Weer even een snelle zwaai van mij! Ons meiske is gelukkig weer beter! Nieuwe mama's zijn altijd welkom natuurlijk! gezellig! @Duckertje, fijn dat de doop goed verlopen is! @Missxx, hier ook een nieuw koninginnedagtijdperk haha.. hoewel vorig jaar was dat al begonnen, met mn dikke buik haha.. @Sahi, succes met werken deze week... Even iets anders, ik ben al een poosje geleden gestopt met de pil, omdat ik er teveel last van had. onrust, slecht slapen, emotioneel. etc. Ik heb niet bijgehouden wanneer ik gestopt ben. Maar vind het nu toch wel heel lang duren voor mijn menstruatie.. Toen ik eerder stopte was ik het altijd keurig op tijd.. Kennen meer mensen dit? Maak me toch wel wat zorgen nu... En zwanger..? pff dat hoop ik eigenlijk niet. Wilde daar toch nog even mee wachten eerlijk gezegd..... Zie hier 2 mama's die het wel zien zitten.. ik zal duimen voor jullie!
Sunshine mama, ja, ik zie het wel zitten... Maar als je dit liever nog niet wilt kan ik begrijpen dat je je wat zorgen maakt. Ik ben al heel lang gestopt met de nuvaring, al dik 2 jaar nu. Voelde me er idd ook niet goed bij.... Voel je je ook anders?? En anders misschien toch een testje wagen?
Sunshine Mama ik zie het wel zitten maar mijn vriend nog niet hahaha Ik duim wel mee voor Duckertje! En inderdaad misschien eens een testje wagen..... Sjoon, bij jou dus ook nog geen zitter Ben weer gerust gesteld hahha
LM, leuk trouwens je weer eens te spreken.... Lang geleden! Enne, ons "oude" groepje is er ook nog steeds.... Alleen niet meer zo heel actief... Misschien helpt het als je daar ook een keertje zwaait!
Zit de laatste tijd niet zo heel veel meer op internet. Sinds ik een nieuwe functie heb zit ik niet meer alleen dus is het wat moeilijker te internetten en als ik thuis kom wil graag genieten van de kids en als die op bed liggen lig ik op de bank of ik ben op stal bij de paarden hahaha. Ik zal binnenkort daar ook eens gaat zwaaien!! Vanaf oktober ga ik 3 dagen werken dus hoop ik ook weer wat meer online te kunnen zijn.
Is goed LM!! Weer even "on topic"..... Iemand nog een leuk idee voor moederdag?? Ik wil wel eens iets origineels...
Hoi Allemaal, Net effe bijgelezen maar weet het nu al niet precies meer! Welkom nieuwe mama's. Ben er zelf ook nog maar net bij! Hier kan onze kleine man ook nog niet helemaal zelf zitten. Ja een paar seconden als je hem weg zet. Wel gaat het heel goed in het bad zitje. Wat een geweldige uitvinding. En wat een plezier. Dat enthousiasme zien we ook terug met het babyzwemmen. Nou wat een tegenvaller om vandaag weer te gaan werken na dat mooie weer gisteren op mijn vrije dag.
@jep welkom hier ook wel soms onzeker hoor, ik denk dat elke nieuwe mama dat soms wel heeft. @lolly ja ik heb ook echt zin om te gaan fietsen, allemaal gezonde dingen gebeuren hier thuis want vandaag heb ik me ook aangemeld bij de sportschool haha.. Lekker genieten van je vakantie! @sharon ook welkom leuk dat je mee komt kletsen. @duckertje tis maar net hoeveel geld je der op stuk wilt slaan natuurlijk, dit is mijn eerste eerlijke gekochte nieuwe fiets haha.. Er stonden echt een hoop mooie mama fietsen (ook duur), nuvaring heb ik trouwens ook ooit gebruikt, daardoor werd ik zwanger @LM Fae zit nog steeds niet zelfstandig en die is 2 weken ouder. Wel omrollen van rug naar buik en andersom van buik naar rug pas vanaf vandaag. @sjoon ja zou ik wel gezellig vinden, mis jou kletspraat wel Fotooo van je nieuwe kleertje ? @sunshine mama, hier ook geen anticoncepti (ja 2 maand) en ik werd vrij snel na 3 weken ongesteld. Als je met condoom hebt gedaan zou ik je geen zorgen maken, mocht je onveilig plezier gehad hebben dan zou ik ook ff een testje doen.. Dames niet normaal moet ineens 4 pagina's lezen oooh! @prutske jaaa maar hier heb ik vandaag gewoon in korte mouwen rond gelopen hoor, is het zo slecht weer bij jullie dan ? Okee alsof een fiets nog niet genoeg is ga ik dus ook sporten.. bleeh als ik erbij nadenk heb ik al geen zin haha, maar het moet!!! Ik wil nog 6 kilo kwijt en op mijn heupen en buik moet vet weg..
