sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

we gaan naar extremely loud and incredibly close (als ik het zo goed schrijf). met Tom hanks, en Sandra Bullock

2. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Hoi hoi!

Gezellig hoor dat bijna alle meiden uit het oude topic hier komen kletsen! Toch wel typisch dat de meeste zich aan 1 persoon geergerd hebben, zou zij zich daar bewust van zijn geweest?
    Nu wel waarschijnlijk!

Hier gaan alles goed. We hebben weer lekker weekend, dat is altijd goed :D. Woensdag heb ik een mamafiets gekocht! Een witte batavus van 1.5 jaar oud en gewoon via marktplaats! Ben er helemaal blij mee.

@ Duckertje: Wat goed dat je temperatuur hoog blijft, hopelijk is het raak! Spannend!

@ FmT: Fijn dat de kleine meid nu al een paar dagen goed poept. Lijkt me voor jezelf en voor haar een hele opluchting!

@ Lolly: Succes met je nachtdienst! Lijkt mij wel weer even wennen denk ik!

@ Sahi: Ik lees dat er bij jou werk ook flink bezuinigd wordt? Wat voor werk doe jij? Ik werk op een kdv en mag blij zijn als mijn contract in juni verlengd gaat worden, vreselijk die onzekerheid!

Fijne dag allemaal!

3. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    @ Sjoon: Mij lijkt die film ook super! Ben benieuwd hoe jij hem vondt!

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt wil gold niet mee komen kletsen hier? ik wilde net vertellen over mijn lunch met sm ed. hahahaha nee ik beloof je dat ik niet zulke verhalen ga op hangen.

@duckertje Lucas heeft yogolino van nestle. Hij eet een half bakje op. Ik kreeg van de week de bonnen van lekker in het leven en daar zat een kortingsbon bij voor deze toetjes.
    Spannend dat je temp nog steeds hoog is. Hopelijk blijft ie hoog.

@sjoon Wat is er met Chiel?

@dani88 wat leuk joh op mama fiets.

@emma hoe doet tim het na zo'n hele week op school? Wat heeft hij allemaal gekregen op z'n verjaardag?

Wij hebben een dekbedovertrekje gekocht voor Lucas. Ik had eerst op babydump een leuke gezien maar jeetje wat duur zijn die dingen zeg niet normaal. Nu via een andere site een besteld van winnie the pooh Ben benieuwd hoe die is.

Deze week ook een dakkoffer besteld die gaan we wel nodig hebben. De kinderwagen en een camping bedje moeten ook mee en dan heb je de kofferbak al bijna vol.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: haha, grappig dat je me sneu vond, vind t wel lief van je :D
    met de kippen gaat t wel goed, ze zijn nu met zn 2tjes. We hebben dr 1 die altijd laat weten als t eten op is en die is nu helemaal een bazig kipje geworden! Die pikt mn schoenen als ik met t eten aankom enzo, haha :D
    zal ik nog wat vertellen over paarden en toeristen? Of zal ik hier een link naar wikipedia plaatsen? Zeg t maar hoor :D ;)
    wat kan je blij zijn met een poepbroek he :D

@bijtring: ze zijn fijn hier voor de vermoedelijke tanden (ben er nog niet zeker van), maar anders kan je ook je vinger of ander speelgoed geven ;)

duckertje: aah jij bent wel bekend met het topic van ons :D Ja Yanna is gek op broccoli, zo leuk!
    en jij bent alweer aan het oefenen zie ik :) Snel hoor! Ik zit op dit moment in dubio. We wilden eerst zeker een jaar wachten, maar er is gezeur met mn spiraal, dus misschien gaat ie er alweer uit en gaan we weer verder oefenen...
    ben al van zoveel principes afgestapt, dus t maakt me ook niet uit, haha

sjoon: succes met chiel!
    gezellig morgen naar de film :D

gejanne: whaha, zo grappig dat jij me ook sneu vond. ik deed er echt lang over om hier te komen he? En ik blijf daar gewoon kleppen om de schijn op te houden, goed? ;)

dani: denk dat ze het pas door had toen er een discussie over iets ontstond
    ik werk als ambulant begeleider in de gehandicapten zorg. en dat was dus vanuit de overheid en nu gaat de gemeente dat doen. maar dan vrezen wij vanuit het werkveld dat de moeilijke mensen uit het oog verloren worden en het slechte pad op gaan. dus meer overlast voor de maatschappij. Ik heb wel enigszins een baangarantie, dat scheelt.

