sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    hoi hoi,

Zo, weinig gedaan vandaag.. :)
    Morgen weer een dag!

Fruitvlekken, ik hoorde van mn moeder dat groene zeep wel wil helpen? Maar dat heb ik niet in huis :).. Voor kleding is het wel de moeite misschien. Maar heb hier altijd spuugdoekjes, en slabbetjes bij de hand. Gewoon van de zeeman idd.

speelgoed. jah ik heb nog niet zoveel met geluid, behalve de activity center. Daar speelt ze wel graag mee. Ben nu op MP aan het bieden op een V-tech bal. Maar financieel zitten we een echt wel een beetje krap na een aantal tegenslagen dit jaar. Dus moet echt wel goed opletten..
    Misschien zie ik nog iets op de vrijmarkt volgende week.

Ik denk ook dat geluid ze wel kan stimuleren idd. En het is ook wel gezellig denk ik. Maar laat F er ook niet de hele dag mee spelen.

F. en ik lagen straks lekker op de bank. Lag ze op haar buik. Duwt ze haar gezicht in de bank, en weer omhoog. ''hoooee'' zei ze..
    En nog een keer. En ik steeds: kiekeboe! En ze was zo aan het lachen! helemaal leuk! :)
    Echt leuk dat ze nu steeds meer aan je laten zien he?

@Gold jaaa, leuk he tandjes ;) hihi..
    @Gejanne, succes met de verhuizing! Leuk dat hij draait!!
    @Emma, aaauw nierstenen, kan flink pijn doen.. Sterkte met je man..

Fijne avond allemaal!
    *zwaait weer even*

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: Yes, Dinand rolt!! Knappertje :D
    succes met verhuizen!

Gold: ik zie inderdaad dat Yanna bij vrienden en op t KDV helemaal fan is van die 'herrie-speeltjes'. Dus wie weet dat ze binnenkort toch wat krijgt :p
    auw, pijnlijk van die beet :(

sunshine: goeie om op de vrijmarkt te kijken!
    haha, wat leuk dat F zo op de bank speelt :D

hier gisteren advies gevraagd over het melk-verhaal. LK kan er niet zo veel mee, het is aan mij of ik het wel of niet wil stimuleren, verder kan zij me nu niks 'leren', want ik weet het nu allemaal wel.
    Maar het is wel iets geks met hormonen, dus gyn gebeld, vanwege spiraal/cyste enzo. Die moest het helemaal navragen en zou terugbellen, dus vond het even spannend. Zij zei later dat het vrij normaal is dat er later nog wat melk lekt, kan het ontzwangeren zijn (vooral omdat ik nu ook zo vermoeid ben, klinkt dat logisch). Zolang het maar niet meer is dan 1 paar zoogcompressen per dag en uit beide borsten. En als het niet te veel zeer doet. Natuurlijk geldt die hoeveelheid niet als ik besluit het weer op gang te brengen.
    Mocht het meer worden, zonder dat ik daar zelf iets aan doe, dan moet ik een zwangerschapstest doen, dat is dan hun enige verklaring. Nou, dat lijkt me niet.

Ik heb met vriendje besloten om niet weer te gaan kolven, ik ben nu al zo moe en heb het al druk zat met werken. En live drinken gaat toch niet meer gebeuren, dus dat gaan we niet allemaal weer oppakken.
    Toch wel weer even een brokje in mn keel, dat ik weer moet besluiten dat Yanna echt geen borst-kind is en nooit meer zal worden. Want het is nu toch weer aan mij, wat ik ermee doe.

Maar af en toe wat lekken is dus heel normaal, tot een jaar na het stoppen met bv.

Verder erg moe, nu even een lange pauze op werk, dus nu even lekker niksen.

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond,

Wat een stilte hier zeg! Iedereen druk bezig?
    Echt, wat heb ik een spookje s’nachts. Weet niet zo goed wat er met hem aan de hand is, dat maakt me een beetje onzeker. Hij wil niet eten, geen speen, alleen maar vastgehouden worden door papa of mama. Gelukkig ben ik vrij en heeft de andere helft de avond, dan kunnen we in de ochtend nog even bijtanken.

