Zo te lezen iedereen een fijne moederdag gehad. Ik ben ook goed in de watten gelegd. Een mooi knutselwerkje van het KDV en een cadeauset van Lief! Bodycreme en badschuim zodat ik samen met Tim in bad kan. Dat hebben we ook meteen gedaan! Vanavond ben ik nog samen met mijn man gaan uiteten. Erg leuk om een keer weer iets met zijn tweeen te kunnen doen. Tim blijft bij mijn zus slapen omdat zij morgen doet oppassen. 's ochtends erheen brengen is niet handig omdat het bijna een uur rijden is.. Het einde van het werk in de tuin is nog lang niet in zicht. We moeten nog een klein stukje tegels eruit halen. Vrijdag komt er een gravertje om de tuin af te graven zodat we er nieuw en vooral onkruid vrij zand in kunnen storten. Begin juni wordt het terras gelegd en half juni komt de schutting pas. Duurt dus nog wel even. Ik kan er ook zo van genieten om mama te zijn. Bij iedere glimlach gaat mijn hartje toch wel sneller kloppen. Je levert er een hoop vrijheid voor in, maar je krijgt er ook iets heel moois voor terug! Kan me echt geen leven zonder meer voorstellen. Zou ik ook niet meer willen.
Dat verliefde gevoel heb ik ook enorm, krijg soms tranen in mn ogen van blijdschap als Yanna heerlijk ligt te spelen of te giechelen of wat dan ook! Ik lever al mn vrijheid en heel mn leven met liefde in voor haar! Echt cliche, maar het is helemaal waar! Zo mooi om dat ook met elkaar te delen, Yanna en mn vriend zijn zo leuk en lief met elkaar, echt fantastisch! Ook heel bijzonder om je partner op deze manier te leren kennen en gelukkig gaat dat hier ook gewoon heel goed. Kan nog wel een heel boekwerk volschrijven over haar en alle leifde die ik voel *zwijmel*
Wat goed om te lezen dat iedereen zo'n heerlijke moederdag heeft gehad. Ik kreeg vanmorgen een heerlijk geurtje van fabian en lucas. En toen ik uit bed kwam nog een cadeautje van fabian dat hij op school gemaakt heeft. Een fotolijstje, wat we samen geschilderd hebben met een foto van hem en mij samen. Lucas is ook al zo'n heerlijk ventje hij kan goed even alleen spelen maar zodra hij ons ziet lacht hij echt van oor tot oor. Nu m'n laatste nachtje en dan een paar dagen vrij. De collega die de planning doet zou voor mij kijken naar 9 juni of ik dan vrij kon krijgen. Zij is er morgen weer dus ik hoop dat ik dan meer weet. Ik hoop echt dat ik erbij kan zijn.
Goeiemorgen meiden, hebben jullie nog tips voor me? Yanna ligt sinds een half uurtje bij me te slapen, ze is zo verkouden. Steeds dikke snottebellen en ze ademt door haar mond, omdat haar neus vol zit. Daar gebruik ik neusspray voor. Ze heeft geen koorts, maar wat kan ik verder nog doen? Ze heeft ookprutoogjes sinds gisteren.
In de badkamer gaan staan en de douche heet aan zetten, dus dan is ze aan het "stomen" en met een neuspeertje het snot uit haar neusje halen Jep, jemig, nog wel even bezig dus. Maar goed, de tijd gaat snel dus is het zo juni Hier ook een leuke moederdag gehad. Een eigengemaakte en geverfde ketting gekregen van chiel. Gemaakt van penne. En de gastouder had 2 theeglazen met speciale stiften en stickers versierd samen met chiel, en er een theezakje ingedaan. En dat verliefde gevoel.... Ja heel erg!! Soms kun je ze achter het behang plakken, maar dat vergeet je zo weer als ze je komen knuffelen en zeggen dat ze je lief vinden. Ik kan echt kriebels in mijn buik krijgen daar van. En zeker bij elynn nu ook als je ziet dat ze iedere keer weer wat meer kan. Ook kan je er niet over uitgepraat raken haha.. Vnmiddag om 4 uur weer naar het cb toe. Ben benieuwd De dierentuin was zeer geslaagd zaterdag. De vlindertuin, is heel mooi, maar ik krijg zo de kriebels van dat vele gefladder om me heen. Haha, ik ga werkelijkwaar nog liever een leeuw knuffelen dan kriebelbeestjes vast houden haha...
