@duckertje fabian kwam 's morgens naar me toe en zei: mama ik moet even met je praten, ik wil niet naar school. Ik dacht dat begint goed. Eenmaal op school viel het mee al was hij nog wel wat verlegen morgen mag hij weer heen. @ipad/tablet yep ik heb er ook een alleen hidden chron werkt er niet op. Verder een erg handig hebbe dingetje. Lucas eet en drink goed. 4 flessen een potje fruit een half potje groente en een half toetje (die gaan vanaf 6 maanden ik weet het) dat vind hij echt heerlijk en hij verdraagt het goed dus waarom niet. Ik heb bijgelezen tot pag.4 vanaf hier ga ik weer reageren.
Ik hoorde van mijn collega dat er wel een app voor is, alleen staat die weer los van fb en moet je dus weer vrienden uitnodigen. En die is ook in het engels...
nou zie ik hier ook bekende dames mee kletsen, zitten jullie op allebei de topics? ga het maar niet op ons originele topic vragen namelijk
@sahi, idd.... andere was zo hetzelfde, en had ook geen zin meer om daar te posten. ik had me al aangemeld bij dat andere topic, en daarna volgde ook gejanne, misja en fmt snel genoeg... @lolly, ik heb ook geen zin om dan weer alles te halen als ik nu op de gewone fb al zo'n eind op weg ben
@sjoon jij klets toch ook mee op het andere okt mama forum of niet meer. @sahi Ik had de laatse tijd ook geen zin meer om te reageren. ook omda Lucas het gewoon goed doet maar zodra je over andere dingen praatte wer dat voor mijn gevoel niet lekker geaccepteerd. dan houd mijn gespreksstof al snl op.
Hahaha, ik denk dat uiteindelijk alle (bijna alle) dames zich ergerden in ons vorige topic, wat stom eigenlijk! Gezellig dat jullie hier nu ook kletsen (en in het andere oktober mama's topic). Nu eerst ff lekker op de bank, kom morgen misschien nog ergens reageren, moet dan wel weer werken!
ja dat is wel duidelijk hoor. nu aan we hier gezellig verder kletsen toch. morgen voor het eerst weer de nachtdienst in voor het laatst ee jaar terug nachtdienst gehad.
Ok dat zal even wennen zijn!.ik draai nooit nachtdiensten. Hebben we op me werk een vast team voor. Ideaal! vind.echt gezellig dat je er hier bij komt! Vind altijd leuk je verhalen te lezen!
sjoon: hihi, ik kwam er nu pas achter, nu er echt al heel lang niet meer op ons topic werd gekletst. lolly: denk dat het op 1 persoon vastliep zeg maar... wow, succes met de nachtdienst! vind het echt weer fijn dat ik iedereen gevonden heb was echt zat om tegen mezelf te kleppen, haha! En ja, Yanna doet t gewoon super, kan daar hele boeken over vol praten, maar dat verveelt ook snel natuurlijk. werken gaat ook prima, wel heftige gezinnen erbij zeg, pfoe... En dat gaat dus allemaal van de AWBZ naar WMO (voor de mensen die dat wat zegt...) Ik hou mn hart vast met de bezuinigingen...
@all jullie krijgen de groeten van Gold! @sahi welkom en ja ik vond het ook wel sneu hoor, ben blij dat je nu niet meer tegen jezelf hoeft te kletsen haha.. Hoe is het met de kippen, met Yanna gaat het goed zo te lezen. @lolly welkom ik mistte je echt al hoor, ook omdat ik niet zo actief meer ben met wordfeud, alle spelletjes zijn resigned behalve de jouwes nu haha. En als het goed gaat met Lucas mag je best over andere dingen kletsen hoor, zolang het geen ellelange verhalen zijn over paarden, toeristen en hele wikipidea paginas over wat dan ook hahahaha. Heb nu vanavond nachtdienst ? Zal inderdaad wel even wennen zijn. @Dani hoe is het daar ? @Duckertje hoe is het met de temperatuur ? Ik vind het echt spannend voor je hoor. Okee ik beloof jullie, zal het niet meer over poepen hebben, Fae word nu al voor de 4e dag wakker met een goeie stinkbroek. Dus ik durf nu echt hardop te zeggen dat die verstopping er niet meer is. God wat ben ik blij.
Fijn dat bijna iedereen elkaar hier weer gevonden heeft! Nogmaals ik kan me voorstellen dat jullie je ergerde. Hopelijk doen jullie dat niet aan mij! Ik zal dan maar beginnen te vertellen dat het vandaag een heel relaxt dagje gaat worden..... Nee hoor, heel flauw! Lolly, zal wel weer even wennen zijn om de nachtdienst in te gaan.... En wat voor toetje krijgt Lucas nu? Hij zal vast lekker smikkelen!! En dat begint idd gaat, "mama, ik wil niet naar school".... Gelukkig dat het daarna toch nog meeviel! Sahi, van jou heb ik mooie foto's voorbij zien komen, lekker smikkelend van de broccoli! Ga ik binnenkort ook eens proberen..... FmT, daar alles goed? De bijtring inmiddels geprobeerd?? Gejanne, viel het mee bij de tandarts?? Hier blijft m'n temperatuur hoog! Van het weekend nog eens een testje wagen! Liefs, Duckertje
@duckertje ik moet de bijtringen nog steeds kopen haha, slechte mama ben ik maar over het algemeen doet ze het goed en er komen hier volgens mij nog lang geen tandjes door. @emma hoe is het daar ?
hey meiden.... net terug van boodschappen doen, gelijk maar gedaan toen ik chiel naar de psz gebracht had. moet ze alleen nog opruimen hahaha morgenavond lekker naar de film met een vriendin, maar vanmiddag eerst ff naar de dokter met chiel. ben benieuwd
FmT: thanks voor de groeten, ze komt hier ook niet meer mee kletsen? Mistte jou idd al met Wordfeud Sahi: vond het ook echt sneu voor je haha, dat je daar nog zo'n beetje in het eentje aan het kletsen was Duckertje: mn gebit was mooi schoon volgende de tandarts, gelukkig geen gaatjes e.d. Sinds ik met een Sonicare tandenborstel poets merk ik wel degelijk verschil, had echt altijd iets en nu twee x op rij gaf hij me zelfs een compliment Sjoon: gezellig naar de film, welke!? Hoop ik binnenkort ook snel weer te doen met 2 vriendinnen, mogen de mannen een avondje op alle jongens passen (5 stuks )
Geen slechte moeder hoor FmT! Ik ben vandaag ook lui.... Wil eigenlijk testen gaan halen, maar heb niet heel veel zin.... Sjoon, leuke film in gedachten? En succes vanmiddag met Chiel!!