@ Gold: Ik was de kasten aan het opruimen, daar kwam ik een setje tegen met sleutels. Waarvan er eentje gelui maakt, die in eens in trek. Hahahaha, ja dat doet heel erg pijn ja.
    @ Gejanne: Dat is wel grappig ja, maar in de wipstoel is niet meer te doen. Hij smeert alles onder, dus ik dacht dat dit wel wat moois was. Succes met klussen de komende tijd
    @ SM: De kruidvat heeft een v-tech bal. Daar zit een aapje in, en is geloof ik 6 euro. Oh wat grappig zeg
    @ Sahi: Ik snap dat je ff een brok had, maar ik denk dat het voor jouw alleen maar weer nare herinneringen ophaalt als je weer zou “proberen” En het gaat nu toch ook goed? Maar je kan nu toch ook een test doen voor de zekerheid? Je zou nl niet de eerste zijn die toch zwanger is ondanks een spiraal

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Even een ego berichtje.
    Vanmiddag kreeg ik bericht van mn vriendin dat haar vader plotseling is overleden vanmiddag door een hartstilstand. Zo onwerkelijk, heb hem gistermorgen nog zien rijden. Vroeger kwam ik er ook dagelijks over de vloer. Kreeg er kippevel van.

Denk trouwens ook dat Dinand de bof heeft, zn hele wang tot onder zn oor is opgezet. Had zondag ook wat verhoging, zou dus kunnen. Al is het wel heel erg jong. Heeft verder wel prima eetlust. Maar ziet er zo sneu uit, zn hele koppie is scheef :(

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gecondoleerd gejanne.

Hier hoorde ik gister dat een oud klasgenoot van mij haar kindje is overleden in de buik. Ze was half juni uitgerekend. Haar vriend is een kameraad van mijn broertje. Zijn ouders al heel lang bevriend met mijn ouders. Dus ken ze aardig goed. Zat er wel veel aan te denken. Bah

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dankje!

Vreselijk ook zeg, was al wel levensvatbaar dus! Weet je nog van het vorige forum, Lieke geloof ik, was met 38 weken toch zo'n beetje?

7. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Gejanne, gecondeleerd!

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    @ Altijdvrolijk, lastig is dat he? Hoop dat er gauw weer makkelijkere nachten aanbreken!

@ Sjoon, wat naar zulke berichten!

@ Sahi, fijn dat je een besluit hebt kunnen nemen. En zwanger? Dat zou je dan erg snel zijn haha..

@ Sunshinemama, lukt het al met bieden op MP?

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gejanne, ja daar dacht ik dus ook aan, en ook aan het juni topic van chiel, maar daar was naderhand wel een oorzaak gevonden,

Zo, nu ff klaarmaken en gaan werken tot 12 uur.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    He wat een narigheid meiden. Op t andere topic is nu ook zo'n nachtmerrie werkelijkheid geworden, ik wil Yanna t liefst in een coconnetje stoppen als ik zulke dingen hoor. Hier kunnen geen ranja of taarten tegenop!
    Sjoon en gejanne: sterkte!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Vreselijk he, krijg er kippevel van!! Wat een ellende allemaal!

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik heb het allemaal gevolgd en ben sprakeloos.
    Oneerlijk en vreselijk.

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Absoluut! Je zou niemand meer vertrouwen!

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Vlekken in slabbers/kleding, hier eigenlijk geen problemen mee, ik was ze op 60 graden met Ariël.

@sunshine oooh wat lief, Fae zegt niet meer dan aah, brrrrplll(spuug) en guuuuh.

@emma ik had manlief gezien ik kon weer iets niet vinden haha, veel beterschap voor hem, en wat doet Lisa het goed zeg. Snel een koppie koffie ?

@sahi ik zou er eerlijk gezegd ook niet aan beginnen (bv), yanna geniet nu ontzettend van haar eten en voor jou geeft het ook veel meer rust zo toch. Straks bij je nieuwe baby gewoon weer proberen toch.

@av misschien een sprong met collin ? Volgens mij zitten die baby's trouwens tot hun pubertijd in een grote sprong, maar hopelijk pakt hij ook in de nacht snel zijn slaap weer.

@gejanne gecondoleerd, en Dinand de bof ? Hoe weet je dat dan, ik heb me daar helemaal nog niet in verdiept!

@sjoon wat een verschrikkelijk nieuws, ik snap dat je der veel aan denkt.. wat een verdriet zeg pfff..

