@ darten, vorig jaar deed ik nog gewoon mee in de competitie hier in het dorp. Maar sinds Finn er is moesten we dan steeds om en om omdat mijn mannetje kok is en alleen de avond van het darten vrij is. Nu is ons team ermee gestopt en kunnen we beide terecht in een ander team. Alleen gooien deze op verschillende avonden en zou ik er steeds oppas voor moeten regelen en daar heb ik geen zin in. Vandaar dat ik heb besloten te stoppen. Dan kan mijn mannetje wel doorgaan.
Goedemorgen meiden gister was man jarig en dus nu opruimen .. tim slaapt nog lekker die lag er ook laat in en ik geloof dat de "sprong" hier genomen is ze slaapt weer wat langer en is lekker vrolijk !! gelukkig maar het was een vermoeiende week we gaan vanmiddag voor een andere auto kijken hoop voor man dat het hem gaat worden ! traphekjes wij hebben beneden een oprolbare ... zodat het toch open blijft in de ruimte .. boven hebben we er twee een naar beneden en een naar zolder en dan bovenaan de zolder ook een al kan tim super traplopen ... toch veiligheid voor alles ! ik ga eens de aanbouw nakijken op stopcontacten volgensmij heb ik ze allemaal beveiligd maar lisa komt echt overal .... en als ze er niet kan komen sleept tim haar er wel naartoe oh en lisa haar dagmenu 7.30 200cc melk gaat vaak niet op 9.30 fruit 100 cc 13.30 200cc melk maak ik pap van en hapt ze van de lepel op brood lukt nog niet zo 15.30 geen koekje meer .. sjeeee elke middag stikken ... nu stukjes brood en flesje met wat drinken 17.00 pot eten en ga beginnen met wat hapjes toetje was vd week kotsten maar of het dat nu was ? 19.30 papfles 250 cc
Goedemorgen dames! @Av Ik zag een leuke foto van Collin voorbij komen. Nog naar aardbeienland geweest? @tuitbeker, Tim moet er nog niet veel van hebben. Ik heb er een van de avent. Maar las ook dat er een paar een van difrax hebben. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat kindjes een tuitbeker doorhebben? @Sahi, lekker he als de kindjes uitslapen. Tim heeft vanochtend ook tot half negen geslapen. Tussendoor heb ik hem wel gehoord, maar was ook weer in slaap gevallen. @traphekje, we hebben er nog geen. Laat Tim ook nooit op de grond spelen boven. Beneden moet hij een deur door. Mijn broer heeft voor mij een traphekje over, dus die ga ik tzt plaatsen. Heb helaas geen tips. @Sjoon veel plezier in de dierentuin Ik heb mijn dag vandaag weer vol gepland, zal er weinig zijn. Ga weer verder in de tuin, tegels eruit halen. Vanmiddag nog naar de houthandel om een schutting te regelen en boodschappen en natuurlijk lekker met Tim spelen! Fijne dag allemaal!!
lolly: ik denk dat wij dat ook doen, alleen boven een hekje. goed idee! prutske: wel jammer dat het op zo'n manier moet stoppen, maar goed, Finn is 1000x belangrijker natuurlijk emma: hier hebben wij van de week ook pas bewust opgemerkt dat er een aantal stopcontacten op grond-hoogte zitten. dus even van die dingen erop plakken, want ik wil Yanna nu wel wat meer op de grond leggen, lekker rondkruipen. Ze kruipt nog niet, maar dat komt vanzelf. fijn dat de sprong voorbij lijkt te zijn. hier is er net 1 begonnen geloof ik jep: geen idee wanneer ze het doorhebben, heeft totaal met interesse te maken denk ik. Yanna doet enorm haar best, want ze vindt het leuk om het zelf te kunnen. Ze wil alles zelf doen, o wee als je haar helpt met dat soort dingen. eten doet ze het liefst ook zelf, dus gepureerd eten vergt best wat geduld af en toe. dus Yanna heeft de beker nu redelijk door, maar ons petekindje van 9 maanden vindt het totaal niet boeiend, dus die kijkt niet naar dat ding om hier weer een uitslaap baby, heerlijk! Maar ze fungeert dus nu officieel niet meer als wekker. Vriendje gaat naar een oude-auto-meeting en hij dacht dat Yanna toch wel op tijd wakker zou zijn, zodat hij rustig kon opstaan, maar nu moest hij alsnog haasten Zo naar m'n broertje, lekker shoppen (hij woont in R'dam Centrum) en bij hem eten. Helemaal goed
Goede middag, Ik dacht ff uitgebreid te kunnen reageren, is de modem kapot. . De nieuwe komt pas dinsdag of woensdag. hij bleek uit 2008 te zijn, ze waren zeer verbaast dat hij het zolang heeft gedaan. we zijn niet naar aardbeienland geweest, was alleen maar regen. Collin had zijn turbojet na 2x door, maar dat komt met omdat hij die diksap lekker vond.