lolly: hoeveel kost een beetje dakkoffer eigenlijk?
    en dekbed overtrekken had ik gelukkig heel veel gekregen! Heb nu 7 setjes beddengoed voor Yanna! Wat een luxe, heb dat voor mezelf niet eens :D

nou, had in de andere topics al geklaagd over mn cyste, wil ook niet te veel zeuren en heb inmiddels de ha gebeld, die zegt ook dat t geen kwaad kan, maar wil me wel even zien volgende week, puur dat ik even kan spuien en dat hij me gerust kan stellen. en eventueel advies geven over wel of niet laten zitten.
    ik sta echt op het punt om m weg te laten halen en gewoon maar te zien wat er van komt, maar ja, das niet heel verstandig ;) eerst een groter huis, goedkopere auto en meer inkomsten (=vriendje klaar zijn met school)

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Lolly, chiel hoest enorm, en is ook soms wat benauwd. Vandaar dat ik met hem naar de dokter ga. Hoop niet op een long ontsteking.
    Ik ga ze nu in de auto zetten en dan naar de dokter :)

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi deze dakkoffer hebben wij. Dan moet je nog dakdragers erbij hebben. Hapro Probox 430 EF | DakkofferStore

Even een extra bezoekje aan de dokter kan geen kwaad toch. En als jij je er niet rettig bij voelt dan zou ik hem gewoon voor de zekerheid weg laten halen.

Zo 7 dekbedovertrekken wat een bofkont die Yanna en mama natuurlijk ook. Die dingen zijn best duur.

@Sjoon ik duim voor je dat het geen. longontsteking is.

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: haha, duurde idd wel ff! En blijf jij daar maar ff meekletsen hoor, ik heb er geen zin meer in :D
    Cyste, vervelend, maar kan ook vanzelf weer weggaan he, kan een momentopname zijn. Had ik namelijk ook voordat ik zwanger was van Jarno, 7 weken later zagen we op de echo een hartje kloppen :)

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @sahi: ja blijf jij daar ook nog maar even kletsen. Ik heb er net als Géjanne ook geen zin meer in. Ben wel benieuwd hoe lang het.nog duurt daar.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi ik heb zoals je misschien nog wel weet ook blaasje/cyste bij de vagina. Alleen ik heb er verder geen hinder van. Ik moet volgende maand waarschijnlijk voor een uitstrijkje en dan vraag ik gelijk om een door verwijzing naar de gyn. Het zit me toch niet lekker dat er iets zit wat er niet hoort.

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey meiden, longen zijn schoon, dus geen long ontsteking. Gewoon doorgaan met hoestdrankje en neusspray.

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Nou ik heb er daar ook echt geen zin in hoor haha, vind het hier wel gezellig :) !

@lolly nee volgens mij niet, ik weet het niet zeker maar wat ik ervan begreep is dat ze niet zo vaak meer op ZP komt. Cool die dakkoffer.

@dekbedovertrekken nou echt waar ik heb er 3 hier, daar doet ze het nog wel 4 jaar mee hoop ik. Ik heb dus echt dure en het geluk dat ons mam er eentje heeft betaalt. En oma de andere. Moet ze natuurlijk wel even showen nu dan he :) ff patsen haha

Babouche Dekbedovertrek Tinkerbel 100 x 135 cm | Babouche Bedtextiel | Baby-Dump
    COTTONBABY D.O. Geknoopt Broderie Wit 100x135

En dan nog een van cottonbaby die ik niet kan vinden. En van die tinkelbell heb ik ook de klamboe, over de 100 euro grootste miskoop ooit haha.. Maar wel mooi.

Hier echt dus de hele dag geen klap gedaan. Fae om 11 uur op bed gelegd en zelf ook nog even 3 uur geslapen :(.
    Verveel me echt de pletter en ja ik kan wel stofzuigen maar heb der gewoon ff geen zin in.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    ow fijn, ik zat al te wachten. Hopelijk snel beter :)

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oe Sahi dat is wel ff schrikken. Ik ben ook van die pil (of hormonen) altijd zo veranderlijk. Ik snap je dus helemaal. Daarom nu nog steeds geen anticonceptie. Ja 3 maanden die pil geprobeerd, heel mijn kop onder de puisten waardoor ik helemaal 16 lijk en de mensen me alleen nog maar meer aankijken. Ik zou toch wel verder onderzoek willen naar die cyste. Kunnen ze die niet weghalen dan ? Heb er geen verstand van oooh nu Fae uit de schommel halen. Weet iemand hoe lang ze daar in mogen ?

Fae is vandaag omgedraaid in de box, nu dus steeds een mopperend meisje want ze wil weer draaien. Nog geen 2e keer gelukt dus.
    Ze leert het vanzelf wel gelukkig.