@sahi ik snap niet wie je bedoelt en wat er is ? Misschien kan je via pm zeggen ik volg er niets meer van nu hehe :)

Hier druk bezig, Fae slaapt redelijk de klok rond sinds cp. Ook zijn we sinds gisteren zelf hapjes aan het maken, het lukte eerder niet ivm mijn handen/armen. Gisteren broccolli/zoutarme kaas/gehakt, en vandaag appelhapje. Ze vond het beide keren voor 3 tot 5 happen lekker, dus we gaan hier gewoon mee door oefenen.
    Ook hard bezig om werk te vinden maar dat wil dus niet echt vlotten (alsof ik het erg vind, en ja ik doe heel hard mijn best haha).

Ik zit er toch hard aan te denken om mezelf gewoon toch aan te gaan melden voor school voor een leerbaan. Er zijn een aantal dingen die me leuk lijken, maar ik twijfel dan weer aan mijzelf of ik het wel aankan met een baby.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vond het vanochtend ook gek om Yanna weg te brengen. Natuurlijk is het KDV prima, maar je weet het nooit! O wat een nachtmerrie zeg!
    En dan hier ook 2 nare verhalen, op werk allerlei narigheid, wat een gekke tijd is het toch?
    Ik laat me gelukkig op werk niet gek maken, heb erg geleerd van die sitruatie 3 weken geleden.
    Een client van mn collega is na 2 dagen gevonden in huis, hartstilstand, alleenstaande man. Ook weer zoiets bizars.
    Ik ga bijna in 2012 geloven, narigheid allemaal...
    Niet denken dat ik nu aan het doorslaan of stressen ben hoor, het lukt allemaal prima, maar het zet me allemaal wel aan het denken.

16. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    @Gejanne, gecondoleerd...
    En de bof.... aai.. das wel heel sneu he?

@sjoon, he, wat een naar bericht.. :( sterkte...

Ik weet niet wat jullie bedoelen met het ander topic? kdv?
    Ik lees eigenlijk alleen hier, en af en toe bij de te koop/aangeboden topics... ?
    Maar zo te lezen is het geen goed bericht... :(

@FMT, ah dat kletsen komt vanzelf..
    Wat voor opleiding heb je nu? Opzich zijn veel opleidingen wel te combineren. (avond school bijvoorbeeld) Of deeltijd opleiding. Duurt wat langer, maar dan heb je wel wat meer ruimte.

@sahi, zoals ik al zei, ik volg het niet, omdat ik het andere topic niet lees..? ja narigheid zet je altijd aan het denken.. Als je er maar niet te lang mee rond blijft lopen, dat is voor niemand goed..

Ohw en via marktplaats kan ik voor 7,50 de V-tech bal ophalen.. Zo'n rol en swing bal! Super leuk!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Bedoel je t andere oktober topic? Al een tijdje niet meer daar gelezen.
    Ik hoorde net dat chielletje al in juni naar school moet ipv september.
    Moest daarnet wel ff een traantje weg pinken, ging er namelijk vanuit dat hij in september zou gaan en in juni wennen, voor die 4 weekjes, dus dit kwam even heel dichtbij bah...

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    He gatsie wat een narigheid allemaal. Iedereen heel veel sterkte.

Ik denk dat sahi het verhaal van het topic van de oktober mama's bedoeld, het zwangerschapstopic.

Vandaag heerlijk geshopt samen met fabian en lucas en natuurlijk koffie met gebak genomen bij de v en d. Fabian heeft een paar broeken er bij en voor mij zelf ook een mooie broek gescoord.

Lucas kruipt al mooi de kamer door zo leuk.
    Verder weinig nieuws eigenlijk moet veel werken deze week.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Lolly, ik had net idd terug gelezen in dat topic, maar kom er niet veel wijs uit, alleen dat het jochie in umcg ligt.

Leuk dat lucas al rond kruipt!

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sunshine: zal wel even pb'en. Als verder iemand iets wil weten, moet je me maar pb'en. T is nogal iets heftigs, wat ik niet op t forum mag zetten. In pb kan ik even kort samenvatten hoe en wat.

verder gaat het hier wel, even een pauze genomen, zo van 14.30 tot 16.30 werken. Mannetje gaat vanavond even wat huishouden oppakken. Ik zie dat altijd veel te veel als mijn taak en vraag hem nooit iets en ik raak er nu een beetje te gestressed van. Want we werken ongeveer net zo veel, dus hij zei gisteren dat ik hem vanavond maar wat opdrachten moet geven, want hij is toch thuis. Pak van mn hart, uit mezelf zou ik het nooit vragen, stom he?
    sjoon: jeetje al in juni naar school! Das even slikken ja! Wat wordt het al een grote jongen!

lolly: hij kruipt al!! Knap hoor!

Deel Deze Pagina