sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    #941 MissXX, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    @ Lolly, kruipen al?

@ Sahi, knap van Yanna zeg!!

@ Gejanne, leuk dat je de sleutel krijgt!

@ Altijdvrolijk, wanneer ga je naar CenterParcs?

@ Sunshinemama, veel plezier met de bal, de kleintjes vinden hem echt heel leuk!

@ Goldduke, je eerste iPhone? Of had je er al 1 eerder? Mijn iPhone is mijn grootste vriend en daar doe ik echt alles samen mee hahaha!

@ Prutske, welkom!

Pfff hier nog steeds ziek, en begin me nu toch wel een beetje te vervelen. Wel is het heel gezellig met mijn meissie als ze wakker is, maar nu ik niets te doen hebt ligt ze natuurlijk heel veel te slapen.. ;) Studeren lukt niet in deze toestand en dat terwijl ik vrijdag 2 tentamens heb, balen dus..

Hmmm sorry voor het geklaag trouwens, las dat er leuke dingen geschreven moesten worden. Even nadenken.. Uhm.. Nee sorry, weet nu nog niets leuks!! :)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Missxx ik pb je even, dan weet je ook meteen waarom het niet gewoon gepost wordt.

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutze welkom hier.

@sahi hoe is het met de konijnensoap afgelopen?

@missxx nog seeds niet helemaal fit. Beterschap voor jou. Lucas kruipt/schuift al lekker de kamer door.:)

@gold jaaaa wat goed van Florine. Dat zijn nog eens leuke berichen.

@iedereen fabian wil ook graag een berichtje typen. jlnlgbknhbkvggohofkgkbbkkbkbnlkmln,,bjkfkkgkgbgk.hkbhkkbbgkjj nvhvjvvggg
    ihyihjkjkjnknihojhohojuojohojjojyihohjohjojojojookklg.h,hjhhhjh

wel een gek berichtje zegt hij zelf al hahaha.

nu maar eens even de stofzuiger door het huis halen en dan vanmiddag weer werken.

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Nou hopelijk na al het klote nieuws van gisteren vandaag een betere dag!

Zie toch ook door alle verhalen hele leuke nieuwtjes staan. Sorry dat ik niet zoveel meer reageer. Maar had er even geen zin in!

Wanneer gaan we nu meeten?

Vandaag lekker dagje helemaal niks hoeven met me kleine mannetje! Gewoon thuis zijn en van hem genieten!
    Vanavond komt manlief weer thuis van de voorjaars training. Heerlijk! Fijne donderdag allemaal!

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Dit is al mijn 3e Iphone ;) In huis staat alleen apple apparatuur, behalve de tv + playstation.

Meeting, heeft iedereen op de link van Sjoon geantwoord?
    Dan spreken we het daar verder af.

HOI FABIAN! :p 754564532131213213213213
    Dat was Florine, die zegt hallo terug.

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Oh en nog even over het nieuws gisteren iemand schreef me het volgende:

"There's a special place in hell for these persons"

Dat deed me goed of ik er nu in geloof of niet.

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen

Vannacht tijdens drinken lag een heel klein mannetje tegen me aangekruld, zo lief.
    Nu weer drukjes aan het werk! Joepie!

@ Sahi: En? Is de baas van het konijn al terecht?
    @ MissXX: Wij gaan naar het Limburgse Peel.
    @ Gold: Had je nog antwoord gehad dan?

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    @ Sahi, bedankt voor je pb.. Wat vreselijk zeg!

@ Lolly, thanks! En echt knap zeg! Hier gebeurt nog steeds niets, niet eens rollen ofzo..

@ Goldduke, hier ff iemand jaloers haha! We hebben een iPhone en Ipad. Ik heb al jaren een iPod touch, maar heb deze alleen gebruikt voor muziek tijdens het hardlopen, had geen benul van de mogelijkheden. Ik wil heel graag een iMac en het liefst ook zo'n laptop, die ultradunne. Maar heb toch voor een andere laptop gekozen, ivm prijs. Maar het spul van Apple is zo mooi!

@ Misja, geniet ze! Dat is ook lekker helemaal niets doen!

@ Altijdvrolijk, Limburgs perceel ken ik niet.. Lief ja zo 's nachts. Ik heb zelf helemaal geen problemen met het 's nachts voeden, jij ook niet?

Vandaag nog ziek thuis van werk en dochter is toch naar opa en oma gebracht. Mijn eerste dag helemaal alleen thuis. Weet me niet zo goed wat met de situatie aan te moeten. Het is echt zoooo stil!

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MissXX: Wij kennen dat ook niet, maar zal wel goed zijn hoor. Nou in vind het niet echt een probleem, maar ik moet er ook tig x uit voor de speen. En hij heeft doorgeslapen en dan ben je toch wel een beetje verwent. Ohhhhh, ja dat is heel erg stil. Misschien toch een beetje proberen te leren?

10. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    @AV wanneer ga je? Wij gaan eind mei naar het Meerdal. Dat is tegenover de limburgse peel.. :)

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ SM: Oh echt? Wij gaan 7 mei tot 11 mei. Jullie?

