Sjoon; 1 reden? Nee er gaat geen lampje branden Heb toch echt wat gemist denk ik zo of denk ik nou weer te ver en is t gewoon omdat er weinig gekletst werd? Hier gaat t goed! Mason vanmorgen gewogen, hij is nu 8 maanden en 10,4 kg:O!! Onze grote vent is het haha met de oudste grote vent gaat t ook goed.. Alweer een paar maanden geen ziekenhuis meer gezien Zwangerschap verloopt ook soepel gelukkig dus ik mag weereens niet klagen! Elynn groeit ook goed zag ik op t schema
@ zieke kindjes. Ik dacht dat ik nog geluk had met hoe vaak Tim ziek is, maar als ik dat van de andere lees is Tim toch al vaker ziek geweest. Voornamelijk verkouden. 2x een paar dagen koorts en een week daarna een tandje door, dus ga er maar vanuit dat het daardoor kwam. En nu bedenk ik me ook dat Tim een week in het ziekenhuis heeft gelegen Maar goed, Tim blijft gelukkig wel vrolijk als hij niet lekker is dus dan valt het mee. @CB ik ben met de 7 maanden wel op het cb bureau geweest. Vind het ook wel fijn om de groei bij te houden en de voedingsadviezen te horen. We hebben echt een hele leuke wijkverpleegkundige. Nu heb ik een afspraak staan met 9 maanden. @Hemelvaartsdag, geen leuk uitstapje gepland staan. Alleen de container vullen met onze klinkers en stoeptegel. Niet echt leuk, maar moet gebeuren. Iemand anders wel nog leuke plannen?
fmt: mijn vriend heeft voedselallergie en vroeger (en nu ook een beetje) allerlei snotterigheden om onbekende redenen. dus we gaan nu even rustiger aan doen met verder introduceren, al had ze nog niet zoveel extra's gekregen. We doen met groente nu broccoli, witlof, wortel. en ze eet yoghurt als toetje, wie weet de koemelk? Jep: zo klein is Tim niet eens hoor en die prutogen zijn volgens hun heel besmettelijk. en dat is ook zo, dus beter maar thuis houden. mijn vriend is jarig donderdag, dus feestje hier gold: het zijn allebei dr oogjes, ze zit er zelf niet echt aan. er is nu 1 oogje een beetje rood. op KDV zeiden ze dat ze hele rode ogen had, dus ik verwachtte een stront ziek kind vanavond. Kom ik thuis, is ze klaarwakker en krijg ik een dikke schaterlach van dr Dus heb dr naar bed gedaan, oogjes nog even gepoetst, weer giebelen (dat was echt vreemd, haha) en toen is ze een beetje mopperig gaan slapen. als het vrijdag nog niet beter is, ga ik langs de HA. We gaan op vakantie en wil zo ook het weekend niet in, dus wil van de HA weten of dat allemaal wel kan. En wil dat er nog eens naar de longen wordt geluisterd, gewoon voor de zekerheid Mijn vriend is pas met 4 jaar naar school gegaan en kreeg toen alles pas. Daarvoor was hij altijd bij mama thuis. Hij is nu wel allergisch voor van alles, maar dat zit daar ook bij hem in de familie. ik denk niet dat je haar verplicht moet besmetten met van alles. Ik ben niet meer zo nauwkeurig met steriliseren, maar af en toe kook ik de flessen uit zodat ze er weer spikfonkelnieuw uitzien. sjoon: jeetje wat erg met chiel! friesland: verkeerder vaccinatie? en gaat Noah naar het KDV? lolly: lekker weer voor een voorjaarsschoonmaak anz: wat leuk om je hier te zien! Hoe is het met al je mannen? En de man in wording? ah lees dat het goed gaat! Had jij geen frustraties om Caatje? Wij dus wel en daarom is het topic doodgebloed en zijn we hier verder gegaan... zo, hier nog even een was doen en dan op bed. Morgen dankzij Yanna's oogjes een halve ochtend werken En dan pas 's avonds weer even een paar uurtjes werken en dan vakantie!!!
Frustraties om caatje? Eh.. Nee Ik niet.. Maar misschien heb ik ook te weinig meegelezen om dat mee te krijgen Wat jammer dat dat zo is gelopen dan, ik dacht dat dat allemaal wel goed zat (ook ivm meeting enz?!) Ga je nog weg op vakantie of gewoon lekker genieten van de vrije dagen?(met hopelijk mooi weer!) Slaap lekker!
