sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Emma, kan nog wel he, nu uitnodigingen versturen :)...
    Hier nog steeds geen tandjes te bekennen.

Fmt, ja haha lijkt me wel grappig als hij straks met de meiden thuiskomt

Duckertje. Het is idd een dubbel gevoel

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma, ik pb je even. duckertje en lolly, jullie weten het van gejanne toch?

fmt vroeg om leuk nieuws: Yanna rolt! En nu dus echt!
    Vanmorgen schrok ik me kapot, ze lag op haar buik, met hoofd bij het voeteneind onder de dekens in bed!! Dus de dekens gaan er vanaf vandaag.
    en op t KDV dus ook rollen als een gek :D En heeeuul veel slapen. Lag daar ook op dr buik in bed toen ze haar kwamen ophalen.
    Nu ligt ze hier op de grond, maar papa en mama zijn interessanter dan rollen :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Applaus voor yanna!!

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond,
    Morgen nog werken en dan vrij tot en met woensdag. Dan is het nog maar 3 avonddiensten en eindelijk zover. Heb zo veel zin in centerparcs.
    Na het verschrikkelijke bericht wat ik gisteren hoorde, geniet ik ineens zo intens van Colin.
    Te straks hebben we samen ff lekker in het grote bed een power napje gedaan.

@ Gejanne: Gecondoleerd. Ach, Dinand de bof? Dat komt toch vaak pas bij wat oudere baby’s voor? Hopelijk knapt hij snel op
    @ Sjoon: Oe, ook al van dat slechte nieuws. In juni al naar school? Kan me voorstellen dat je je daar even op moet instellen.
    @ Fmt: Was jij dan de slabbertjes apart? Ik durf die kleine kleertjes niet op de 60 graden was te doen. Lekker dat F lekker slaapt sinds cp, is voor jullie ook lekker. Oh ja, een sprongetje zou evt ook nog kunnen. Maar overdag merk ik er helemaal niets van
    @ Sahi: Zo, dat is inderdaad een slechte start van 2012 zeg. Joe, ook rollen!
    @ SM: Dat is wel een nette prijs hoor. Hopelijk vind ze het wat.
    @ Lolly: Wat leuk zeg!
    @ Emma: Mar dat kan nu toch ook gewoon nog?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: lekker genieten hoor! Ik beloof Yanna en mezelf al de hele dag dat haar noooooooooit wat zal overkomen!!
    en straks lekker naar CP :D

ja ik vind 2012 maar raar... Maar misschien ben ik me met zo'n klein meisje ineens ook veel bewuster van alle ellende in de wereld. Daarvoor raakte me het minder, heb ik het idee.

Yanna viel net in de kinderstoel aan tafel in slaap :p :D Zo schattig! Is dus echt druk bezig geweest op t KDV

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaaa meiden man is nog snel naar de brievenbus .. mss zijn ze er morgen dan nog ...
    en ik heb het wel gezegd tegen mensen hoor maar ik kijk maar naar mezelf ik vergeet alles ..

oh meiden brrrrrr is dat een topic van deze site ??

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja is van deze site, de oktober-2011 mama's waar wij ons oooooiit heel lang geleden van hadden afgescheiden ;)

8. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    heftig bericht idd..
    Ik hoor in mijn omgeving de laatste dagen ook veel nare berichten..
    Maar prive hebben we zelf ook veel vrienden en mensen verloren. Dus ik moet zeggen dat ik de berichten die verder van me af staan, wel goed van me kan afzetten.

''dit is mijn verdriet'' ''dat is hun verdriet''.
    Tuurlijk leef ik mee, en kan ik me maar half indenken hoe zwaar het voor ze is op dit moment.. heel heftig..

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Deze week is het bizar met alle nare/vervelende berichten die ik hoor, afgelopen weekend hier in de buurt een paar jongens verongelukt, sterfgeval, Thijs, net weer een naar verhaal van Misja, bah, begin het echt eng te vinden allemaal ...