Vraagje, F. eet sinds 1 week eindelijk pap, in de ochtend met een lepel. Na 5 minuten koelt het al af en wil ze het niet meer. Dus nu maak ik telkens een heel klein beetje, en maak ik bij ... Maar dat vind ik niet handig. Oplossing? Bordje met dubbele bodem voor warm water? Of hebben jullie andere tips?
sahi agossie zo verkouden ... idd stomen ... sterkte sjoon haha ruig hoor wel een leeuw maar geen klein beestje gold ik gooi het halverwege 20sec in de magnetron ... weer lekker warm ! moederdag ! wouwwwwww wat een verwennerij !! leuk hoor meiden hier ook mooie tekeningen en zelf geschilderd vaasje met bloemen van tim ! zo lief ! en jaaaaaaaaa ik heb ook zo verliefd op mijn meissie ! ze is altijd aan het lachen naar je .. zo leuk ...
20cc pap, hoe meet ik dat? Doe ik het dan in een flesje? Ik snap 'm niet hahaha Florine doet net als fruit/groente/brood ca. 45 minuten over haar eten.... en pap duurt nog langer hahahaha (? eigenlijk helemaal niet grappig ..... ) OH en kijk die LISA! Wat een knapperd Zit ze in zo'n spring of loopding? Viezeoogjes? Hier ook heel soms, maak ik schoon met steriel gaasje en afgekookt water (gaasje telkens van kant wisselen, dus niet weer bevuilen, of gewoon bij iedere veeg een nieuwe pakken zoals ik doe) Dat drie keer per dag, en dan is het weg. Met verkoudheid/virusje zal het anders zijn .... succes. En snot ... heel erg goor ... maar mijn moeder deed het vroeger zelf bij mij ... toen waren er geen neuspeertjes geloof ik. En zij zat ook iedere dag met mij in de douche, veel pseudo kroep gehad namelijk.
Aaaah Emma die kleine Lisa word echt groot en wat een lief staartje haha... Wij hadden gisteren een hanenkam .. Meer kan ik er nog niet van maken. @sahi tips zijn al gegeven. Douchen werkt hier prima als er een snotje vast zit. Echte snottebellen heeft Fae gelukkig nog niet gehad. Goed nieuws, gisteren heeft Fae wel 15 happen bruine bonen op. Vandaag een stuk of 6 kleine stukjes brood. @sjoon alles goed bij cb.
Al die verhalen over moeder zijn! Mooi, heb de tranen in m'n ogen.... Maar ik sluit me er volledig bij aan en vond het gister heel speciaal dat deze dag nu ook voor ons geld! Nog een kleine update: ik ben goed in inbeelden.... Ei is in ieder geval nog niet geweest, dus nog goede hoop! En wat een knapperd is Lisa!! FmT, fijn dat ze iets beter begint te eten! Hier ging brood vandaag ook weer iets beter..... Sahi, ook een geweldige foto en klinkt goed, het huisje weer verbouwd! Hier verder alles rustig. Dadelijk weer lekker een ronde wandelen met Pepijn en onze grote vriend de viervoeter!
@Sahi ah wat vervelend. Idd stomen helpt maar veel meer kun je niet doen. @sjoon hahaha leuk he de vlindertuin. Fabian is er als de dood voor hij vind het echt helemaal niks. @gold hahaha brilletje nodig. Emma schreef 20 Sec in ide magnetron geen 20 cc. Word anders wel erg lastig meten. @emma wat een leuke foto van Lisa al weer een echt dame hoor. @fmt wat goed van Fae. @duckertje heb je altijd een wissellende cyclus? Maar er is ieder geval dus nog hoop. kijk ik net even in Lucas z'n mondje heeft hij gewoon tandje nummer 4 gekregen. Ik maar boven in z'n mond kijken ik had verwacht dat er daar een door zou komen maar niet dus. Hij heeft onder nu 3 tanden en boven nog maar 1.
Lolly, voor Pepijn altijd een hele wisselende cyclus met veel tussentijdse bloedingen. Vandaar dat we moesten gaan temperaturen.... Na de bevalling eigenlijk heel regelmatig.... Misschien ben ik nu pas echt goed ontzwangerd!
@fmt, ik moet om 4 uur bij het cb zijn, dus zometeen weer ik meer haha goed dat fae al wat meer heeft gegeten! @lolly, gek gezicht he, 1 tandje boven en de rest onder @duckertje... spannend voor je! emma, leuke foto! Sahi: hier ook nog wel eens van plaats wisselen met meubels haha..