@anz zwangere doos haha! Alles goed zo te lezen. Fijn dat alles goed gaat en ja Caatje was het probleem. Dat topic is ook al weer even gesloten aangezien er niemand meer schreef. Leuk dat je je ff meld , ik volg je hoe dan ook op facebook. @Prutske ik woon ook vlakbij jou, ik kom er zelfs weleens als ik op visite ga bij een oud collega van me. Emma woont ook vlakbij jou in de buurt en bij duckertje. @duckertje van Rooij heet de goede pastoor. Maar goed wij mochten zelf geen teksten of liederen uitkiezen/voorbereiden bij die andere volgens die dame waar ik contact mee heb gehad in de e-mail.. De dienst zou een half uur duren. Nu vandaag weet ik het zeker @gold natuurlijk trek ik mijn mond open, deze pastoor vroeg zelfs aan me of ik niet 1 of 2 avonden per jaar wilde begeleiden of een middag met peuters in de kerk iets wilde doen hehe.. ! Ik heb in ieder geval in zijn agenda mogen kijken en hij is vrij dus morgen gaat vriend bellen dat we willen dopen maar wel bij deze pastoor en dus in Zevenbergen. @gold fae is ook nog nooit ziek geweest, alleen een paar uur koorts van der spuitjes. Een keer een vies oogje maar na het schoonmaken was dat snel verdwenen. Steriliseren doen wij ook allang niet meer, wel kopen we om de maand nieuwe spenen voor op de fles en die in der mond gaat bij het slapen. dat was het wel weer denk ik, ben de rest echt vergeten sorry dames... was een lange dag. Morgen heb ik speeddate op UWV, lekker handig want dat laten ze dus een week van te voren weten pfff... Vandaag ook weer een afwijzing gehad, ergens vind ik het niet leuk want was een leuke baan, anderzijds weer iets langer met Fae ! Goed nieuws morgen word wel mijn fiets geleverd!!! JUPPIEEE
@FmT, grappig dat hier zoveel meiden bij zijn hier uit de buurt. En natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe fiets. En succes bij het UWV. Hier ook geen plannen voor hemelvaart. Mannetje moet werken. Dus ik denk dat wij lekker gaan niksen. Misschien even naar mijn ouders fietsen als het weer goed is.
Wij gaan met Hemelvaartsdag eerst nog even verder met de zolder ordenen, 's middags willen we voor Jarno wel even iets leuks gaan doen, afgelopen weken alleen maar druk met het huis geweest, aandacht voor hem schoot er dan wel eens bij in
Leuk FmT, nieuwe fiets! Veel fietsplezier Anz, leuk dat je even weer reageert, fijn dat t allemaal top gaat! Sahi: fijne vakantie alvast! CB: laatste x dat ik er was was hij 4 1/2 mnd, nu moet ik over twee weken weer, hij is dan 7 1/2 mnd.
Hey Anz gelukkig is er altijd nog FB om op de hoogte te blijven. FmT goed dat je de leuke pastoor krijgt voor de doop! Sahi, gelijk heb je, dat je voor het weekend je kleine meid nog naar de huisarts brengt. Ik hoop dat ze snel opknapt. En Gejanne..... bijna klaar met opruimen? Voelen jullie je er al echt thuis? Hoe wennen de jongens in het nieuwe huis? Hoe vaak moeten flesspenen verwisseld worden? Op de verpakkingen staat om de 6 weken Ik gebruik sinds F flessen drinkt al dezelfde spenen!! Meer dan 2 maanden dus. We hebben 6 flessen + 6 spenen in gebruik en die worden nog steeds elke dag gesteriliseerd (ga ik maar mee stoppen als ik jullie reacties zo lees ) Moeten de spenen (ze zien er nog prima uit) nou echt zo snel verwisseld worden of is dat een verkapte marketing/verkoop truc? We gebruiken overigens de Avent flessen + spenen. Gisterenavond ontdekte F weer het tandenknarsen ..... heel akelig dat geluid. Dus ik maar telkens een doekje in d'r mond doen, en toen dacht ze dat het een spelletje was... dus knarsen, doekje, lachen, doekje weggooien, knarsen, doekje, lachen en ga zo maar door. Ik heb begrepen dat dit niet erg is of schadelijk voor d'r tandjes, maar TOCH. Zal wel een fase zijn denk ik? Mijn man heeft de rest van de week vrij, dus dat is fijn. Over 3 weken hebben we een bruiloft en mijn man is getuige... nu is gisteren de moeder van de bruidegom overleden .... Heel erg naar, 't zal je maar gebeuren.
