sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Doe mij wat meer geld svp.... ik zie teveel leuke kleertjes voor F!

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @forum, ik ben ook echt hier gaan kijken omdat ik over een aantal dingen erg onzeker was. Wat zie ik dan als eerst: bijna alle kindjes hebben al tandjes. nou hier nog niks te zien.
    En natuurlijk om lekker ervaringen uit te wisselen. Het is ook onze eerste. En zoals mijn collega zo mooi kan zeggen: ook bij ons zit de gebruiksaanwijzing er niet bij.

Net naar draagmoeder gezocht gekeken( Sahi bedankt voor de tip vorige week). Wat ontzettend heftig. En wat prijs ik me dan weer gelukkig dat bij ons nu alles vanzelf is gegaan (in 1 keer raak).

Zin in morgen: lekker babyzwemmen en daarna shoppen met mijn moeder. En zaterdag mag ik er weer tegenaan op het werk

3. Jep

Jep Niet meer actief

Als ik zo al die schema's lees, komen ze toch best overeen.

Ik kruip zo mijn bed in. Morgen van 7:30-17:00 uur werken. Heb de afgelopen 6 weken gedetacheerd gezeten. Maandag weer terug naar mijn oude vertrouwde plekje. Morgen dus wel een relaxt dagje omdat het daar mijn laatste dagje is.

Slaap lekker alvast!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    draagmoeder gezocht ook weer gekeken, bijzonder hoor! Jeetje... Ik zou zoiets niet kunnen, misschien voor mijn allerbeste vriendinnetje, maar anders zeker niet!
    gold: ik ben het helemaal met je verhaal eens, melk is het belangrijkste! en hier ook totaal geen schema's :)

toch weer veel later dan ik had bedacht, dus ik ga maar eens naar bed

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@prutske: het zoontje van een vriendin van mij had met zijn eerste verjaardag nog geen eens tanden (!) er zal vast wel een gemiddelde zijn, maar de een is gewoon sneller als de ander.

chiel had met 7 en halve maand zijn eerste tandje. elynn is morgen 6 maand, en nog helemaal niks te bekennen! haha

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sjoon, Ik weet dat ik me er niet druk over moet maken hoor. Hij groeit goed en is over het algemeen heel tevreden. Das veel belangrijker voor mij. Dan of er al tandjes komen. Hij zit wel hele dagen op zijn handen/ speelgoed te bijten dus we zien wel wat er komt.
    Dit was wel een van de redenen dat ik op het forum terecht kwam.

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Tanden fabian had met 4 maanden zijn eerste tand en Lucas pas met 6 maanden.

Ik hoop echt dat ik bij de meeting kan zijn. Ik heb alleen nachtdienst en dan moet ik mijn middelste nacht ruilen ( of alle drie ruilen) de collega die de planning doet heb ik gebeld en zij kijkt er naar. Hopelijk zie ik vanavond of het gelukt is. En anders proberr ik iemand om te kopen voor taart hahahaha

Vanavond weer de nacht in voor drie nachten. Vaacht nog iemand online toevallig? Fmt misschien:)

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    jaaaa Lucas heeft net uit de oefen beker van difrax gedronken. En het ging hartstikke goed. Hij vond het zelf ook super leuk. Dat gaan we dus vaker doen.

9. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik haak hier weer in hoor.
    Jullie hebben er gewoon 5 pagina's bij gekletst!

Moet zeggen dat ik weer helemaal bij ben gekomen, Collin heeft nl heerlijk geslapen!

Hier een foto van ons pietertje van de hogeBAND

Bijgevoegde bestanden:

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fijn dat jullie weer zijn bij gekomen av!
    Mooie foto met een knap kereltje erop :)

Lolly, knap van lucas! Ik dacht toevallig van de week nog dat ze al kunnen oefenen om uit een beker te drinken. Die van difrax heb ik ook in huis, opnog van chiel toen.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    yanna heeft ook nog geen tanden hoor! Als ze met een jaar nog geen tanden hebben, gaan ze foto's maken ofzo? Zei het CB tegen me... Maar komt vanzelf wel hoor

lolly: 's nachts slaap ik meestal ;) Zeker nu mn hoofd vol snot zit... Maar als ik wakker wordt, kom ik wel even spieken ;)

AV: wat een heerlijke foto!!! En Collin heeft gewoon goed geslapen, goed zo Collin!!

@tuitbeker: zo schattig, Yanna begint het door te krijgen met de tuitbeker, ze vindt het helemaal leuk. En zo trots dan als ze het voor elkaar krijgt om er wat uit te drinken :)

Yanna heeft vanmorgen heerlijk uitgeslapen, nog langer dan mama!! Dus ik heb heerlijk uitgebreid gedouched (ik mis een bad hier...)
    en in de winkel heeft ze gezellig gekletst tegen iedereen die ze zag, dus dat is leuk op de drukke vrijdag, hahah :D Vooral andere kindjes zijn erg interessant!
    en nu ligt ze in diepe slaap, viel gewoon in slaap tijdens de fles! Gekke Yanna ;)

straks hondjes op visite en vanavond mn vader op bezoek met eten. en tussendoor nog even wat met mn broertje doen, genoeg plannen. En een beetje poetsen zo :)
    nog wel een hoofd vol snot, maar het gaat steeds een beetje beter :)

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Altijdvrolijk, wat een mooie foto's heb je op FB geplaatst!
    Nu zie ik waar Collin nog verder zijn goede looks van heeft ;)
    Super mooi kereltje en een geweldige mix van jullie beiden.