HAHA nee ik vond het gewoon jammer dat ik moest gaan werken. Zit er ook niet meer zo naar mijn zin en ben op zoek naar iets anders maar de banen liggen niet voor het oprapen helaas
@prutske, zeg dat wel ik zit welgeteld nu een maand in de ww... Ik zou zeggen als je een vaste baan hebt blijven zitten (als je het geld nodig hebt)... Hier hopelijk snel een baan vinden... want ik zit nu al 12 maanden thuis, 5 zwanger ziek/7 na de bevalling..
@prutske wat doe je voor werk dan? @fmt hey hoest ie? Knap hoor dat je je hebt aangemeld voor de sportschool als je bij me in de buurt zou wonen ging ik met je mee. Ik kan me er niet toe zetten om in m'n eentje te gaan.
@lolly Ik ben slager en werk ook in een slagerij. Vind het werk ook nog steeds erg leuk maar ik heb een akkefietje gehad met de vrouw van mijn baas( zij regelt de personeelszaken zeg maar) @Fmt Ik ben ook blij dat ik een vast contract heb. We zitten helaas ook al 3 jaar met dubbele lasten. Vandaar dat ik daar ook nog werk. Met de collega's is het gelukkig wel gezellig. Trouwens echt super dat je naar de sportschool gaat. Ik ben het hardlopen weer aan het oppakken (gelukkig wel bij een vereniging) Nu lekker in de bank hangen na een uurtje te hebben gesport
jep en sharon: welkom! LM: leuk je weer te zien! Yanna is aan het oefenen met zitten, maar ze kan het nog zeker niet los. In de kinderstoel gaat het redelijk, al gaat ze na 10 minuten wel hangen, dus dat doen we niet te lang. met 9 maanden 'moeten' ze kunnen zitten. een beetje hangend zitten is dan nog niet erg. Mijn vriend wil ook heel graag weer een baby, hij vindt het met Yanna zo snel gaan. Hij houdt echt van die inie minies! Maar ik wil het lichamelijk nog niet en durf het financieel niet aan. En vind dat we niet genoeg plek hebben in huis... duckertje: ik duim weer voor je deze maand hoor! sjoon: heerlijk he, die lach Ben zo trots op dinsdag eet ik op mn werk en ligt ze al op bed als ik thuis kom. Dat vind ik zoooo jammer! lekker dat je zo blij bent met je kapsel SM: gewoon testen denk ik... fmt: knap voornemen, t sporten! Mij lukt het gewoon echt niet, heb te weinig doorzettingsvermogen... Succes ben wel aan het lijnen en al 3 kilo kwijt. Lijkt niks, maar voor mij is het al heel wat na jaaaaren van steeds een beetje aankomen. zo, iedereen weer bijgelezen enzo Zo naar bedje, hier verder weinig nieuws.
Fijn dat ik mee mag kletsen. Nu nog een handige manier vinden om al jullie reacties te onthouden en op te reageren. Tim is nu bijna 8 maanden en kan nog niet alleen zitten. Je ziet wel dat het steeds beter gaat. Ik heb zo'n stoeltje van de bumbo, daar zit hij echt super in. Ik lees dat er ook mama's voor de 2e/3e bezig zijn. Ik zal duimen dat het snel raak is. Mij lijkt het ook mooi hoor nu al een 2e, maar manlief ziet het nog niet zitten... Mijn ventje is ziekjes, vanaf zondagavond koorts, snotoogje en nu is hij ook flink aan het hoesten. Echt zielig. Misschien dat er nog een tandje doorkomt. Hebben jullie kindjes al tanden? Tim heeft 1. Iemand vroeg nog hoe het met mij en Tim gaat? Nu gaat het (op het ziek zijn van Tim) goed. We hebben de eerste maanden een heftige tijd gehad. Tim bleef na de voedingen spugen, werd ook steeds meer, weinig plasluiers en afvallen. Opgenomen geworden in het ziekenhuis. Hij had last van een verdikte maagspier waardoor de voeding niet zijn maagje uit kon. Hieraan is hij geopereert. Sindsdien gaat het gelukkig goed met hem. In dezelfde week is mijn moeder overleden (ze was ongeneeslijk ziek). Behoorlijk heftig dus in een week tijd. Nu gaat het gelukkig goed en kan ik alles een plaatsje geven!
Jep: jeetje wat eeb heftige tijd. Gelukkig gaat het nu goed! Hier geen tanden hoor. En zitten lukt ook niet heel goed$ laat ze het maar lekker op hun eigen tempo doen, alles op zn tijd. Ze worden al zo snel groot! Ik heb op de pc altijd kladblok openstaan om in te reageren en als ik klaar ben kopieer ik mn verhaal in het reageerscherm hier.