Nou doei doei..

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sjoon oh gelukkig geen longontsteking hopelijk word het hoesten snel minder.

@fmt ik denk alleen niet dat Fae over 4 jaar nog ik haar ledikantje ligt:) wel een mooi overtrekje hoor.

Ik ga nu schilderen met fabian lees smeren met verf:)

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: nee eng he, als er iets geks zit. kunnen ze wel zeggen dat het niet erg is, maar ik heb mn baarmoeder nog nodig!

sjoon: fijn dat de longen schoon zijn! Hopelijk is ie er snel vanaf, wat een getob he?

fmt: ik zie op het andere topic iedereen maar 1 keer per dag of minder, dus t zal wel goed zijn...
    saai he, zo'n dag niks... Ik heb ook niks meer gedaan sinds ik weer thuis ben...
    zou Fae hooguit een uurtje, 1,5uur in die schommel laten achter elkaar.
    hier ook een moppermeisje, omdat ze van alles wil, maar nog niet kan. vind t stiekem wel grappig ;)

die cyste halen ze niet weg denk ik, moet vanzelf weg gaan. heb eigenlijk niet verder doorgevraagd, was een beetje beduusd. maar de ha zegt ook dat t geen kwaad kan..

lolly: kunnen die overtrekken alleen in een ledikantje? Op zich kunnen die ook op een groter bed toch?

zit Yanna uit te lachen, eerst sliep ze, toen schrok ze wakker, weet niet waarvan en nu wil ze rollen en lukt het niet. ze is zoooo boos. wel een beetje zielig, maar ook erg aandoenlijk en schattig...

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Een dekbed voor een junior bed is 120 bij 150. De deken voor het ledikantje is 100 bij 135. Dus dan kun je kindje niet lekker instoppen. Dan zou ik eerder ervoor kiezen om een 1 pers. Dekbed op een junior bedje te leggen of gelijk voor een 1 pers. Bed te kiezen.

Ik heb net even gegoogled de cyste zit bij de klieren van bartholin. Die kunnen ze leeghalen en dan weg halen. De ha zei tegen mij als je het weg wilt laten halen krijg je gelijk een verwijzing voor de gyn maar het kan geen kwaad

Als de cyste zoals bij jou in de baarmoeder zit zou ik hem weg laten halen.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja dat is ook het eerste wat bij mij opkwam, weglaten halen. Ik snap dat je beduusd bent hoor was ik ook bij de neuroloog, werd meteen door hele mallemolen gehaald vanwege me armen. Nu 4 maanden later loop ik er nog mee.. Dadelijk eens kijken wanneer die afspraak ook alweer was.

1,5 vind ik zelf wel lang, ik doe nu 10 minuten hooguit 15 minuten met babytv op de achtergrond haha.. Maar aan de andere kant in maxicosi mogen ze 2 uur. Ze past er nog maar net in, dus hij zal ook snel naar zolder gaan.

oooh ik ben wel weer een beetje blij, vriend doet boodschappen dus hoef er ook niet meer uit vandaag. Al mijn plannen weer in de soep :p, vanavond eten we ook soep met stokbrood en kruidenboter, vriend heeft last van zijn rug en ik van mijn armen dus gezond koken word het niet vandaag.

Genoeg gekletst weer hier vandaag. Zal vanavond nog wel even langskomen want vind het ook wel weer gezellig.

Doei doei

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gezellig druk hier zeg! Leuk! :)

Lolly, klinkt lekker die toetjes!
    Jullie gingen naar Frankrijk op vakantie toch?! Leuk vooruitzicht!

Sahi, ik ben idd al bekend met jullie topic.... Lees eigenlijk al van het begin af aan met jullie mee..... :)
    Maar wat lastig zeg, ik begrijp dat je een cyste in je baarmoeder hebt?
    Komt ook rauw op je dak dan! Kan me voorstellen dat je daar even over na moet denken!

En ja, wij willen heel graag een klein leeftijdsverschil! :)
    Plus zit ik met medicatie die nu gelukkig mijn lichaam uit is, maar ik eigenlijk toch wel nodig heb.....
    We zijn er gewoon weer klaar voor.... En stiekem heb ik hoop, ben overtijd, dus ja....

FmT en Lolly, wij hebben ook twee leuke dekbedjes van winnie the pooh! Ik gebruik ze gewoon zo veel mogelijk. Wassen en weer lekker schoon op bedje!

Klinkt trouwens lekker FmT.... Krijg honger..... ;)

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sjoon, heel fijn dat met Chiel alles goed was!

En lijkt me idd een leuke film!!

Deel Deze Pagina