Ik wilde even deze foto spammen. Yanna vindt het leuk om dekentjes over zich heen te trekken. Ze ligt nu bij mn broertje op 'n kleedje en draaide met kleedje en al om. In de tijd dat ik dit typ, is ze ook alweer aan het draaien op haar buik zeg maar. Ligt dus alweer met haar hoofd een hele andere kant op. Ze vermaakt zich prima dus!
@emma handig hoor een grote broer voor Lisa. LUcas word ook heel de kamer door gesleept door fabian @sahi wat een leuke foto van Yanna. Lucas vind op de grond liggen ook heerlijk hebben ze ook gelijk meer bewegingsvrijheid. Nadeel hij vind de box maar niks meer. @jep en schiet de tuin op? @tuitbeker die van difrax is een open beker geen tuit dus. Lucas vind een tuitbeker nog maar niks. Ik heb ook al het ventiel eruit gehaald maar dan nog wil hij er niet uit drinken. Doe ik het zelfde drinken in de oefenbeker drinkt hij het wel dus daar ligt het niet aan het is puur het tuitje wat hij niet wil. Zo vandaag heerlijk geslapen na m'n nachtdienst tot een uur of vier geloof ik. Vanavond even bij m'n ouders op de koffie geweest voor moederdag. Morgen bij m'n schoonouders op de koffie en de kids brengen die blijven daar slapen ivm mijn nachtdienst. Ik ben erg benieuwd wat mijn moederdag verrassing word spannend. Iedereen een hele fijne moederdag laat jullie maar lekker verwennen.
Hoi allemaal een hele fijne moederdag! Ik heb een sleutelhanger gekregen met een klein fototje erin van Finn. En vanavond nog lekker uit eten met mijn ouders en Finn op het werk van mijn man. @Sahi wat een leuke foto. @traphekje Eigenlijk nog helemaal niet over na gedacht, maar ik denk dat er bij ons ook alleen boven een komt. Aangezien de trap in de hal is en de tussendeur is altijd dicht omdat de kat ook niet naar boven kan. En voorlopig komt Finn toch nog geen meter voor of achteruit dus. @tuitbeker, hier gewoon de goedkoopste van de hema en bij mijn ouders een van ikea. Deze zijn niet anti lek dus omhoog houden en er komt meteen water uit. Hij vind het geweldig. Antilek snapt hij niks van. En oefenen met een gewoon bekertje vind hij ook erg leuk.
@sahi leuke foto hoor, wat een wijs meisje Fijne moederdag voor iedereen. Ik heb heerlijk mogen uitslapen, kaartjes voor vrienden van amstel live gehad, dushi mama ketting en 3 vingerverf beschilderde kaarsjes in een potje. Super lief Ooh een een heerlijk ontbijt ( niet op bed want dat vind ik onhandig ) Verder vandaag rommelkamer leegtrekken, opruimen en 200 km rijden om nog 2 mama's blij te maken!
Fijne moederdag allemaal. ik had gezegd dat ik niets wou, daar hebben ze zich aan gehouden. Denk week dat Collin.weet met tandjes krijgt, hij wil alleen liggen met zijn hoofd omhoog en zit aan oren. Is hetzelfde als de vorige x nl.
die foto is inderdaad zoooo vrolijk Wordt er helemaal blij van Thnx voor jullie reacties. vandaag lekker verwend met ontbijt op bed, een familie douche (altijd gezellig saampjes). en het kado: een tegel met Yanna's voetjes erop geverfd. Echt prachtig! Zo gaaf Zal ze van de week meteen bedanken op t KDV en t ontbijt was ook heerlijk, dus vriendje heeft genoeg zn best gedaan hoor, hoef niet overladen te worden met kado's AV: hoefde je echt niks of zei je dat alleen maar? mama's verdienen wat extra's op zo'n dag hoor, ook jij! Juist jij met die rotnachten lolly & emma: lijkt me fantastisch, zo'n oudere broer/zus die de kleintjes door de kamer sleept. Heerlijk toch Fijne moederdag allemaal!
Fijne moederdag allemaal! Ik ben zo blij vandaag! Eindelijk na 15 jaar kan ik weer genieten van moederdag Ik heb ontbijt op bed gekregen, mooie bloemen, een fotoshoot (voor mezelf; omdat ik sinds F. er is te weinig aan mezelf denk) en een mooie tekening van F. Vandaag zijn we de hele dag op het strand geweest, 100% genieten met mijn dochter en man. Ik hoop dat jullie ook allemaal zo'n leuke en mooie dag hebben gehad.