Lolly wat goed van Lucas, is dat een beker met tuit?

Tandjes; als baby had ik al met 3 maanden 2 tandjes en met 6 maanden 8 tandjes .... Heel erg vroeg. Mijn man kreeg tandjes toen hij 10 maanden was ofzo en onze F. heeft nu 4 tandjes en nr 5 komt er aan.

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold nee deze is zonder tuit. Difrax Oefenbeker Voordeelset 3 stuks
    ik lees op de site van difrax dat de beker te gebruiken is vanaf 12 maanden?! Maar ach als het goed gaat........

@sahi in mijn vorige nachten heb ik nog lekker geklets met fmt. Maar als ik geen nachtdienst had lag ik ook lekker op 1 oor.

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #1194 FmT, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
    @lolly nachtbraker ik kan nu nog niet zeggen of ik er ben vannacht, is ook een beetje afhankelijk wie er morgenvroeg uitgaat voor Fae haha... Die site staan leuke aanbiedingen op zover ik kan zien, bestel jij daar vaker ? Geen verzendkosten klopt dat ?

@av wat een leuke foto van Collin, en echt waar wat is hij gegroeid met de laatste foto die ik gezien heb. Een mooi kereltje heb je.

Dames ik heb jullie ervaring en hulp weer nodig : Traphekjes we willen ze gaan aanschaffen aangezien Fae een beetje achteruit gaat schuiven. Hebben jullie ze al in huis en welke ik ben heel erg benieuwd.

En hoe slecht is volkoren brood of kan dat gewoon?, Fae zat warempel (geen idee of ik dat goed schrijf) vandaag aan een korst te likken en heeft 3 hele iniminie stukjes brood op hahaha...

En mevrouw zat onder de verf vandaag toen ik thuiskwam... rara wat zou ze toch gemaakt hebben, vriend dacht waarschijnlijk dat ie alle verf weggehaald had hahahah... vanavond in de douche dus.

Edit : F haar website heeft een gastenboek :p ! Zou het cool vinden als haar vriendjes en vriendinnetjes van haar leeftijd een berichtje achterlaten of is dat euhm blij :):D:p..... Wel zp niet daar vermelden hehe..

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Nou volkorenbrood zal voor een keer wel niet uit maken hoor. Lekker toch dat ze brood heeft gegeten joh.

Die site daar bestel ik nooit ik wilde alleen even een linkje plaatsen.

Traphekjes wij hebben ze van de prenatal. Die waarbij je een knopje in moet drukken en een hendel omhoog moet doen en dan het hekje op moet tillen. Ik weet alleen niet of dat handig is voor jou met je handjes.

Ga jij vanavond maar lekker naast je vriendje in bed liggen. Ik spreek je morgen wel weer.

Toch niet iets vergeten de verf hahaha rarara wat zou je krijgen spannend hoor:)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Lolly, werkze vanavond. Ik ben ook niet op vannacht. Moet morgen 7 uur mijn bedje uit. Gaan naar dierentuin in emmen met het werk van vriendje :)

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @lolly, werk ze vannacht
    @Sjoon, veel plezier in de dierentuin morgen
    @all, slaap lekker straks

Mezelf weer oppeppen om morgen weer te gaan werken. Heb net van een hobby (darten) gehoord dat ik volgend jaar niet meer mee ga doen.
    Alleen af en toe in het weekend nog eens een toernooitje met een vriendinnetje. Dus dat scheelt weer een avond in de week.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuke hobby prutske. Ik kijk het wel regelmatig op tv, maar kan er zelf niks van haha

Slaap lekker, en voor morgen werkze.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wat ontzettend schattig van die verf :D
    en een keer volkoren maakt niet uit hoor, denk ik
    traphekjes hebben we nog niet over nagedacht. en we hebben een buurvrouw die geen traphekjes heeft, maar haar kind heeft leren traplopen. Ik weet nog niet of ik dat aan durf, maar bij hen gaat het goed
    ik zal eens kijken wat ik kan doen op jullie site zonder zp te vermelden natuurlijk

sjoon: wat leuk, naar de dierentuin!

prutske: waarom ga je niet meedoen dan? Wel weer lekker meer tijd knuffel met je kleintje :D

zo, mn vader is ook weer weg. t is wel mn vader, maar behoorlijk intensief als hij is geweest, pfff. kan ook niet zo goed uitleggen waarom het is, weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen... maar het is gewoon een vermoeiende man...

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutze jammer dat je niet mee doet. Is daar een speciale reden voor?

@sjoon veel plezier morgen hopelijk is het een beetje droog.

@sahi/fmt wij hebben beneden geen traphekje maar hebben w fabian gelijk leren traplopen. Ik moet wel zeggen hij vond de trap absoluut niet interressant want hij mocht toch traplopen als wij erbij waren. Dat scheelt denk ik wel. Bovenaan de trap hebben we wel een hekje zodat als ik in de badkamer of slaapkamer ben ze niet per ongeluk van de trap kunnen rollen.

Deel Deze Pagina