizen als ik lees hoe je alles gaat decoreren. Klinkt allemaal erg leuk & mooi. RM kende ik niet tot de buurvrouw een eettafel had met stoelen, en ik vroeg wanneer ze die stoelen ging schuren om opnieuw te verven ...... WIST IK VEEL DAT DAT BIJ RM MEUBILAIR HOORDE Het zag er allemaal afgeleefd uit, maar nu snap ik dat het hoort en ook best wel leuk staat. Vandaag naar de bloemencorso wagens kijken, die staan om de hoek geparkeerd, altijd leuk, als het regent blijven we binnen
Goede middag, Gisteren nacht had Collin klokje rond geslapen. Was zeer verbaast, maar uiteraard was dit maar eenmalig en was het vannacht weer 1x tje. Al had hij om 23.00 uur ook ineens honger. Had helaas al gekolft (want rond etenstijd ben ik onderweg naar huis) en een kwartier later had meneer dus trek. Jawel, borsten leeg. Dus dan maar de fles met een beetje pyamapapje erin (was niet genoeg). Zuipt meneer gewoon ineens 200 cc weg :O Maar het mocht niet baten. @ Missxx: En? Nog gebeten? @ Fmt: Ben benieuwd naar de foto's. Zal me straks ook ff aanmelden op f.ae haar site @ Sahi: Ach, wees blij dat er nog geen tanden op komst zijn. Meestal gaan ze spoken dan @ Emma: Goede middag @ Gold: Welke zijn er nu bijgekomen dan? Hahaha, zag je al je man plagen op fb gisteren. Leuk is dat om te zien he, dat ze dan ineens veel meer kunnen. Veel plezier bij de bloemencorso
FmT: hoop tegen de tijd dat het klaar is wel even wat foto's te posten, maar hebben er ook zo'n zin in O, de website van F., heb het denk ik gemist, maar wil je ff pb-en? Dan ga ik me ook aanmelden, komen ook vast de foto's van de shoot op!? Ben benieuwd Gold: Logisch dat je jullie dametje liever thuis hield gisteren, is voor haar ook niks aan dan als ze niet lekker in dr velletje zit Fijn dat het verder wel gezellig was! Haha, vind zelf vooral de accessoires van RM erg leuk, heb al wel eea, die meubels moet ik wel ff aan wennen. Maar voorlopig komt dat er ook niet hoor! Maar heb wel erg veel zin om alles in te gaan richten!
@ Gejanne, leuk hoor! Is ook mijn stijl.. Wij hebben RM afgewisseld met andere meubels, vinden wij super! Je kan eventueel ook op MP kijken, al is mijn ervaring dat je dan bijna net zoveel betaald als in de winkel. Mensen bieden echt veel op RM, snap ik echt niets van! Ow, dit was een reactie op jouw post 1 of 2 pagina's terug..
Ik heb haar gisteren de rest van de dag niet meer gevoed, ze leek genoeg te hebben aan haar groente. Wel weer gevoed bij het naar bed gaat, dit is dan begin van de nacht, en dit ging weer prima. Verder heb ik haar vanochtend half 5 nog gevoed en zo kwaty voor 10. Dit ging dus allemaal goed zonder bijten gelukkig! Denk dus dat ze toch geen honger had en mogelijk wel last van haar tandjes. Maar gisteren heeft ze dus geen BV gehad van zo'n 10.00 uur tot 01.00 uur. Dat is 13 uur. Wel heeft zij 1 fles KV (180 cc) gekregen en een broodkorstje, fruit- en groentehapje.. Dit lijkt me dan weer erg weinig.. Maar dit gebeurt anders nooit, dus hoeft natuurlijk ook niet meteen erg te zijn..
Via MP is het idd nog heel erg duur, heb ik t net zo lief nieuw! Hebben we weer een reden om te sparen
@ FMT, Je klinkt zo trots! Ga je de foto's nog laten zien, op FB ofzo? Hoe ging het tijdens de shoot? @ Goldduke, goed dat ze door zijn nu, zal inderdaad wel wat rust geven ja.. Als ze niet meteen nieuwe tandjes gaat krijgen. @ Sahi, nog helemaal geen tandjes nee? Poeh had hier ook wel het geval mogen zijn haha..
@ Altijdvrolijk, dat zul je altijd zien ja, net kolven en dan honger. Knap dat je het nog zo doet, want jij geeft helemaal geen KV bij toch? Zelf ben ik niet zo heel goed in het plannen geweest, en in het openbaar voeden durfde ik nooit, zo zonde! Dus ik moest uitjes nog extra goed plannen. Kolven deed ik voor vertrek, zodat ze dat kreeg als we onderweg waren. Natuurlijk komt dit niet altijd goed uit, en moest ik wel KV bij geven. Dit vind ik wel jammer, soms merkte ik ook al snel een afname van productie. Daarom hoop ik nu nog wel een aantal maanden 3 voedingen per dag te kunnen geven, op dagen dat ik thuis ben zijn het er 3 tot 5..
Ben je al aangemeldt bij de site van RM? Dan krijg je ook acties per mail binnen. En sowieso vaak even kijken voor aanbiedingen op de site..
@ gejanne: leuk behang zeg! @ missxx: zou je geen zorgen maken hoor, als ze honger had, had ze wel geroepen. ik geef inderdaad alleen bv. Kv wil hij gewoon niet. Voeden in het openbaar, tja, niet echt gedaan. Ook niet nodig geweest, maar ik ben niet zo moeilijk, die gewoon en doek tussen me bh band. op hoeveel voedingen zit jij per dag? Ik nogop 6 incl groente en fruit.
Ik gemiddeld 4x (laatste dagen vaker 3x) BV en 1x FV Broodkorstje Fruithapje Groentehapje Ik ben behoorlijk ziek, dus heb even een beetje moeite met begrijpend lezen haha.. 6 voedingen inclusief zeg je, bedoel je dan 6x BV plus groente en fruit, of 4x BV plus een groente- en fruithapje?
Missxx: soms maakt mijn tel zelf ook andere woorden, haha. Maar ik geef 6x bv en dan krijgt hij fruit en een klein beetje groente. Ik heb heel lang op 7 voedingen gezeten en dat is sinds groente en fruit naar 6 gegaan. Maar het scheelt ook bijna 2 maanden.