jep, ik hoorde vorige week op de markt van de groenteboer, dat als je de asperges in water laat liggen (als je ze niet dezelfde dag op eet ff iedere dag het water verversen), je ze dan met de hand van de schil kan ontdoen.
Hallo, goede avond... @FMT, haha, ja we zijn alle wel sociaal actief dat klopt! En met eten, blijven oefenen idd.. ze gaat vanzelf happen... ennuh ja, ik ben echt een meelezer eigenlijk.. haha zal beter mijn best gaan doen! @Jep, lekker een dagje extra vrij! En nog lekker weer ook! Courgette met abrikoos en aardappel? Ik geef alles altijd apart, 1 maaltijd met dan courgette en aardappel zeg maar. 1 of 2 keer in de week een stukje kipfilet erbij. maar zal het eens proberen met abrikoos. @Duckertje, brood tegen het geheemelte, deed mijn kleine nichtje (kind van mn zus) ook.. de duwde dat steeds.. F die smekt echt, heel lief! Tandje 4.. Zo dat gaat snel he? @sahi, leuk he? die interactie met andere kindjes. F kan dat ook zo doen met haar nichtje. ze doet ook een poging om de klanken na te praten.. @Sjoon, wat fijn dat de vlek eruit ging.. Shout? ken ik niet. Zal eens kijken in de winkel... Met F bij de ha geweest. Ze heeft een ontsteking gehad. is nu nog rood, maar niet zo erg om er nog wat voor te geven. lichaam heeft het zelf opgelost dus.. Verder de kinderarts nogmaals gebeld over het spugen en ontlasting. volgende week kunnen we gelukkig al terug komen. Verder wel ook leuk nieuws, ze is aan het proberen te kruipen! heel lief om te zien.. hihi..
Snelle reactie voor Jep : Ik ben werkeloos door reorganisatie sinds 1 april, tijdens zwangerschap ook ziek geweest en tot 1 april met bevallingsverlof en vrijstelling van werk betaald thuis gezeten. Nu +/- een jaartje thuis al. Lekker genieten van Fae maar ook zeker blij als ik weer onder de mensen komen. Hier nieuwe serie kijken, zit bijna aan het einde van het seizoen van grey's dus nu maar the scandal proberen.
@sahi en hebben jullie een leuke verjaardag gehad? @sm wat leuk dat f gaat kruipen. @av fijne vakantie. @gejanne hoe is de vloer geworden. Ben je al een beetje gewend in jullie nieuwe huis? @duckertje hoe is het gegaan met 1 slaapje? Ik heb even gespiekt op je kaartje. Ik duim voor je dat je temp de lucht in gaat. @jep nee we hebben nog geen dingen weggezet hoor nou ja, alleen de lego maar dat is gewoon veel te gevaarlijk. Lucas eet als we aardappels, groente, vlees eten met de pot mee. Ik heb ook wat porties in de vriezer liggen. Maar een paar combi's die hij eet. bietjes,aardappel,gehakt. Worteltjes,kip,rijst. broccoli,aardappels,kaas. witlof,aardappels,kaas. Vanmorgen is lucas samen met fabian op de foto geweest bij de schoolfotograaf. Volgens mij is het een leuke foto geworden. Mijn ouders gaan in juni op vakantie naar turkije en daar tekenen ze foto's na. dus ik hoop de foto's op tijd klaar zijn dan geef in m'n ouders een foto mee om na te laten tekenen. Lijkt me wel leuk voor in de kamer weer eens wat anders dan een gewone foto of canvas.
@sjoon, bedankt voor de tip, ga het de volgende keer uitproberen. De asperges waren nu in ieder geval lekker. @FmT, dat is wel minder dat je geen werk hebt. Eem tijdje thuis zitten is niet erg, maar een jaar is toch wel lang. Heb je nu sollicitaties lopen? Vandaag nog vrij, wo, do en vr moet ik wel werken. Zo maar eens een beetje poetsen. Vanmiddag boodschappen en lekker wandelen. Hoop dat het droog blijft. Zijn jullie kindjes ook zo beweeglijk 's nachts? Ik heb Tim rond 5:00 uur weer recht in bed gelegd, lag dwars in bed. Toen ik hem vanochtend uit bed haalden lag hij omgekeerd. Voeten op het hoofdeind... Haha Iemand nog leuke plannen vandaag?
@Lolly, kaas door de groentehapje heen. Mag dat al? Pak je dan geraspte kaas? Ik zelf vind witlof met ham en kaas ook lekker, maar wist niet dat baby al kaas mogen. Weer wat geleerd!
Volgens mij mag dat wel hoor. Ze mogen ook smeerkaas op brood dus waarom geen gewone kaas bij de groente. Ik doe er niet veel door heen hoor 1 plakje per portie. Beweegelijk in bed; lucas ligt in de slaapzak en hij 's nachts het hele bed door. Maar in een slaapzakje kan dat ook onder de dekens vond ik op een gegeven moment niet prettig meer. Leuke dingen voor vandaag; zoontje van school halen, eten zoontje weer weg brengen, lucas de fles en naar bed en dan werken tot 23.00. Jij nog wel wat leuks in de planning?