Zo te zien heeft iedereen een leuke dag gehad! Ben net terug van een etentje met mijn ouders en Finn op het werk van mijn mannetje. Die had het niet zo druk dus kwam regelmatig even om Finn bezig te houden en een rondje te rijden door het hotel waar hij werkt. En ook heerlijk gegeten. Nu lekker voor de buis Boer zoekt vrouw kijken.
Jullie zijn echt lekker verwent zeg! Ik ben bij mijn moeder lekker gaan gourmetten. Zit me een partij vol zeg, phoe.... @ sahi: ik had echt gezegd dat ik niets wou. Vind het straks leuker als Collin zelf wat kan maken. En daarbij vind ik de bloemen nu belachelijk duur!
leuk om te lezen dat we allemaal weer een lekker weekend hebben gehad. had niet meer gereageerd op fmt haar bericht dat ze blij is dat caatje nu niet meer mee kletst, helemaal mee eens! ik volg haar op twitter (dat is stukken minder erg dan op 'n topic en ik vind het wel grappig om zulke mensen te volgen, lekker om te zeuren erover ) maar ze tweet steeds van die dingen, waar we ons juist zoooo aan ergerden. zo is ze dus echt, wat vreselijk! alles, maar dan ook werkelijk alles gaat over Cristian en borstvoeding, pfffff oh, deze week wat nieuws, ze hebben vakantie/feestweek daar, dus heerlijk elke avond met 35 graden op terrasjes zitten enzo... vermoeiend hoor gold: gelukkig dat je weer lekker hebt kunnen genieten! prutske: wat leuk om bij je mannetje op het werk te kunnen eten AV: ja is ook erg leuk, om straks wat te kunnen krijgen. Volgend jaar moet dat zeker goed gaan! ik hoef ook niks bijzonders hoor, mijn vriend is 17-5 jarig en ik 16-6, dus dat valt ook rond die vader/moederdag steeds, arm kind later Dus op vader/moederdag niks bijzonders extra's maar ik hoor wel mensen die serieus groots uitpakken, vind dat een beetje gek... vriend en ik kregen vanmorgen de kolder in onze kop, we zijn allebei een beetje adhd'achtig, dus tijdens het opruimen kregen we een idee voor de woonkamer. Dus heel de woonkamer omgegooid en we vinden het wel beter gelukkig snapt Yanna daar nog niks van, maar als ze ouder wordt, wordt ze vast gek van ons Dit doen we zo'n 2 a 3 keer per jaar, haha! huisje is dus aan kant, alles voor de korte werkweek staat klaar, lekker op tijd naar bed zo
@sahi ooooh dan ben ik blij dat ik dat allemaal niet lees joh, hahaha... Ik zou der dus helemaal moe van worden wat ze daar wel allemaal niet eet en drinkt. Hahahah... Hier dus ook na thuiskomst heel de woonkamer gepoetst en opgeruimd, leek wel of er een bom ontploft was. En vriendlief die had 2 weken terug het leuke idee om al zijn legerspullen (eindelijk) eens uit de schuur te halen zodat de fietsen daar in kunnen. Maar nu stonden die dus allemaal verspreid in de woonkamer, nu hebben wij best een grote huiskamer maar toch blij dat ze nu naar zolder zijn gegaan, zijn veteranenpakkie hangt te luchten. Misschien beter naar de stomerij als dat kan. Moet het ff kwijt aan jullie allemaal, denk dat jullie hetzelfde erover denken : Wat is het HEERLIJK om mama te zijn zeg... de kriebels vliegen me elke keer weer om mijn oren als ik ze weer lekker bij me heb. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne moederdag gehad. We verdienen het stuk voor stuk want we doen het toch wel ff allemaal al +/- 7 maanden. @AV Ik snap je wel hoor, het is al fijn dat je Collin bij je hebt dat is het bijzonderste (ik ben deze moederdag extreem verwend). Ik heb hier dus 6 jaar lang 'stil' moederdag doorgebracht en dat is ook niet leuk als ze niet aan je denken, ja mijn vriendje was altijd wel extra lief voor me maar het tastbare is er niet....Toch super dat (jouw knappe ) manlief iets voor je geregeld had.
ooooh echt? Ik dacht dat ze vanaf haar 4e mocht werken Leek me wel makkelijk, whaha! Dus in mei en juni hier een tijdelijke zakgeldverhoging, haha!