Ik heb wel leuke plannen voor hemelvaartsdag. Mijn schoonmoeder is namelijk net met de vut, dus organiseren we voor morgen middag een barbeque. Ze gaat in de middag naar beppe, die zorgt dat ze samen weer deze kant op komen. Het is dan de bedoeling dat er vlaggetjes hangen, posters op de lantaarnpalen hangen, een spandoek voor het raam en alles voor de barbecue klaar staat. Ik ben benieuwd of ons plan gaat slagen! Mijn schoonouders moeten met onze auto, omdat die van hun een bestelbusje is waar maar 2 mensen in kunnen en beppe dan dus niet mee kan. Met een smoesje ruilen we morgen ochtend de auto's om. Spannend...!!! Mijn zwager is op zoek naar Geraniums in Groningen en wij gaan morgen ochtend boodschappen doen voor de barbecue. Komt vast goed. Dan zaterdag naar de Toppers..!!! haha ben benieuwd. Niet echt mijn muziek keuze, maar het wordt vast gezellig. @Anz87, je bent in verwachting! Ik zie het nu aan je ticker. Nog gefeliciteerd, al ben je al ruim over de helft. Ik praat pas sinds kort mee hier. Sahi: Prutogen zijn inderdaad best besmettelijk. Niet omdat het een verkoudheid is, maar prutogen vallen onder een ontsteking. En gezien er vocht uit komt is het extra besmettelijk. Nee Noah gaat niet naar het KDV, zoals ik meer hier las, zit ik ook zonder werk thuis. Nou ja, zonder werk, 0-uren contract. Vorige week werkte ik 23 uur en deze week maar 4 uur. Alles wat ik werk is s avonds of in het weekend en dan is mijn man thuis. Ja klopt een verkeerde vaccinatie. Op het consultatie bureau hadden ze Noah de vaccinatie gegeven met Hib, in plaats van de vaccinatie tegen pneumokokken. De vaccinatie die hij kreeg geven ze al lang niet meer. En hij kreeg daarvan ook nog een dubbele dosis. (beide beentjes die verkeerde) Hij had koorts en moest spugen, maar gelukkig niks ergs aan over gehouden. FmT, succes bij het UWV en veel fietsplezier. Ik kan niet wachten om te gaan fietsen, maar het weer laat het hier nog niet echt toe, met die harde wind en buien.. Goldduke, ik zelf doe ook erg knarsen tanden en kreeg hiervoor een bitje van de tandarts. Inmiddels is deze kapot geknarst. Ik doe nu zonder, en de tandarts ziet geen verschil en zegt dat het geen kwaad kan zolang je kiezen er nog goed uit zien. Het is inderdaad wel een verschrikkelijk geluid!!! Mijn nichtje knarste ook heel erg. Toen ze ongeveer 2 was denk ik, zelfs overdag. Nu doet ze het nooit meer... Dus het kan best een fase zijn..!! Flesspeen verwisselen?? Hier al een aantal keren gedaan omdat het gat steeds groter moest, vooral met de pap. Maar nu al een tijdje niet meer. Zolang je ze af en toe nog uitkookt en goed schoonmaakt denk ik dat het niet nodig is..
@fmt wow wat een gave fiets. Laat het mooie weer maar komen. @friesland jeetje heftig zeg ik zou echt heel erg boos worden. Gelukkig heeft hij er niet veel last van gehad.
@sahi hoe is het nu met Yanna? @anz he fijn dat alles goed is bij jullie. Hoe doe je het met de babykamer?
FmT, geweldig mooie fiets! Die heb ik ook in gedachte.... Enne, dat is het toch een andere pastoor! Maakt ook niet uit, fijn dat jullie nu wel de leuke pastoor hebben! Wij hebben het misboekje wel zelf gemaakt, maar Pepijn was die dag ook alleen..... Sahi, hoe is het nu met je meisje? Prutske, we wonen idd met zijn viertjes dicht bij elkaar. Fae, Lisa en Pepijn zijn in hetzelfde ziekenhuis geboren! Anz, idd nog gefeliciteerd! Wij wilden ze ook heel dicht op elkaar, maar heeft helaas niet zo mogen zijn.... Friesland, klinkt als een gezellige en spannende dag!! Hopelijk mooi weer morgen! En wat een pech voor je ventje zeg! Foutje van het CB..... Hier de spenen ook nog niet verwisseld, alleen als het een grotere speen werd.... Kook ze wel regelmatig nog eens uit, maar zeker niet meer iedere dag! Hier alvast een vaderdag kado besteld! Ben helemaal blij... Lekker op tijd! 2 polotjes, 1 oranje met: "sstt, papa en ik kijken voetbal!" en een blauwe met "Mijn papa is de allerliefste!" . Ik hoop dat ze mooi worden!
Jee beetje grof foutje van het cb Friesland... zou echt helemaal door het lint gaan denk ik ... Nou net een rondje gefietst want hier schijnt de zon heel erg goed, F lag lekker te slapen en vriend is thuis aan het werk. Trapt die versnelling steeds door dus maar weer bellen dat ze hem komen halen.