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @AV slabbetjes gaan hier bij de hydrofiele luiers en spuugdoekjes, washandjes 60 graden.. kleding is eigenlijk nooit zo vies draai ik op 30 graden, maar Fae is niet zo knoeipotje denk ik, iets waar een vlek inzit doe ik vaak direct in de was, beetje extra wasmiddel erbij haha..

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hoorde op het nieuws vandaag trouwens ook dat er een juwelier in Den Haag is doodgeschoten oid tijdens een gewapende overval. Heb die man (en zn vrouw) eens gezien in een programma van RTL, volgens mij Help, Mijn man is klusser! Raar is dat, je 'weet' dus gewoon om wie het gaat. Nu wil ik echt geen drama berichten meer horen :(

12. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, gaat lekker zeg.
    Pfffff!
    Wat je zegt Gejanne, nu alleen maar vrolijke berichten!

13. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Florine kruipt achteruit! Is dat geen vrolijk bericht!!!! ;)
    En doet nog maar 2 slaapjes overdag sinds een paar dagen! Dus ik heb wat meer 'bewegingsvrijheid' om ook wat langer met haar op pad te gaan.
    Mijn nieuwe Iphone is binnen.
    Komend weekend wordt het goed weer!
    Het is bijna weekend :p

ZO? :p

FmT .... nou dan is Florine een echte smeerkees ... ALLES hangt onder als ze eet, echt alles ..... zij niet alleen, maar ik ook.
    Vandaag weer kleertjes in de week gezet, ik hoop dat de pruimen en mango vlekken er echt uit gaan. Zou zonde zijn.
    En ik heb geen zin om haar nu drie keer per dag in een rompertje eten te geven :p
    Ik eet zelf ook niet in mijn ondergoed.
    Ik had dat namelijk bedacht;dan kleed ik Florine gewoon uit als ze eten krijgt... maar dat doe ik niet. Dan maar meer wassen ;)

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Gold: yes, dat zijn goede berichten! Doet mij in ieder geval goed, even wat leuks!
    en dat smeren, hier ook zo'n drama! Mouwen stroop ik op en ik probeer alles zoveel mogelijk in te perken.
    Je hebt ook slabbers met mouwen :p Maar dat is geen gezicht :p

En nu geen narigheid meer hoor, dan wordt ik echt een ras-pessimist ben ik bang... :p :S

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hoi Dames,

Mag ik met jullie meekletsen?
    Heb een zoon van 8 oktober, na een vlotte bevalling in het kraamhotel helaas een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven omdat de kleine man te veel was afgekoeld. Gelukkig is alles goed gekomen. En gaat alles nu super goed.
    Ik lees al wel stiekem een tijdje mee, heb nu pas een account aangemaakt en wil toch mee gaan kletsen als jullie dat goed vinden.

Prutske

16. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gold: achter uit gaat blijkbaar makkelijker, haha. Welke telefoon heb je?
    @ putske: welkom!

17. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltruste, morgen weer vroeg dag en weet niet wat de nacht brengt!

18. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    hier ook naar bed, kom morgen wel weer even verder kletsen..

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hier nog een leuk momentje: ik ging nog even wat uit de auto pakken, rent er een konijn over straat. Dat is raar hier, dus wij heel hard er achteraan en met hulp van onze kat, ja echt!, kunnen vangen.
    Hij bivakeert nu hier en hopelijk komt de eigenaar 'm morgen weer ophalen. Mn vriend wil 'm anders houden, maar dat wil ik niet.
    Er hingen al posters dat 'ie op een ander adres bivakeerde, dus daar een briefje in de bus gedaan dat 'ie nu hier zit (ze sliepen al).
    Wat een soap, ben benieuwd!

Dus veel later dan gewenst in bed, maar dit was wel even leuk.

20. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kom ook even binnenvallen, zie dat er ineens weer veel geschreven is.. Kwam vanochtend al niet door de eerste paar posts heen, omdat ik echt geen idee had waar het over ging. Maar lees nu dat ik niet de enige ben, en ben nu toch ook wel erg benieuwd. Dus iemand die mij een pb wil sturen?

Zijn er trouwens dingen die je hier niet op het forum mag bespreken?

Deel Deze Pagina