Effe spuien: Kom ik net met Finn bij de apotheek binnen, willen we een nummertje trekken bij de automaat komt er een oudere vrouw binnen. Ze wringt zich helemaal langs ons om maar eerder een nummertje te hebben. Wij stonden al voor de automaat, ik moest alleen nog even een hand vrijmaken( had Finn op de arm en mijn tas in de andere hand) om een nummertje te trekken. Dus ze trekt gauw een nummertje voor onze neus. Zeg ik tegen Finn: Laat die mevrouw maar voor gaan ze heeft vast heel veel haast! Kijkt ze me een partij kwaad aan zeg jongen jongen. Ik was lekker toch nog eerder weg want ze konden haar spullen niet vinden. En wij hadden alleen zonnebrand nodig. Wel leuk: We zijn daar op de fiets naar toe gegaan. Met Finn voor het eerst voorop in het stoeltje. En maar rond kijken. wat een feest. Het was gelukkig maar een klein stukje want ik merkte wel dat het erg vermoeiend is voor hem. Nu doet hij weer lekker een dutje
@gold sorry kon het ff niet laten grapje. Wat goed van florine dat ze zelf haar brood pakt en ook nog op eet. Lucas vind het leuk om mee te spelen maar zelf eten ho maar. @prutske nou ja zeg wat brutaal gr sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen.
gold: oh ik ben niet zo vies van Yanna's snot en andere viezigheden die uit haar lijf komen. t is mn eigen vlees en bloed. Van andere kinderen kan ik het minder hebben (behalve van mn beste vriendinnetje, maar verder...) maar ze vindt het vreselijk als ik haar neus afdoe, ze wordt zooo boos en kijkt me dan echt met een dikke frons aan. Maar dan even een brul en dan is het weer over. Wat goed van F dat ze zelf brood vast pakt en opeet stomen ga ik vanavond wel doen, goede tip! Ga ik lekker douchen, zij in de wipper ofzo erbij emma: wat een heerlijke foto!! @staartjes: Yanna is nog steeds nagenoeg kaal... Vind het wel jammer, maar aan de andere kant scheelt het een hoop gedoe met haren wassen en staartjes in doen. ze vindt snottebellen afvegen al zo erg, ben benieuwd hoe dat later met haren doen is. die haren komen vast wel fmt: 15 happen, jeee!! Super goed van Fae!! sjoon: hihi, bang voor de vlinders geeft niet hoor hihi, we voelen ons ook zo jut en jul dan met die meubels. heel de kamer 1 grote zooi, over de meubels springen en schuiven en doen, echt grappig lolly: zo wat een tanden al! Daar zal Yanna ook wel last van hebben, maar nog steeds geen tand te bekennen. T tandvlees staat wel steeds strakker, maar ook niet heel spannend dat het bijna doorkomt voor mijn idee... prutske: wat een rare vrouw... Goed gezegd hoor, ook al was het tegen Finn Yanna is vandaag met de oppas naar Blijdorp Echt leuk Krijg steeds leuke foto's via de whatsapp. maar nou is ze wel later thuis, ze komen haar brengen als ze uitgekeken en uitgewandeld zijn. normaal is ze met papa rond 5u thuis, maar nu dus later. En dan mis ik haar zomaar vandaag 7 maanden, de knapperd En ze is dus bij de oppas supervrolijk, gelukkig, ze doet het echt knap, ondanks dat gesnotter. Maar bij mama 's ochtends dus even klagen, snap ik wel
Hallo, Het lijkt mij leuk om zo nu en dan wat mee te praten, als ik het bij kan houden.. Mijn zoontje is nu 7 maanden, van 3 oktober.. Wat kijk ik er naar uit om op de fiets te gaan met Noah. Hopen dat het gauw mooi, warm, droog weer wordt, want mijn fiets is er klaar voor..!!! Ben benieuwd wat hij er van zal vinden.
Sahi, mijn moeder zoog het snot uit mijn neus...... Niet met een zakdoekje even vegen, maar eruit zuigen. Dus ik weet niet wat jij bedoelt met afdoen, maar ik denk niet met je mond d'r neus uitzuigen. En ik mag toch hopen dat geen enkele moeder vies is van haar eigen kind. Welkom Friesland ... laat me raden... daar woon je ook? Ik heb F gefilmd Florine 7m - YouTube