Niets speciaals meer gepland. Vanochtend bij de tandarts geweest en badkamer en toilet gepoetst. Vanmiddag even boodschappen doen en wandelen. Lekker rustig aan vandaag. Ligt Lucas alleen in een slaapzak? Tim ligt in een slaapzak en onder een dekentje, althans daar leg ik hem onder als hij naar bed gaat
Hahaha, leuk weer die slaapzak en dekentjes die voorbij komen... Hier ligt Pepijn ook nog steeds alleen in de slaapzak. Ben ik zo blij mee, want wat een avonturen hij uithaalt in bed.... Net die baby van de pamper-reclame..... Voor Jep, ik heb Pepijn een tijd terug 1x met zijn hoofd onder de dekentjes gevonden.... 1x, maar nooit meer!!!! Gaat goed trouwens hoor, alleen in een slaapzak, hij was er zo aan gewend... Lolly, leuk dat je "gespiekt" hebt naar m'n kaartje... En ik wil dit niet weer te hard roepen, maar ik denk dat het weer raak is. Normaal heb ik echt twee fase's van laag en hoog, maar als m'n temperatuur zo wisselt als nu weet ik genoeg.... Tel daat het overgeven, misselijk zijn en honger hebben nog bij op.... Over een kleine twee weken zullen we het weer weten.... 1 slaapje is gister trouwens goed gegaan. Ik bekijk het gewoon per dag, hij geeft het zelf goed genoeg aan. Meneer is nu zelf ook ineens naar 3 flessen, beter dan dat geforceer van het CB drie weken geleden.... FmT, al naar de kerk geweest?? Of vanavond? Meestal op dinsdag geloof ik, niet? Leuk idee trouwens Lolly, van die tekening!
Hoe was het bij de tandarts? Lucas ligt alleen in de slaapzak. Hij is altijd lekker warm als ik hem uit de slaapzak haal dus hij zal het wel niet koud hebben.
Helemaal prima bij de tandarts. Over een half jaartje weer terug. Klinkt inderdaad wel eng met hoofdje onder de dekens. Tim ligt nu in een dunne slaapzak, maar leg hem denk ik maar weer in de winterzak en dan zonder dekentje. Kijken of dat goed gaat.
Hey dames, Hier ff een teken van leven van mij. Park is wat verouderd, maar dat mag de pret niet drukken. Collin vind het zwemmen echt super leuk.
hier even een zwaai. Ik had vanmorgen weer zo'n kiespijn, dat ik niet eens zin had in de pc. Dan is het wel ernstig Met pcm proberen te werken en om een uur of 4 was het ineens helemaal over! Jeeeejjj!! Kies is nu goed door en mn hoofd weer rustig (het snot en kiezen gedeelte dan ) hier niet echt meegelezen vandaag, maar ik zag wel dat Duckertje goede hoop had! Ik duim voor je! En over dekentjes: Yanna ligt inmiddels niet meer met een deken in bed, nu ze zo rolt en draait, want die vond ik een paar keer onder de dekens. Kan op zich geen kwaad meer, maar vind het een onveilig idee. ik ga de komende dagen weer mn best doen, maar de woensdag is altijd zo vol met werk enzo.
Okee ik ben erg druk maar kom me ff snel hier melden. Help... Fae zit in de baby pubertijd, kind is ontzettend moe wil maar niet slapen, niet op schoot, geen bijtring, geen koekje, geen brood, geen groente, geen sap/water, niet spelen op het kleed, niet in de box, niet in der stoel voor de tv, niet knuffelen ze wil echt helemaal niets.... Even een dikke pffffff ik weet dat het vanzelf weer over gaat, maar heb nu toch echt even een timer gezet op 5 minuten dat ze maar even huilt. Kweet het anders ook niet meer het enige wat duidelijk is is dat ze in haar oogjes wrijft en dat doet ze als ze slaap heeft.,
@fmt en hoe gaat het met fae is ze nog in slaap gevallen? Hier nog zo'n mama die erg druk is ik kom gewoon niet aan het huishouden toe. Zo veel andere dingen die ook moeten gebeuren. Vanavond met fabian naar school voor een verwenuurtje voor moederdag zal mij benieuwen wat ze in de planning hebben. Morgen naar de dokter voor een uitstrijkje bah zo geen zin in. Maar goed dat moet ook gebeuren. Ik denk dat ik m'n moeder een foto geef van lucas en fabian voor moeder ik weet het anders ook niet. Ik vind het zo moeilijk. Wat doen jullie met moederdag?
@lolly jaaa ik heb ze dus in der tummytub gevuld met water in de douche gezet. Toen begon mevrouw te lachen. Fles gegeven en nu ligt ze in bed, wederom te jammeren/huilen en tut weg te gooien maar ze is in ieder geval wat rustiger. Moederdag nog helemaal niet over nagedacht. Ik denk dat ik ga vingerverven als ik zo 1,2,3 iets kan opnoemen. (verantwoorde verf) Mijn moederdag weet ik niet, volgens mij heeft vriend nog niets geregeld en ik denk ook dat hij straks niets heeft. Zou het wel echt heel jammer vinden (hij ook zegt ie dan). Is ook met valentijnsdag en mijn verjaardag.. of hij heeft het heel goed verborgen weten te houden.
zooooooooo nou ik wou net zetten ik wordt ff gek van lisa al een aantal dagen pfff wat is ze vermoeiend en maar jengelen en vroeg wakker .. vanmorgen was het 5.30 .. sjees .. nu wil ze ook weer niet slapen ze zit zichzelf zo in de weg en ik ben steen kapot .. heb zelf ook weer een verkoudheid en keelontsteking .. loopt ff niet zo lekker hier dus
ok dat had ik niet mogen zetten ik druk op enter en ze kotst heel haar bed onder ... arm moppie .. nu weer schoon maar ze mokt nog wel