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sm Het meerdal is erg mooi wij zijn er nu 2 keer geweest. Als je in zone 9 zit moet je wel rekening houden met een stukje lopen naar de plaza. ongeveer 10 a 15 minuten.

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ben ik ook weer eens...

Allereerst Prutske, welkom!

Ik probeer ook iedere minuut te genieten hoor, met mijn kleine ventje....
    Wel lastig, want een hoop geruzie met mijn schoonfamilie. Waarschijnlijk gaan we dit hoofdstuk vandaag nog sluiten.... Gaat echt nergens meer over.... Wij kiezen voor ons gezin!!

Verder niet veel plannen. Zondag zijn we wel 1 jaar getrouwd en wordt Pepijn gedoopt. Zonder schoonfamilie! ;)

Klinkt misschien raar, maar voor ons een hele opluchting. Gaat al 10 jaar strijd aan vooraf!

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @duckertje

Bedankt voor het welkom!
    Wat vervelend dat het zon ruzie is met je schoonfamilie.
    Soms is geen contact beter.
    Ik kan zelf ook niet zo goed met mijn schoonouders overweg.
    Kom daar ook alleen om Finn op te halen als ze hebben opgepast en ben dan binnen 10 minuten weer weg. Mijn man komt er wel vaker hoor. Maar die vraagt al niet meer of ik mee ga. 1 x per week is meer als genoeg.
    Toch heel veel plezier met de doop.

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Prutske, 1x per week.... Dat vind ik heel veel hoor!! :)

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Is gelukkig echt alleen om de kleine effe op te halen na mijn werk, en meestal heeft hij dan honger en is erg onrustig dus kunnen we snel weg.
    Ik had het berichtje daar straks nog niet gepost of mijn schoonvader stond ineens binnen.(ze hebben een sleutel voor noodgevallen) Weer maar eens proberen duidelijk te maken dat ik dat niet fijn vind. We wilde namelijk in bad gaan. Ben nu zover dat ik vanavond tegen mijn man ga zeggen dat dit niet meer moet gebeuren en dat ik anders de sleutel terug wil!!!!!
    We hebben toch gewoon een deurbel en als ik beneden ben en het niet druk heb is de achterdeur gewoon open maar als ik boven ben draai ik alles op slot je weet het tegenwoordig maar nooit

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Prutske, daar zou ik ook niet van houden hoor!!
    Hier heeft alleen m'n moeder een sleutel! En die gebruikt ze nooit uit zichzelf! :)

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    @konijn: de baasjes hadden een briefje in mn brievenbus gedaan, omdat ze zagen dat ik op amivedi had gemeld dat ik hun konijn had. Dus ik ze gebeld en ze kwamen hem meteen halen. Hij heeft hier 3 wortels gegeten en zich lekker vermaakt. Het konijn behoort tot onze achterburen en had een weg naar buiten geknabbeld.
    Gelukkig dus geen verlaten of ziek diertje, want daar waren we bang voor.
    bij andere buren in de straat zit nog het maatje van het konijn, dus die wordt zo ook opgehaald als die buren thuis zijn.
    Wat een fijne daad zeg :) En wat een ontzettend schattig beestje. Mn vriend wil ook meteen konijnen, maar daar beginnen we nu voorlopig niet aan hoor!

fabian: hallo :D

misja: lekker he, zo'n dagje niks :)

@meeting: ik dacht dat 9 juni bovenaan stond als favo datum

gold: mooi gezegd!

missxx: ik ben tussendoor wel eens thuis van mn werk, als Yanna bij de oppas is. Dan vind ik het ook stilletjes en als ik dan weer verder ga, dan heb ik het idee dat ik iets vergeet.

duckertje: wat naar van je familie!
    ik mag in mn handjes knijpen dat we dit soort dingen niet kennen in de familie.

prutkske: had je nog geen welkom geheten, maar welkom!
    wat vervelend van je familie ook zeg :(

verder lekker dagje gehad, helemaal blij door mn goede konijnen-daad, dat vrolijkt de boel hier wel op :D

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Prutske, welkom.

Fabian en florine, leuk dat jullie mee willen kletsen :)

Sahi, leuk he konijntjes!!

Duckertje, wat naar dat je ruzie hebt met je schoonfamilie.

Prutske, daar zou ik ook niet van houden, dat plotseling binnenkomen omdat ze een sleutel hebben.

Hier net gesport, en begin nu toch echt aan t idee te wennen dat chiel snel naar school gaat haha. Het moet echt ff zakken :)

Gejanne, is jarno nou iets ouder als chiel? Ja toch? :)

20. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    2 x per jaar schoonouders vind ik al teveel :D
    vooral die schoonzus

Goed, kennen jullie de nieuwe SIRE slogan al?

"Dikke kinderen zijn lelijk als de neten, ga meer bewegen en stop met vreten!"

bron: GeenStijl : 1 op 4 Nederlandse kinderen is vetpropje

Ik denk, ik gooi eens een bommetje ;)

Deel Deze Pagina